Loading...
nl

12-12-2012

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 25 '07
Inderdaad, maar waar het uiteindelijk omgaat is de ultieme waarheid. Het is mijn doel om deze boven te halen, waar die ook zit. Onwaarheden (hoe slecht onderbouwd ook) daar heb ik niets aan.

Kom met goede argumenten, en ik geloof je. Kom met verkeerde argumenten en ik geloof je niet. Kom met geen argumenten, en ik ga door totdat ik het begrijp.
Sheva
Sheva jun 25 '07
Dat is heel mooi gezegd!!!! ;)
linkie
linkie jun 25 '07
Ik vind niet dat wij het recht hebben om elkaar te veroordelen, want de Heer, Bron, God, Allah, Jaweh of hoe je hem ook noemen wilt is de Rechter. Hij zal oordelen over iedereen wanneer we deze mooie aarde verlaten en beslissen of we klaar zijn voor onze volgende missie, wat dat dan ook moge zijn en of we het waard zijn te blijven bestaan!

Elke ziel zal er zijn handen aan vol hebben om zijn eigen verantwoordelijkheid op de juiste manier te dragen zonder zich te bemoeien met die van anderen.

Het moet niet onze ambitie zijn om iedereen ertoe te dwingen het met ons eens te zijn; het moet de wens zijn om te steven naar vrede, niet om anderen te laten struikelen.

God is er om ons hoop te geven.......niet om onze vragen te weerleggen in wedervragen en gaos meneer ikBen.

Dit is een stukje dat voorin veel bijbels staat wellicht kunt u er uw voordeel mee doen:
Hier volgt een gewaarschuwd woord! We moeten heel goed oppassen met het zeggen: God heeft me gezegd dit of dat te doen......laat staan uzelf uittegeven voor God. God richt zich vandaag niet tot ons zoals hij zich richtte tot bijv. Mozes. Tenslotte weet ook de duivel/kwade geest of hoe je ook hem wilt noemen hoe hij de bijbel (=Gods woord) kan gebruiken.

Laten we op zit forum meneer ikBen laten zijn wie hij is en terug gaan naar het doel van dit forum, namelijk het met elkaar praten, de discussie aangaan en informeren over waar wij voor staan.
We hoeven niet te reageren op uitlatingen die getuigen van onkunde en die zorgen voor Gaos.

Sta boven die Gaos en sta voor jezelf, sta voor waar je in gelooft.

_______De nieuwe tijd_________
Begint met het volgende: jullie allen bekend, waarschijnlijk hebben jullie het allen op dit forum al gelezen:

Het Oude zal wegvallen, en de Nieuwe Aarde zal voor jou niet ontstaan als je verzeild raakt in geweld en chaos. De oude wereld staat vol met gevoelens van massahysterie.

Wanneer deze gevoelens jou teveel worden probeer dan je centrum vol vrede en kalmte te houden. Laat je niet in deze energieën van intense angst en agressie meetrekken. Laat je niet inpakken door dualistische gevechten tussen het 'Licht' en het 'donker' door diegenen die je dit opdringen. Hoe subtiel en 'rationeel' hun argumenten ook mogen lijken.

Plaats je energieën op plaatsen van vrede, kalmte en onvoorwaardelijke liefde.
Sheva
Sheva jun 25 '07
Mooi geschreven Linkie,

Ben het met je eens.... ;)
Dennis
Dennis aug 27 '07
Zouden we weer telepathisch kunnen communiceren net als vroeger?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 27 '07
Waarom net zoals vroeger? Dat kan nu al hoor! Het is enkel een kwestie van willen.
Dennis
Dennis aug 27 '07
Ik snap wat je bedoeld NiMS, ik weet ook dat het nog steeds kan. Maar vroeger deed de hele mensheid het naar mijn weten. Nu is er niet echt meer sprake van qua zo'n hoog niveau.
Wendy's
Wendy's aug 27 '07
Klopt, maar vroeger had je geen mobieltjes, computer etc! En dat wordt zoveel gebruikt.. dat niemand denkt aan telepathie, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan via sms of msn ;)
Debiorah
Debiorah aug 27 '07
J hebt ook vast wel eens een situatie meegemaakt waarin er onbewuste telepathie leek te zijn? Dus telepathie is er nog steeds, maar dan moet het wel bijgespijkerd worden. Want we gebruiken als mens zijnde inderdaad allemaal omwegen.
JPM
JPM aug 28 '07
Hoe kun je feitelijk je telepathie oefenen? of is dat gewoon iets dat je mee moet hebben..
Wendy's
Wendy's aug 29 '07
Gisteren had ik het ook onbewust.. ik was tv aan het kijken en er was iemand op msn die mij heel graag wilde spreken (die is maar 1x in de maand op msn). en ik dacht bij mezelf: 'volgensmij issie online', dus ik ging kijken en inderdaad dat was dus zo..!
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '07
Je kan het oefenen door bijvoorbeeld met een spel kaarten die iemand voor zich heeft, een kaart trekt en dan de kleur (rood / zwart) doorzend naar je. Je raad dan deze kleur. Als je dan boven de 50% uitkomt is het al beter. Als je meer wilt, kun je ook harten klaveren etc doen. Kom je dan boven de 25% uit, doe je het goed. En zo kun je verder gaan totdat je het met een enkele kaart kan. Let op! Telepathie doe je met 2. Daarom is het veel moeilijker dan enkel met jezelf of een entiteit communiceren. Er moeten nu namelijk 2 partijen volledig op elkaar afgestemd zijn, en in staat om te zenden en te ontvangen. Dat is nog niet zo makkelijk.
Dennis
Dennis aug 29 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Je kan het oefenen door bijvoorbeeld met een spel kaarten die iemand voor zich heeft, een kaart trekt en dan de kleur (rood / zwart) doorzend naar je. Je raad dan deze kleur. Als je dan boven de 50% uitkomt is het al beter. Als je meer wilt, kun je ook harten klaveren etc doen. Kom je dan boven de 25% uit, doe je het goed. En zo kun je verder gaan totdat je het met een enkele kaart kan. Let op! Telepathie doe je met 2. Daarom is het veel moeilijker dan enkel met jezelf of een entiteit communiceren. Er moeten nu namelijk 2 partijen volledig op elkaar afgestemd zijn, en in staat om te zenden en te ontvangen. Dat is nog niet zo makkelijk.

Is er ook een mogelijkheid om het alleen verder te ontwikkelen? Ik weet dat je het met zn 2en doet telepathie.. maar dat je jezelf meer bewust wordt en jezelf meer kan open stellen hiervoor? zijn daar oefeningen voor?
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 29 '07
Telepathie kan je alleen maar met 2 oefenen. Het geestelijk communiceren kan je uiteraard wel op andere manieren oefenen, maar is heel lastig om te toetsen en te meten. Je weet dan dus niet of je daadwerkelijk voorruit gaat of niet.

Misschien dat Pendelen wel iets voor je is, en dan gaan pendelen met feiten die je van te voren weet, of later zelf kunt opzoeken.

Bijvoordeeld de vraag te stellen. In welk jaar is albert einstein overleden? En daarvoor te pendelen. Het antwoord weet je nu waarschijnlijk niet, maar na het pendelen kan je het wel opzoeken.

Succes.
Dennis
Dennis sep 2 '07
Bedankt voor je tip NiMS, ik ga het zeker een poging geven.
Puc
Puc sep 2 '07
Bij de witteboekenwinkels heb je al voor €8,50 een basis set met pendelkaarten. Prima geschik om mee te beginnen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 2 '07
Succes! Ik ben benieuwd of het wat voor je is.
JPM
JPM sep 2 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Telepathie kan je alleen maar met 2 oefenen. Het geestelijk communiceren kan je uiteraard wel op andere manieren oefenen, maar is heel lastig om te toetsen en te meten. Je weet dan dus niet of je daadwerkelijk voorruit gaat of niet.

Misschien dat Pendelen wel iets voor je is, en dan gaan pendelen met feiten die je van te voren weet, of later zelf kunt opzoeken.

Bijvoordeeld de vraag te stellen. In welk jaar is albert einstein overleden? En daarvoor te pendelen. Het antwoord weet je nu waarschijnlijk niet, maar na het pendelen kan je het wel opzoeken.

Succes.


Wel een goed idee allemaal, maar is dat dan nog telepathie? En zoja, met geesten veronderstel ik?
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 2 '07
Dat is nog steeds telepathie want telepathie betekend niets anders dan ver-voelen (tele-pathie). Dus voelen op afstand. Alleen hoe ga je dit toetsen? Als jij iets voelt op afstand, en een geest zit op afstand, valt dit onder telepathie. Snappie?
JPM
JPM sep 2 '07
Jup
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki