Loading...
nl

12-12-2012

Acheliah
Acheliah jan 16 '07
Geeft niet jo ik snap er ook geen bal van. Ik zie wel wat en hoe.

Groetjes Dieneke
jo
jo jan 19 '07
wanneer dat het gebeurd? wat je kwijt raakt? welke demensie we nu zitten? en waar we heen gaan?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 24 '07
Wanneer het gebeurd: Het is al bezig.
Wat je kwijt raakt: De materie of het materiele leven.
Welke dimensie zitten we nu: 5e
Waar gaan we heen: 9e en hoger. Zielenkoppeling zal hiervoor zorgen.
jo
jo jan 24 '07
oke maar we raken ons lichaam niet kwijt? dus moeten blijven eten en drinken?
het materiele leven raken we kwijt dus alles is weg? of we hebben het nog wel maar het intereseert je niet meer?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 24 '07
Nee we raken inderdaad ons lichaam niet kwijt. En ook niet alles is weg. Wat ik bedoelde is meer dat onze focus verschuift van de materie weg. Geld speelt een ondergeschikte rol, we eten omdat het nodig is, drinken omdat dat nodig is, maar gaan niet overeten en overdrinken. Kortom, het gaat van pakken wat je pakken kan, tot pakken wat je nodig hebt.
jo
jo jan 24 '07
erg interesante link Thomas!

Enne nims is dan wel goed voor mensen met overgewicht! pakken wat je pakken kan heb ik nooit gedaan gelukkig als ik dat andere mensen zie doen denk ik jee jij staat echt voor *u*. eten doe ik wel soms teveel! hihi.

dingen kwijt raken of materialen doet me waarschijnlijk niet zo heel veel
Als er hier bijv. brand zou komen dan zou ik alles laten staan ik neem alleen mijn honden en mijn cavia mee naar buiten dan ga ik nog terug voor de urn van yoshi en zijn foto's de rest ja het is makkelijk dat je het hebt maar is niet belangrijk.

Gr Jo
Acheliah
Acheliah jan 25 '07
Haha ik ben nu al bezig ik vindt geld nu al niet belangrijk ik neem wat ik nodig heb en de rest geef ik liever weg. En spullen intreseren me niet meer sinds mijn kinderen weg zijn zij zijn het enigste wat me nog intresseerd.

Kus Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 26 '07
 Quote:
Origineel van Thomas A:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2025737815077941161&q=Marcel+Messing

prachtige doc. o.a. over 2012

Thomas
Helemaal gezien. Kon je niet even waarschuwen dat hij 3 uur duurde :). Ik vond het wel erg jammer dat hij de toekomst niet duidelijk maakte en dat het nogal makkelijk is om zijn theorie te toetsen. Verder ben ik wel gefascineerd over het concept dat de tijd versnelt. Dat is iets waar ik ook in geloof. Het Nu-moment is niet voor niets zo belangrijk :).
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 26 '07
 Quote:
Origineel van jo:
erg interesante link Thomas!

Enne nims is dan wel goed voor mensen met overgewicht! pakken wat je pakken kan heb ik nooit gedaan gelukkig als ik dat andere mensen zie doen denk ik jee jij staat echt voor *u*. eten doe ik wel soms teveel! hihi.

Gr Jo
Pakken wat je pakken kan, sloeg niet allen op eten, maar dat had je wel door denk ik.
natascha
natascha jan 26 '07
 Quote:
Origineel van Thomas A:
http://video.google.nl/videoplay?docid=2025737815077941161&q=Marcel+Messing

prachtige doc. o.a. over 2012

Thomas
Voor de mensen die dit onderwerp interessant vinden deze meneer geeft ook een lezing.

03/02/2007 " Worden Wij Wakker "
Lokatie:
Heerlen

Lezing door Marcel Messing
06-40607689

09/02/2007 " Worden wij wakker "
Lokatie:
Holten

Lezing door Marcel Messing
0548-362056

Gevonden op de volgende site:
http://www.ankh-hermes.nl/ onder het kopje agenda.

Liefs Natascha
Thomas A
Thomas A jan 26 '07
Thanks Natascha, gelijk maar allemaal bekeken.

Thomas
jo
jo jan 26 '07
ja tuurlijk nims!!
JPM
JPM jun 7 '07
Feedback? effectief een interessante film?
Anne
Anne jun 7 '07
redelijk interessant
metatron
metatron jun 20 '07
Ik ben er niet meer zo van overtuigd of er wel dingen ten gunste gaan veranderen in 2012.
De omstandigheden,de energieen zullen in ons voordeel zijn,maar we zullen het echt zelf moeten doen.
99% van de mensen zal hard aan zichzelf moeten gaan werken om in balans te komen.
Dat we met ons allen ascenderen in die periode is een fabel,je moet het letterlijk verdienen.
Dit is altijd zo geweest,en zal ook altijd zo blijven.
Ik denk dat als de mensheid op dit moment in die energie terecht zou komen,dat er totale chaos zou zijn.
Alles komt naar de oppervlakte in die energie,de meeste mensen zijn daar echt niet klaar voor over 5 jaar.
Het zou mooi zijn,de gouden eeuw,het is goed mogelijk dat de eerste stappen gezet gaan worden.
Houd er rekening mee dat zo,n 90% van het gechannelde materiaal dat door mediums doorgegeven word bij entiteiten vandaan komt die zich voor jan en alleman uitgeven.
Door balans te vinden in je leven,en je te verbinden met je hogere zelf,leer je onderscheid te maken tussen gechanneld materiaal wat bij entiteiten vandaan komt,en wat bij meesters en engelen vandaan komt.
LPChip
LPChip jun 20 '07
Het evolutie proces zal inderdaad niet in 1 dag plaats vinden, maar ik denk wel (gezien de veranderingen die ik nu al om mij heen zie) dat de eerste grote veranderingen zich per 2012 zullen gaan manifesteren.

Als ik bijvoorbeeld zie hoe het weer van slag is, hoe de natuur aan het veranderen is, dan laat dit al zien dat we naar iets toe groeien.

Dit global warming effect is iets wat ergens zal uitgroeien tot een groot gevolg. Dit stoppen is haast onmogelijk, omdat het al in gang is gezet.

Je kan een wiel wel laten draaien, zodat deze steeds sneller zal draaien, maar dit stoppen zal het wiel niet direct laten stoppen.

Zo werkt het ook met het global warming effect. We kunnen wel overstappen op allerlei milieu vriendelijke toepassingen enzo, waardoor bijvoorbeeld de ozonlaag zich kan herstellen, maar de ijskappen zijn al gesmolten en die zullen niet ineens weer aan elkaar komen. Met andere woorden, de schade is al gedaan, en het enige wat we kunnen doen is de executie uitstellen. (om maar een spreekwoord te gebruiken).

Ik denk niet dat dit al per 2012 zal zijn, maar de omstandigheden kunnen wel dusdanig veranderd zijn, dat we genoodzaakt zijn om ons zo aan te passen, dat we gewoon geen keuze hebben.
IkBen
IkBen jun 20 '07
 Quote:
Origineel van metatron:
Houd er rekening mee dat zo,n 90% van het gechannelde materiaal dat door mediums doorgegeven word bij entiteiten vandaan komt die zich voor jan en alleman uitgeven.
Door balans te vinden in je leven,en je te verbinden met je hogere zelf,leer je onderscheid te maken tussen gechanneld materiaal wat bij entiteiten vandaan komt,en wat bij meesters en engelen vandaan komt.

De aarde is, bij lange na, niet de enige planeet met leven met daarbinnen een dominante soort, zoals de mens. En net als hier gaan daar 'mensen' dood en komen op de elders uitgelegde manier in de volgende dimensie. En omdat geesten (zielen zo men wil) materieloos zijn is er geen onderscheid tussen de geest van mensen en andere wezens en kunnen die daar ook met elkaar communiceren en zich dì¡ì¡r spiritueel verder ontwikkelen.

In een wereld mét materie moeten daarentegen technisch kunnen en mentaal (spiritueel) vermogen in balans zijn en blijven en het is om die reden dat de ontwikkeling van geen enkel volk mag worden verstoord met (al of niet toevallige) (technische) kennis van anderen tot men op een zodanig (mentaal) ontwikkelingsniveau gekomen is dat de verworven kennis als vanzelfsprekend aan iedereen en op een vreedzame wijze ten goede komt. In de praktijk betekent dat het in staat zijn ruimtereizen naar andere bewoonde planeten te kunnen maken.

Het is om die reden dat kontakt met overledenen is geblokkeerd, op de elders beschreven enkeling na. Derhalve zijn alle kontakten met overledenen, in welke vorm ook, mediums, automatisch schrift, entiteiten, onbestaanbaar. Zij die menen die kontakten wel te hebben vergissen zich.
Sheva
Sheva jun 21 '07
Het is om die reden dat kontakt met overledenen is geblokkeerd, op de elders beschreven enkeling na. Derhalve zijn alle kontakten met overledenen, in welke vorm ook, mediums, automatisch schrift, entiteiten, onbestaanbaar. Zij die menen die kontakten wel te hebben vergissen zich.

Het is wel grappig dat je dit schrijft...
Want hoe kan je dit zo zeggen-
Wie ben jij dat je hier over kan oordelen..
Is het misschien jaloezie dat je zelf niet kan praten met mensen die over zijn...

Het hele leven is geloven want dat geeft mensen kracht om verder te gaan..
Jij wilt mensen hun geloof ontnemen,maar wat is daar mis mee...

Ik heb zelf veel mediums gesproken en het is waar de een is beter dan de ander..
Maar waar het mij om gaat is dat die mensen zich ontwikkelen op spiritueel niveau en dat met ander mensen willen delen en daar is in mijn ogen niks mis mee.

Als jij daar niet open voor staat is dat jouw mening maar zeg niet dat ze zich vergissen... want daar moet je eens verantwoording voor afleggen want dan zou ons hele leven een leugen zijn ,wees een licht geen rechter,
IkBen
IkBen jun 21 '07
 Quote:
Origineel van Sheva:
Ik heb zelf veel mediums gesproken en het is waar de een is beter dan de ander..
Maar waar het mij om gaat is dat die mensen zich ontwikkelen op spiritueel niveau en dat met ander mensen willen delen en daar is in mijn ogen niks mis mee.

Helemaal niets zelfs, maar wat ik jammer vind is dat mensen het gezond verstand lijken te verliezen zodra ze zich verdiepen in spiritualiteit in plaats van met beide benen stevig op de grond te blijven staan.

Als jij daar niet open voor staat is dat jouw mening maar zeg niet dat ze zich vergissen... want daar moet je eens verantwoording voor afleggen want dan zou ons hele leven een leugen zijn ,wees een licht geen rechter.

Ik ben beide en meer. Ik ben het licht, de liefde en de waarheid. Ik ben de opperrechter.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki