Hoi Hoi, ben even weg en jullie vullen dingen voor mij in
Wat jullie zeggen klopt natuurlijk wel op een manier. Maar het zijn niet mijn woorden
.
Als je wat vraag, Robbert?
Het was een verwijzing naar een stukje van mijn teksten. Eentje die nu zijn nut niet meer heeft om op te halen.
@Nims, alles heeft een oorzaak en alles begint op een zekere manier. Maar de oorzaak die je nu zoekt staat los van engelen en daarom ook de karma lading van de oplossing.
Of engelen zullen helpen gaf ik al mijn antwoord op.
"Engelen, een astrale vorm die je aanneemt als je energie/karma in balans en ten goede komt."
Engelen dragen een zeker puurheid en balans in hun die ze kunnen overdragen of delen. Maak bijvoorbeeld maar eens energie contact met bellefleur en dan voel je het, bellefleur draagt balans in zich.
Een balans hoeft niet altijd door middel van de makkelijkste weg te komen. Als je te veel naar het licht wil zal je uiteindelijk dieper in het duister vallen en daardoor weer een balans opbouwen.
Werk aan jezelf door te leven vanuit je goede gevoel "zonder ego!". Dan zal je levens vibe en je kern vanzelf gehoord en geholpen worden in vormen die je laten zijn.
Als het hart lacht is het geopend. Een blij hart geeft geluk en aandacht voor jezelf en de ander. (I love saying this :))
Greets, Robbert.