Loading...
nl

Reiki

Islandlady
Islandlady jul 3 '09
Kan ook bijna niet wachten Jorine. Vooral het liefdevolle en het fijne gevoel smile
Dat er wat zal veranderen en opgeruimd moet komt ook vast goed inderdaad.

Dank je wel lieverd.

Bea
admin
admin jul 3 '09
Komt helemaal goed meis!! We gaan er van genieten!!
En wanneer ga je naar Frankrijk precies?

Oh ja, nog even een algemeen vraagje ... over dat opruimen van te voren ... tja, ben nu wel heel open denk ik, maar dat kan hier wel volgens mij.
Ik ben dus nu ongesteld,,, en ik verloor me net een giga stolsel, wel 10cm lang en 4cm dik. Zou dat er al mee te maken kunnen hebben?? blush

Liefs,
Marjan
admin
admin jul 13 '09
Hallootjes smile

Bea en ik zijn weer thuis. Vanmorgen uitgeslapen, want het was wat laat geworden gister. We hadden om twaalf uur afgesproken en we waren er vijf minuutjes later. Lieve vrouw, heel open, ze is medium, magnetiseur en reiki master. Eerst kennisgemaakt en daarna heeft Bea haar inwijding gehad. Was voor mij ook mooi om te zien eigenlijk.. want ja, ik ben al 10 jaar ingewijd in 1, en je hebt je ogen dicht. Daarna ik in Reiki 2. Aansluitend veel gepraat, Bea heeft geoefend met de handposities, maar het was wel een beetje een vrouw naar mijn hart. Want de vaste posities gebruik ik al heel lang niet meer, ik volg mijn gevoel en dat heeft ze Bea ook geleerd. Of tenminste aangegeven. Maar ik vond de behandeling wel fijn smile
We hebben ook veel gesproken over de ware liefde op afstand van Bea. En dat was goed ... er kwam veel los en we konden er een weg in vinden. Nu hopen dat Bea het kan wat ze heeft geleerd,,,, maar ik heb er alle vertrouwen in.
Heb de symbolen [initiaties] meegekregen voor de afstandsbehandelingen, maar ze liet me ook merken dat ik het niet nodig zal hebben. Omdat ik al zo open ben voor de universele energie. Maar ik vind het wel prettig om houvast te hebben ... blushHoewel ik het dan niet nodig heb. Want ik zei ook dat ik Bea ook wel energie heb gestuurd, en dat Bea dat wel degelijk ontving op Sint Maarten NA.

Morgen onze tweede dag .. we zijn allebei wat moe, Bea heeft een vervelende hoofdpijn. Ze heeft wel geleerd om het weg te halen, dus dat zal haar in de loop van de avond wel lukken. Ik heb wat last van de darmen, die komen behoorlijk op gang.

Oh ja, en onze lerares kan ook aura's voelen en reinigen en dat heeft ze ook bij ons gedaan smile

Al met al een heerlijke dag,,, we genieten vanavond nog van de gezelligheid, want morgenavond gaat Bea alweer terug frownWat vliegt de tijd!!!

Liefs,
Bea en Marjan
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '09
Leuk verslagje! Veel plezier nog de laatste dag.
admin
admin jul 13 '09
Dank je wel smile
Cialara
Cialara jul 13 '09
Ja, dat lijkt mij ook erg interessant om bij de inwijding van de ander aanwezig te zijn en nu eindelijk eens te zien wat de Reiki master nu eigenlijk doet wink

Leuk zo'n verslag Marjan smile
Islandlady
Islandlady jul 13 '09
Het was heel bijzonder om dit mee te maken.
Voel me goed op dit moment. Had wat pijn boven mijn linker oog maar heb ook geleerd hoe dat weg te krijgen en het is nu weg.
Ben benieuwd wat er nog volgt.

Liefs
admin
admin jul 13 '09
Wil je vertellen hoe je dat wegkrijgt?
ik heb namelijk al de hele dag een ontstoken gevoel in mijn linkeroog, en oor.
en kan wel wat raad gebruiken, hoe dit aan te pakken!
Islandlady
Islandlady jul 13 '09
Dat wil ik wel hoor.
Goed aarden en je kruinchakra openen.
Vervolgens met je handen op elkaar links op rechts duw je de pijn vanaf je voorhoofd de grond in. Met je handen helemaal naar de vloer gaan.
Zolang je weerstand voelt blijven doen tot de weerstand weg is.
dan zal de pijn ook wegtrekken.

Hoop dat je er wat aan hebt

Liefs Bea
admin
admin jul 13 '09
ja, dank je Bea,
heb het gedaan, maar het lukt me niet. ik hoor via m'n linkeroor,
alles wat er binnen in mijn hart afspeelt aan geruis en kloppen.
heb ik nog noooit gehad. Ik doe het strakjes na de douche nog een keertje, wie weet.
dauwtrappen morgenvroeg kreeg ik daarstraks ook al als raad mee.
ik vind dit alles beter dan een pilletje nemen.

Geniet jullie van jullie leuke Reiki momenten,
de energie van de inweiding zet zich zeker verder. En het zal ook ontvankelijk maken naar wijsheid, inzichten en healing.

Veel liefs van mij, en een reiki-hug,
Bellefleur
admin
admin jul 13 '09
Lieve Bellefleur..

Wat jij omschrijft, lijkt wel op een ooronsteking blushZo voelt het bij mij als mijn rechteroor weer eens een loopoor wordt.

Sterkte!!

Liefs,
Marjan
Natalie1986
Natalie1986 jul 13 '09
kan je geen antibiotica bij de dokter halen, bellefleur?

liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 jul 13 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Hallootjes smile

Bea en ik zijn weer thuis. Vanmorgen uitgeslapen, want het was wat laat geworden gister. We hadden om twaalf uur afgesproken en we waren er vijf minuutjes later. Lieve vrouw, heel open, ze is medium, magnetiseur en reiki master. Eerst kennisgemaakt en daarna heeft Bea haar inwijding gehad. Was voor mij ook mooi om te zien eigenlijk.. want ja, ik ben al 10 jaar ingewijd in 1, en je hebt je ogen dicht. Daarna ik in Reiki 2. Aansluitend veel gepraat, Bea heeft geoefend met de handposities, maar het was wel een beetje een vrouw naar mijn hart. Want de vaste posities gebruik ik al heel lang niet meer, ik volg mijn gevoel en dat heeft ze Bea ook geleerd. Of tenminste aangegeven. Maar ik vond de behandeling wel fijn smile
We hebben ook veel gesproken over de ware liefde op afstand van Bea. En dat was goed ... er kwam veel los en we konden er een weg in vinden. Nu hopen dat Bea het kan wat ze heeft geleerd,,,, maar ik heb er alle vertrouwen in.
Heb de symbolen [initiaties] meegekregen voor de afstandsbehandelingen, maar ze liet me ook merken dat ik het niet nodig zal hebben. Omdat ik al zo open ben voor de universele energie. Maar ik vind het wel prettig om houvast te hebben ... blushHoewel ik het dan niet nodig heb. Want ik zei ook dat ik Bea ook wel energie heb gestuurd, en dat Bea dat wel degelijk ontving op Sint Maarten NA.

Morgen onze tweede dag .. we zijn allebei wat moe, Bea heeft een vervelende hoofdpijn. Ze heeft wel geleerd om het weg te halen, dus dat zal haar in de loop van de avond wel lukken. Ik heb wat last van de darmen, die komen behoorlijk op gang.

Oh ja, en onze lerares kan ook aura's voelen en reinigen en dat heeft ze ook bij ons gedaan smile

Al met al een heerlijke dag,,, we genieten vanavond nog van de gezelligheid, want morgenavond gaat Bea alweer terug frownWat vliegt de tijd!!!

Liefs,
Bea en Marjan


Hallo Bea en Marjan!!

Wat een mooi verhaal om te lezen! Jullie zullen wel genoten hebben!!
Veel plezier nog morgen!

liefs Natalie
admin
admin jul 13 '09
Ja, we hebben zeker genoten en we gaan er morgen voor!! Laatste dag dat we elkaar zien frownDan zal het weer lang duren ... hmmm ...
Wil eigenlijk nog geen afscheid nemen en ach, we weten ook beide dat afscheid nemen niet in ons vocabulaire voorkomt. Afstand vervaagt door internet tegenwoordig. En daar houden we ons aan vast!!

Morgen nog genieten en als afsluiting gaan we uiteten. En ja, dan gaat Bea terug naar het Westen.

Liefs,
Marjan
Natalie1986
Natalie1986 jul 13 '09
mooi om te horen.

Kennen jullie elkaar van dit forum als ik vragen mag of kenden jullie elkaar al eerder?

liefs Natalie
Islandlady
Islandlady jul 13 '09
We kenden elkaar al voor het forum via een gezamenlijke vriendin. Mar is via mij bij het forum gekomen smile

Liefs Bea
Maryssa
Maryssa jul 13 '09
Wat leuk om te lezen! Kom maar even lekker bij daar op de bank! Morgen de laatste dag. Ik hoop dat het net zo bijzonder zal zijn als vandaag. Geniet er van!

Liefs x
admin
admin jul 13 '09
Dank je lieverd smile
admin
admin jul 13 '09
heerlijk he, hartsvriendinnen, zielemaatjes! grin
Islandlady
Islandlady jul 13 '09
Ja dat is inderdaad heerlijk! Enorm goed gevoel! Ook lekker jezelf kunnen zijn smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki