Gewoon weer even kwijt wat me mbt mijn ziekte dwars zit, wie het niet wil lezen, leest het niet, maar ik moet het ergens kwijt
Ik heb uitslag van het UWV, en de criteria die ze hanteren om beperkingen aan te geven in mijn werkzaamheden, daar voldoe ik niet aan.
1)als je binnenkort doodgaat > ga ik nog niet
2)als je psychisch niet spoort >> dat doe ik nog wel blijkbaar
3)als je opgenomen wordt in een ZH of kliniek >> ben ik ook niet van plan
Dus ik moet beginnen met 2x3 uur per week werken volgens de bedrijfsarts, dit schrijft zij erover:
Als het UWV vindt dat je 2x3 uur moet werken (naast mijn advies) en de werkgever neemt dit advies over ben je verplicht dat te werken.
De werkgever mag je loondoorbetaling opschorten als je het niet doet.
Over de inhoud van de werkzaamheden ga je met je werkgever afspraken maken, daar staan vast wel wat in bij het UWV, zo niet, dan is het eigen werk.
groeten
Zegt dus genoeg... Heb contact gehad met mijn verv.leidinggevende en heb donderdag om 13u een afspraak met haar over hoe nu verder en ze hoopt dat ze dan wat meer weet over de therapie [die volgens internet voor mijn ziekte ook nog eens schadelijk zou kunnen zijn!!!!].
Mensen begrijpen mijn ziekte niet, "onbegrip" en "kletsen over" dat hebben ze wel en kunnen ze goed, maar verder zal ik moeten wat men mij opdraagt.
Ik vecht nu maar om positief te blijven, maar wat is dat moeilijk. Ik ben het vechten een beetje beu en moe .... laat het maar even over me heen komen. Ze snappen het toch nooit.