Hoi!
Ik kom even hier online om mijn "gezicht" te laten zien.
Heb dus iedereen incl. mezelf voor de gek gehouden over mijn identiteit.
Ik wilde hier graag even St. Germain channelen:
"De award voor *beste spirituele forum in Europa*
gaat naar Merudi: altijd vernieuwend, verhelderend, en vergaand (note: diepzinnig)."
Persoonlijk heb ik me hier altijd al thuisgevoeld, ookal ging het even wat minder.
Leuk om jullie ware identiteiten te zien ontvouwen.
Ik ben hier namens vertrouwen (een vriendin) en waarheid (mijn zusje).
Omdat zij niet zo van "zweverigheid" houden (zeggen ze), is het hier niet altijd even gemakkelijk.
Gelukkig komt daar nu dus verandering in.
Ik wil nog even persoonlijk iedereen bedanken, en dan met name:
- Groene Heks (voor kritisch inzicht en steun)
- Gast (voor de belichaming van Vrijheid, altijd zeer inspirerend)
- Emuca (een leeftijdgenootje!)
- Miri (wat prachtig dat jij Serenity blijkt te heten! Vind ik heel erg passend. Hoop dat het ook goed gaat met je zoontje :))
- MoonFlowertje (mijn persoonlijke bloempje en vriendin uit de Flower Power tijd)
En tot slot:
- Nims (de aardigste, duidelijkste en meest gegronde spiritueel leider die ik ken op internet.)
Bedankt Nims voor het opzetten van deze website, het zal wel steeds drukker gaan worden de komende tijd ;-)
Veel liefs,
New Moon a.k.a. Venus
(ik was zelf ook heel verbaasd over mijn ware identiteit, totdat ik Mars ergens vond op een festival :P)
P.s: Moonflowertje, die vriend van dat dromentopic bleek de Oude Dood te zijn. Geen goed partner voor me, dus.
Gelukkig is de nieuwe dood veel zachtaardiger.
Heb haar gezien bij Schiphol, het is een meisje in een Rolstoel, ze keek en voelde lief aan, en niet kwaadaardig.
p.s2: De nieuwe dood komt vooral van te veel of te weinig eten.