Loading...
nl

Hoe oud ben je?

koenewoen
koenewoen mei 3 '09
Dit jaar wordt ik 28!

Alvast een dikke proficiat Natalie! whistle
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
dank je wel, komt helemaal goed hoor!
Heidelroos
Heidelroos mei 3 '09
Whoeiiiiiiiii... feestje..
Op die leeftijd had ik al een dikke buik wink
Natalie1986
Natalie1986 mei 3 '09
Zo dan was je er vroeg bij wink

Ik moet er nog niet aandenken haha!
Heidelroos
Heidelroos mei 5 '09
Héééééérlijk om jong moeder te zijn hoor..
Alhoewel de laatste twee jaar mij wel een béétje de kop heeft gekost.. we zijn echter weer aan het opkrabbelen!!

Ik heb een dochter van bijna zestien en een zoon van bijna dertien.. en het is héérlijk hoor.. Ikke moet nog veertig worden.. en dan al van 'die grote jong in de pubertijd'

Ik zou géén baby willen als ik vlak daarna moet gaan overgangen naar een ander soort van vrouw zijn.. smile

Ieder zijn heug.. Ik vind wel dat je een kind wat moet kunnen bieden aan liefde, wijsheid en rust.. als je jonger bent, ontbreken wel vaak die dingen hoor.. een oudere moeder is vaak een rustige moeder, die al veel orde op zaken heeft gesteld met haar emotie..

Dus alles heeft een goede kant, of een minder goede kant.. smile
Lena
Lena mei 5 '09
Origineel bericht van: heidelroosje
Ik zou géén baby willen als ik vlak daarna moet gaan overgangen naar een ander soort van vrouw zijn.. smile


dan zijn en worden het heel veel hormonen wisselingen achter elkaar smile
Islandlady
Islandlady mei 15 '09
leuk om te zien dat de meeste bezoekers tussen de 25 en 29 zijn. Dinsdag word ik alweer 46 maar voel me nog steeds 38 smile.
admin
admin mei 15 '09
Ik word dit jaar 44 maar voel me nog 18 laugh

Deze heb ik ooit ergens gelezen en heeft wellicht ook hier gestaan. Ik gooi hem er nog een keer tussen.

TIKKIE!!!!!!!

Bij deze dien ik officieel mijn ontslag in als volwassene.

Ik heb besloten dat ik de verantwoordelijkheden van een 6 jarige weer wil.

Ik wil naar MacDonalds gaan en denken dat het een vier-sterrenrestaurant is.
Ik wil met stokjes over een verse plas varen en havens maken van stenen.
Ik wil weer geloven dat je beter M&M's kunt hebben dan geld, want die kan je opeten.
Ik wil onder een grote boom liggen en naar de wolken kijken en limonade verkopen op een hete zomerdag.

Ik wil terug naar de tijd dat het leven eenvoudig was; toen je alleen nog maar de kleuren, rekentafels en kinderliedjes kende en dat maakte niet uit,
want je wist niet wat je niet wist en het kon je niet schelen ook.

Je wist alleen hoe je gelukkig moest zijn, want je was zalig onwetend van alle dingen die je bezorgd konden maken of van je stuk konden brengen.

Ik wil geloven dat alles mogelijk is.
Ik wil weer onwetend zijn over hoe ingewikkeld het leven is en weer gelukkig met de kleine dingen.
Ik wil weer simpel kunnen leven.

Ik wil niet dat mijn leven bestaat uit computer crashes, bergen papierwerk, altijd maar weer de touwtjes aan elkaar moeten knopen, rekeningen,
verzekeringen, roddel, ziekte en het verlies van mijn geliefden.

Ik wil geloven in de kracht van een glimlach, knuffels, een aardig woord, waarheid, eerlijkheid, vrede, dromen, verbeelding, de mensen en het maken van sneeuwpoppen.

Dus... hier is mijn pinpas, mijn creditcard en autosleutels en mijn cv.

Ik doe officieel afstand van mijn volwassenheid.

En als je er nog met me over wilt praten, dan moet je me eerst zien te pakken want................

"Tikkie,jij bent 'm !!!!!!!!"
Islandlady
Islandlady mei 15 '09
Hey Karin!

Mooi stukje!
Zou zo afstand doen van alles als het allemaal zo simpel zou zijn.

Liefs
Duze
Duze mei 15 '09
jong in mijn 2e of 3e jeugd, 50 ......!!!
Richie Richard
Richie Richard mei 16 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Hey Karin!

Mooi stukje!
Zou zo afstand doen van alles als het allemaal zo simpel zou zijn.

Liefs

Ik niet, ik heb een rot kindertijd gehad. En ja, ik was er bewust van. But I just smiled trough that time... To cheer up my mummy
Eruan
Eruan mei 17 '09
Wat een leuk stukje Karin!
Alleen het probleem is, dat wanneer je klein bent je altijd groot wil zijn... tongue
admin
admin mei 17 '09
Eigenlijk ben ik doorlevend grin
admin
admin mei 17 '09
@ Ann, ja en als je *groot* bent wil je o zo graag weer terug, ha ha.
Eruan
Eruan mei 17 '09
Ja inderdaad, maarja ze zeggen dat je je moet gedragen naar hoe oud je je voelt, dus wat let je... wink
admin
admin mei 17 '09
Helemaal niets, mijn kinderen zeggen vaak dat ik me beter moet gedragen lol. Ik ben altijd degene die begint met schieten als we erwtjes eten...
Eruan
Eruan mei 17 '09
Geweldig! Dat soort dingen doe ik ook altijd graag! En met oppassen doe ik ook altijd net zo hard mee met de kinderen... En mijn broertje die wil ook altijd dat ik me eens gewoon gedraag.. tongue
Het is wel gezond om je klein te voelen, en dan kan je ook altijd groeien...
admin
admin mei 17 '09
Origineel bericht van: Karin
Helemaal niets, mijn kinderen zeggen vaak dat ik me beter moet gedragen lol. Ik ben altijd degene die begint met schieten als we erwtjes eten...
En ik gooi met de spruitjes. Ben pas 50.....
admin
admin mei 17 '09
Oho! Met spruitjes? LOL

Pas 50? Dan ben je nog piep!
Eruan
Eruan mei 17 '09
5(0) dus.. wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki