Het evolutie proces zal inderdaad niet in 1 dag plaats vinden, maar ik denk wel (gezien de veranderingen die ik nu al om mij heen zie) dat de eerste grote veranderingen zich per 2012 zullen gaan manifesteren.
Als ik bijvoorbeeld zie hoe het weer van slag is, hoe de natuur aan het veranderen is, dan laat dit al zien dat we naar iets toe groeien.
Dit global warming effect is iets wat ergens zal uitgroeien tot een groot gevolg. Dit stoppen is haast onmogelijk, omdat het al in gang is gezet.
Je kan een wiel wel laten draaien, zodat deze steeds sneller zal draaien, maar dit stoppen zal het wiel niet direct laten stoppen.
Zo werkt het ook met het global warming effect. We kunnen wel overstappen op allerlei milieu vriendelijke toepassingen enzo, waardoor bijvoorbeeld de ozonlaag zich kan herstellen, maar de ijskappen zijn al gesmolten en die zullen niet ineens weer aan elkaar komen. Met andere woorden, de schade is al gedaan, en het enige wat we kunnen doen is de executie uitstellen. (om maar een spreekwoord te gebruiken).
Ik denk niet dat dit al per 2012 zal zijn, maar de omstandigheden kunnen wel dusdanig veranderd zijn, dat we genoodzaakt zijn om ons zo aan te passen, dat we gewoon geen keuze hebben.