Loading...
nl

12-12-2012

Sheva
Sheva jun 21 '07
Pfffff.....Opperrechter?????

Opper eigendunk zal je bedoelen..... :p
Zelfs God is geen rechter hij houdt van alle mensen ook van hun fouten...
admin
admin jun 22 '07
God is GEEN rechter. Wij zijn onze eigen rechters.
Veroordelen is karma creeren.
Sheva
Sheva jun 22 '07
Ja idd
en respect moet van twee kanten komen...
Jeannette
Jeannette jun 22 '07
 Quote:


Dit global warming effect is iets wat ergens zal uitgroeien tot een groot gevolg. Dit stoppen is haast onmogelijk, omdat het al in gang is gezet.


Zo werkt het ook met het global warming effect. We kunnen wel overstappen op allerlei milieu vriendelijke toepassingen enzo, waardoor bijvoorbeeld de ozonlaag zich kan herstellen, maar de ijskappen zijn al gesmolten en die zullen niet ineens weer aan elkaar komen. Met andere woorden, de schade is al gedaan, en het enige wat we kunnen doen is de executie uitstellen. (om maar een spreekwoord te gebruiken).[/QB]
Is het niet zo dat we altijd al ijstijden en hitte periodes hebben gehad?
tenminste... dat meen ik mij te herinneren uit de geschiedenislessen. Ik denk dat het nu weer zo'n hitte tijd is.
Want miljoenen jaren geleden hadden ze nog geen fabrieken, drijfgassen, autogassen enz enz. en toch gebeurde het telkens weer.
Ik denk dat het schromelijk overdreven word dat het alleen door de mensheid komt, deze klimaatsveranderingen zijn er altijd al geweest en zullen zolang de aarde bestaat, ook altijd blijven.
LPChip
LPChip jun 22 '07
Ik bedoelde dit meer als een voorbeeld, om het toch zo materialistich mogelijk te kunnen verwoorden.

De industrie heeft zeker z'n effect op het broeikas effect. Misschien dat het ook een getijde is, maar het zal zeker z'n effect hebben.

Maar het topic ging over 2012, en ik denk dat er een soort van ketting reactie in gang is gezet die ergens eind 2012 een groot gevolg zal krijgen.
metatron
metatron jun 22 '07
Het is om die reden dat kontakt met overledenen is geblokkeerd, op de elders beschreven enkeling na. Derhalve zijn alle kontakten met overledenen, in welke vorm ook, mediums, automatisch schrift, entiteiten, onbestaanbaar. Zij die menen die kontakten wel te hebben vergissen zich.
[/QUOTE] [/QB][/QUOTE]

Je bent werkelijk de eerste die ik tref in het spirituele wereldje die zegt dat contact met overledenen niet mogelijk is.
Mag ik vragen hoe je op die gedachten komt,of ben je een traditioneel christen die alles aan de duivel toeschrijft.
Esoterische kennis is het in elk geval niet,meer een persoonlijke overtuiging,en dat mag!.

Gr Raymond
metatron
metatron jun 22 '07
 Quote:
Origineel van Jeannette:
 Quote:


Dit global warming effect is iets wat ergens zal uitgroeien tot een groot gevolg. Dit stoppen is haast onmogelijk, omdat het al in gang is gezet.


Zo werkt het ook met het global warming effect. We kunnen wel overstappen op allerlei milieu vriendelijke toepassingen enzo, waardoor bijvoorbeeld de ozonlaag zich kan herstellen, maar de ijskappen zijn al gesmolten en die zullen niet ineens weer aan elkaar komen. Met andere woorden, de schade is al gedaan, en het enige wat we kunnen doen is de executie uitstellen. (om maar een spreekwoord te gebruiken).
Is het niet zo dat we altijd al ijstijden en hitte periodes hebben gehad?
tenminste... dat meen ik mij te herinneren uit de geschiedenislessen. Ik denk dat het nu weer zo'n hitte tijd is.
Want miljoenen jaren geleden hadden ze nog geen fabrieken, drijfgassen, autogassen enz enz. en toch gebeurde het telkens weer.
Ik denk dat het schromelijk overdreven word dat het alleen door de mensheid komt, deze klimaatsveranderingen zijn er altijd al geweest en zullen zolang de aarde bestaat, ook altijd blijven. [/QB]
Ik heb gelezen dat het opwarmen van de aarde voor het grootste deel met het ascentieproces te maken heeft waarin de aarde en de mensheid zich bevind.
De mensheid vertraagt het ascentieproces enorm,het overgrote deel is nog niet klaar voor die stap.
De aarde heeft z,n eigen tijdsplan,dit veroorzaakt letterlijk wrijving,het opwarmen van de aarde.
De vervuiling speelt hierin maar een hele kleine rol,het is puur een wetenschappelijke kijk.

Gr,Raymond
IkBen
IkBen jun 22 '07
 Quote:
Origineel van metatron:

Je bent werkelijk de eerste die ik tref in het spirituele wereldje die zegt dat contact met overledenen niet mogelijk is.
Mag ik vragen hoe je op die gedachten komt,of ben je een traditioneel christen die alles aan de duivel toeschrijft.
Esoterische kennis is het in elk geval niet,meer een persoonlijke overtuiging,en dat mag!.

En jij de eerste die niet gelijk gaat stijgeren van die uitspraak maar op een geïnteresseerde en beleefde manier vraagt hoe ik daar bij kom. Ik vind dat dermate plezierig én verademend dat ik je daar een uitgebreider antwoord op zal geven.
Het antwoord is, binnen de marges van wat mogelijk is, rationeel en heeft niets met religie of de duivel of wat dan ook te maken. Het is een pragmatisch spirituele invulling van een stukje evolutie/schepping.

Een van de vragen van de mens, en daar wordt ook onderzoek naar gedaan, bijvoorbeeld via SETI (Search for Extra Terestrial Intelligence), is of er planeten bestaan met intelligent leven, bijvoorbeeld vergelijkbaar met de mens. Ze vinden is met name lastig door de immense afstanden, het licht van de meest nabije ster heeft al 5 jaar nodig om ons hier te bereiken, maar ze zijn er wel. De dichtstbijzijnde bewoonde en ontwikkelde planeet bevindt zich op een afstand van ongeveer 10 lichtjaren van de aarde. Ik heb dat op dit forum eerder bekend gemaakt.

Zowel op aarde als op die andere bewoonde planeten is sprake van evolutie en daarmee gaat samen dat leven zich aanpast en geboorte en overlijden maken daar onlosmakelijk deel van uit.
Waar men gelijk in heeft is dat er leven is na de dood. De geest begeeft zich ogenblikkelijk naar een zogenaamde tussendimensie voor een zogenaamde loutering waar hij de emoties moet doorleven die hij tijdens het leven bij anderen heeft opgeroepen. Dat kan lang of kort duren maar het resultaat zal zijn dat men bij berouw doorglijdt naar de volgende dimentie die men van mij hemel mag noemen. Het ontbreken van berouw leidt tot een herkansing en mocht men volharding in het niet hebben van berouw dan houdt de geest op te bestaan.

Dat proces is voor ieder volk en op iedere planeet van het universum gelijk en het resultaat daarvan is dat de 'gelouterde' geesten van verschillende volkeren zich uiteindelijk in dezelfde dimensie bevinden alwaar zij door uitwisseling van ervaring en kennis verder kunnen groeien.

Terug naar het materieel bestaan, leven op aarde (en elders).
Een volk ontwikkelt zich zowel technisch als mentaal (spiritueel). En in grote lijnen gaat de ontwikkeling van beide aspecten gelijk op, en is, zeg maar, in evenwicht. Waar dat (ogenschijnlijk) niet zo is kan men dat vergelijken met het gedrag ven een puber die denkt het allemaal al te weten maar dat feitelijk niet doet.

Hoe dan ook, die balans is niettemin delicaat en kan eenvoudig worden verstoord met de mogelijke ondergang van een volk tot gevolg. Het is dì¡ì¡rom dat de ontwikkeling van een volk niet van buitenaf mag worden beïnvloed door en met kennis van derden tot dat volk zijn stabiliteit heeft bereikt. In de praktijk gaat dat doorgaans samen met het in staat zijn bemande ruimtevaart naar andere bewoonde planeten te ondernemen.

Gegeven het feit dat alle geesten van alle volkeren zich in dezelfde dimensie bevinden is, indien communicatie van nog levende met reeds overledenen mogelijk zou zijn, de kans aanwezig dat kontakt zou kunnen ontstaan tussen een mens en een overledene van een verder ontwikkeld volk met mogelijk ongewenste beïnvloeding en mogelijk de ondergang van de mensheid tot gevolg.

Het is om die reden dat die communicatie is geblokkeerd.
Sheva
Sheva jun 22 '07
Dat is wat jij zegt maar waar baseer je dat op???
Moet ik eerlijk zeggen dat wat je nu schrijft wel interessant is daarom vind ik het ook waard op hier op te reageren...

Het grappige is dat wij niet kunnen zeggen dat je ongelijk heb maar jij kan ook niet zeggen dat al die mediums fout zitten...

Het heeft gewoon met geloof te maken.,.Waar geloof je in??
Wat geeft je kracht om door te gaan?
Het geeft mij kracht te weten dat het leven niet op houdt na het overgaan en ik vind het fijn om met een goed medium te praten over mensen die mij zijn voor gegaan.

De informatie die zij geven is heel knap,ze vertellen zelfs dingen die ik niet wist maar door praten met andere familie leden kom je er achter dat het klopt.

dus het is geen telepathie anders had ik het door kunnen geven...
Wat is het dan???
Mijn dochter heeft ook ervaringen ze ziet kinderen die overleden zijn en ze wil met ze praten maar ze zeggen (nog) niks....

Als ze nu wel gaan praten tegen haar???
Wat is dan jouw mening hierover???
Mijn dochter loopt hier zeker niet mee te koop en vindt het heel moeilijk en ze ziet al kinderen vanaf haar vijfde jaar...

Uiteraard zal je hier ook een verklaring voor hebben maar onderbouw het,dan kan ik er misschien iets mee
IkBen
IkBen jun 23 '07
 Quote:
Origineel van Sheva:

Dat is wat jij zegt maar waar baseer je dat op???
Moet ik eerlijk zeggen dat wat je nu schrijft wel interessant is daarom vind ik het ook waard op hier op te reageren...

Ik baseer dat op weten. Ik ben God, ik heb het zo gemaakt en geregeld.
(wacht even met lachen en meewarig je schouders ophalen tot je uitgelezen bent)

Het grappige is dat wij niet kunnen zeggen dat je ongelijk heb maar jij kan ook niet zeggen dat al die mediums fout zitten...

Maar dat zitten ze wel en om de reden die ik al heb uitgelegd. En natuurlijk weet ik dat het mijn woord tegen dat van velen is, die in grote getalen zeker zijn van het voor henzelf overtuigende bewijs van het tegendeel. Zoals ook op dit forum het geval is. Zeggen dat ik God ben komt mijn geloofwaardigheid ook niet ten goede.

Het heeft gewoon met geloof te maken.,.Waar geloof je in??
Wat geeft je kracht om door te gaan?

De mens is, zoals andere volkeren, een (potentieel) speler op het kosmisch vlak. Anderen zijn verder maar zij heeft het in zich, dì³ì³r haar creatief vermogen en dan doel ik met name op haar fantasie, om zich tot grote hoogte te ontwikkelen. Zowel technisch ì¡ls spiritueel en daardoor een lichtend voorbeeld te worden.
Dì¡t geeft me de kracht om door te gaan met de mens. Ik zie mogelijkheden want anders was ik niet hier. Wat mijzelf betreft, Ik Ben, ik heb geen begin en geen eind.

Het geeft mij kracht te weten dat het leven niet op houdt na het overgaan en ik vind het fijn om met een goed medium te praten over mensen die mij zijn voor gegaan.

Zoals diepgaande gesprekken met mensen waarbij men zich veilig voelt en kwetsbaar op kan stellen eigenlijk altijd wel fijn zijn.

De informatie die zij geven is heel knap,ze vertellen zelfs dingen die ik niet wist maar door praten met andere familie leden kom je er achter dat het klopt.

dus het is geen telepathie anders had ik het door kunnen geven...
Wat is het dan???

Je weet meer dan je denkt want je neemt meer informatie op dan je weet.
Je gezichtsvermogen heeft bijvoorbeeld een bereik van nagenoeg 180 graden waardoor je méér ziet dan waar je je op focust. Ook dat leg je vast. Door associatie kan die informatie loskomen. Dat geschiedt ook met je gehoor en andere zintuigen.

Via de bevruchting (jouw ontstaan) komt door (voor)ouders vastgelegde informatie (net als jij hadden zij een geheugen en de geslachtscellen zijn getrouwe databanken van de mens waarin ze ontstaan) naar je toe en dat kan mensen het gevoel en de overtuiging geven dat er voorgaande levens bestaan.

Via aanrakingen van jouw aura (die bestaat inderdaad) met die van anderen stroomt (emotionele) informatie van de ene mens naar de andere en zo ontstaat onder andere het gevoel dat het klikt of niet klikt bij een eerste ontmoeting. Heb je énig idee hoeveel informatie je op die manier al gekregen hebt bij familiebijeenkomsten en bijeenkomsten met anderen?

De informatie van mediums, zoals bijvoorbeeld Char krijgen ze van jou, via aura kontakt en hun communicatieve vaardigheden. Alleen zijn die mensen, vaak beter dan anderen, in staat om die ontvangen informatie om te zetten in gesproken woord naar jou. Véél kunnen ze dan ook nog eens zelf invullen op grond van eigen ervaring. Daarmee zeg ik overigens niet dat die mensen zich er bewust van zijn dat het zo gaat. Zo goed als allemaal zijn ze ervan overtuigd in het bezit te zijn van bijzondere gaven, bijvoorbeeld de gave om met overledenen te praten.

Mijn dochter heeft ook ervaringen ze ziet kinderen die overleden zijn en ze wil met ze praten maar ze zeggen (nog) niks....

Als ze nu wel gaan praten tegen haar???
Wat is dan jouw mening hierover???
Mijn dochter loopt hier zeker niet mee te koop en vindt het heel moeilijk en ze ziet al kinderen vanaf haar vijfde jaar...

Dat mensen (kinderen) dergelijke waarnemingen hebben wordt té vaak niet serieus genomen maar weggewoven. Vooral bij kinderen kan dat hen het gevoel geven dat ze niet serieus genomen worden en daarmee raken ze een stukje van hun openheid kwijt maar kontakt met overledenen kan het niet zijn.

Waar je aan denken kunt is het 'verwerken' van de vaak dramatische beelden op TV, van hongerende en stervende kinderen. Volwassenen staan er niet bij stil hoe immens schokkend die beelden en de daarachter schuil gaande werkelijkheid voor kinderen is. 'Ze' kijken vaak op naar volwassenen, moeten er naar luisteren en 'moeten' zich daarbij aanpassen voor hun plek in de maatschappij. En hoe verwarrend moet het voor jonderen zijn die politici horen oreren over normen en waarden (Bush is faliekant tegen abortus) en tegelijk mensen de dood in zien jagen. Dat jongeren zich daar meer en meer tegen af gaat zetten is eigenlijk voorspelbaar en voor de hand liggend.

Uiteraard zal je hier ook een verklaring voor hebben maar onderbouw het,dan kan ik er misschien iets mee

Een mogelijke denkrichting, maar probeer tijdens je gesprekken met haar vooral open te blijen staan voor ì¡lle mogelijkheden. Het is immers, hoe rationeel ik het ook benader, niet uit te sluiten dat zij in aanleg paranormale mogelijkheden heeft.
De kans daarop is overigens gering.
jo
jo jun 23 '07
weet je ikben wat nu echt steeds vervelender aan jou wordt?
Dat je steeds zegt eigenlijk dat wij liegen en dat wij niks zien en dat we het ons allemaal maar verbeelden nou ik denk dat jij hier degene bent die zich van alles verbeeld met je ik ben god gedoe! want ik denk namelijk dat jij je alles vebeeld en dat je maar een hulp moet gaan zoeken! niet voor mij maar voor jezelf probeer nog iets van je leven te maken zonder dat je je voor god uitgeeft terwijl je dat niet bent. Je hoeft alleen maar bij de huisarts langs te gaan en daar te vertellen wat je allemaal denkt en voelt. dan komt het echt allemaal goed
LPChip
LPChip jun 23 '07
 Quote:
Origineel van IkBen:

Ik baseer dat op weten. Ik ben God, ik heb het zo gemaakt en geregeld.
(wacht even met lachen en meewarig je schouders ophalen tot je uitgelezen bent)
Hoe weet jij dat je god bent?

Ik bedoel, de enige reden dat ik weet dat ik LPChip ben is omdat mij verteld is dat dat zo is, en dat maar heb aangenomen. Wie heeft jou verteld dat jij god bent dan?
Jeannette
Jeannette jun 23 '07
Misschien is het niet aan mij om dit te zeggen hoor... maar dwalen we niet al een poos een heel eind af van de oorspronkelijke topic? (12-12-2012)
Verder denk ik dat deze discussie nooit eindigd.
als iemand iets niet aan wil/kan nemen en alles maar door zijn eigen ogen wil blijven zien, blijft deze discussie maar doorgaan.
Maar ik ben het wel eens met Jo.
Sheva
Sheva jun 24 '07
Ikben....

Ik wil je toch bedanken dat je de moeite heb genomen om te reageren.
Het is jouw mening,en dat mag je ook laten horen maar ik voel mij toch beter met wat ik altijd heb geloofd en nog steeds doe...

Nog steeds heb ik het gevoel dat je leuk kan schrijven maar het is voor mij niet onderbouwd...
Ook jij heb niet het bewijs dat wat jij verteld de waarheid is...

Dus we zijn weer terug bij het begin...
Het gaat om waar geloof je in???
Waar voel je je prettig bij???
Dat is voor veel mensen verschillend en daar is ook niks mis mee.

Het gaat om respect en liefde voor elkaar,en ook respect voor ieder zijn geloof...
Als dat ooit gebeurt heb je ook een nieuwe wereld want de meeste ruzie en oorlog op aarde is ooit ontstaan door het geloof!!!! ;)
admin
admin jun 24 '07
Naar mijn bescheiden mening is het door het gebrek aan liefde en niet het geloof, maar wie ben ik :)
IkBen
IkBen jun 24 '07
 Quote:
Origineel van Sheva:
Ikben....

Ik wil je toch bedanken dat je de moeite heb genomen om te reageren.
Het is jouw mening,en dat mag je ook laten horen maar ik voel mij toch beter met wat ik altijd heb geloofd en nog steeds doe...

Nog steeds heb ik het gevoel dat je leuk kan schrijven maar het is voor mij niet onderbouwd...
Ook jij heb niet het bewijs dat wat jij verteld de waarheid is...

Dus we zijn weer terug bij het begin...
Het gaat om waar geloof je in???
Waar voel je je prettig bij???
Dat is voor veel mensen verschillend en daar is ook niks mis mee.

Het gaat om respect en liefde voor elkaar,en ook respect voor ieder zijn geloof...
Als dat ooit gebeurt heb je ook een nieuwe wereld want de meeste ruzie en oorlog op aarde is ooit ontstaan door het geloof!!!! ;)

Geloof is veelal een aanleiding maar de oorzaak voor ruzie en oorlogen is eerder het gebrek aan wederzijds respect en de afwezigheid van de bereidheid bij mensen om naar de ander te willen luisteren en zich in de positie van die ander te willen verplaatsen. Men beseft niet of maar nauwelijks dat de problemen van anderen ook de eigen problemen zijn.

In ieder geval heb ik er graag de tijd voor genomen en natuurlijk moet je bij je eigen geloof blijven als dat beter voelt.

Wat de onderbouwing betreft, daar kan en zal men verschillend over denken. Een forum is in ieder geval geen plek waar men iets kan bewijzen. Hooguit kan men argumenten uitwisselen en die spreken wel of niet aan. Het is spijtig als mensen zich vervolgens (vaak/soms) persoonlijk aangesproken voelen, dat vertroebelt de discussie.
Daar heb ik overigens met en bij jou niets van gemerkt.
Bedankt voor je aandacht.
linkie
linkie jun 24 '07
 Quote:
Ik baseer dat op weten. Ik ben God, ik heb het zo gemaakt en geregeld.
 Quote:
In ieder geval heb ik er graag de tijd voor genomen en natuurlijk moet je bij je eigen geloof blijven als dat beter voelt
beste Ikben,
Ik heb me erg verbaasd over bovenstaande opmerkingen en vooral de combinatie ervan.
Als je God bent.....waarom reageer je dan op deze manier?
De basis van geloven hier op aarde ligt deels in spiritueel vlak en deels in een belevingsvlak van mensen.
Naar mijn mening is geloof/geloven hier op aarde is niet de bron van ruzie en oorlogen. Macht is de bron van al deze elende. En heel veel mensen willen macht......doordat ze denken dat ze daardoor groeien en groter worden.

Als je God zou zijn, waarom reageer je dan niet door de mensen hier te vertellen waarvoor je als opperwezen in ons bestaan staat en geef je niet het "goede" voorbeeld, net als dat eeuwen geleden is gedaan door profeten?

Is het niet zo dat waar het werkelijk omgaat bij geloven, dat de ontwikkeling is van de zielen die hier op aarde leven? Dat je uitgaat van de spiritualiteit die hier op aarde is en luistert naar alle zielen die hun best doen zichzelf te vinden en te ontdekken. Zielen die zich ontwikkelen en zielen die groeien waardoor ze straks overkunnen naar een volgende dimensie.
Dat God hen ondersteunt en helpt te bereiken wat nu in hun mogelijkheden ligt? God is immers een liefdevol wezen.

Waarom geef je aan dat iemand beter bij zijn eigen geloof kan blijven als juist jij (uitgaande van bovenstaande quotes) kan aanvoelen dat dit niet de goede weg is?
IkBen
IkBen jun 24 '07
 Quote:
Origineel van linkie:
 Quote:
Ik baseer dat op weten. Ik ben God, ik heb het zo gemaakt en geregeld.
 Quote:
In ieder geval heb ik er graag de tijd voor genomen en natuurlijk moet je bij je eigen geloof blijven als dat beter voelt
beste Ikben,
Ik heb me erg verbaasd over bovenstaande opmerkingen en vooral de combinatie ervan.
Als je God bent.....waarom reageer je dan op deze manier?
De basis van geloven hier op aarde ligt deels in spiritueel vlak en deels in een belevingsvlak van mensen.
Naar mijn mening is geloof/geloven hier op aarde is niet de bron van ruzie en oorlogen. Macht is de bron van al deze elende. En heel veel mensen willen macht......doordat ze denken dat ze daardoor groeien en groter worden.

Macht en dan vooral het misbruiken van macht is ook een gebrek aan respect. Is de wì¡re macht niet het weten dat je macht hebt maar die dan niet gebruiken?

Als je God zou zijn, waarom reageer je dan niet door de mensen hier te vertellen waarvoor je als opperwezen in ons bestaan staat en geef je niet het "goede" voorbeeld, net als dat eeuwen geleden is gedaan door profeten?

Denken doet ieder mens vanuit zijn eigen perspectief dus ook jij. Kan het niet zo zijn dat ik op mijn manier JUIST het goede voorbeeld geef, door in te gaan tegen onwaarheden, zelfs als men mij voor alles en nog wat uitmaakt?

Is het niet zo dat waar het werkelijk omgaat bij geloven, dat de ontwikkeling is van de zielen die hier op aarde leven? Dat je uitgaat van de spiritualiteit die hier op aarde is en luistert naar alle zielen die hun best doen zichzelf te vinden en te ontdekken. Zielen die zich ontwikkelen en zielen die groeien waardoor ze straks overkunnen naar een volgende dimensie.
Dat God hen ondersteunt en helpt te bereiken wat nu in hun mogelijkheden ligt? God is immers een liefdevol wezen.

En doe ik dat dan niet door mensen de waarheid voor te houden en de leugen aan de kaak te stellen opdat men de keuze heeft tussen wel of niet dwalen?

Waarom geef je aan dat iemand beter bij zijn eigen geloof kan blijven als juist jij (uitgaande van bovenstaande quotes) kan aanvoelen dat dit niet de goede weg is?

De mens kan zich alleen optimaal ontwikkelen als hij vrij is om zijn eigen richting te kiezen. Als ik hem vertel wat ie wel of niet moet belemmer ik zijn vrijheid en rem daarmee zijn ontwikkelingsmogelijkheden. En verder maakt het niet uit waar men in gelooft omdat alle wegen naar 'Rome' leiden want het overlijden is de trechter die alle mensen op dezelfde plek laat uitkomen, hoe men ook geleefd heeft.
Sheva
Sheva jun 24 '07
Volgens mij is het wel waar dat,dat het eind station voor iedereen het zelfde is...
Ongeacht welk geloof je heb of waar je niet in gelooft.

Ik geloof ook niet in rangen..
(dat de ene mens beter verdient omdat hij veel gebid heeft of braaf is geweest)...

Als je overgaat dan wordt je gewoon geconfronteerd met alles wat je andere mensen heb aangedaan en daar moet je mee leren omgaan....
En je moet accepteren dat je dood bent...en je aardse goed achterlaten...
Materiele dingen zijn niet meer belangrijk en dat moet je los laten...
jo
jo jun 25 '07
 Quote:
Origineel van IkBen:
[/qb]
Denken doet ieder mens vanuit zijn eigen perspectief dus ook jij. Kan het niet zo zijn dat ik op mijn manier JUIST het goede voorbeeld geef, door in te gaan tegen onwaarheden, zelfs als men mij voor alles en nog wat uitmaakt?
[qb]
Sinds wanneer is respectloos omgaan met mensen het goede voorbeeld geven?
Sinds wanneer is liegen het goede voorbeeld geven?
Sinds waneer is "ik ben beter dan jullie" het goede voorbeeld geven?
Sinds wanneer is je eigen zin doordrijven en andere op een zielige manier proberen pijn te doen het goede voorbeeld geven?
Sinds wanneer denk je dat jij god bent?
wie heeft jou aan deze onzin laten geloven?
wat voor opvoeding heb jij gekregen van je moeder of heb je geen opvoeding gehad?

wat betekend:
Gij zult geen valse getuigenis spreken tegen uw naaste
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki