De site ziet er goed uit, ook wel een overzichtelijker geworden. Leuk dat je de kleur naar je eigen smaak kan aanpassen.
Het scheelt ook dat ik die tekst al heb gelezen, anders zou het misschien wat lastiger zijn om er achter te komen waar je moet zijn en wat waar onder valt. nou heb ik een visuele beperking dus let ik daar goed op.
Wat me verder nog op valt en wat vervelend is in mijn optiek:
- is dat de letters vrij klein geworden zijn en het contrast en minder goed. nou heb ik zelf mijn tekengrote nog wat groter moeten zetten, waardoor het de overzichtelijheid weer verdwijnt en ook een deel van middenframe lijkt te verdwijnen. Nog even uitzoeken of dat aan ik er hier iets mee kan. want krijg dus ook geen schuifbalk als ik dat doe.
- Ook valt alles in de bovenste balk weg, ik bedoel de balk waarin ook de icoontje van facebook e.d. staat, ik weet wat er staat maar je kan het nauwelijks lezen, maakt niet uit welke kleur je gebruikt.
- vind de rechterkant behoorlijk druk in vergelijking met de linker kant. aangezien de uitklapmenu's vrij minimaal zijn, zou ik een deel van wat rechts staat verplaatsen naar links. hoef je ook minder te scrollen. ik bedoel dan in het forum gedeelte, waar ik toch het meeste ben.
dit is wat mijn in eerste instantie zo opvalt, maar heb geen uitgebreide analyse gedaan ofzo, al heb ik dat tijdens mijn studie vaak genoeg moeten doen ben zelf nu wat druk, maar elke keer als ik vluchtig een kijkje neem is er weer wat veranderd haha.