Loading...
nl

Hoe oud ben je?

Cialara
Cialara dec 7 '09
ook 40 smile
Richie Richard
Richie Richard dec 7 '09
Nog steeds zie ik eigenlijk niet echt nut in 't getal dat 'ons leeftijd' heet. Wat boeit het? Het gaat om je ervaringen, je kennis. En belangrijker: Hoe je er mee om gaat. Dat zou er in niveau's uitgedrukt moeten worden. Tieners worden zo erg niet gelijk behandeld als volwassenen. Wat dacht je van de jeugdloon? Ongelooflijk laag terwijl we vaak even veel werk verlichten als een volwassene met 't zelfde baantje. Soms zelfs meer, omdat we meer energieker zijn.
Cialara
Cialara dec 7 '09
Het minimumloon jeugdloon mag je blij mee zijn, anders zou je misschien nog minder verdienen? En er zijn overigens ook bedrijven waar je meer kunt verdienen wink
Die ondergrens was bedoeld als bescherming van de jeugd, maar zoals zo vaak worden dit soort regels ook wel "misbruikt". Je mag best wel meer verdienen, maar de meeste werkgevers vinden het wel prettig om op die ondergrens te blijven...
Ayasha
Ayasha dec 7 '09
Ik betwijfel ten zeerste of jeugd, en dan bedoel ik 14-18 jarigen, even veel arbeid verrichten als volwassenen. Energieker ja? Sterker? Neen. Meer ervaring waardoor het sneller gaat? Neen. Dus ja, ik vind het prima dat daar een verschil in is. Meeste jeugdigen hoeven bovendien geen kost en inwoon te betalen in tegenstelling tot volwassenen. Tenzij je van plan bent om alles zelf te betalen (kost en inwoon, eten, kleren, nutsvoorzieningen) moet je niet zeuren dat je minder betaald wordt.

Is het in Nederland trouwens niet zo dat een jeugdig persoon minder van het loon moet afstaan aan de staat?
gast
gast dec 8 '09
Ik voeg me bij de veertigers smile
FreshLemon
FreshLemon dec 21 '09
16 smile
Pegasus
Pegasus dec 21 '09
29 lentes laugh
Rainbow
Rainbow dec 27 '09
24 jaar laugh
Chrisje
Chrisje dec 27 '09
41
admin
admin dec 27 '09
Zover ik kan teruglezen heb ik hier mijn jaartjes nog niet neergepent ... keej dan, nog net in 2009 - ik ben 43 lentes jong smile
poppy
poppy dec 27 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Zover ik kan teruglezen heb ik hier mijn jaartjes nog niet neergepent ... keej dan, nog net in 2009 - ik ben 43 lentes jong smile


shockedserieus?
Wauw, ik had je een jaar of 36/37 geschat blush
Zo zie je maar leeftijd zegt helemaal niets wink
admin
admin dec 27 '09
Hahaha, wat grappig, en waar had je dat uit afgeleid??? Een foto?? ....
poppy
poppy dec 27 '09
Nope, we hebben elkaar al een paar keer ontmoet waar jij werkt (al herkende ik je pas aan je foto ja);)
Al ben ik daar nu al weer weg frownje staat me nog levendig in m'n geheugen smile
Je hebt blijkbaar veel indruk gemaakt blush
admin
admin dec 27 '09
oh, wat leuk dat jullie elkaar kennen!! grin
poppy
poppy dec 27 '09
Hihi, "kennen" is een groot woord Belle wink
admin
admin dec 27 '09
"Kennen van ziens", zeggen ze in Belgie..
admin
admin dec 27 '09
Origineel bericht van: poppy
Nope, we hebben elkaar al een paar keer ontmoet waar jij werkt (al herkende ik je pas aan je foto ja);)
Al ben ik daar nu al weer weg frownje staat me nog levendig in m'n geheugen smile
Je hebt blijkbaar veel indruk gemaakt blush


eekDan moet je me toch even uit de droom helpen hoor!!! Shit hee, wie ben jij dan??? Hahaha .... kom op, desnoods aub even via een pbtje!!!
admin
admin dec 27 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
oh, wat leuk dat jullie elkaar kennen!! grin


Poppy weet meer dan ikke......... snik.........
Miek42
Miek42 jan 5 '10
iK BEN 42
Aislin
Aislin jan 19 '10
19
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki