Nou soms te laat en dat is toch wel erg jammer, alhoewel je dat dan wel weer als een nieuwe les kan zien misschien.
Ik krijg steeds meer door dat ik te vaak alleen het leuke in de mensen zie en niet het zwarte of slechte, dat heeft me echt wel opgebroken in mijn eigen gevoel naar mensen toe.
Mensen die ik hoog inschatte bleken echt een en al kronkels en leugens te verkondigen en ook andersom is dat helaas gebeurd. Mensen waarvan ik dacht dat ze slecht waren bleken zulke lieve mensen te zijn.
Ik vertrouw mijn intuïtie wel, maar luister er niet altijd naar omdat ego ook altijd meelult.
Wat ook meewerkt is dat ik ervan overtuigd ben dat iedereen hoe rot ook iets goeds van binnen heeft, ik moet alleen leren dat ik niet iedereen kan veranderen of dat ik iedereen *het licht* kan laten zien.
Leuk die Lungold, maar wat voel je nu zelf?
Jouw teksten zijn heel vaak van anderen, ik ben nieuwsgierig naar wat jij denkt en voelt, niet dat je de waarheden van anderen tot de jouwe maakt.
Ikzelf zet ook wel eens teksten van anderen neer, meestal gaat dat over kristallen of over *heksendingen*, maar geen visies of voorspellingen, immers dat is niet van mij.
Maar ik realiseer me ook dat dit mijn manier is en zeker niet die van iedereen.
Het ontwikkelingstempo heeft voor mijn gevoel te maken met de enorme stroom nieuwetijdsen die er worden en zijn geboren. Veel van hen hebben contact met die bronnen die velen van ons vergeten zijn. ik ben er zelf van overtuigd dat we deze tijd al eens eerder hebben meegemaakt maar dan heel lang geleden. Het collectieve bewustzijn dat er toen was komt weer terug en ik ben daar heel blij mee persoonlijk. Ik geloof niet in de destructie van vele mensen om de nieuwetijdsen meer ruimte te geven. Juist de nieuwetijdsen moeten weten dat liefde is wat de wereld beter maakt en daar hoort destructie mijns inziens niet bij. Wél zal er veel veranderen, veel mensen gaan door deze nieuwetijdsen wel meer contact maken met hun bron en komen daardoor wellicht tot inzicht en kunnen daardoor destructieve levenswijzen veranderen.
Meer inzicht door licht, hoor ik
Grappig want waar licht is is ook donker..