Ja precies! Of je opnieuw geboren word, of je de wereld ineens anders ziet.
Welke Reiki? Mijn eerste reiki is Tera mai.
Voor reiki 2 zou ik hier in Den-Bosch graag gaan, alleen dit is geloof ik een ander soort reiki.
De dame in kwestie zegt dat het niet uitmaakt en dat reiki, reiki is.
Voor mij voelt dat niet zo dus daar moet ik over nadenken, maar ik wil graag verder omdat ik merk dat het zo enorm goed werkt.
Heel graag zou ik meer willen, aan de andere kant is het wel zo dat ik niks met de symbolen kan.
Niet dat ik niet kan visualiseren, dat is geen probleem, maar ik heb een andere manier van *voelen* en krijg daar geen symbolen in.
Bij mij werkt het zo dat mijn gedachten/ beelden vanzelf gaan en dan lukt dat niet zo.
Ook denk ik dat de energie net zo goed stroomt als wanneer je de symbolen niet kent of gebruikt.
Volgens mij legde ik als klein ukkie al handen op en weet dus dat de energie ook stroomt zonder reiki, jarenlang wilde ik daarom niet gaan. Energie is energie dacht ik.
Toch merk ik wel degelijk verschil, niet meer kracht maar ik kan wel beter sturen en ben ook door het papiertje (stom maar waar) zekerder van mezelf.
Ik gebruik reiki enorm veel bij mijn kinderen en bij de katten, vooral de katten vinden het zalig en kruipen helemaal tegen me aan.
Bij mezelf doe ik het niet vaak, komt ook wel weer, maar ik reageer vrij heftig op mijn eigen behandeling en ik wil mezelf niet plagen op dit moment