Loading...
nl

12-12-2012

Rainbow
Rainbow dec 21 '09
zeker geloof ik daarin, ook daar ik 3dec zelf heb meegemaakt dat ze tegen mij Ohm gezegd hebben, en toen transformatieprocess onderging, heel mijn lichaam transformeerde toen van koolstoflichaam naar kristallichaam, heel andere smaakgewoontes nu, ook zien wat ik eet, als ik iets verkeerd eet, laat mijn lichaam dit ook duidelijk weten, zo had ik eens pringles gegeten wat ik heel graag at, maar men lichaam aanvaard dit niet meer, en dan is het alsof je niet meer kan spreken en moet je ook braken.

tegen 2012 zouden de meeste mensen naar hoger bewustzijn moeten zijn 5D. maar dit zal niet bij iedereen gebeuren.

Wat ik er verder ook nog over weet vertel ik liever niet

raad zeker aan op youtube eens te kijken naar de video over Boriska de jongen van Mars. meer vertel ik liever niet

Het process is idd al een tijdje bezig nu

hier heb je de video over Boriska

terug wat werk gespaard smile

gast
gast dec 21 '09
Boriska heb ik al zeker een jaar geleden gezien. Als ze mij als 8 jarige geinterwiewd hadden had ik ook mooie verhalen kunnen vertellen over de wereld waar "ik" vandaan kom.

Wat me wel opvalt is dat de datum van 12-12-2012 ook als 21-12-2012 geplaatst wordt. Dus ik hecht niet zo veel waarde aan een datum.

Mag ik jou ook iets aanraden om te kijken; zoek eens op Micheal Tsarion. Of Desteni productions, of redice creations, of project camelot, David Icke, David Wilcock en alle anderen die een mening verkondigen over deze eindtijd. Je kunt niet genoeg kanten van het geheel bekijken om een zo een volledig mogelijk beeld te krijgen van wat er nu speeld. In alles zit een waarheid, maar ook onwaarheid......
Uiteindelijk heeft het met een denk shift te maken, van "ik" gericht denken naar "wij" (als één Zijn). En in die eenheid zitten ook de mensen waarvan jij het idee van hebt dat die tegen je zijn.....dat is jou denken erover, niet wat het werkelijk is.
Rainbow
Rainbow dec 21 '09
Projecten over Camelot heb ik al gezien
zelf heb ik visioenen gehad en komt overeen met Boriska

Ga het zeker eens bekijken wink
Natalie1986
Natalie1986 dec 24 '09
Leuk kindje! Als hij ouder is wordt het echt een knapperd haha..
Verder heb ik niet zoveel met buitenaardsleven
Lena
Lena dec 30 '09
deze informatie kwam ik tegen...

http://www.lichtwerker.com/bakens/2009/december.html
Cialara
Cialara dec 30 '09
Dank je Lena,

Ik wist niet dat de vertaling er al was. De bakens van licht zijn altijd erg interessant en heel erg leerzaam. Ik heb er al veel aan gehad. Ook deze is weer heel mooi om te lezen smile
admin
admin feb 17 '10
Ik ben ook benieuwd
Ik heb wel het gevoel dat er ook mooie tijden aan zullen komen ik heb het gevoel dat er nu al meer spiritualiteit in opkomst is en dat mensen zich met elkaar samen smelten!
Vind ik iets moois om te zien
Rainbow
Rainbow feb 18 '10
De Maya van de eeuwige tijd (video)

Recente video boodschap van Drunvalo Melchizedek, vertaald en ondertiteld in het Nederlands die in opdracht van de 440 inheemse Maya stammen van Mexico, Belize, Guatemala en Honduras een indrukwekkende boodschap naar de mensheid stuurt. Hij zegt onder andere dat al de kennis die tot nog toe is verteld over de Maya's en hun kalenders afkomstig is van wetenschappers, universiteiten, onderzoekers, religies en anderen, maar niet van de Maya's zelf. Deze hebben meer dan 500 jaar niet gesproken en brengen nu hun profetie over 2012 naar de wereld.

deel 1


deel 2


deel 3


deel 4


deel 5


deel 6


deel 7


deel 8


deel 9


deel 10


deel 11


deel 12


deel 13


deel 14


deel 15


deel 16


deel 17
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki