Loading...
nl

kaartlegging door Solaria

Solaria
Solaria apr 19 '12
Hoi Mandy (Sunshine)

Het heeft even geduurd, maar hier bij ook jouwn kaartreading. Ik zie je reactie graag te gemoed.

Tijdens het schudden van de kaarten kreeg ik het een beetje benauwd en drukkend gevoel op het hart en net naar boven. En mn hart klopt ook wat duidelijk. Tot aan het begin van mn keel. Ik kom daar later nog op terug. Ook valt er bij jou een extra kaart er uit.

Weet wat je wilt, wees daar helder en duidelijk in. Je trekt mensen en situaties aan waarvan je wat kan leren en die je een spiegel voorhouden op bepaalde gedachtes die je hebt, emoties en of houdingen. En daar heb je een vraag over, als is het wellicht niet bewust. Om het om de situatie te veranderen, dien je gedachte een positieve draai te geven. Als je jij duidelijk voor je hebt wat je wilt met deze situatie. Dan kan je dat met positief denken een andere wending geven. Dus manifesteer daarop, want als je het echt graag wilt, dan trekt je dat ook aan. Dus het kan de situatie zijn, kan ook dat je de band met die betreffende persoon anders wilt, maar het kan bijvoorbeeld ook een huis zijn of een relatie. Manifesteer, wees duidelijk en helder en laat het dan aan het je Engelen over hoe en op wat voor manier het bij je komt. Heb daar ook de vertrouwen in. Want wij zijn echt voor je bezig. Ik krijg hierbij ook ineens last van mn linker deel van mn hoofd echt een beetje een pijnlijk gevoel een steek, het is ook vrijsnel weer weg, maar komt ook terug alleen wel wat minder dan daarnet. Er zit wat, maar ik kan nu nog niet helemaal plaatsen. Wellicht dat jij er meer mee kan. Ik moet het in ieder geval doorgeven.

Vrede sluiten, er is een situatie wat jij moet accepteren zoals het is. Het ligt niet binnen jouwn mogelijkheden om daar nu wat aan te doen. Dus accepteer de situatie zoals die is en laat het los, het is niet jouwn verantwoordelijkheid, dus wees ook bereid om iedereen die betrokken is bij deze situatie te vergeven inclusief jezelf. Iedereen in die betrokken is ook bereid om dat te doen. En het is ook het enige wat je nu kan doen, vergeef jezelf en vergeef iedereen die er bij betrokken is. Laat het voor wat is.

Er is ook nog boodschap voor jouw, en dat is dat je het even rustig aan moet doen. Je hebt even wat rust nodig. Je bent druk bezig geweest, er hebben veel dingen zich af gespeeld en daarbij ben jezelf een beetje vergeten. Dus pas op de plaats, je bent de hele tijd aan het rennen, wellicht dat ik daarom mn hart de hele tijd duidelijk voel, die is echt super hard aan het werk. Tijd om een en ander op een rijtje te zetten en uit te zoeken. Gebruik en benut ook die tijd. Besteed deze ook buiten in de natuur door. Maar door dat je rust zal nemen zal je ook beter kunnen luisteren naar je innerlijke leiding en je geeft ook je ziel weer ff de tijd om op te laten. Dan kan je het beter aanvoelen, horen of zien en ben je in staat om je gaven te benutten. Er wordt wel met je gecommuniceerd, maar je bent zo druk dat het je wellicht ontgaat en dat is jammer, want we willen je alleen maar helpen en hebben het beste met je voor, maar op dit moment zie jij het niet.

Je bent wijs je beschikt over oude wijsheid, gebruik die wijsheid ook in het in nemen van je beslissingen en los laten van mensen en situaties die niet goed voor je zijn. Vertrouw, dat je de kennis hebt om keuzes te kunnen maken. Benut die wijsheid het zit in je, alleen maak je er op dit moment onvoldoende gebruik van, want kan je echt helpen in je leven. Ook krijg ik een tingeling aan de rechterkant van mn hoofd. Positief. Als of er nu extra nadruk wordt gelegd op de wijsheid die je bij je hebt. Vertrouw op het gevoel en je hart. Op het moment dat ik her hier over heb gaat mijn hart ook tintelen, dus benadrukt nog meer dat jouwn wijsheid ook daar ligt in je hart. Dus vertrouw op het onderbuik gevoel en doe wat je hart je ingeeft. Daar ligt je kracht. Je weet wat je moet doen, dus benut het ook en doe er ook mee.

De laatste boodschappen zijn, zet alles even op een rijtje, maak de balans op, laat los wat niet goed voor je is. Vraag de Engelen daarbij ook om hulp, maar de kracht en kennis die je er voor nodig hebt zit in jezelf dus luister naar je innerlijke leiding. Je weet wat je moet doen, waarom je hier bent. Erken je angst, maar laat je er niet door leiden. En nu is het de tijd op je vleugels uit te slaan en om er mee aan de slag te gaan. Laat zien wie je bent, je bent er klaar voor kruip uit die schulp. Doe het nu, geen excuses, geen ja maars. Voor het geval het nog niet duidelijk is Ga Nu! Nu is het moment om te beginnen, wat je weet wat je moet doen. Laat je niet tegen houden om te doen wat je moet.

Samenvatting, neem rust, gebruik die tijd om de balans op te maken en wat je nodig hebt zal naar je nodig hebt. Maar laat ook los wat je niet meer dient. Leer weer luisteren naar je innerlijk leiding.. trek jezelf ook regelmatig even terug, zorg dat je goed geaard bent en neem die rust, maak keuzes en begin NU met wat je moet doen.

Lieve groetjes,

Je Engelen & Solaria
Novi
Novi apr 19 '12
Wouw Solaria, klinkt alsof jij er een echte lange reading van maakt bij het kaartleggen.
Mooi.
Solaria
Solaria apr 19 '12
haha, dankje! ik doe mijn best om zo goed mogelijk door te geven. en ik ga er ook echt voor zitten. duurt wel even, maar ik heb idee. dat men er wel bij gebaat zijn.
Duifje
Duifje apr 19 '12

Hoii Solaria, Hier dan mijn reactie, ik zet mijn reactie er in een andere kleur bij. Dan is het wat makkelijker te behappen (voor mij in ieder geval)


Origineel bericht van: Solaria
Hoi Duifje,

Het heeft even geduurd, maar hier bij ook jouwn reading. Ik zie je reactie graag te gemoed. Het gaat misschien wat van de hak op de tak, maar er zit wel een lijn in. Ik volg en zij doen het werk.

Nou duifje tijdens het schudde van de eerste kaart viel er gelijk een kaart uit. Ook gebeurde er van alles in mijn lichaam. Het begon met mn rechter oor, dat daar iets gebeurde een steekje tinteling. Het kan voor mij duiden dat je last heb van je oor of iemand in je directe omgeving, maar ik neig meer naar dat je beter moet luisteren. Je kan veel horen, maar je moet wel bereid zijn om dat te willen horen en er ook echt wat mee te doen. Dus luister goed naar wat je wordt verteld. Ik ga voore het laaste.......

Evenwicht, het lijkt er op dat er wat onbelans is, qua prive en werk.Klopt heb net een andere baan erbij die veel beter bij me past echter de oude baan is er ook nog ivm financieen..... Meer moeite, nu meer gericht op spiritualiteit en vind je dat lastig om te combineren met je andere activiteiten in je leven. Het heeft ook een beetje betrekking op het verleden, het lijkt er op dat je in het verleden er best veel moeite had om werk en prive in een goede evenwicht te krijgen. Klopt helemaal Het komt steeds beter naar voren wie Duifje is en dat mag je ook laten zien, het is juist belangrijk dat je helemaal jezelf kan zijn. Dus wees wie je bent, laat je leiden door je innerlijke leiding, luister naar je hogerzelf, volg je hart. Leef vanuit wat goed voelt, waar jij blij van wordt. Doordat jij in je kracht gaat staan en toont aan je omgeving. Zou die evenwicht sneller wel vinden.

Dit volgende stukje kan ik niet helemaal snappen+ vlak voor mijn kleine teen aan ineens een niet zo’n prettig gevoel echt een soort van steek een pijn zit daar. Het kan natuurlijk dat je daar last van hebt maar kan ook nog wat zitten wat je nog los moet laten. Het springt ook over naar mn andere voet, maar daar voelt het meer als een eclectische schokje, een tinteling, niet naar zoals bij mn andere voet..Ik heb niets aan mijn tenen dus dat zal wel over het iets loslaten gaan.

Tel je zegeningen, zie de zegeningen. Je hebt ze, er is vanalles gaan de, je dan wat moeite om te zien dat je al heel veel hebt geleerd en dat je al veel hebt en kan wat goed voor je is.Ik zal dus nog beter opletten!.
Elke situatie/ervaring kan je van leren. Maar het bied ook kansen, zie die kansen, pak die kansen die je worden geworden gegeven en doe er wat mee. Je hebt zoveel al om je heen gebruik dat. Pak die kansen.

Neem geen genoegen met, sluit niet zomaar compromissen . rijk naar de sterren, als het niet goed voor je voelt niet doen. Als andere veel met ja, maar’s etc aan komen. Laat je daar niet door weer houden, je mag het mee laten wegen als het ook echt vanuit jouw komt. Maar laat dat niet de rede zijn. Dat je daardoor iets niet doet waarvan jij zelf zoiets hebt van het voelt goed, die kant moet ik op. Kies voor jezelf, het is niet erg om eens egoistische te zijn. Dat beteken ook dat je laat leiden, door je gevoel, je hart, je innerlijke leiding. En dan kan je het niet fout doen of verkeerd doen. Ook weer helemaal raak......... ja ik weet het heb me in het verleden veel door ängst"laten lijden en soms kan ik het onderscheid nog niet maken ...... Jouwn angst en ego zet die op zij of op een bankje, maar en erken dat ze er zijn. Maar ga dan ook gewoon verder met wat jij weet wat goed is. Je verdiend ook het allerbeste en probeer daar dan ook voor te gaan en niet voor minder.

Als je om hulp vraagt, let dan op, wat je door krijgt, en sta er voor open. Ze zijn voor je aan het werk. Ze zijn voor je bezig. Maar zie ook wat er gebeurt ook op de kleine dingen. Maar laat het ook toe. Laat de uitkomsten los, ga niet bedenken hoe zij dat moeten oplossen of wat jij wilt wat de uitkomsten zijn. Maar laat het dan ook echt over aan de Engelen, het universum. Wij doen alleen wat goed voor je is en wat past bij jouwn zielenpad en doelen. Wij hebben het beste met je voor en gunnen je het ook. Dus laat ook die zorgen varen. (zeggen ze met een glimlach). Als ik dit vertel/schrijf krijg ik het een beetje zwaar op de borst en in de keel.Alsof je keel dichtgeknepen wordt?...... of een hele dikke brok in de keel..... heel zwaar gevoel?.... ..... Klopt hoor. dan pik je me heel goed op. Dus je hebt er wellicht wat moeite mee met toelaten, maar ook loslaten. Alsof er toch nog iets is wat je op je hart hebt, wat je wilt zeggen. Maar daar is iets waar je nog moete mee hebt. Maar loslaten is moeilijk, maar je kan het ook zien als een frisse voorjaarsbui, die wat oude troep weg spoelt. Een voorjaarschoonmaak, waardoor je weer wat meer ruimte hebt in bijv. je kast. En waardoor je ook ineens weer frisse zin en moed van krijgt. Maar daardoor is er ook weer ruimte voor nieuwe dingen ervaringen, ontmoetingen. Laat het toe, laat de Engelen doen wat je hebt je gevraagd, wij zorgen heus wel voor je.

Wat je ook mag doen, is je innerlijke godin ontarmen, schat jezelf op waarde. Je vrouwelijkheid, het mag er zijn, mag meer naar voren komen, je mag het laten zien in al je doen en laten en accepteren wie je bent. Put uit die wijsheid en de kracht wat in je zit. Hierin is het belangrijk om de balans het evenwicht te vinden in je vrouwelijke kant en mannelijke kant. Breng die energieën in evenwicht. Beide heb je, heb je nodig en kunnen je kracht geven.

Wees bewust, leef bewust, kies bewust. Niet alleen voor jezelf maar ook voor moeder aarde. Ze heeft ook jouwn hulp nodig en vraagt dit ook van jou om bewuster te zijn zowel voor jou als voor haar pas je levenstijl in die zin aan. Zij zorgt voor jou, dus doe dat ook voor haar. Ik voel van alles ook hier weer, overal van getintel

Een laatste boodschap van Aartsengel Michaël de extra kaart die er uitviel in het begin.
Een aanmoediging, je kunt het. Je hebt de kracht ervoor. Je weet wat je wil, dus doe dat dan ook. Maak geen excuses. Pak de kansen die je worden geboden, zie de mogelijkheden. Laat ze niet liggen, onderneem, begin NU!. Als je ze niet ziet, hoort, voelt of snapt vraag ons dan om hulp.

Lieve groetjes,

Je Engelen & Solaria


LIeve Solaria, Nou je ziet het he........ je hebt het echt heel mooi en goed gedaan hoor!. Hier kan ik zeker wat mee. Ik heb nog wel een aantal vragen / hulpvragen. Wellicht dat je mij daar me kunt helpen? Ik stuur je een Pb.

Hartelijk dank in iedergeval voor de legging, voor je tijd en de liefde waarmee je dit doet.

Dikke knuff van Duifje
Sunshine
Sunshine apr 19 '12
Wow Solaria bedankt voor deze legging! smileik ga het eens op mijn gemakje lezen en zal er daarna op terugkomen smilemaar echt heel erg bedankt voor je tijd.

Liefs Mandy
Serenity
Serenity apr 20 '12
Wauwie dat klinkt heel goed allemaal in mijn oren, mag ik je vragen om ook een reading voor mij te doen Solaria?
Sunshine
Sunshine apr 22 '12
Hoi Solaria,

Bedankt voor je tijd en heldere uitleg :), hierbij mijn feedback. Ik krijg het helaas niet voorelkaar om ander kleur tekst of iets dergelijks te gebruiken dus ik heb het tussen haakjes gezet.

Originally Posted By: Solaria
Hoi Mandy (Sunshine)

Het heeft even geduurd, maar hier bij ook jouwn kaartreading. Ik zie je reactie graag te gemoed.

Tijdens het schudden van de kaarten kreeg ik het een beetje benauwd en drukkend gevoel op het hart en net naar boven. En mn hart klopt ook wat duidelijk. Tot aan het begin van mn keel. Ik kom daar later nog op terug. Ook valt er bij jou een extra kaart er uit.

Weet wat je wilt, wees daar helder en duidelijk in. Je trekt mensen en situaties aan waarvan je wat kan leren en die je een spiegel voorhouden op bepaalde gedachtes die je hebt, emoties en of houdingen. En daar heb je een vraag over, als is het wellicht niet bewust. Om het om de situatie te veranderen, dien je gedachte een positieve draai te geven. Als je jij duidelijk voor je hebt wat je wilt met deze situatie. Dan kan je dat met positief denken een andere wending geven. Dus manifesteer daarop, want als je het echt graag wilt, dan trekt je dat ook aan. Dus het kan de situatie zijn, kan ook dat je de band met die betreffende persoon anders wilt, maar het kan bijvoorbeeld ook een huis zijn of een relatie. Manifesteer, wees duidelijk en helder en laat het dan aan het je Engelen over hoe en op wat voor manier het bij je komt. Heb daar ook de vertrouwen in. Want wij zijn echt voor je bezig. Ik krijg hierbij ook ineens last van mn linker deel van mn hoofd echt een beetje een pijnlijk gevoel een steek, het is ook vrijsnel weer weg, maar komt ook terug alleen wel wat minder dan daarnet. Er zit wat, maar ik kan nu nog niet helemaal plaatsen. Wellicht dat jij er meer mee kan. Ik moet het in ieder geval doorgeven.

(Ik woon momenteel nog thuis en wil mezelf losmaken van mijn moeder, alleen gaat dit best lastig. Ik denk dat wat jij beschrijft met duidelijk en helder zijn dat dat daar zeker mee te maken gaat hebben. Ik heb lang moeten nadenken over die pinlijke steek, maar deze kan ik niet plaatsen, misschien op een later moment).

Vrede sluiten, er is een situatie wat jij moet accepteren zoals het is. Het ligt niet binnen jouwn mogelijkheden om daar nu wat aan te doen. Dus accepteer de situatie zoals die is en laat het los, het is niet jouwn verantwoordelijkheid, dus wees ook bereid om iedereen die betrokken is bij deze situatie te vergeven inclusief jezelf. Iedereen in die betrokken is ook bereid om dat te doen. En het is ook het enige wat je nu kan doen, vergeef jezelf en vergeef iedereen die er bij betrokken is. Laat het voor wat is.

(Hier kan ik wel wat mee :)).

Er is ook nog boodschap voor jouw, en dat is dat je het even rustig aan moet doen. Je hebt even wat rust nodig. Je bent druk bezig geweest, er hebben veel dingen zich af gespeeld en daarbij ben jezelf een beetje vergeten. Dus pas op de plaats, je bent de hele tijd aan het rennen, wellicht dat ik daarom mn hart de hele tijd duidelijk voel, die is echt super hard aan het werk. Tijd om een en ander op een rijtje te zetten en uit te zoeken. Gebruik en benut ook die tijd. Besteed deze ook buiten in de natuur door. Maar door dat je rust zal nemen zal je ook beter kunnen luisteren naar je innerlijke leiding en je geeft ook je ziel weer ff de tijd om op te laten. Dan kan je het beter aanvoelen, horen of zien en ben je in staat om je gaven te benutten. Er wordt wel met je gecommuniceerd, maar je bent zo druk dat het je wellicht ontgaat en dat is jammer, want we willen je alleen maar helpen en hebben het beste met je voor, maar op dit moment zie jij het niet.

(Klopt helemaal. Ik ben de afgelopen tijd heel druk bezig geweest, vooral met werk en nog steeds druk bezig).

Je bent wijs je beschikt over oude wijsheid, gebruik die wijsheid ook in het in nemen van je beslissingen en los laten van mensen en situaties die niet goed voor je zijn. Vertrouw, dat je de kennis hebt om keuzes te kunnen maken. Benut die wijsheid het zit in je, alleen maak je er op dit moment onvoldoende gebruik van, want kan je echt helpen in je leven. Ook krijg ik een tingeling aan de rechterkant van mn hoofd. Positief. Als of er nu extra nadruk wordt gelegd op de wijsheid die je bij je hebt. Vertrouw op het gevoel en je hart. Op het moment dat ik her hier over heb gaat mijn hart ook tintelen, dus benadrukt nog meer dat jouwn wijsheid ook daar ligt in je hart. Dus vertrouw op het onderbuik gevoel en doe wat je hart je ingeeft. Daar ligt je kracht. Je weet wat je moet doen, dus benut het ook en doe er ook mee.

(Mooi dat je dat zegt smile. Ik vind het vaak lastig om op mijn intuitie te vertrouwen. Waarom? geen idee.. Maar achteraf weet ik vaak dat ik gewoon had moeten luisteren naar mijn intuitie.)

De laatste boodschappen zijn, zet alles even op een rijtje, maak de balans op, laat los wat niet goed voor je is. Vraag de Engelen daarbij ook om hulp, maar de kracht en kennis die je er voor nodig hebt zit in jezelf dus luister naar je innerlijke leiding. Je weet wat je moet doen, waarom je hier bent. Erken je angst, maar laat je er niet door leiden. En nu is het de tijd op je vleugels uit te slaan en om er mee aan de slag te gaan. Laat zien wie je bent, je bent er klaar voor kruip uit die schulp. Doe het nu, geen excuses, geen ja maars. Voor het geval het nog niet duidelijk is Ga Nu! Nu is het moment om te beginnen, wat je weet wat je moet doen. Laat je niet tegen houden om te doen wat je moet.

(Duidelijk en helder dit, weinig aan toe te voegen. Mooi om te weten en een extra bevestiging om door te gaan.)

Samenvatting, neem rust, gebruik die tijd om de balans op te maken en wat je nodig hebt zal naar je nodig hebt. Maar laat ook los wat je niet meer dient. Leer weer luisteren naar je innerlijk leiding.. trek jezelf ook regelmatig even terug, zorg dat je goed geaard bent en neem die rust, maak keuzes en begin NU met wat je moet doen.

(Klopt, ik moet meer naar mezelf luisteren en inderdaad rust nemen om meer tot mezelf te komen)

Lieve groetjes,

Je Engelen & Solaria


Echt enorm bedankt smile

Liefs Mandy (sunshine)
Solaria
Solaria apr 23 '12
Hoi Mandy,

Bedankt voor je reactie, fijn dat je veel dingen kan plaatsen. Het kan kloppen dat je nog niet alles kan plaatsen, ik merk dat er vaak ook een mogelijke toekomst zit bij de leggingen. Dus het kan zijn dat sommige dingen pas over een maand of 3 maanden duidelijk worden.

Wat ook vaak gebeurt is dat je het onderbewuste het vaak al wel kan plaatsen en dat het even kan duren voor dat het in je bewuste komt. Ik leer dat ik alles wat ik voel/ervaar tijdens een sessie moet doorgeven. En vind het soms nog lastig omdat heel precies te omschrijven. dus ik benoem wat het eerst bij me binnen komt om het te omschrijven zowel in het moment als tijdens het uitwerken.

Wens je succes met je keuzes die je gaat maken en vraag ze gerust om hulp, ze willen je graag helpen.

Liefs,

Solaria
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 24 '12
Origineel bericht van: Solaria
Dag allemaal,

Bedankt voor jullie geduld. Ik ga de komende week of 2 mijn wachtlijstje afwerken.

Heb inmiddels weer een en ander bij geleerd en dat ga ik nu ook gebruiken. De mensen die nu op dit lijstje staan, daarvan zal ik de reading ook op een iets andere wijze doen.

Daarnaast is het mij al vele malen duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling is dat ik dit gratis blijf doen. Dus nadat ik dit lijstje heb afgewerkt wil ik nog best kaart readingen doen met de Engelen, maar dan tegen een kleine vergoeding. Indien je dat wilt, dan kan je me een PB’tje sturen voor meer informatie en mogelijkheden. en af en toe een 1 kaartje leggen.

- Cynthia
- Emma
- Duifje
- Sunshine
- Nancy
- Jolanda

Ik ga nu maar gelijk beginnen.

Klopt
Warme groetjes,

Solaria smile
Klopt het dat je nu iedereen gehad hebt? Ik zal dan het topic sluiten. Op merudi is namelijk alles gratis. Betaalde diensten dien je dan ook niet via deze site aan te bieden. Groetjes julien.
Solaria
Solaria apr 24 '12
Nancy en Jolanda nog, die doe ik morgen. ik zal even een berichtje naar je sturen als ik ze online heb gezet.

Groetjes,

Solaria
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 24 '12
Ok dank je! Daarna zal ik het topic voor je sluiten.

Groetjes Julien.
Solaria
Solaria apr 25 '12
Hoi Nancy,

Hierbij je Engelen kaart reading.

Tijdens het leggen van de eerste paar kaarten kreeg ik een warm gevoel bij het hart en lichte tinteling in mn voet en een kriebel hier en daar, kriebel is voornamelijk op mn schouders en boven rug en linker deel van mijn hoofd.

Er komen positieve verandering, iets moois, iets wat jij graag wilt. Bij deze kaart wordt mn hand heel warm en mijn hart ook. Er komt een positieve verandering aan. Maar als ik goed luister en voel, dan voel ik in mijn kuit een druk en elders weer een steekje, niet veel en niet hard, maar het geeft wel aan dat er nog wat zit wat los gelaten dient worden, jij bent een aantal situaties ontgroeit en dan is het ook de bedoeling om het geleerde mee te nemen en de rest los te laten. Het is een teken van je spirituele ontwikkeling. Wat ze ook zeggen, dat komt echt naar voren is stop met dingen uitststellen, en wees niet zo perfectionistische. Manifesteer op wat je wilt en het goede voor jou komt jouwn kant op.

Je hebt nog verborgen talenten en deze willen graag tot uitting komen. Je bent creatief, je hoeft alleen maar aan te wakkeren. Je kan je emoties en gevoelens en emoties op creatieve manier uiten. Hierdoor kan jezelf laten zien. Het zal je verlichting geven, je hart wordt er echt blij van en het wordt ook warm. Bij dat vooruizicht. Dus ga er mee aan de slag, vind de manier wat bij je past, probeer wat uit het geen wat op dit moment het beste bij je past zal duidelijk naar voren komen.


Je bent een krachtig persoon, ik krijg nu ook weer een gekriebel in mijn oor en een lichte druk. Dat zegt mij, dat je beter naar jezelf dient te luisteren, maar ook dat het een van je heldere kanalen is. En het is nu wat bedompt. Als ik kijk naar de kaart valt mij nu heel duidelijk het derde oog ook op, daar zit een stralende ster. Nu ik daar naar kijk voel ik ineens weer van alles in mn lichaam. Daar is wat mee. Krijg ook een apart gevoel net onder mn buik, krijg doorzetter en er komt duidelijk kinderen naar voren. Je hebt het in je, je bent wijs, laat je niet zomaar van je pad leiden. Blijf positief denken, en blijf het volhouden. Door volharding komen je dromen uit. Het is voor jou nu de tijd om vol te houden en door te gaan. Probeer het niet meer uittestellen jij hebt die neiging. Maar ga er gewoon voor. Je bent een krachtig persoon en je hebt het in je mars

Dan komt Aartsengel Raziël, die zegt dat goed om je heen dient te kijken naar. Naar alle symbolen die hij je toestuurt. Dit doet hij om je spirituele inzicht te vergroten, hij wil jouw naar hoger spiritueel niveau helpen. Je kan het ontvangen als je er voor openstelt en als je er voor openstelt zal je ze ook waarnemen. Waardoor je nog meer zal groeien. Het zijn lessen, ook voel ik weer gelijk gekriebel als ik dit benoem. Je kan het herkennen omdat het vaak 3 keer of vaker voor bij komt op een soort gelijke manier. Luister ook naar je gevoel, innerlijke leiding als het waarneemt, dan zal je de boodschap er achter ook ontvangen. Het kan natuurlijk ook snachts tot je je komen. Dus probeer die ervaring van je dromen bij je te houden. Wat hij ook zegt is roep je Goddelijke Kracht aan, je ben wijs, je bent een verlicht persoon. Manifesteer en gebruik die kracht om te delen wat je hebt. En manifesteer ook met wat je wilt en zo kom je bij je zielendoel. Het licht allemaal binnen je vermogen wees, daarin duidelijk en blijf positief.

Dan komt er weer iets met creativiteit, AE Gabriël heeft het over creatief schrijven, en zodra ik dat benoem valt het me op en zie ik ineens dat de er eerder een kaart was die het had over creativiteit en ze liggen dan ook boven elkaar en in het midden. Roep AE Gabriël en Paul de Venetiaan (opgestegen meester) aan die helpen je er bij en die zijn ook bij je. Je het het vermogen de talenten, benut deze. Het past bij jou en zal je goed doen. Je mag het meer doen, je mag naar een hoger niveau tillen, je mag wat dat betreft meer in je kracht gaan staan.

Als ik nog eens kijk naar de kaarten, valt mij heel erg het gebied van de derde oog op. Allemaal hebben ze of sieraad, een ster, licht. Het is actief en mijn aandacht wordt daar naar toe getrokken. Vraag de Engelen en met name AE Raphael om je derde oog te reinigen, te openen, te balanceren. Daar kan jij veel mee, dat is iets heel moois.

27
Congratulations! Your optimism is attracting wonderful situations and relationships. Stay positive, as this attitude is working in your favor.

Lieve, warme groetjes,

Je Engelen & Solaria smile
Solaria
Solaria apr 25 '12
Hoi Jolanda,

Hierbij je Engelen kaartreading.

Wilde net beginnen met schudden, en ondanks dat mn telefoon op stil stond werkt mijn aandacht er naar toe getrokken. Daarna begon het ook pas, het voelen het contact maken.

Tijdens het schudden ervaar ik wel gelijk een tinteling in mijn bovenbeen en boven aan mn rug tussen de schouderbladen net onder de nek. Die zijn erg opvallend. Ik voel mijn hele wezen een soort van oplichten en soort van zweven en tinteling, prikkeling. Ook richting mijn voorhoofd. Na een tijdje wordt ook mijn rug erg warm Het voelt alsof er veel gaande is en er ook veel losgelaten mag worden.

Ook gebeurt er onverwachts een tintelende golfbeweging in mn linker hand en dat allemaal tijdens het schudden. Ook bij mijn sleutelbeen gebeurt er wat ik ervaar het als onprettig. Het is een aparte ervaring en er is ook een extra kaart die ik nog net kon opvangen. Zoals ik het ervaar lijken er veel dingen te zijn, waarvan je dacht dat ze geen rol meer speelden in je leven, maar er toch nog steeds zijn. Niet heel nadrukkelijk maar ze zijn er wel en door alles wat gaande is komt het ook meer naar boven.

Als ik de kaarten zie en ervaar zie ik ook wel een stijgende lijn. Het zegt dat je dient op te letten om de signalenen en symbolen die je worden gestuurd. Ook krijg ik een stekend gevoel in mn hart als of daar veel pijn zit, terwijl ik dit zeg voel ik en grijp ik ook gelijk naar mn keel er zit pijn en je vind het nog lastig omdat uitte spreken, maar dat is nergens voor nodig. Het voelt als of je een belangrijke beslissing moet maken. Het zegt me eigenlijk, let op de synchronisatie en volg je innerlijke leiding deze zullen het je makkelijker maken en helpen bij het maken van je keuze. Het is waardevolle informatie en het antwoord wordt je al gegeven. Er zijn wat situaties bezig, waarbij je al om hulp hebt gevraagd, waar jij mee zit. En je wordt al geholpen, het is aan jou om het te zien om de synchronisatie de richting die ze je tonen omdat te zien. Het is wel een belangrijke, ze vragen extra aandacht voor het geen wat ze voor je doen, zodat je het opmerkt.

Het gevoel op mijn rug is heel erg als of er een connectie zit, zodra ik dat denk komt ook gelijk aarde engel naar voren.

De tijd is voor jou ook aangebroken om in je kracht te staan, ‘Empowerment’ hoor ik en zie ik. Je hebt de kracht, je bent sterk en sterker dan je zelf realiseert. de kracht zit binnen in je maak daar gebruik van. Je innerlijke kracht wil naar buiten treden, sta dat toe. Dat zal je helpen om te zijn wie je werkelijk bent. Het is veilig en het is ook tijd om krachtig te zijn. Om de knoop door te hakken je bent daar sterk genoeg voor om daar mee om te gaan. Terwijl ik dit zeg ervaar ik ook een verkoelende tinteling in de benen. Goed aarden, sta met beide benen op de grond. Wees positief en houd ook je gedachte positief. Het is pijnlijke situatie, die kan je oplossen als jij in je kracht gaat staan ondanks alle ja maars. Geloof in jezelf en neem die beslissing alleen dan verdwijnt die onrust.

Daarna schiet ik een beetje in de lach, want vervolgens is er alleen maar JA!!! Dus er is een vraag daarop is het antwoord ja, niets meer en niets minder. Bij deze situatie vertrouw op je gevoel en intuitie, dat is correct en het beste wat je kan doen. Ik krijg daarbij ook een gekriebel op mn hoofd om het aan te geven dat dat het is. Het is een krachtige Ja, ik merk ook dat ik dat gebaar maak met mn arm en hand maak om er extra kracht bij te zetten. Het is goed en zij staan allemaal achter je. dus heb vertrouwen in jezelf.

Vervolgens ervaar ik een rust een alsof er een last van mijn schouders is gevallen. Ook her hart wordt minder pijnlijk. Ga mediteren, zoek je stiltecentrum in jezelf. Kom tot jezelf. Doe dat ook vaker. Mijn hart wordt op dit moment ook warm alsof het heelt en zich weer kan openen. Voor jou is meditatie goed. Het zal je goed doen. Wat ik ook merk dat het ook dat gelijk moeilijk wordt een drukkend gevoel. Alsof het moeilijk voor je is om die tijd voor jezelf te nemen, maar je hart en je ziel hebben er zoveel behoefte aan. En ze hebben je ook veel te vertellen. Dus ga er lekker voor zitten, laat alles passeren tot je die stilte vind en daarna komen ze. En luister dan goed. En dan vind je ook de rust, en voel ook dat dan die pijn minder wordt en je hart zet uit en heeft dan zoveel liefde.

Het komt weer naar voren, dat je innerlijk moet volgen. Je bent op het juiste pad, het i jouwn pad naar jouwn zielendoel. Ookal is het beangstigend voor anderen, maar blijf op je pad. En uit eindelijk zal je de inspiratie zijn voor je omgeving omdat je doorzet en je doel behaald.
Ik krijg ook gelijk de vraag om goed te luisteren en weer naar voren te laten komen wat je grooste wens is op het moment, waar droom je van. Ga dat visualiseren en kijk naar de mogelijkheden omdat te bereiken, vraag om hulp, let dan ook op wat er gebeurt of met wie of wat je in aanraking komt. Visualiseer je droom en voor je het weet leef je het. Luister goed naar je had, je hebt vast wel een idee, waar je dacht dat het goed en leuk idee was, probeer dat eens weer boven te halen. Vraag het je Engelen, vraag het kind in jezelf en je ziel. Ze willen je helpen. Probeer ook de negativiteit te vermijden, ook je gedachten stroom hou het positief, alles zorg dat je in een positieve draai komt.

De extra kaart heeft betrekking op de liefde een nieuwe romance of hernieuwde passie die terug komt. Het mag opbloeien en laat dat ook toe. Open je hart, want het is goed. Het lijkt een antwoord een bevestiging van de Ja!

Als je op het goede pad zit, als alles veel makkelijker zijn. Zodra je uit de flow raakt, kijk dan naar de laatste keuze die je hebt gemaakt. Je zult zien als je dat bij stelt kom je vanzelf weer in de flow.

Lieve Groetjes,

Je Engelen & Solaria smile
Solaria
Solaria apr 25 '12
Hoi Allemaal,

Mijn lijstje is afgewerkt duurde iets langer dan gedacht. iedereen van wie ik had aangegeven dat ik die nog zou die is aan de beurt geweest.

Bedankt dat ik op jullie mocht oefenen, ik heb er veel plezier in gehad en van geleerd en hopelijk hebben jullie er veel aan gehad.

Groetjes,

Solaria
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 26 '12
zeker wel Solaria!
Ik ben in iedergeval iets over mezelf tegen gekomen over Osiris, Isis en het oog van Horus wat me aan het denken heeft gezet

Bedankt daarvoor smile

groetjes moonflowertje
wolfke
wolfke apr 26 '12
Bedankt Solaria en succes verder!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 27 '12
Dank je solaria! En mocht je in de toekomst weer kaarten willen leggen, voel je dan vrij om een nieuw topic te openen. Ik zal nu dit topic voor je sluiten.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki