Loading...
nl

Merudi 3.0 Wat vinden jullie?

Solaria
Solaria feb 28 '12
De site ziet er goed uit, ook wel een overzichtelijker geworden. Leuk dat je de kleur naar je eigen smaak kan aanpassen.
Het scheelt ook dat ik die tekst al heb gelezen, anders zou het misschien wat lastiger zijn om er achter te komen waar je moet zijn en wat waar onder valt. nou heb ik een visuele beperking dus let ik daar goed op.

Wat me verder nog op valt en wat vervelend is in mijn optiek:

- is dat de letters vrij klein geworden zijn en het contrast en minder goed. nou heb ik zelf mijn tekengrote nog wat groter moeten zetten, waardoor het de overzichtelijheid weer verdwijnt en ook een deel van middenframe lijkt te verdwijnen. Nog even uitzoeken of dat aan ik er hier iets mee kan. want krijg dus ook geen schuifbalk als ik dat doe.

- Ook valt alles in de bovenste balk weg, ik bedoel de balk waarin ook de icoontje van facebook e.d. staat, ik weet wat er staat maar je kan het nauwelijks lezen, maakt niet uit welke kleur je gebruikt.

- vind de rechterkant behoorlijk druk in vergelijking met de linker kant. aangezien de uitklapmenu's vrij minimaal zijn, zou ik een deel van wat rechts staat verplaatsen naar links. hoef je ook minder te scrollen. ik bedoel dan in het forum gedeelte, waar ik toch het meeste ben.

dit is wat mijn in eerste instantie zo opvalt, maar heb geen uitgebreide analyse gedaan ofzo, al heb ik dat tijdens mijn studie vaak genoeg moeten doen smileben zelf nu wat druk, maar elke keer als ik vluchtig een kijkje neem is er weer wat veranderd haha. laugh
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 28 '12
het zal beslist wel aan mij liggen, maar ik kan niet meer vinden waar ik wijzigingen in mijn profiel kan aanbrengen.................
Ariel
Ariel feb 29 '12
Kan ik me indenken wink
De titel is er niet helemaal naar.
Links in de balk staat "wijzig forumtaal" Daar moet je opklikken heb ik ontdekt.

Misschien handig als het een andere benaming krijgt.
Marije22
Marije22 feb 29 '12
Ik begin het een beetje te snappen het nieuwe systeem laugh
Het ziet er erg mooi uit moet ik zeggen, al is het af en toe nog even zoeken.

Eerst werkte de app bij mij precies zoals de site als je die op internet opent, maar nu jammer genoeg niet meer.. verandert dat nog? Op de app kan ik nu niet meer persoonlijke berichten lezen/chatten, dat vond ik nou juist zo leuk laugh

Verder is het misschien handig de zinnen helemaal links in het menu niet op te splitsen, want daar wordt het wat onoverzichtelijk van. Bijvoorbeeld 'Spirituele' en 'Agenda' lijken op het eerste gezicht twee verschillende categorieën.

Maar echt top hoor, wat een werk moet hiervoor zijn verzet! Schouderklopje voor degenen die hier zo intensief mee bezig zijn geweest (in ieder geval NiMS en Emuca wink)
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 29 '12
@Kalilka: weet niet zeker of jij nou reageerde op mijn berichtje......maar bij "wijzig forumtaal" zie ik verder geen gegevens die ik kan wijzigen voor mijn profiel (bijvoorbeeld de afbeelding, het wachtwoord en zo).
Zo gek, ik heb gistermiddag nog geprobeerd mijn afbeelding te wijzigen, dat lukte niet (waarschijnlijk was de afbeelding te groot hoor!). Maar nu kan ik hem helemaal niet meer vinden.
Daarom denk ik dat ik er gewoon overheen kijk............
Ariel
Ariel feb 29 '12
Ja ik had het inderdaad tegen jou.
Daar heb ik nog niet naar gezocht inderdaad.
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 29 '12
Om je afbeelding te wijzigen klik bovenaan onder: "Mijn Instellingen / Berichten" en dan op "Edit profile". Maar misschien is het handiger om de link linke "Mijn Profiel" te wijzigen, naar de link dat je het meteen kunt aanpassen?
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 29 '12
Owowow, voel me dom maar,.,,,,................ik zie nergens meer "mijn instellingen/berichten" staan.
Voorheen stond dit er inderdaad ................
Ariel
Ariel feb 29 '12
Bovenaan de balk .
Solaria
Solaria feb 29 '12
Dat zie ik inmiddels ook niet meer hoor, maar nu staat links in het menu 'wijzigen forum taal' onder 'Mijn profiel'. waarschijnlijk kan je het daar wijzigen. want zie nu ook niet meer waar je profiel kan wijzigen etc.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 29 '12
Klopt Solaria, zo staat het bij mij ook.
Solaria
Solaria mrt 1 '12
wat me ook opvalt is dat je geen melding krijgt of ziet op de site als je een pb'tje hebt ontvangen
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '12
Origineel bericht van: Solaria
Dat zie ik inmiddels ook niet meer hoor, maar nu staat links in het menu 'wijzigen forum taal' onder 'Mijn profiel'. waarschijnlijk kan je het daar wijzigen. want zie nu ook niet meer waar je profiel kan wijzigen etc.


Hey dat is raar. Die balk hoort er wel te staan en zie ik ook. Bij mij staat er: "Beheren Forumlijst Mijn Instellingen / Berichten Gebruikerslijst Kalender Actieve Onderwerpen Zoeken FAQ"

En ook een knipperend icoontje.

Ow, misschien dat het te maken heeft met de aanpassingen die ik heb gemaakt om de site ook geschikt te maken voor de android telefoon. Ik zal eens even met Internet explorer kijken. Ik denk dat het daaraan ligt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '12
Welke versie van Internet explorer heb je, en hoe zit het met de skin (kleur) die je gekozen hebt? Ik heb nu een aanpassing gemaakt, die het waarschijnlijk oplost.
Ariel
Ariel mrt 1 '12
Ik heb firefox en daar klopt alles.
Dus misschien ligt het inderdaad aan explorer
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc mrt 1 '12
Forum
Forum Inhoud
Laatste Reacties
Mijn Reacties
Inbox
Mijn Profiel
Wijzig forumtaal
Wie is online?
Chat
Merudi
Gastenboek
Neem contact met ons op
Spirituele Agenda
Kinderen van nu
Laat je foto lezen

Bovenstaande zie ik aan de linkerkant.

Nieuwe Reactie
Onderwerp opties
Stem op dit onderwerp
Spring naar:

Dit in de bovenbalk.

Als kleur heb ik groen gekozen.
Zal hem terugzetten in het originele en kijken of dit er mee te maken kan hebben.

Trouwens bedankt voor alle hulp die ik krijg! laugh
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc mrt 1 '12
Met de originele versie maakt het geen verschil in de zichtbare opties.

Zoals ik al zei, ik heb nog mijn profiel proberen te bewerken maar dat lukte niet. Een half uurtje later kon ik hem helemaal niet meer vinden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '12
Dat is inderdaad niet goed. Druk even op CTRL+F5 om je cache te verversen. Waarschijnlijk zie je dan het menu weer verschijnen wink
Eruan
Eruan mrt 1 '12
Ik vind het even wennen (waar staat alles) Maar wel knettermooi eruit zien! laugh
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc mrt 1 '12
Dit is eigenlijk alles wat ik zie.
Verder geen verschil na ctrl/f5


Forum
Forum Inhoud
Laatste Reacties
Mijn Reacties
Inbox
Mijn Profiel
Wijzig forumtaal
Wie is online?
Chat
Merudi
Gastenboek
Neem contact met ons op
Spirituele Agenda
Kinderen van nu
Laat je foto lezen

Welkom Papillon-Blanc. [Uitloggen] ↓ Terug naar merudi.net » Forums » NL-De site en hun leden » Over de site / het forum » Merudi 3.0 Wat vinden jullie?
Pagina 4 van 4 < 1 2 3 4


Nieuwe Reactie
Onderwerp opties
Stem op dit onderwerp
Spring naar:

#131922 - Gisteren om 15:25 Re: Merudi 3.0 Wat vinden jullie?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki