Loading...
nl

Merudi 3.0 Wat vinden jullie?

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 24 '12
Dank je voor het erinstoppen. Ik vind ze nu niet meer zo opvallen en eigenlijk wegvallen. Ook vind ik ze niet meer dezelfde vorm hebben, waardoor het ook weer wat rommeliger wordt. Is het mogelijk om dit nog wat aan te passen?
Emuca
Emuca feb 25 '12
Ze zouden een rand kunnen krijgen, waardoor ze juist wel weer opvallen... Maar ik ben pas maandagavond weer thuis, dus dan kan ik het pas maken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '12
Ok thx.

Overigens ben ik al rustig aan begonnen met het implementeren. Het engelse gedeelte is bijna klaar, dus kan ik nu beginnen met de Nederlandse.

Als leuke toevoeging voor jullie allemaal. Wist je dat je al de forum in de nieuwe kleuren kunt zetten? Onderaan iedere pagina vind je balkje, met Markeer alles als gelezen. Daarnaast vind je een boxje, waarop je de kleur van het forum kunt wijzigen smile.
Petra
Petra feb 27 '12
Complimenten Nims, het ziet er goed uit. Ik ben blij met je toevoegingen rechtsboven. Dank!
Liefs, Petra
Beschermengel
Beschermengel feb 27 '12

Leuk zeg!..ik heb purple als kleur genomen! wat een vrolijkheid is er nu smilezooooooooo mooi! smile
Nimueh84
Nimueh84 feb 27 '12
Heel mooi ziet het er hier uit laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '12
Zo ik ben langzaam aan, dingen aan het overzetten smile. Maar de meeste dingen zijn in ieder geval al visueel aangepast laugh. Vertalingen komen daarna, dus nog even geduld hiermee. Links op de site verwijzen nu vooral nog naar de engelse pagina's, maar dat komt vanzelf goed.

Ik hoor graaf of er nog feedback is over de transformatie smile. Zoals je kunt merken is het een "work in progress".
Petra
Petra feb 27 '12
Je bent er druk mee Nims grin
Ik vind het forum enorm overzichtelijk en de kleur is ook heel prettig. Wat misschien een fijne optie zou kunnen zijn 'ongelezen berichten sinds je laatste bezoek' op de begin pagina ergens in de buurt van het inlog scherm bovenaan, maar ik weet natuurlijk niet of dit frame die optie heeft.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '12
"'ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" Waar kan ik nu die optie vinden? Ik kan er dan links in het menu, een linkje naar maken.
Enigma
Enigma feb 27 '12
Wooow...het ziet er nu echt overzichtelijk en kleurrijk uit laugh.

Ik vind het wennen ook erg mee vallen wink.

Kan alles goed vinden en dat wil veel zeggen...over MIJ dan heh...!!! grin

Enigma
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 27 '12
ik krijg alleen alles in het Engels.
Ook al tik ik op "Engelen" krijg ik alles over "Angels"
Doe ik iets vaut wink?
Ariel
Ariel feb 27 '12
Staat de taal in je profiel wel op nederlands?
Ik krijg alles in het Nederlands namelijk.

Mooi gedaan zo allemaal.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 27 '12
Ja, taal staat op NL.
Vanaf Engelen krijg ik de tekst in het Engels.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 27 '12
Klopt helemaal smile. Zoals ik al zei ben ik nog bezig met vertalen smile.

Dus het is nog wel eventjes engels allemaal, maar wordt aan gewerkt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 28 '12
Zo alle menu's zijn aangepast smile. Het klikken werkt dus nu nog wel. Alleen de tekst over de stralen is nog Engels. Dat ga ik nog vertalen, maar is een stuk meer werk. Dus daar moet je nog even geduld voor hebben.

Mocht je iets tegenkomen wat niet werkt, of je liever anders zou zien. Laat het me vooral weten!
Ariel
Ariel feb 28 '12
Heej dat is leuk: zelfs de app is aangepast aan de nieuwe instellingen.
Meestal verschillen apps van de site.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 28 '12
Klopt, de app is ook aangepast smile. En ik heb een "chat" optie toegevoegd aan de linkerkant. Het is de shoutbox, maar dan in het groot en je ziet meteen wie er online is smile.
Serenity
Serenity feb 28 '12
Ziet er goed uit Nims!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 28 '12
Ik probeer overigens ook nog de site te laten werken op de iphone en android, door wat met de stijlen te doen, zodat het ook op een kleiner scherm past. Maar dat is even wat dingen uitproberen smile.
Petra
Petra feb 28 '12
Ik zag dat laatste reacties al links stonden.
Dank je voor je aanpassingen Nims, super!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki