Loading...
nl

Merudi 3.0 Wat vinden jullie?

Solaria
Solaria mrt 1 '12
ik gebruik al een tijdje google chrome, werkt deze site net wat sneller in dan in explorer heb het ook een tijdje firefox gebruikt. en van allemaal gebruik ik de laatste versie. Ik gebruik blauw. maar die hele rij is heb ik een tijdje gemist.

het was raar want toen ik mijn eerste reactie over de site poste toen stond het er nog wel, de volgende dag niet meer en nu is het net weer terug. haha. zal inderdaad met de aanpassingen te maken hebben.

want eerst zag ik ook nog in de alle bovenste balk een grote zoeken, dat is nu ook niet meer nu is er weer de gewone zoeken.

Ik vind het denk het meest overzichtelijk als die onderwerpen gewoon links in het menu komen, en deel wat bij instelilngen staat staal ook al links in het menu, dan heb je alles bij elkaar. en als je inbox dan vet wordt of knippert of het envelopje er naast verschijnt... maar dat ben ik

smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '12
Origineel bericht van: Papillon-Blanc
Dit is eigenlijk alles wat ik zie.
Verder geen verschil na ctrl/f5


Forum
Forum Inhoud
Laatste Reacties
Mijn Reacties
Inbox
Mijn Profiel
Wijzig forumtaal
Wie is online?
Chat
Merudi
Gastenboek
Neem contact met ons op
Spirituele Agenda
Kinderen van nu
Laat je foto lezen

Welkom Papillon-Blanc. [Uitloggen] ↓ Terug naar merudi.net » Forums » NL-De site en hun leden » Over de site / het forum » Merudi 3.0 Wat vinden jullie?
Pagina 4 van 4 < 1 2 3 4


Nieuwe Reactie
Onderwerp opties
Stem op dit onderwerp
Spring naar:

#131922 - Gisteren om 15:25 Re: Merudi 3.0 Wat vinden jullie?


Welke browser en versie gebruik je?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '12
Origineel bericht van: Solaria
ik gebruik al een tijdje google chrome, werkt deze site net wat sneller in dan in explorer heb het ook een tijdje firefox gebruikt. en van allemaal gebruik ik de laatste versie. Ik gebruik blauw. maar die hele rij is heb ik een tijdje gemist.

het was raar want toen ik mijn eerste reactie over de site poste toen stond het er nog wel, de volgende dag niet meer en nu is het net weer terug. haha. zal inderdaad met de aanpassingen te maken hebben.

want eerst zag ik ook nog in de alle bovenste balk een grote zoeken, dat is nu ook niet meer nu is er weer de gewone zoeken.

Ik vind het denk het meest overzichtelijk als die onderwerpen gewoon links in het menu komen, en deel wat bij instelilngen staat staal ook al links in het menu, dan heb je alles bij elkaar. en als je inbox dan vet wordt of knippert of het envelopje er naast verschijnt... maar dat ben ik

smile

Chrome heb ik inderdaad niet geprobeerd, maar het lijkt erop dat chrome de instelling voor mobiele browsers (met kleine schermen pakt). Ik ga even met chrome proberen wat ik zie. Want het heeft duidelijk met de browser te maken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '12
Inderdaad het is een chroom probleem. Die gaat niet goed om met de style sheets.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc mrt 1 '12
heb inderdaad ook Google Chrome!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '12
De balk is met chroom nu in ieder geval terug, maar er gaat nog wel meer mis. Ik ga kijken of ik iets kan doen zodat chroom er ook geen last meer van heeft.
Solaria
Solaria mrt 1 '12
Ik ga het even kijken wat doet in firefox of explorer. maar ik heb het meestal al weer terug wat er eerst niet meer was. op het grote zoek venster na.

Btw. welkom, staat er nu 2x misschien is 1x voldoende en dat allemaal in de bovenste frame komt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '12
Chroom heb ik weer opgelost, met wat truukjes. Nu doet het het allemaal in FFOX, Internet explorer, chroom en de mobiele browsers zoals de iphone en de android smile.
Ariel
Ariel mrt 1 '12
Je bent er maar druk mee hihi
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc mrt 1 '12
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa laugh
Hij doet het weer bij mij!
Heel erg bedankt voor het oplossen!
Je hebt het er inderdaad maar druk mee!

Het is vandaag complimentendag dus:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '12
Dank je smile. Als er nog meer niet werkt, let me know laugh.
Beschermengel
Beschermengel mrt 1 '12

Ja! ik kan niet meer previewen reactie en de gebruikscode is alleen UBBCode eerst kon ik kiezen tussen 3 verschillende misschien dat het daar mee te maken heeft.
Ik vindt het wel jammer dat ik niet meer kan zien wat ik getypt heb ...kun je dat veranderen Nims? of ligt het aan mijn pc?
Beschermengel
Beschermengel mrt 1 '12
En mijn pc loopt steeds vast als ik inlog en dat heb ik alleen als ik inlog bij Merudi confusedna 5 pogingen lukt het soms...oww waar ligt dit aan smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 2 '12
Origineel bericht van: Beschermengel

Ja! ik kan niet meer previewen reactie


Werkt bij mij prima. Welke versie en welke browser gebruik je? Dat ligt waarschijnlijk aan je computer.

Origineel bericht van: Beschermengel

en de gebruikscode is alleen UBBCode eerst kon ik kiezen tussen 3 verschillende misschien dat het daar mee te maken heeft.

Nee dat staat er los van. Overigens is die optie alleen voor Moderators beschikbaar ;), maar ik heb het weer aangezet dus nu kan je in ieder geval de opmaak kiezen.
Origineel bericht van: Beschermengel

Ik vindt het wel jammer dat ik niet meer kan zien wat ik getypt heb ...kun je dat veranderen Nims? of ligt het aan mijn pc?

Ik denk dat dit aan je PC ligt. Net zoals je niet kunt inloggen en 5 minuten moet wachten. Controleer even je PC op virussen of gebruik een andere browser zoals bijvoorbeeld firefox.
Beschermengel
Beschermengel mrt 2 '12


Oke ik ga er naar kijken, hij heeft het wel altijd gedaan het previewen alleen nu Merudi vernieuwd is niet meer. Ik heb Norton voor mijn virussen. Het inloggen gaat nu beter! en de opmaak kiezen gaat nu ook! ...blijft alleen de preview nog over ...jammer want dat gebruik ik best vaak vooral met plaatjes. smile
Ariel
Ariel mrt 2 '12
Ik heb norton eraf gegooid omdat het teveel virussen door liet.
Ik gebruik nu avg.
MoonFlowertje
MoonFlowertje mrt 2 '12
daar heb ik ook last van, Beschermengel...
Ik kan ook niet previewen...
Dus het ligt niet aan jou!...

whaha ik heb vanmiddag iets van 18.000 problemen en fouten gerepareerd met avg...
En ik moet zeggen...
mijn computer is weer een stuk sneller smile

groetjes moonflowertje wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '12
Als je niet kunt pre-viewen laat dan even weten welke browser en welke versie je gebruikt. Anders kan ik er niet naar kijken.
Beschermengel
Beschermengel mrt 3 '12


Volgens mij heb ik Internet Explorer 8 ...is dat wat je bedoelt? eerlijk gezegd heb ik niet zo heel veel verstand daarvan, iemand anders heeft dit toen der tijd geinstaleerd voor mij.

Toch fijn dat ik niet de enige ben Moonflowertje smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '12
Dat is inderdaad wat ik bedoel. Ik heb zelf internet explorer 9, maar daarmee gaat het goed. Kun je proberen of het met Firefox of chroom ook gebeurd? En zijn er anderen met Internet explorer 8, met wie het niet werkt? Uiteraard kan je ook upgraden naar Internet explorer 9. Hij is gratis en kan je gewoon installeren via de microsoft website.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki