Loading...
nl

me/cvs

admin
admin jun 7 '09
@Bea - nee, ik zal er niet van genezen, maar ik ga wel voor mezelf. Moet as dinsdag naar de bedrijfsarts en sprak net een collega van mij via msn. Ze is een hele naaste collega en ik was even heel erg op dreef dat ik mijn pad wil bewandelen op de manier waaorp ik dat kan. Ze wist even niet hoe te reageren, want ze weet dat mijn teamleider fouten heeft gemaakt, maar wil er logischerwijs niet tussen instaan. Maar ik weet wel dat de bedrijfsarts dinsdag een hele kluif aan mij en aan de me/cvs krijgt, twee aparte zaken, maar ik zal ze verenigen tot hoe ik het wil op mijn werk. Want daar zijn ze nu meer geld kwijt als dat had gehoeven. Hadden ze me maar de kans moeten geven om thuis te werken!! Dan had ik allang voor 50% uit de ziektewet geweest. En dat ga ik de bedrijfsarts dus vertellen blushSnap je het verhaal nog? Anders dinsdag wel als ik geweest ben. Want me/cvs heeft mij niet!!!

@Bellefleur - dank je wel voor je lieve woorden en ik kom er wel, samen met jullie hier moet dat toch lukken!!
Eruan
Eruan jun 7 '09
Ik vind je dapper en sterk omdat je het begint te accepteren. Ook al zie je jezelf soms als een zeur, dat ben je niet. Moe zijn is verschrikkelijk, maar toch sta je op. Mensen met Me/cvs stellen zich niet aan.
admin
admin jun 7 '09
Dat klopt... ik probeer het Leven wel te leven! En daar bind ik elke dag de strijd mee aan smile

Dank je voor je lieve woorden.
Islandlady
Islandlady jun 10 '09
Origineel bericht van: Larapinta
@Bea - nee, ik zal er niet van genezen, maar ik ga wel voor mezelf. Moet as dinsdag naar de bedrijfsarts en sprak net een collega van mij via msn. Ze is een hele naaste collega en ik was even heel erg op dreef dat ik mijn pad wil bewandelen op de manier waaorp ik dat kan. Ze wist even niet hoe te reageren, want ze weet dat mijn teamleider fouten heeft gemaakt, maar wil er logischerwijs niet tussen instaan. Maar ik weet wel dat de bedrijfsarts dinsdag een hele kluif aan mij en aan de me/cvs krijgt, twee aparte zaken, maar ik zal ze verenigen tot hoe ik het wil op mijn werk. Want daar zijn ze nu meer geld kwijt als dat had gehoeven. Hadden ze me maar de kans moeten geven om thuis te werken!! Dan had ik allang voor 50% uit de ziektewet geweest. En dat ga ik de bedrijfsarts dus vertellen blushSnap je het verhaal nog? Anders dinsdag wel als ik geweest ben. Want me/cvs heeft mij niet!!!

@Bellefleur - dank je wel voor je lieve woorden en ik kom er wel, samen met jullie hier moet dat toch lukken!!



Ja ik snap je verhaal nog steed lieverd. Beetje late reactie maar je weet. We komen er wel inderdaad met alle lieve mensen hier.
Islandlady
Islandlady jun 10 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Ik vind je dapper en sterk omdat je het begint te accepteren. Ook al zie je jezelf soms als een zeur, dat ben je niet. Moe zijn is verschrikkelijk, maar toch sta je op. Mensen met Me/cvs stellen zich niet aan.


Nee dat zijn ze zeker niet en Larapinta aka Marjan al helemaal niet. Die geeft haar laatste beetje energie nog aan anderen weg.
Jij bent ook een heel lief mens Ann_ik.
admin
admin okt 15 '09
Even klagen hier frownIk voel me weer zo rot ..... Wéér dezelfde rugpijn, probeer het al een poosje te negeren, maar het lukt me nu niet meer.
Morgen weer werken, maar meannnnn........hoe doe ik dat cryVoel me even heel erg verdrietig......
Pegasus
Pegasus okt 15 '09
Dikke knuffel van hieruit.
Cialara
Cialara okt 15 '09
Larapinta, je geeft zo vaak Reiki aan anderen... zou je nu niet van ons een keertje wat energie willen? Daar mag jij daar toch ook om vragen? Ik denk dat er best wel een aantal zijn die jou dat ook willen geven hoor!
gast
gast okt 15 '09
Sterkte meis....
Islandlady
Islandlady okt 15 '09
Larapinta! Ik stuur je energie nu lieverd!
admin
admin okt 15 '09
Jullie zijn toppers...ben moe, ga naar bed frown

Morgen weer een nieuwe dag! En dan komt alles goed!

Affirmatie .....

Liefs
mij
admin
admin okt 15 '09
Ik doe ook even mee!
Hier komt de energie, Marjan! smile
Emuca
Emuca okt 15 '09
Energie van iedereen. smile
Maryssa
Maryssa okt 15 '09
Een mooie zachtroze kaars brandt hier voor jou, Larapinta. Straks stuur ik je even wat energie als ik de rust heb.

Sterkte meid ik hoop dat je toch goed slaapt.

x
admin
admin okt 16 '09
Lieve allemaal,

Ik heb vannacht en vandaag geen last gehad van mijn rug!!! Ik heb heerlijk geslapen en ben goed opgestaan!!! smileGeweldig, zulke vrienden !!! smile

Ik voel me dus beter dan gisteren en ik hoop dat het allemaal gaat lukken dit weekend. Thnxxx nogmaals en jullie zijn allemaal KANJERS!!!

Liefs
mij
Cialara
Cialara okt 16 '09
grin
admin
admin okt 16 '09
Dat is fijn nieuws.
admin
admin okt 16 '09
Wat fijn dat je zo bent opgeknapt!
Heidelroos
Heidelroos okt 16 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Ik ben gediagnosticeerd met me/cvs. Ik kom daar niet meer vanaf, maar kan er mee leren omgaan. Het zal de tijd duren dat ik het heb geaccepteerd, maar het gaat al beter. Ik ben ik, ook met mijn me/cvs.
Mijn dochter heeft het ook, maar zj kan nog genezen.

Hoe denken jullie over me/cvs?

Lieve groet Marjan


oh jeetje....
admin
admin okt 16 '09
Origineel bericht van: Hans
Dat is fijn nieuws.


Dank je wel, lieve Hans!! En de healing was indd voor herhaling vatbaar. Heb nog steeds geen rugpijn!! laugh

@Karin - dank je voor je lieve woorden meis!!

Liefs
mij
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki