Loading...
nl

Hoe oud ben je?

Jasper123
Jasper123 jan 22 '10
Ik ben ook 19 : ).
Jasper123
Jasper123 jan 22 '10
Volgens de kwantumfysica is ouder worden een illusie: Het is iets wat je zelf creëert met je gedachten, net als met al het andere in ons leven. Dus dat betekent dat als iemand altijd bezig is met oud worden en de "symptonen" juist alleen maar meer situaties aantrekt waarin hij bezig is met ouder worden.

Dus wil je niet oud worden: Vestig je aandacht er dan niet op en hou jezelf jong door "jonge" gedachten te hebben. Voel je je jong, dan ben je jong, voel je je oud, dan ben je oud.

xx Jasper
admin
admin jan 22 '10
Je bent zo oud als je je voelt zeggen ze he wink
Mijn moeder is 77jr, en ze wordt zó vaak jonger geschat en dan niet in een paar jaar hoor, járen! Geweldig trots, hopen dat het zo heel lang blijft!!!
Ayasha
Ayasha jan 23 '10
En maak vooral geen gebruik van het woordje "niet". Positief denken. Ik wil jong blijven ipv ik wil niet oud worden. Hersenen kunnen geen "beeld" vormen bij "niet". Dus "ik wil niet oud worden" wordt na verwerking: "Ik wil oud worden" wink
Jasper123
Jasper123 jan 24 '10
haha thats how the law of attraction works! Ook toevallig `the Secret` gezien?
admin
admin jan 31 '10
Ik ben 26 smileEn vind het zelf een hele mooie leeftijd!
Marenubium
Marenubium feb 4 '10
Origineel bericht van: Ayasha
En maak vooral geen gebruik van het woordje "niet". Positief denken. Ik wil jong blijven ipv ik wil niet oud worden. Hersenen kunnen geen "beeld" vormen bij "niet". Dus "ik wil niet oud worden" wordt na verwerking: "Ik wil oud worden" wink


Whahaah dat klopt helemaal!
Ooit eens bij een lezing geweest, waarbij de spreker vertelde dat 'niet' niet bestond laughGaaf om dit nu, jaaaren later terug te zien zeg!
Is zeker al 10 jaar terug...maar hoe waar.
In deze tijd worden onze wensen steeds meer realiteit, en dus 'weet wat je wenst' smile

Coool.
Ayasha
Ayasha feb 6 '10
Dat komt bij mij uit een mental coaching sessie (sportpsychologie) smileVeel mensen denken "ik wil niet nerveus zijn" ipv te denken "ik wil rustig zijn." smile
Fay
Fay jun 17 '10
Ik ben 26, 16 augustus word ik al weer 27.....gaat hard zeg!
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 17 '10
k'ben 21 en een half haha, met next januari 22
bloempje
bloempje jun 17 '10
ikke ben 28

groetjes Bloempje
Anke
Anke jun 17 '10
Ik wilde 29 typen, maar ik ben alweer 30 confused
admin
admin jun 17 '10
haha.. zo jong!! in de fleur van haar leven.. zou m'n moeder zeggen! grin
Lin
Lin jun 18 '10
kben 30 jaar.. jee wat word ik al weer oud zeg hihihi

Lin
New Moon
New Moon jun 18 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Origineel bericht van: Ayasha
En maak vooral geen gebruik van het woordje "niet". Positief denken. Ik wil jong blijven ipv ik wil niet oud worden. Hersenen kunnen geen "beeld" vormen bij "niet". Dus "ik wil niet oud worden" wordt na verwerking: "Ik wil oud worden" wink


Whahaah dat klopt helemaal!
Ooit eens bij een lezing geweest, waarbij de spreker vertelde dat 'niet' niet bestond laughGaaf om dit nu, jaaaren later terug te zien zeg!
Is zeker al 10 jaar terug...maar hoe waar.
In deze tijd worden onze wensen steeds meer realiteit, en dus 'weet wat je wenst' smile

Coool.


Wow ja dat is tof! Everything is possible = nothing is possible (alles is mogelijk "staat gelijk aan" niets is mogelijk) En alles en niets kan je ook weer vervangen voor iets positiefs = negatiefs.
Bijv: liefde is mogelijk = liefde is onmogelijk (het gaat er idd om op welke je concentreert smile)

Anyway, ik ben 20.

Liefs, themoon
gast
gast jun 18 '10
BEn je niets dan kun je ook alles zijn wink
Heidelroos
Heidelroos jun 18 '10
41!! wink
gast
gast jun 18 '10
hahaha, hier ook bijna 41.....
Lady
Lady jun 18 '10
ik ben 32 jaar, over een paar maanden al 33 pfff
admin
admin jun 18 '10
Ik ben 46 jaar jong,mijn spiegel liegt gewoon.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki