Loading...
nl

Hoe oud ben je?

Maris1976
Maris1976 aug 12 '08
aaaww dank je wel, ja Honesty, eerlijkheid, dat is toch wel heel belangrijk voor mij.
Lena
Lena aug 12 '08
smilemoest gelijk aan dit liedje denken

http://nl.youtube.com/watch?v=rgmJ1miBzek
Maris1976
Maris1976 aug 12 '08
oeh, mooi nummer, dank je wel, hij staat nu aan smile
Lena
Lena aug 12 '08
bij mij ook smile
Maris1976
Maris1976 aug 12 '08
bij mij nog een keer...hahaha (ok voor de 3e keer nu) Echt mooi!!!
**Angela**
**Angela** aug 12 '08
Origineel bericht van: Lena10
niet gek zo,n voorspelling smile

Hij is namelijk 15 jaar jonger als ik........
dat zal het geheim zijn wink


Nou, volgens mijn moeder is het juist andersom......... wink

Hij voelde zich tot mij aangetrokken omdat ik zo jong oog met mijn doen en laten.......... blush

Alleen laat mijn lijf me af en toe in de steek en voel ik me dan al 80........... cry
Maa.... dat zal verbeteren naar mate ik vorder met mijn regressietherapie............ grin
Dus ik kan straks misschien echt gaan terugtellen, ahahahhahahahaha crazy
**Angela**
**Angela** aug 12 '08
Origineel bericht van: Maris1976
oeh, mooi nummer, dank je wel, hij staat nu aan smile


Bij mij nu ook!! Heel mooi!

Ik kreeg van Ria ook het compliment dat ik zo eerlijk ben, heel fijn om mee te werken, zei ze......... blush
Ook fijn voor mezelf!
Dan kan ik mijn gevoelens tenminste goed benoemen, en draai er niet omheen............. wink

Tja, ik ben soms TE eerlijk!!!
Heeft me al vaker in problemen gebracht, maar dat neem ik er dan maar bij............. grin
Liever een slecht begaanbare weg, als eentje vol leugens!!!!!! wink
gast
gast aug 12 '08
Zolang je er maar van uit gaat dat het jou beleving is als je eerlijk bent over wat je voelt.

Ik bedoel; in jou beleving kan ik een enorme foute bitch zijn en daar ben je dan eerlijk over tegen mij. Maar het hoeft niet mijn waarheid te zijn want misschien zie ik mezelf wel als de liefste van de hele wereld met de beste bedoelingen dingen doe die jij dus ziet als fout/bitchie.
admin
admin aug 12 '08
Nee dat kan niet....

Want dat ben ik al! laugh

Oh en ik ben 43 maar hebben we daar al niet een topic over gehad?
Volgens sommigen
Volgens sommigen aug 12 '08
Hahaha...en ik ben nog een broekie zie ik, met mijn 40. Vond hier al wijze mensen rondlopen, snap nu waarom tongue

Angela ik vind die oprechtheid fantastisch al reageer ik graag eens terug vanuit mijn eerlijkheid hoor winkgrin
seppe
seppe aug 12 '08
Ik ben hier pas 23 geworden.
**Angela**
**Angela** aug 12 '08
Tuurlijk....... wink

Dat recht heb je........... grin
funnygirl
funnygirl aug 21 '08
en ik ben pas 38 hahaha voel me soms 18 als ik ga stappen met vriendinnen en de volgende morgen 80
nikskeuh
nikskeuh aug 26 '08
ik ben 18, over een aantal maanden 19
Wendy's
Wendy's sep 2 '08
ik ben 19.. maar ik voel me veel ouder.
niet lichamelijk maar juist geestelijk.

ik heb volgensmij best veel gezien en geleerd.. soms zie ik mensen van in de 50 fouten maken die ik zelf zeker niet zou doen.

je zou zeggen dat het andersom zou moeten zijn omdat oudere mensen juist meer ervaring hebben.. ik denk dat het met je bewustzijn te maken heeft.
Lena
Lena sep 2 '08
smilemaar als je 50 bent wordt je niet altijd hier blij van, en zeg nooit, nooit!
Wendy's
Wendy's sep 2 '08
kheb afgelopen zomer in de tourisme gewerkt.. maar anders dan hier. ik moest daar contact maken met klanten en met ze kletsen of meedrinken. zodat ze terug zouden komen, met allemaal verschillende mensen, jongeren en ouderen uit verschillende landen.

is best goed voor mensenkennis.. zo zieje dat ouderen zich jong kunnen voelen en gedragen. of hoe ze tegen over een ander cultuur kijken... wat ze belangrijk vinden in hun leven, blablabla.. maar niet alleen ouderen ook jongeren rond de twintig. ik heb 2 culturen recht tegenover elkaar gezien.. tourisme en lokale bevolkingg.. en geloof mij er zijn mensen die overal intrappen.
Charlie
Charlie sep 16 '08
Ik ben inmiddels 21. Hahaha.
Akasha
Akasha jan 26 '09
Ik ben 28 jaar maar wordt door mijn uiterlijk altijd minstens 10 jaar jonger geschat. Volgens mij gaat dat pas grappig worden als ik 40 ben tongue
linkie
linkie jan 26 '09
Ik ben 28 lentes jong.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki