Loading...
nl

Reiki

admin
admin jul 14 '09
Liefs aan jullie Bea en Marjan!
Jullie hebben elkaar plat zitten knuffelen, denk ik!! grin
admin
admin jul 14 '09
Dank je wel lieve Bart ...

Bea heeft inderdaad nét gebeld, en ze is in Diemen. Gaat even langs haar kinderen [die bij haar ouders logeren] en dan naar haar zus en zwager waar ze haar eigen plekje heeft.

Liefs,
Mar
admin
admin jul 14 '09
Heb zo'n leuke foto van ons beidjes..... En wat mis ik die supervrouw!!!
Wilde het ook met jullie delen!!!!

admin
admin jul 14 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Spreken we samen eens af om een algemene afstandshealing te doen gezamelijk, voor Merudi? grin
ieder vanuit zijn/ haar reiki, of ander meditatie-gevoel,doch wetende en voelende,dat we allemaal samen,
afstandshealing aan het doen zijn, zal de intensiteit sterken.
Wat denken jullie daarvan?


Daar sta ik helemaal achter smile

Liefs,
Mar
admin
admin jul 14 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Leer je al symbolen bij Reiki 1? Ik heb van mijn master begrepen dat ik die pas ga leren bij Reiki 2.


Ja, dat klopt, de symbolen leer je pas bij Reiki 2. Dat is wat je als ondersteuning kunt gebruiken bij Reiki geven op afstand.

Liefs,
Mar
gast
gast jul 14 '09
Hé leuke foto dames laugh
admin
admin jul 14 '09
Dank je smileVond ik dus ook, heeft mijn dochter van ons gemaakt wink

Liefs,
Mar
Islandlady
Islandlady jul 15 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Na weer een hele fijne dag, ben ik sinds een drie kwartier thuis. Bea en ik hebben een fijne dag gehad. We hebben vandaag veel geleerd, van meditatie tot aura voelen en van magnetiseren tot fotolezen. Ook heel veel gepraat met onze Reiki-Master. Echt geweldig!
Na deze middag zijn we wezen uiteten. Vreselijk de slappe lach gehad in het restaurant, alles kwam goed los.
Bea is daarna op het station afgezet door Ron, en wij zijn naar huis gegaan. Folderwijk gelopen en nu erg moe.
Bea is als het goed is ook weer in Diemen. Zal haar erg missen!! Wat een supervrouw is dat.

Dank je wel lieve Bea, voor je vriendschap en je intensiteit!!!

Liefs,
Marjan


blushDank jij lieve schat! Was erg bijzonder en heel fijn! Je laat me weer blozen!
Inderdaad dus weer terug in Diemen. Geen kans voor computer gekregen gisteravond maar dat is ook wel eens goed tonguehe Mar.. ik die zomaar mijn telefoons uitzet.... dat is echt heel bijzonder.. Nu eerst over tot de orde van de dag en zorgen dat ze morgen op vakantie kunnen... dan heeel even tijd voro mijzelf!

Knuffel
Islandlady
Islandlady jul 15 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Liefs aan jullie Bea en Marjan!
Jullie hebben elkaar plat zitten knuffelen, denk ik!! grin
grin
Islandlady
Islandlady jul 15 '09
Mar, Had je die plofkop van mij niet even kunnen retoucheren is psp hihihihihihihi..
Erg leuke foto!

Liefs
admin
admin jul 15 '09
Hahaha, een gezellige foto van jullie laugh
Eruan
Eruan jul 15 '09
Wat hebben jullie een leuk verslagje geschreven, en op die foto is het erg gezellig zo te zien! smile
Bedankt voor het plaatsen van het verslagje. smile
Maryssa
Maryssa jul 15 '09
Wat een leuke foto! Dat is er ééntje om in te lijsten!

Gefeliciteerd met jullie Reiki 1 en Reiki 2! Leuk om jullie verslag te lezen. smile
Natalie1986
Natalie1986 jul 15 '09
leuke foto! en ben blij dat jullie het leuk hadden.
Islandlady
Islandlady jul 15 '09
Dank jullie wel hoor. Het was ook super!

Liefs
admin
admin jul 15 '09
Ja, het was zéér bijzonder, en ik ga waarschijnlijk maandagavond met mijn jeugd.... winknaar onze Reiki-master voor een cursus 'Leer jezelf kennen' , en Jorinda wordt daar ingewijd in Reiki 2 en Steffie in Reiki 1. Bijzonder!!

Liefs,
Mar
Islandlady
Islandlady jul 15 '09
Moet wel zeggen dat ik vanmiddag een soort van triestheid over mij heen kreeg. Ook is mijn zilveren ring ineens zwart aan het worden.
De triestheid is weer weg hoor. Janken kan ik om alles maar dat kon ik al dus dat is niets nieuw.

Moet veel plassen zelfs als ik 'te weinig' water drink. Hoort er allemaal bij.
Ben benieuwd wat er nog volgt.

Jeetje zo snel al Mar Jorinda in 2 en Stef in 1? Heb je Annet gesproken?

Liefs
admin
admin jul 15 '09
Quote:
Jeetje zo snel al Mar Jorinda in 2 en Stef in 1? Heb je Annet gesproken?


Ja, heb gemaild vandaag met haar. Ze stelde het zelf voor blush

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa jul 15 '09
Even een dikke knuf voor jou Bea om de triestheid ietsje lichter te maken als die zich weer laat zien.

x
elizabeth
elizabeth jul 15 '09
Hoi,
Je bent aan het ontgiften,
veel drinken en ga maar even mee op de golven van het leven.
Jezelf dagelijks Reiki geven.
Succes!
liefs Elizabeth
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki