Hallootjes
Bea en ik zijn weer thuis. Vanmorgen uitgeslapen, want het was wat laat geworden gister. We hadden om twaalf uur afgesproken en we waren er vijf minuutjes later. Lieve vrouw, heel open, ze is medium, magnetiseur en reiki master. Eerst kennisgemaakt en daarna heeft Bea haar inwijding gehad. Was voor mij ook mooi om te zien eigenlijk.. want ja, ik ben al 10 jaar ingewijd in 1, en je hebt je ogen dicht. Daarna ik in Reiki 2. Aansluitend veel gepraat, Bea heeft geoefend met de handposities, maar het was wel een beetje een vrouw naar mijn hart. Want de vaste posities gebruik ik al heel lang niet meer, ik volg mijn gevoel en dat heeft ze Bea ook geleerd. Of tenminste aangegeven. Maar ik vond de behandeling wel fijn
We hebben ook veel gesproken over de ware liefde op afstand van Bea. En dat was goed ... er kwam veel los en we konden er een weg in vinden. Nu hopen dat Bea het kan wat ze heeft geleerd,,,, maar ik heb er alle vertrouwen in.
Heb de symbolen [initiaties] meegekregen voor de afstandsbehandelingen, maar ze liet me ook merken dat ik het niet nodig zal hebben. Omdat ik al zo open ben voor de universele energie. Maar ik vind het wel prettig om houvast te hebben ...
Hoewel ik het dan niet nodig heb. Want ik zei ook dat ik Bea ook wel energie heb gestuurd, en dat Bea dat wel degelijk ontving op Sint Maarten NA.
Morgen onze tweede dag .. we zijn allebei wat moe, Bea heeft een vervelende hoofdpijn. Ze heeft wel geleerd om het weg te halen, dus dat zal haar in de loop van de avond wel lukken. Ik heb wat last van de darmen, die komen behoorlijk op gang.
Oh ja, en onze lerares kan ook aura's voelen en reinigen en dat heeft ze ook bij ons gedaan
Al met al een heerlijke dag,,, we genieten vanavond nog van de gezelligheid, want morgenavond gaat Bea alweer terug
Wat vliegt de tijd!!!
Liefs,
Bea en Marjan