Loading...
nl

me/cvs

admin
admin okt 27 '09
en dan?.. het gaat om jou (verdorie smile)
niet om hen.
Jij bent in jouw leven het aller aller belangrijkst,
niet jouw collega's of jouw werkgever.
Jij krijgt hier kansen, en ruimte.. en daar kunnen duizend
collega's den boom in! smile
admin
admin okt 27 '09
Lieve Mar,

Wat een ervaring beschrijf je. En ik snap dat je je bezwaard voelt naar je omgeving. Toch mag je nu eens egoistisch zijn en je aandacht op jezelf richten. Trek je dus vooral niet aan wat je collega's denken over jou. Zij zijn jou niet. Zo simpel is het. En laat het aan hun over hoe ze reageren, probeer het je niet persoonlijk aan te trekken.
Je lichaam geeft aan dat je even pauze moet nemen. Luister naar jezelf, en volg wat je lichaam je wilt zeggen. Het lichaam liegt nooit.
Ik zal je een portie reiki sturen. Als steuntje.

Sterkte en veel liefs.
Hans
admin
admin okt 27 '09
ik doe mee met Hans!
Cialara
Cialara okt 27 '09
Zo dat is even slikken jouw verhaal Larapinta, en wat een mooie videoclip van Bellefleur...

Ja dit is een diepe dip, maar eentje die je ook de kans geeft om verder te gaan met andere dingen, die voor jou waarschijnlijk belangrijker zijn. En natuurlijk is dat rot in het begin, voor je gevoel van falen, naar je collega's die er hun ding van denken en wat jou raakt, voor je familie misschien zelfs. Maar weet dat je er uiteindelijk weer uit zult komen. Met behulp van de mensen die jou met de beste zorg mogelijk zullen omringen, met de liefde in je gezin en met een beetje steun van ons wink

Daarom een knuffel van mij erbij.
Liefs Jorine
admin
admin okt 27 '09
Ik dacht exact hetzelfde Belle.
Toch begrijp ik hoe het voelt voor Larapinta, je weet het eigenlijk wel maar je was nog niet klaar voor deze stap, want dat dit ging gebeuren kon je op je klompen aanvoelen.
En ik kan hier nog veel meer aan toevoegen, maar dat zijn allemaal dingen die je nog zal ervaren en nu nog even niet kan zien door de mist van je verdriet.
Ik vind je een kanjer want je bent het toch maar aangegaan!

Ook van mij een berg knuffels!
gast
gast okt 27 '09
Mar, wat wil je nu werkelijk?
admin
admin okt 28 '09
Ik denk dat ze wil dat er iemand een toverstokje stuurt, zodat ze al deze akelige momenten kan wegtoveren.
Maar dat gaat dus niet, hier wil ze even haar ei kwijt, maar ik ben ervan overtuigd dat ze heel diep van binnen echt wel weet wat ze wil.
ik denk dat ze graag wil dat ze steun krijgt, bevestiging.
En ik hoop van harte dat ze dit gaat volhouden en veel gelukkiger word.
Iedereen heeft wel eens even een shitmoment of mega dip, als je dan je tekst later terugleest, denk je wel eens..mmmmm dat had ik liever niet open en bloot neergezet.. blush
Toch kun je dan antwoorden krijgen waar je wel wat mee kan, inzichten soms vanaf de meest minstverwachte kanten.

Ik vind je vraag raar Sylvia, het lijkt me dat Larapinta toch echt wel duidelijk is, ze wil het een maar moet voor het ander kiezen dat is kei en kei moeilijk.

Ik hoop dat jullie wijs kunnnen worden uit deze chaos..
gast
gast okt 28 '09
Wie had het hier een tijdje geleden ookal weer over het antwoorden van anderen op vragen aan iemand anders?
Ik hoef geen antwoord van Mar, dat antwoord is alleen van haar van belang en zij moet er mee dealen wat het antwoord ook is.

Karin, wat wil jij nu werkelijk?
admin
admin okt 28 '09
Ik denk dat Karin wil dat er iemand een toverstokje stuurt.. smile
admin
admin okt 28 '09
Ikke, klopt.
En nu doe ik het zelf ook.
Maar ik vond je vraag nogal banaal, en dat is geen excuus natuurlijk.
Mijn oprecht excuus daarvoor, jammer dat je toen niet echt reageerde, maar zodra de gelegenheid zich voordoet je wel gelijk in mijn been bijt smile

Wat ik wil? Ik wil wel begrijpen waarom jij die vraag stelt.
admin
admin okt 28 '09
Origineel bericht van: gast
Mar, wat wil je nu werkelijk?


?????
admin
admin okt 28 '09
Origineel bericht van: Karin
Ik denk dat ze wil dat er iemand een toverstokje stuurt, zodat ze al deze akelige momenten kan wegtoveren.
Maar dat gaat dus niet, hier wil ze even haar ei kwijt, maar ik ben ervan overtuigd dat ze heel diep van binnen echt wel weet wat ze wil.
ik denk dat ze graag wil dat ze steun krijgt, bevestiging.
En ik hoop van harte dat ze dit gaat volhouden en veel gelukkiger word.
Iedereen heeft wel eens even een shitmoment of mega dip, als je dan je tekst later terugleest, denk je wel eens..mmmmm dat had ik liever niet open en bloot neergezet.. blush
Toch kun je dan antwoorden krijgen waar je wel wat mee kan, inzichten soms vanaf de meest minstverwachte kanten.

Ik vind je vraag raar Sylvia, het lijkt me dat Larapinta toch echt wel duidelijk is, ze wil het een maar moet voor het ander kiezen dat is kei en kei moeilijk.

Ik hoop dat jullie wijs kunnnen worden uit deze chaos..


Dank je wel, Karin, je hebt even wat meer inzicht dan ik en inderdaad, dat toverstokje om deze rotmomenten even weg te poetsen zou ik wel willen vinden!!!
En Gast, ik had mijn vraagtekens al neergezet, want ik begrijp totaal de strekking niet van je vraag, wat ik nou wil. Dat ik nooit kennis had gemaakt met me/cvs misschien????

Liefs
Marjan
admin
admin okt 28 '09
En als ik mijn zorgen hier niet kan delen en mijn ei niet kwijt kan ... dan sluit ik dit topic hoor. Vertel maar wat je wil, Gast.

Liefs
Marjan
admin
admin okt 28 '09
Een dag later ... >> ben ik nog steeds verdrietig, maar zet ik mijn schouders er maar weer onder, want treuren helpt niet. Ga straks een kuur ophalen voor mijn ontstoken gehoorgang en ga ik me afvragen hoe ik het beste verder kan.

Iedereen bedankt voor de lieve woorden, en de Reiki heeft me gisteren over het verdrietigste punt heengeholpen. Dank jullie wel daarvoor, het doet me goed!!!!

Liefs
mij
admin
admin okt 28 '09
Ik interpreteer de vraag van Gast als..
" je kan niet ineens alles bewerkstelligen, wat is het wat je werkelijk wilt.."
als men dat aan mij zou vragen, zou ik zeggen.. "gelukkig zijn, en dat kan ik van binnenuit. Niet door omstandigheden, doch het gelukkig zijn zit in mijzelf, ondanks wat dan ook.
vandaar, die vraag van Gast zie ik als goedbedoeld, en welgemeend.
admin
admin okt 28 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Ik interpreteer de vraag van Gast als..
" je kan niet ineens alles bewerkstelligen, wat is het wat je werkelijk wilt.."
als men dat aan mij zou vragen, zou ik zeggen.. "gelukkig zijn, en dat kan ik van binnenuit. Niet door omstandigheden, doch het gelukkig zijn zit in mijzelf, ondanks wat dan ook.
vandaar, die vraag van Gast zie ik als goedbedoeld, en welgemeend.


Een mooie interpretatie, Belle en ik zou hetzelfde antwoord geven als ik de vraag begrepen had. Ik heb er verder geen toevoegingen over, ....
admin
admin okt 28 '09
Iedereen begrijpt een vraag verschillend,
afhangend van het gemoed waarin hij/zij zit, zal ie antwoord geven..
de vraag blijft ondertussen gewoonweg een vraag.
en de vraagsteller is ondertussen gewoonweg een mens met vragen!

smile

knuffel voor je
Bellefleur
Heidelroos
Heidelroos okt 28 '09
Lezen is een kwestie van interpuncties te zetten,
dáár waar je ze zelf hebben wil.. !!!

ME / CVS...
was het onderwerp toch? wink
Lena
Lena okt 28 '09
heb je al nagedacht over andere mogelijkheden in de zorg?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki