klopt gewoon helemaal!! En zielemaatjes absoluut ... Herkenning, vertrouwen, jezelf kunnen zijn en niet elkaar hoeven vermaken oid. Gewoon heerlijk vertrouwd.
Spreken we samen eens af om een algemene afstandshealing te doen gezamelijk, voor Merudi?
ieder vanuit zijn/ haar reiki, of ander meditatie-gevoel,doch wetende en voelende,dat we allemaal samen,
afstandshealing aan het doen zijn, zal de intensiteit sterken.
Wat denken jullie daarvan?
Leer je al symbolen bij Reiki 1? Ik heb van mijn master begrepen dat ik die pas ga leren bij Reiki 2. Wie weet verschilt het wel per master. Ik heb de Usui Reiki 1 gevolgd. Veel plezier vandaag Marjan en Bea! Komt vast wel goed
Enneh.. Bellefleur wat een goed idee! Ik doe mee hoor!
leren jullie ook alle symbolen die je nodig hebt van reiki? zijn dat er veel?
Nee, die heb ik wel meegekregen, het zijn er drie, maar je intuïtie is voldoende. De symbolen kun je als ondersteuning of houvast gebruiken als je denkt de afstand niet te overbruggen. Maar afstand vervaagt bij universele energie
Na weer een hele fijne dag, ben ik sinds een drie kwartier thuis. Bea en ik hebben een fijne dag gehad. We hebben vandaag veel geleerd, van meditatie tot aura voelen en van magnetiseren tot fotolezen. Ook heel veel gepraat met onze Reiki-Master. Echt geweldig!
Na deze middag zijn we wezen uiteten. Vreselijk de slappe lach gehad in het restaurant, alles kwam goed los.
Bea is daarna op het station afgezet door Ron, en wij zijn naar huis gegaan. Folderwijk gelopen en nu erg moe.
Bea is als het goed is ook weer in Diemen. Zal haar erg missen!! Wat een supervrouw is dat.
Dank je wel lieve Bea, voor je vriendschap en je intensiteit!!!