Hoi Mandy (Sunshine)
Het heeft even geduurd, maar hier bij ook jouwn kaartreading. Ik zie je reactie graag te gemoed.
Tijdens het schudden van de kaarten kreeg ik het een beetje benauwd en drukkend gevoel op het hart en net naar boven. En mn hart klopt ook wat duidelijk. Tot aan het begin van mn keel. Ik kom daar later nog op terug. Ook valt er bij jou een extra kaart er uit.
Weet wat je wilt, wees daar helder en duidelijk in. Je trekt mensen en situaties aan waarvan je wat kan leren en die je een spiegel voorhouden op bepaalde gedachtes die je hebt, emoties en of houdingen. En daar heb je een vraag over, als is het wellicht niet bewust. Om het om de situatie te veranderen, dien je gedachte een positieve draai te geven. Als je jij duidelijk voor je hebt wat je wilt met deze situatie. Dan kan je dat met positief denken een andere wending geven. Dus manifesteer daarop, want als je het echt graag wilt, dan trekt je dat ook aan. Dus het kan de situatie zijn, kan ook dat je de band met die betreffende persoon anders wilt, maar het kan bijvoorbeeld ook een huis zijn of een relatie. Manifesteer, wees duidelijk en helder en laat het dan aan het je Engelen over hoe en op wat voor manier het bij je komt. Heb daar ook de vertrouwen in. Want wij zijn echt voor je bezig. Ik krijg hierbij ook ineens last van mn linker deel van mn hoofd echt een beetje een pijnlijk gevoel een steek, het is ook vrijsnel weer weg, maar komt ook terug alleen wel wat minder dan daarnet. Er zit wat, maar ik kan nu nog niet helemaal plaatsen. Wellicht dat jij er meer mee kan. Ik moet het in ieder geval doorgeven.
Vrede sluiten, er is een situatie wat jij moet accepteren zoals het is. Het ligt niet binnen jouwn mogelijkheden om daar nu wat aan te doen. Dus accepteer de situatie zoals die is en laat het los, het is niet jouwn verantwoordelijkheid, dus wees ook bereid om iedereen die betrokken is bij deze situatie te vergeven inclusief jezelf. Iedereen in die betrokken is ook bereid om dat te doen. En het is ook het enige wat je nu kan doen, vergeef jezelf en vergeef iedereen die er bij betrokken is. Laat het voor wat is.
Er is ook nog boodschap voor jouw, en dat is dat je het even rustig aan moet doen. Je hebt even wat rust nodig. Je bent druk bezig geweest, er hebben veel dingen zich af gespeeld en daarbij ben jezelf een beetje vergeten. Dus pas op de plaats, je bent de hele tijd aan het rennen, wellicht dat ik daarom mn hart de hele tijd duidelijk voel, die is echt super hard aan het werk. Tijd om een en ander op een rijtje te zetten en uit te zoeken. Gebruik en benut ook die tijd. Besteed deze ook buiten in de natuur door. Maar door dat je rust zal nemen zal je ook beter kunnen luisteren naar je innerlijke leiding en je geeft ook je ziel weer ff de tijd om op te laten. Dan kan je het beter aanvoelen, horen of zien en ben je in staat om je gaven te benutten. Er wordt wel met je gecommuniceerd, maar je bent zo druk dat het je wellicht ontgaat en dat is jammer, want we willen je alleen maar helpen en hebben het beste met je voor, maar op dit moment zie jij het niet.
Je bent wijs je beschikt over oude wijsheid, gebruik die wijsheid ook in het in nemen van je beslissingen en los laten van mensen en situaties die niet goed voor je zijn. Vertrouw, dat je de kennis hebt om keuzes te kunnen maken. Benut die wijsheid het zit in je, alleen maak je er op dit moment onvoldoende gebruik van, want kan je echt helpen in je leven. Ook krijg ik een tingeling aan de rechterkant van mn hoofd. Positief. Als of er nu extra nadruk wordt gelegd op de wijsheid die je bij je hebt. Vertrouw op het gevoel en je hart. Op het moment dat ik her hier over heb gaat mijn hart ook tintelen, dus benadrukt nog meer dat jouwn wijsheid ook daar ligt in je hart. Dus vertrouw op het onderbuik gevoel en doe wat je hart je ingeeft. Daar ligt je kracht. Je weet wat je moet doen, dus benut het ook en doe er ook mee.
De laatste boodschappen zijn, zet alles even op een rijtje, maak de balans op, laat los wat niet goed voor je is. Vraag de Engelen daarbij ook om hulp, maar de kracht en kennis die je er voor nodig hebt zit in jezelf dus luister naar je innerlijke leiding. Je weet wat je moet doen, waarom je hier bent. Erken je angst, maar laat je er niet door leiden. En nu is het de tijd op je vleugels uit te slaan en om er mee aan de slag te gaan. Laat zien wie je bent, je bent er klaar voor kruip uit die schulp. Doe het nu, geen excuses, geen ja maars. Voor het geval het nog niet duidelijk is Ga Nu! Nu is het moment om te beginnen, wat je weet wat je moet doen. Laat je niet tegen houden om te doen wat je moet.
Samenvatting, neem rust, gebruik die tijd om de balans op te maken en wat je nodig hebt zal naar je nodig hebt. Maar laat ook los wat je niet meer dient. Leer weer luisteren naar je innerlijk leiding.. trek jezelf ook regelmatig even terug, zorg dat je goed geaard bent en neem die rust, maak keuzes en begin NU met wat je moet doen.
Lieve groetjes,
Je Engelen & Solaria