Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin mei 14 '09
Ehm..dat je iets zegt of doet wat bij je vriendin iets is waar ze zelf enorme moeite mee heeft, doordat jij dat *spiegelt* kan je een vervelende reactie krijgen.
Ik ken je vriendin niet en kan niet voor haar spreken, maar misschien vind zij het wel moeilijk om over spiritualiteit te praten omdat ze er eigenlijk zelf graag meer van wil weten maar niet durft. Dat jij dat wel durft raakt bij haar een pijnlijke plek, snappie? Ik zeg niet dat het zo is, maar ik bedoel dit als voorbeeldje. Zo kun je veel triggeren bij anderen zonder dat vaak zelf te weten en kun je reacties krijgen die je totaal niet snapt. Ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd smile
Eruan
Eruan mei 14 '09
Ow aha! Ik snap je, je hebt het goed uitgelegd hoor!

Ik denk alleen dat dat het niet is, al kan ik natuurlijk niet in haar hoofd kijken, maar ze gelooft er totaal niet in, ik was laatst met haar in de stad en was op zoek naar labradoriet, en toen vroeg ze zich ook echt af wat ik met een steen moest... wink
Maar goed, het is nou eenmaal zo, maar rot voelt het soms wel behoorlijk...
admin
admin mei 14 '09
Het was een voorbeeldje liefie, wellicht is er iets anders wat haar triggerde, maar uit ervaring weet ik dat je hierdoor soms vet lompe reacties van anderen kan krijgen. De kunst is het je niet aan te trekken en er doorheen te kunnen kijken.
Eruan
Eruan mei 14 '09
Oke. Ja doe ik ook, ik heb zoiets van dat zegt ZIJ. En dat hoeft niet zo te zijn.. wink

@ Angel: Ik heb een hoofdstuk opgestuurd!
Emuca
Emuca mei 14 '09
Dankje :3 ik zal zo meteen gaan kijken! Vond je het leuk?
gast
gast mei 14 '09
Nou ik heb hem opgehaald hoor! Hij ziet er een stuk beter uit dan eergisteren. Niet meer benauwd. Hij kan nog steeds goed knorren, haha. Door de vochtafdrijvers en het ws ophouden van zijn plas in het hokje bij de dierenarts, heeft hij onderweg zijn plas niet meer op kunnen houden en heeft dus in zijn reisbench geplast. Helemaal nat van achteren, zijn buik en staart vooral. Zielig hoor, maar om hem nu onder de douche te zetten is een beetje te veel van het goede ben ik bang. Dus dan maar met een natte theedoek het ergste eraf geveegt. Lekker stinken dus, maar dat nemen we nu even voor lief.
Maandag over een week moet hij voor controle komen en dan hopen ze een foto te kunnen maken waar wel meer op te zien dan alleen vocht. Ook wordt er nog bloed afgenomen voor parasiten onderzoek en algeheel bloedbeeld.

Richie Richard
Richie Richard mei 14 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Origineel bericht van: Denzil & Aelita
Pffoe, ik ben uitgeput. Net weer een uur zitten werken aan www.grammaton.net .. Echt een pokke werk.. Maar wel leuk om te doen. Ik vind het echt heerlijk om alles zelf te maken. Alles wat je daar ziet, is gecreëerd door moi. In opdracht van een persoon. Veel werk.. erg veel werk.. Ik denk ook dat dit 1 van mijn beste ontwerpen zijn.

Ik ben niet zo geweldig in grafische vorm geving >.<

.

Ziet er mooi uit hoor! smile

Je hebt je naam weer gewijzigd... tongueZo is hij wel makkelijker!
Heeft de Aelita een reden?

Ja, Aelita is mijn '2e ik'. Ik ben schizofreen wink. Lange tijd geleden dat Aelita weer is op komen dagen.. Sinds gister is ze er 'weer'. Eigenlijk tel ik voor 4 nu.. Ik (Richie/Denzil, Aelita (Haar nick is Solaria, don't ask me why), Kevin en Ja, eigenlijk gewoon Richie, maar dan nogal duisterlike.. Dat is zeg maar de gothic ik.

Maar zelf ben ik de dominante. Daarna heerst Aelita. De andere 2 zijn nauwlijks actief eigenlijk.. Bijna nooit.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 15 '09
En dat zijn geen Meerdelijke Persoonlijkheden?
admin
admin mei 15 '09
Fijn te horen Sylvia!
Islandlady
Islandlady mei 15 '09
@ Denzil & Aelita. Mooie site hoor!
Ken je World of Warcraft? Erg verslavend kan ik zeggen.

@ Gast wat een moppie zeg de groene ogen! Hoop dat het goed gaat.
Richie Richard
Richie Richard mei 15 '09
Origineel bericht van: NiMS

Jawel wink
Origineel bericht van: Islandlady
@ Denzil & Aelita. Mooie site hoor!
Ken je World of Warcraft? Erg verslavend kan ik zeggen.

@ Gast wat een moppie zeg de groene ogen! Hoop dat het goed gaat.

Ja ken ik, sterker nog, ik speel(de) het! Ik heb mijn eigen private server daar in.Al ben ik er niet meer actief mee, ik vind het leuk om af en toe wat te programmeren en te debuggen via c++. www.finalwow.net of www.finalwow.com . Ontwerp is overigens niet van mij, net zo min het systeem.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 15 '09
Origineel bericht van: Denzil & Aelita
Origineel bericht van: NiMS

Jawel wink

Heb je ooit nagedacht over professionele hulp?
Islandlady
Islandlady mei 15 '09
Quote:
Ja ken ik, sterker nog, ik speel(de) het! Ik heb mijn eigen private server daar in.
zal eens even kijken smile

Liefs
Maryssa
Maryssa mei 15 '09
Tis wel een schatje zeg op de foto! Gelukkig maar dat ie mee mag naar huis. Helaas kan ik geen dierenfoto's lezen anders had ik dat graag voor je gedaan.
Eruan
Eruan mei 15 '09
Hoihoi!

Het is weer weekend! laugh

Vandaag heb ik wel weer een lekker dagje gehad, die ene die boos was over het biologie cijfer, is vanaf het zesde uur weer tegen me beginnen te praten, en bij ckv mochten we lekker creatief denken! Heerlijk! laugh

@ Gast: Hoe is het vandaag met de kat/poes? het is wel een ontzettend leuk beestje! smile

Hoe is het met de rest?
admin
admin mei 15 '09
Yay weekend! was een drukke enerverende week en dan is het idee dat ik mag uitslapen zooo lekker, hebben jullie dat ook? Ben vast om een uur of zeven weer wakker maar het idee niets te hoeven vind ik toch wel errug tof!

@ Ann, heeft ze ook uitgelegd waarom ze ineens niet meer tegen je sprak? Laat niet over je heen lopen hé?
(ik lijk mijn moeder wel eek)

Gisteravond heb ik gepoogd de kat van Sylvia reiki te geven, ik voelde steeds een poezenkoppie tussen mijn handen dus volgens mij is de energie wel aangekomen. Ik hoop zo dat het hem helpt om hier goed doorheen te komen.
Eruan
Eruan mei 15 '09
Ja heerlijk dat uitslapen op zaterdag ochtend tot een uur of 10! Soms ben ik ook om 7 uur dan toch wakker, maar dan ga ik lekker op mijn gemak een boek lezen... Ik ben nu bezig in De Thuiskomst.

Nee ze heeft niets gezegd, maar uit haar houding en gezichtsuitdrukking kon ik veel opmaken, wegkijken wanneer je wat zegt enz. Ik heb zoiets van laat maar lopen...
Haha laughEn ook op de mijne tongue

Wow Karin! Ik wist niet dat jij ook aan Reiki deed! Wat fijn voor gast en haar poes/kat dat jij ze helpt! Ik hoop dat het goed geholpen heeft!
Eruan
Eruan mei 15 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Dankje :3 ik zal zo meteen gaan kijken! Vond je het leuk?

Ja zeker! Erg leuk zelfs, er komen er ook nog meer aan, ik ben nog aan het lezen... winkHeb vandaag op school ook nog een hoofdstuk doorgewerkt tijdens ANW, ik vind het een paar leuke hoofdstukken!
gast
gast mei 15 '09
Het gaat alweer een stuk beter gelukkig met Midas. Op de rontgen foto was duidelijk te zien dat hij langzaam maar zeker vol liep met vocht. Het had niet veel langer moeten duren dan had hij verdronken. Gelukkig is het niet zo ver gekomen.
Hij lag net spontaan te knorren dus misschien voelt hij de reiki Karin weer laugh
Hoop dat het zo goed blijft gaan.

Zelf weer even naar strand geweest. Manlief ging duiken dus heb ik op mijn handdoekje op hem gewacht, haha, tot ie weer boven was. Niet te lang dit keer en extra goed ingesmeerd.
Morgen ga ik zelf ook weer een duikje wagen. Ik heb nog steeds niet al te veel vertrouwen er in maar morgen gaan we het weer proberen. Het is gewoon zo mooi dat ik toch nog even doorzet.
Eruan
Eruan mei 16 '09
Goeiemorgen!

Wat fijn dat het met midas weer wat beter gaat! Gelukkig maar! Ik hoop met je mee! smile
Klinkt in ieder geval als een lekker dagje! :)Hoe komt het dat je niet heel veel vertrouwen hebt in duiken/snorkelen?

Ik heb vanacht zo heerlijk geslapen! Ik werd vanochtend weer voor het eerst deze week wakker met een uitgeslapen gevoel terwijl het nog 8 uur 's ochtends was.

Zometeen ga ik lekker naar het paard toe, nu is het nog mooi weer. Ik ga lekker even poetsen en kroelen want rijden zit er op dit moment niet in. Ze wordt nog steeds met de week dikker, het zal me niks verbazen als het er over 4 weken is.

Vanmiddag komt mijn kleine neefje van 4 jaar oud logeren, ik ben benieuwd hoe dat gaat want hij is niet de makkelijkste. Dit is overigens ook de eerste keer dat hij bij een vreemd gezin is... smile

Een fijne dag allemaal! laugh
Pagina's: « Vorige ... 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki