Goedemorgen allemaal!

Even snel nog wat typen voordat ik de deur weer uitga voor mn laatste dagdeel reiki 1.
Het klopt wat er wordt gezegd. Tijdens deze cursus krijg je 4 afstemmingen op de Reiki 1 Usui allemaal in 1 weekend van in totaal 4 dagdelen. Vrijdagavond, zaterdagochtend en zaterdagavond en deze zondagochtend.
Gisterenochtend was best heftig. We zijn in totaal met 6 cursisten en per persoon werd er een behandeling met zn allen tegelijk op de behandeltafel gegeven. Ik vond dat heel wat en iets TE dat er 5 paar handen op je lijf liggen van mensen die je niet goed kent. Dat komt me iets te dichtbij. Had liever met tweetallen geoefend.Had er moeite mee maar toen ik me er aan overgaf ging het wel goed. Voelde aan als een warm bad van energie. Ik kreeg een enorm borrelende buik en had gisterenavond een heel opgeblazen gevoel in mn darmen. De hoofdpijn van eerder was gelukkig weg.
Gisterenavond hebben we geoefend met reiki geven aan iemand die in een stoel zit. Maar de vermoeidheid sloeg toe bij iedereen. Witte snoetjes van moeheid maar daardoor ook een ontspanning in de groep en wat slappe lach momentjes tussen het behandelen door. Na de reiki om 22:30 toch even wat gaan drinken met mn vriend in een Café dat deed goed even uit de reiki sfeer en lekker een drankje drinken (sloten vol Spa Rood hahaha voelde niet goed om een wijntje te nemen na de reiki) en even een dikke knuffel van mn vriend kwam ik daar wel even van bij. Straks gaan we leren onszelf te behandelen en krijgen we een diploma, lesboekje en de groepsfoto die gisteren gemaakt is. Ben benieuwd!
Liefs en tot later!