Loading...
nl

Hoe oud ben je?

Helma
Helma jan 26 '09
En ik 42 lentes oud laugh
admin
admin jan 26 '09
Over drie maanden 50 lentes............
Ik zeg steeds: op de helft.
Helma
Helma jan 26 '09
Positieve insteek, altijd goed!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 26 '09
39
Claire
Claire jan 26 '09
Dit jaar word ik 60.

Maar wat zeg leeftijd? Soms voel ik mij niet ouder dan 40. en levert dit soms een wat pijlijke situatie op, als ik zeg tegen iemand die jonger is: "Van onze leeftijd" haha (au kwam toen tegen het zere been aan). Maar soms voel ik mij 80,als het mij even niet mee zit.
Helma
Helma jan 26 '09
Heel herkenbaar, Claire. Soms gedraag ik mij als een puber, en dan zeggen mijn dochters: mam, doe normaal (als ik sta te dansen bijvoorbeeld), maar andere momenten voel ik mij ook minstens 80...
Maryssa
Maryssa jan 26 '09
Leuk topic! Ik ben 33 jaar maar voel me vaak ouder; geestelijk. Had dat al als kleutertje en vroeg me op schoolplein dan af of ik ook met emmer en schepje moest gaan spelen in de zandbak terwijl ik dat zo kinderachtig vond. Fysiek wordt ik bijna altijd jonger geschat dan ik ben, meestal rond de 26 jaar.
Beschermengel
Beschermengel jan 26 '09

57 jaartjes smile....soms voel ik me 25 en de andere keer 80 zoals vandaag wink
gast
gast jan 27 '09
Origineel bericht van: Akasha
Ik ben 28 jaar maar wordt door mijn uiterlijk altijd minstens 10 jaar jonger geschat. Volgens mij gaat dat pas grappig worden als ik 40 ben tongue


Haha, dit ken ik laughOp die leeftijd werd ik ook altijd veel jonger geschat en zei dan steevast; als jullie dat over 10 jaar nog doen vind ik het niet erg. En nu ben ik bijna 40 en word nog vaak voor 30 versleten.
Voorlopig vind ik het niet erg, haha wink
Precious1
Precious1 jan 27 '09
Ben 38, men schat me meestal jonger. Leuke bijkomstigheid.
Innerlijk voel ik me precies die leeftijd eigenlijk, met af en toe een puberale uitschieter smile
Akasha
Akasha jan 27 '09
Origineel bericht van: gast
Origineel bericht van: Akasha
Ik ben 28 jaar maar wordt door mijn uiterlijk altijd minstens 10 jaar jonger geschat. Volgens mij gaat dat pas grappig worden als ik 40 ben tongue


Haha, dit ken ik laughOp die leeftijd werd ik ook altijd veel jonger geschat en zei dan steevast; als jullie dat over 10 jaar nog doen vind ik het niet erg. En nu ben ik bijna 40 en word nog vaak voor 30 versleten.
Voorlopig vind ik het niet erg, haha wink


Gelukkig, iemand die begrijpt wat ik bedoel laugh
admin
admin jan 27 '09
Ook ik wordt vaak jonger ingeschat. Is dat misschien een typische eigenschap van alle forumleden hier?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 27 '09
Origineel bericht van: Hans
Ook ik wordt vaak jonger ingeschat. Is dat misschien een typische eigenschap van alle forumleden hier?


Qua uiterlijk word ik ook jonger ingeschat. Het zou wel eens kunnen Hans. Het valt me de laatste tijd op dat er meer overeenkomsten zouden kunnen zijn.....
Akasha
Akasha jan 27 '09
Wie weet is het wel een typische eigenschap.
Gisteren vroeg een collega of ik nog bij mijn ouders woonde en ze was zeer verbaasd toen ik zei dat ik al bijna tien op mezelf woonde en zelfs getrouwd ben. Vol ongeloof vroeg ze hoe oud ik dan was.. hahahahaha ze kon het amper geloven.
gast
gast jan 27 '09
laugh

Mijn man is 8 jaar ouder dan dat ik ben en ziet er ook nog eens wat ouder uit daardoor zijn er al verschillende mensen op het verkeerde been gezet en dachten dat hij mijn vader was, lol laugh
Precious1
Precious1 jan 27 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: Hans
Ook ik wordt vaak jonger ingeschat. Is dat misschien een typische eigenschap van alle forumleden hier?


Qua uiterlijk word ik ook jonger ingeschat. Het zou wel eens kunnen Hans. Het valt me de laatste tijd op dat er meer overeenkomsten zouden kunnen zijn.....


Ik denk dat dat misschien komt door bewust te leven? Alhoewel ik ook wel zeer onbewuste periodes heb gehad...haha! Maar misschien zit het gewoon in je energiesysteem ofzo. Weet niet hoor, ik roep maar wat! smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jan 27 '09
Origineel bericht van: Precious1
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: Hans
Ook ik wordt vaak jonger ingeschat. Is dat misschien een typische eigenschap van alle forumleden hier?


Qua uiterlijk word ik ook jonger ingeschat. Het zou wel eens kunnen Hans. Het valt me de laatste tijd op dat er meer overeenkomsten zouden kunnen zijn.....


Ik denk dat dat misschien komt door bewust te leven? Alhoewel ik ook wel zeer onbewuste periodes heb gehad...haha! Maar misschien zit het gewoon in je energiesysteem ofzo. Weet niet hoor, ik roep maar wat! smile


Veranderd DNA?! crazy
admin
admin jan 27 '09
Ja, als kind voelde ik me veel volwassener dan andere kinderen. Als ik nu om me heen ijk ben ik juist weer jonger dan leeftijdgenoten, in opvattingen, denken, openstaan voor andere ideeen, etc

Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: Hans
Ook ik wordt vaak jonger ingeschat. Is dat misschien een typische eigenschap van alle forumleden hier?


Qua uiterlijk word ik ook jonger ingeschat. Het zou wel eens kunnen Hans. Het valt me de laatste tijd op dat er meer overeenkomsten zouden kunnen zijn.....



Aan welke eigenschappen denk je dan? smile
Misschien moeten we een rijtje maken.
Precious1
Precious1 jan 27 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: Precious1
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
[quote=Hans]Ook ik wordt vaak jonger ingeschat. Is dat misschien een typische eigenschap van alle forumleden hier?


Qua uiterlijk word ik ook jonger ingeschat. Het zou wel eens kunnen Hans. Het valt me de laatste tijd op dat er meer overeenkomsten zouden kunnen zijn.....


Ik denk dat dat misschien komt door bewust te leven? Alhoewel ik ook wel zeer onbewuste periodes heb gehad...haha! Maar misschien zit het gewoon in je energiesysteem ofzo. Weet niet hoor, ik roep maar wat! smile


Veranderd DNA?! crazy
[/quote]

Ja! Bijvoorbeeld!
Weet niet waar ik dat ergens heb gelezen, maar is al een tijd geleden.. Maar daarin werd gezegd dat doordat je trillingsfrequentie omhoog gaat, dat we er daardoor jonger gaan uitzien.
hahaha! Weet nog dat ik helemaal blij werd toen ik dat las! laugh
Kinki DeVille
Kinki DeVille jan 27 '09
17 en word vaak ouder ingeschat. Dat laatste wordt trouwens wel minder.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki