En als ik mijn zorgen hier niet kan delen en mijn ei niet kwijt kan ... dan sluit ik dit topic hoor. Vertel maar wat je wil, Gast.
Liefs
Marjan
Als dat voor jou de oplossing is moet je dat doen, maar ik denk dat het dat niet is.
Mijn vraag wordt in een negatieve hoek getrokken en die negatieviteit komt niet van mij.
Belangrijk dus voor jou, en anderen die dat doen, om er achter te komen waar die dan wel vandaan komt.
Een toverstokje zou prachtig zijn, maar niet om te poetsen maar om het daadwerkelijk om te keren waardoor dingen echt kunnen veranderen.
Ik weet uit eigen ervaring dat het moeilijk en heel bedreigend is om echt naar je zelf te kijken. Wat wil ik nu eigenlijk echt in dit leven.
Ik weet dat een mens bepaalde fases moet doormaken voor er echt naar binnen gekeken kan worden en daadwerkelijk aan zelfontplooing gewerkt kan worden. Je bent op weg daar naar toe en daar hoort wat je hier doet ook bij.
De vraag die ik jou stelde "wat wil je nu werkelijk" was alleen bedoeld om je naar binnen te keren. Wat is jou reden om te doen wat je nu doet en wat je in je verleden gedaan hebt. Want alle leed die je nu mee maakt heeft zijn oorsprong in dat verleden maar ook in het heden, hoe je nu in het leven staat.
Kijk verder dan het uiterlijke plaatje.