Loading...
nl

Engelen, gidsen of anderen aanroepen

admin
admin jun 12 '09
Dus het komt er vaak op neer "iedereen hier voelt zich een engel" ! en door jou wordt beaamt.

Zou leuk zijn toch, om daarover een topic te openen.
Wie voelt zich een Engel?
admin
admin jun 12 '09
Origineel bericht van: Core


Een engel gaat niet helpen als ze opgeroepen worden voor "zelf belangen" en "zelf belangen" speelt bij veel mensen de grootste rol voor het oproepen van engelen of andere krachten/bronnen.




Dit snap ik niet helemaal, Core?? Mijns inziens roep je een Engel aan als je hulp nodig hebt. Dat kán voor een ander zijn, of een situatie, maar ook wel degelijk voor jezelf. Eigen belang staat bij ieder mens voorop, je moet toch eerst van jezelf houden, voordat je van anderen kan houden. Dit is volgens mij een waarheid waar je niet om heen kunt. Dus waarom mag je een Engel niet aanroepen voor jezelf????
admin
admin jun 12 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Core


Een engel gaat niet helpen als ze opgeroepen worden voor "zelf belangen" en "zelf belangen" speelt bij veel mensen de grootste rol voor het oproepen van engelen of andere krachten/bronnen.




Dit snap ik niet helemaal, Core?? Mijns inziens roep je een Engel aan als je hulp nodig hebt. Dat kán voor een ander zijn, of een situatie, maar ook wel degelijk voor jezelf. Eigen belang staat bij ieder mens voorop, je moet toch eerst van jezelf houden, voordat je van anderen kan houden. Dit is volgens mij een waarheid waar je niet om heen kunt. Dus waarom mag je een Engel niet aanroepen voor jezelf????


"Dus waarom mag je een Engel niet aanroepen voor jezelf????" Dat zijn niet mijn woorden. "Zelf belangen" dat zijn wel mijn woorden. Leer je fases kennen en daarin mag je geholpen worden door engelen (als je niet al te gemoed komen in hulp en eenheid).

Eigen belang is anders dan het leren over jezelf en aan je karma werken.

@Bellefleur, tonguegrappig! Vast en zeker als je het vraagt zal het tegen over gestelde geboden worden. Zo leren je, wij en ik. wink
admin
admin jun 12 '09
Als je wat vraag, Robbert?
Lena
Lena jun 12 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Dus het komt er vaak op neer "iedereen hier voelt zich een engel" ! en door jou wordt beaamt.

Zou leuk zijn toch, om daarover een topic te openen.
Wie voelt zich een Engel?



wat een rare draai geef jij er toch aan crazy, ik heb het vooral hierover
Nou "ik" zit regelmatig op Merudi onderwerpen te lezen en het komt er toch wel erg vaak op neer dat alles "engelen energie" is en dat iedereen zich "engel" voelt.
core zet daar zijn vraagtekens bij...de manier waarop..en dat doet hij oa door goed te lezen hier...en als je mijn antwoord daarna gelezen had zag je ook mijn vragen gelijk...core mooi omschreven...maar wat is de totale realiteit?
zo te zien maken de engelen hier ook fouten als ik je begrijp.... maar van fouten van te voren voorzien...daar maak je me heel nieuwsgierig na
lees jij wel goed bellfleur?
hoezo wordt het nu ineens door mij beaamt...dat ik me ineens als engel zie crazy
Lena
Lena jun 12 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Als je wat vraag, Robbert?


moeilijk deze vraag bellefleur?
admin
admin jun 12 '09
Ik denk dat je vragen of wensen altijd worden verhoord.
Echter als je om een zak met geld vraagt kan het best zijn dat je een baan krijgt aangeboden bijvoorbeeld.
Ik geloof niet dat ik het tegenovergestelde krijg als ik een vraag stel, hoe zouden mensen dan Engelen moeten vertrouwen?
Bestaat in mijn ogen niet.
Lena
Lena jun 12 '09
core doelde op als je vraagt wie zich een engel voelt hier wink

dus als je erna vraagt krijg je een tegengesteld antwoord...
met ander woorden niet handig om te vragen dan.. smile
admin
admin jun 12 '09
ow.....sorry, misgelezen
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 12 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Dit is echt bullshit... Ik geloof echt niet dat engelen alleen voor mensen klaar staan met veel potentie! Ik geloof dat ze voor iedereen klaar staan maakt niet uit of je veel potentie hebt of weinig.. Als je hulp nodig hebt heb je hulp nodig en dan zijn ze er gelijk!!

Als dat zo was, dan was het leven een stuk eerlijker geweest.
Waarom laten de engelen zoveel mensen doodgaan? Waarom doen engelen niets aan de honger in Afrika?
Lena
Lena jun 12 '09
dat slaat nergens op nims...
het hele leven is niet eerlijk,maar dat wil niet zeggen dat de engelen er niet zijn...
alleen de hulp die wordt geboden wordt niet altijd als zodanig herkend als hulp..
en mensen zoals jij en ik hebben daar ook geen antwoord op
het enige wat we weten is dat er nu eenmaal veel ellende is,en waarom de een nu harder wordt getroffen als een ander?
weet jij het?
admin
admin jun 12 '09
Origineel bericht van: Lena
core doelde op als je vraagt wie zich een engel voelt hier wink

dus als je erna vraagt krijg je een tegengesteld antwoord...
met ander woorden niet handig om te vragen dan.. smile


grin, je kent Core (Robbert) nog niet..
seppe
seppe jun 12 '09
- Nims; Origineel bericht van: Natalie1986Dit is echt bullshit... Ik geloof echt niet dat engelen alleen voor mensen klaar staan met veel potentie! Ik geloof dat ze voor iedereen klaar staan maakt niet uit of je veel potentie hebt of weinig.. Als je hulp nodig hebt heb je hulp nodig en dan zijn ze er gelijk!!
Als dat zo was, dan was het leven een stuk eerlijker geweest.
Waarom laten de engelen zoveel mensen doodgaan? Waarom doen engelen niets aan de honger in Afrika?


Omdat wij dit moeten oplossen en niet iemand/iets anders voor ons.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 12 '09
Origineel bericht van: Lena
en waarom de een nu harder wordt getroffen als een ander?
weet jij het?

Ja ik wel. Het leven heeft wel degelijk zijn voorkeur. Je kan er gebruik van maken, of er tegenin gaan. Aan jou de keuze wat je toepast. De reden waarom LOA werkt!
Lena
Lena jun 12 '09
ja hoor hele oorlogen, hongersnood,overstromingen..enz enz
kun je allemaal tegenhouden als mens... crazy
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 12 '09
En engelen zouden dat ook allemaal kunnen stoppen volgens jou?
seppe
seppe jun 12 '09
die hebben al zeker één voordeel zij zijn niet gebonden aan het menselijk denken

smile

(ghandi was ook maar 1 mens)
Lena
Lena jun 12 '09
Origineel bericht van: NiMS
En engelen zouden dat ook allemaal kunnen stoppen volgens jou?


jij hebt het over loa
admin
admin jun 12 '09
Hoi Hoi, ben even weg en jullie vullen dingen voor mij in tongue

Wat jullie zeggen klopt natuurlijk wel op een manier. Maar het zijn niet mijn woorden smile.

Origineel bericht van: Bellefleur
Als je wat vraag, Robbert?

Het was een verwijzing naar een stukje van mijn teksten. Eentje die nu zijn nut niet meer heeft om op te halen.

@Nims, alles heeft een oorzaak en alles begint op een zekere manier. Maar de oorzaak die je nu zoekt staat los van engelen en daarom ook de karma lading van de oplossing.

Of engelen zullen helpen gaf ik al mijn antwoord op.
"Engelen, een astrale vorm die je aanneemt als je energie/karma in balans en ten goede komt."
Engelen dragen een zeker puurheid en balans in hun die ze kunnen overdragen of delen. Maak bijvoorbeeld maar eens energie contact met bellefleur en dan voel je het, bellefleur draagt balans in zich.

Een balans hoeft niet altijd door middel van de makkelijkste weg te komen. Als je te veel naar het licht wil zal je uiteindelijk dieper in het duister vallen en daardoor weer een balans opbouwen.

Werk aan jezelf door te leven vanuit je goede gevoel "zonder ego!". Dan zal je levens vibe en je kern vanzelf gehoord en geholpen worden in vormen die je laten zijn.

Als het hart lacht is het geopend. Een blij hart geeft geluk en aandacht voor jezelf en de ander. (I love saying this :))


Greets, Robbert.
Lena
Lena jun 12 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Lena
core doelde op als je vraagt wie zich een engel voelt hier wink

dus als je erna vraagt krijg je een tegengesteld antwoord...
met ander woorden niet handig om te vragen dan.. smile


grin, je kent Core (Robbert) nog niet..


nee jij wel... smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki