Loading...
nl

kaartlegging door Solaria

Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 6 '12
Origineel bericht van: Solaria
Hoi Elrian,

Hallo Solaria, hartstikke bedankt voor de legging.
Zie onderstaand mijn reacties.


Hierbij jouwn legging.

Patience
Het is nu de tijd om te leren, studeren, en informatie te verzamelen. Studeer met plezier want in de toekomst zal jouw kennis samen gaan met het werk dat je doet.
Ben je bezig met iets nieuws, of kan je soms niet wachten om ergens mee te starten? Je wilt misschien met een nieuw project beginnen, maar heb nog even geduld. Als je wat meer tijd neemt om informatie te verzamelen, zal spoedig het juiste moment komen om werkelijk te starten. Eerst zaaien en dan oosten.
Ja, klopt helemaal. Ik ben me heel erg aan het verdiepen in zaken. Zou meer willen maar heb daar de financiële middelen niet voor. Vertrouw er op dat het op een andere manier in orde komt. Er is mij o.a. door de astrologe verteld dat in deze periode van dit jaar een nieuwe levensperiode zou starten. Ik ben daarna gaan uitzien en merk duidelijke veranderingen. Maar weet ook dat niet alles op een dag veranderd en dat ik....inderdaad......geduld zal moeten hebben.
Chantal
Er is een nieuwe romance op komst – met een nieuwkomer of door een hernieuwde hartstocht binnen je huidige relatie. Star er voor open om liefde te geven en te ontvangen.
Ze zegt het al sta er voor open, ookal ben je misschien druk met andere zaken en heeft het even niet je directe aandacht. Maar zie het, voel het, ervaar het en laat het toe.Hoe treffend. Mijn man en ik zijn dik 25 jaar getrouwd maar de laatste 2 jaar hebben we diepe dalen meegemaakt. Het was een dubbeltje op z'n kant......ik wist niet welke kant het zou op gaan. We hebben beiden brede interesses maar daardoor verlies je inderdaad de aandacht voor dat wat echt belangrijk is. Maar de laatste tijd gaat het in eens de goede kant op. Met dank aan mijn Engelen die mij duidelijk gevraagd hebben wat ik nou eigenlijk wilde: weg of mijn relatie nieuw leven inblazen! Daarom moest ik een keuze maken.

Grace en Antoinette
Om deze situatie te helpen helen moet je er met onvoorwaardelijke liefde met de ogen van de ander naar kijken.
Is er op dit moment een situatie bezig wat geheeld moet worden? Het kan een misverstand zijn. Probeer je te verplaatsten in de ander en kijk vanuit haar of zijn perspectief en kijk naar de innerlijke kracht van de ander. Vraag de engelen om hulp om je te helpen bij deze situatie, ze staan voor je klaar.Dit sluit aan op mijn vorige antwoord. Ik verplaats mij inderdaad meer in mijn partner. Zag ik eerst alleen nog maar de "negatieve" dingen nu probeer ik te begrijpen waarom hij is zoals hij is. Negatief staat een beetje raar want het is niet zo dat ik het slecht heb. Maar we waren totaal uit elkaar gegroeid en leiden ieder zowat ons eigen leven. Door mijn andere kijk op de dingen -met héél veel dank aan mijn Engelen- kan ik meer begrip opbrengen, meer geduld, me meer verdiepen. En ik zie mijn man (en onze relatie) opbloeien hierdoor.

Let op je gedachte stroom:het is belangrijk om alleen aan het geen te denken wat je het meest naar verlangt, niet waar je angst voor hebt.
Hou je gedachten zuiver en helder. Negatieve gedachte belemmeren je manifestaties. Je wordt gevraagd om hier extra aandacht aan te geven. Je hebt de kracht van manifestatie, dus hou je gedachte positief en optimistisch.Ja, klopt ook alweer. Nog vanmorgen dacht ik terug aan de manier hoe ik ben opgevoed. Niet dat mij iets ontbrak aan materialistische dingen, ik kreeg geen slaag of zo.......maar ook weinig aandacht. De basisdingen werden mij niet geleerd, ik heb me eigenlijk alles zelf moeten uitzoeken. Het was voornamelijk luisteren en zwijgen. En heel veel negatieve verhalen over anderen (die het natuurlijk altijd schuld waren). Hierdoor ben ik nog altijd geen "mensenmens" en nog altijd een einzelgänger. Maar ook besef ik dat het geen toegevoegde waarde meer geeft aan mijn huidige leven. Mijn ouders waren ook kinderen van hun tijd. Toch duiken nu en dan die gedachten op maar gelukkig besef ik het snel en laat ze voor wat ze zijn.

Is er iemand, een dierbare die kampt met zijn gezondheid? Aartsengel Raphel zegt, dat je een wonder kan verwachten. Vraag hem om hulp en hij zal de helende energy herstellen. Vraag het hem en zal je weer het vertrouwen geven wat je nodig hebt. Dit is zeer goed nieuws, dat geeft hoop.

Een laatste boodschap 5
Een belangrijke verandering is gaande, het is altijd ten goede. Het is een goed idee om hulp te vragen aan de hemel om je te helpen en bij te staan bij deze veranderingen.Klopt, zie ook 1e stukje. Ik merk heel erg veel veranderingen. Vanmorgen dacht ik nog: ik ben nu een compleet ander mens dan 20 jaar geleden! Ik groei elke dag en sta heel veel in contact met mijn Gidsen en Engelbewaarder.

Hopelijk kan je er wat mee.

En of! Heel mooie legging!
Nogmaals heel erg bedankt! En ga vooral zo door!

Namasté, Elrian


Groetjes,

Solaria smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 6 '12
Solaria...
Toen ik gister op bed lag... moest in ff denken aan jou legging...
en wie die "meester" zou kunnen zijn?
allerlei beelden kwamen voor mijn ogen shocked
en ik kom uit bij: Horus
Doordat ik ooit eens allerlei egyptische hierogliefen op de muur zag verschijnen, waaronder het "alziend oog" van Horus
Op dat moment wist ik dat ik me geen zorgen meer hoefde te maken toen...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Horus
Ook omdat ik me heel veel in Horus, Osiris, en Isis heb verdiept... het trekt me gewoon aan...veel meer als de andere farao's van Egypte...
Of is Horus geen meester?

Groetjes moonflowertje wink
Solaria
Solaria feb 6 '12
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Solaria...
Toen ik gister op bed lag... moest in ff denken aan jou legging...
en wie die "meester" zou kunnen zijn?
allerlei beelden kwamen voor mijn ogen shocked
en ik kom uit bij: Horus
Doordat ik ooit eens allerlei egyptische hierogliefen op de muur zag verschijnen, waaronder het "alziend oog" van Horus
Op dat moment wist ik dat ik me geen zorgen meer hoefde te maken toen...

Of is Horus geen meester?

Groetjes moonflowertje wink


Horus valt onder de goden ofwel is ook een opgestegen meester. En het feit dat je hem of het alziend oog hebt gezien en gerust gesteld werd, zegt al genoeg. Dus ik denk, als er bij jou meesters aanwezig zijn, zullen dat heel waarschijnlijk goden zijn uit het oude Egypte.

Groetjes,

Solaria
Enigma
Enigma feb 6 '12
Hoi Solaria en Moonflowertje smile.

Sorry dat ik mij ermee bemoei.
Maar Horus is wel een opgestegen meester.
Heb ik toevallig afgelopen zaterdag zitten lezen.
Ik vind het ook leuk dat zijn naam hier vandaag weer terug komt
door de mooie ervaring die moonflowertje heeft gehad.

Liefs Enigma
Solaria
Solaria feb 6 '12
Hoi Niels :),

Hier jouwn legging.

Adriana
Ik leid je naar het antwoord op je vragen. Luister naar je intuïtie, je gedachten en je dromen en volg de stappen die ik je op deze wijze geef.
Je loopt al een tijdje met een vraag rond, Adriana zegt je dat ze je helpt en antwoord geeft via je gedachten en dromen. Want op deze manier communiceert ze met jou. Let op je dromen, schrijf ze op om de stappen te kunnen herkennen.

Aartsengel Gabriëlle
Je hebt een belangrijke levensopdracht, waarbij je gebruikt maakt van de moderne communicatiemedia en de schilderkunst.
Je bent volgens mij wel creatief en met name met schrijven, dat mag je nog meer doen. Doe je ook wat artistieks op het gebied van tekenen of schilderen? Want op deze manier kan jij je goed uitten. Hoe gaat het met je nieuwe nummer? Laat je inspireren en vraag Gabriëlle of Sandalfon om hulp, zij helpen je graag.

Venessa
Om deze beslissing te nemen moet je aan jezelf vragen: ‘Via welke weg kom ik dichter bij mijn levensopdracht? En welke weg brengt mij verder?’
Misschien gaat om de zelfde situatie of andere. Maar vraag het jezelf maar? Luister goed naar je innerlijke begeleiding en dan weet je al welke weg voor jou het beste is om in te slaan, luister echt naar je had bij het nemen van deze beslissing.

Uriël
Je emoties komen tot rust, waardoor je in staat wordt gesteld om jezelf te openen voor meer liefde. Ik zal je helpen om boosheid en onvergeeflijkheid vanuit je hart en je ziel los te laten.
Ik help je om los te laten en liefde te ontvangen. Laat mij je helpen en ik geef je de wijsheid om de juiste vervolg stappen te nemen. Uriël helpt heel subtiel, en het is misschien niet altijd duidelijk wat hij je vraagt, maar luister en vraag om voor jou duidelijk kanalen en tekens te gebruiken.

Tijd om verder te gaan: het is tijd om oude weg te doen, zodat er ruimte ontstaat voor het nieuwe.
Je draagt nog een hoop oude bagage bij je. Dat is niet nodig en het dient je niet langer. Het is nu alleen nog maar een last. Doe het weg, letterlijk en figuurlijk. Alleen zo ontstaat er ruimte voor nieuwe dingen in je leven.

Een nieuwe tijdperk: het ergste ligt achter je, en een positieve nieuwe ervaring ligt aan de horizon.
Misschien voel je of merk je het al de verandering die gaande is. Het zal voor jou een positieve ervaring zijn.

201
Je geeft zelf mede antwoord op je vragen. Middels de woorden die je denkt, zegt en
Schrijft Deze boodschap is voor jou belangrijk om je aan te moedigen positieve en liefdevolle
worden te gebruiken. Dan zal ook de uitkomst positief en liefdevol zijn.

Wat je ook denkt en hoe moeilijk het soms ook is, let op de taal en de worden die je gebruikt.

Groetjes,

Solaria smile
Solaria
Solaria feb 6 '12
Origineel bericht van: Enigma
Hoi Solaria en Moonflowertje smile.

Sorry dat ik mij ermee bemoei.
Maar Horus is wel een opgestegen meester.
Heb ik toevallig afgelopen zaterdag zitten lezen.
Ik vind het ook leuk dat zijn naam hier vandaag weer terug komt
door de mooie ervaring die moonflowertje heeft gehad.

Liefs Enigma


Geef niks Enigma, maar hij is inderdaad ook een opgestegen meester.
nina30
nina30 feb 6 '12
@ Solaria : als je tijd en zin hebt, mag je voor mij ook altijd eens de kaarten leggen.

Dat mag op mijn persoonlijkheid/karakter zijn of op mijn relatie.
Je ziet maar wat voor jou het beste past.

Groetjes en alvast bedankt, nina
Emuca
Emuca feb 6 '12
Als je zin en tijd hebt, zou ik ook graag een legging mogen ontvangen smile
Solaria
Solaria feb 6 '12
Hoi Ik geef je een Roos,

Hier mijn legging voor jou. Alleerst heb je wat met je benen? Mijn linker been begon als een gek te tintelen en ook voelde ik een druk op mn achterhoofd. Het viel mij erg op.

Ilona
Nu je de Engelen om hulp heb gevraagd is het de bedoeling dat je er voor open staat om innerlijke leiding en ondersteuning te ontvangen. Je verdiend het om hulp van boven te krijgen.
Heb je onlangs om hulp gevraagd? Dan is het ook de bedoeling dat je er voor open staat. Want als je afsluit, kunnen ze niet zoveel voor je doen en ze willen je zo graag helpen. Ze ijn zo blij dat je ze om hulp hebt gevraagd, want nu kunnen ze voor je aan het werk.

Venessa
Om deze beslissing te nemen moet je aan jezelf vragen: ‘Via welke weg kom ik dichter bij mijn levensopdracht? En welke weg brengt mij verder?’
Luister goed naar je hart en je inuïtie dan weet je welke voor jou het beste is. Ookal lijkt dat misschien nog niet zo, maar je weet dat het op langer termijn wel de juiste weg voor jou was.

Aartsengel Michaël
Ik ben bij je om je de moed te geven je leven zodanig te veranderen dat je aan je goddelijke levensopdracht gaat werken.
Hij is er, je hoeft hem alleen nog maar te vragen om je bij te staan en je te begeleiden. De veranderingen zijn wellicht al begonnen. Michaël is heel sterk waarneembaar, je hoeft niet veel te doen om hem echt te voelen of te horen en hij is heel direct. Dus stel hem vragen hij zal je zeker antwoorden.

Acceptatie: Het is tijd om vrede sluiten met een bepaalde situatie en of persoon. Vraag Raphael daarbij om hulp.
Het betekend niet dat je leuk vind wat er gaan de is, maar wel dat je bereid bent om verder te gaan en de situatie te accepteren zoals het is. Want jij kan er niets aan veranderen.

Blijf positief: optimisme is een van de gezondste dingen. Raphael wil je graag helpen om je te laten zien dat de situatie in positieve zin zal veranderen.
Geef hem je zorgen, dit kan je doen middels een visualisatie, je zal je opgelucht voelen en blijer. Mocht je tip willen hoe je dat kan doen, kan je het gewoon vragen. Maar blijf er niet mee rondlopen. En wees vooral optimistische en positief.

Tranquiliteit: maak tijd om te ontspannen, geniet even van het moment voor jezelf en zorg even goed voor jezelf.
Wellicht ben je heel druk, en ben je even vergeten om voor jezelf te zorgen. Ze zeggen neem even weer wat tijd om tot jezelf te komen en doen wat doen waar jij plezier aan beleefd, het is geen schande ook quality time met jezelf te hebben. Probeer dat in je leven op te nemen. Dat zal je goed doen.

514
Geen al je zorgen en vragen omtrent de gaande veranderingen in je leven aan de Engelen, en ze zullen je helpen om helderder en meer zelfvertrouwen te hebben.

Dit was het voor jou.

Groetjes,

Solaria smile
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos feb 6 '12
Hallo Solaria,

Dank je wel voor mijn legging, ik zal mijn feedback geven, want veel dingen zijn te plaatsen.

Mijn benen, ik heb vrij rusteloze benen, die erg zwaar zijn eind van de dag. Mijn vriend hoeft mijn benen niet aan te raken, want dan vlieg ik tegen het plafond van het gevoel.
Druk op mijn achterhoofd kan ik niet plaatsen. Heb ook geen hoofdpijn gehad vandaag of de dagen ervoor.

Ilona
Ik vraag regelmatig de engelen om hulp. En loslaten en erop te vertrouwen daar wil mijn verstand wel eens in de weg zitten. Maar daar ben ik aan het werk om dat ook minder te doen.

Venessa
Hier lig ik nog een beetje met mijzelf in de knoop, zeker als mijn verstand weer de kop opspeelt...

Aartsengel Michaël
Ik heb af en toe wel iemand aan het lijntje, maar of hij het is???

Acceptatie: Ja, een bepaald persoon speelt hier een rol, hoewel ik dacht dat het al een plek had, bleek dat niet zo te zijn.

Blijf positief: Dat is mijn levensmotto, hoewel een dag wat minder ook zeker wel mag, en moet, want dan waardeer je het positieve weer meer.

Tranquiliteit: Het zal me zeker goeddoen om meer te ontspannen, maar over 6 weken heb ik hier meer de tijd voor, dan zitten beide kindjes of op school, of op de psz.

514
Zal ik doen!

)
floere
floere feb 6 '12
Hoi Solaria,

Ik wil ook wel proefkonijn zijn als je er nog kan gebruiken...
Alvast bedankt!

Groetjes,
floere
Solaria
Solaria feb 7 '12
Hoi Nina30, Emuca en Floere,

Ik doe straks jullie legging. Doe er zo'n 3 op een dag aangezien ik er wel een paar uur mee bezig. Maar het komt er aan.

Warme groetjes,

Solaria
Solaria
Solaria feb 7 '12
Hoi Nina30,

Hierbij jouw’n legging

Desirée
Op dit moment kan je niks doen. Wacht of kijk naar alternatieve mogelijkheden. Vraag de engelen om hulp en begeleiding om het zo makkelijk mogelijk te maken.
Ik heb er sterk het gevoel dat er een situatie bezig is of is geweest. Waar jij graag wat aan wilt veranderen. Maar daar is het nu nog niet de tijd voor. Neem eerst even een stapje terug, dan zal je het overzicht hebben en ook andere mogelijkheden zien om deze situatie te helpen. Desirée is er om je te helpen om je met deze situatie te helpen, luister naar je hart, want daar wist je al snel dat iets was met de betreffende situatie.


Serephina
Ik ben de Familie-Engel. Eris een gelukkige verandering of uitbreiding van je gezin op komst.
Weet niet of je al een gezin hebt of dat er mensen zijn die je beschouwt als familie. Maar er staat op dit vlak wat te gebeuren. Ze is bij je, heb je dromen of wensen op dit gebied? Ze is er en je kan je vragen aan haar stellen en ze staat je bij om je te helpen. De uitkomst zal zeker een voor jou een gelukkige verandering zijn.

Azure
Dat waar je naar verlangt zal binnenkort gebeuren. Wacht geduldig en vol vertrouwen af. Probeer niks te forceren.
Ze zijn al druk voor je bezig om je wens te laten uitkomen. Let op de signalen en vol de stappen die je worden gestuurd. Maar forceer niks, blij positief en mijt het negatieve ook in je gedachte. Het komt er aan, dus heb nog even geduld.

Grace en Antoinette
Om deze situatie te helpen helen moet je er met onvoorwaardelijke liefde met de ogen van de ander naar kijken.
Verplaats je eens in de ander, alleen dan zal je de situatie kunnen helen.

Helend hart: je bent een krachtiger healer, ga vooral zo door!
Ben je al bezig met anderen helpen of krijg je het wel eens te horen dat jouwn worden of aanraking een positieve en helende werking hebben? De is aangebroken om een volgende stap te nemen. Luister goed naar je innerlijke begeleider. Je hebt de gave om te helen en de manier waarop jij dat het beste kan weet je al.

Raadpleeg een expert: Er is meer informatie nodig, raadpleeg daarom iemand met kennis en ervaring op dit gebied.
Dit spreekt eigenlijk voor zich en ik heb daar eigenlijk geen toevoegingen op.

2
Alles is goed en zal ook zo voort blijven gaan. Blijf geloven, vooral nu je gevoelens van hoop leiden tot een positievere uitkomst. De engelen kunnen je helpen met het versterken van je vertrouwen in de uitkomst, als je ze om hulp vraagt.

Groetjes,

Solaria smile
Solaria
Solaria feb 7 '12
Hoi Emuca,

Hierbij je kaart legging. Had je vandaag of onlangs een klunzige bui? Alles ging een beetje fout, moest meerdere malen trekken, kaarten vielen steeds en dan bedoel alle kaarten. Had het idee dat ik de verkeerde kaarten trok, kaarten die niet voor jou bedoelt waren.. Dus hoop maar dat t nu goed is gegaan. smile

Shanti
Ik ben de Engel van Vrede. Ik zorg er voor dat je innerlijke rust hebt en dat de weg voor je open ligt.
Kan het zijn dat je net uit een onrustige periode komt? Het is namelijk tijd om je ziel weer op te laten en even tot rust te laten komen. Shanti helpt je daarbij, want je hebt het echt even nodig vraag Shanti om hulp en wanneer de tijd daar is zal ze er voor zorgen dat wel zichtbaar is.

Chantal
Er is een nieuwe romance op komst – met een nieuwkomer of door een hernieuwde hartstocht binnen je huidige relatie. Sta er voor open om liefde te geven en te ontvangen.
Ze zegt eigenlijk open je hart chakra en sta er voor open om te ontvangen en te geven. Als je de onverwacht de neiging hebt om weer wat vaker naar de sportschool te gaan of een nieuwe cursus of iets te gaan dan. Dan komt dat van Chantal, ze stimuleertje om te ondernemen en je zelf open te stellen voor de liefde.

Merlina
Je bent in verwarring en besluiteloos omdat je niet genoeg informatie hebt gekregen. Ga op onderzoek uit of raadpleeg een deskundige voordat je een beslissing neemt.
Is er een situatie waar je wat onzeker over voelt of niet echt weet wat je er mee aan moet? Dan is het goed om meer informatie te verzamelen bij iemand die de nodige kennis en ervaring heeft als je voldoende informatie hebt, dient de oplossing zich vanzelf aan.

Serena
Ik ben de Engel van overvloed. Je zult het geld dat je nodig hebt ontvangen en het universum is er verantwoordelijk voor hoe dat zal gebeuren. Heb vertrouwen.
Kan het zijn dat je in wat lastig pakket zit of wil je graag wat doen waar je het geld op dit moment niet voor hebt/had? Dan is het onderweg, dus aan jou om het universum de tijd geven om het te regelen, maar ze zijn wel voor je bezig. Dus blijf hoopvol en hou je gedachte positief.

Droom groot: laat het kleine gedachtes over jezelf los, zie je jezelf succes hebben.
Kan het zijn dat je in het verleden jezelf wat onbelangrijk vond en hoogste wat je hoopte voor jezelf op een paar succesjes? Ze zeggen eigenlijk, laat dat maar los. Je mag er zijn en je mag ook grote dromen hebben.

Neem een beslissing: zit je vast en ben je besluiteloos? Luister naar je intuïtie en maak dan een beslissing.
Wellicht zit je ergens mee, waar het maar niet lukt om een keuze te maken. Het antwoord vind je in jezelf, volg je hart.

Je bent het waard: weet dat jij het verdiend om het al het goede in het leven te mogen ontvangen.
Ik krijg de indruk, dat nog wat aspecten zijn in je leven waar je nog best wel onzeker over bent en je afvraagt of je het wel verdient? Weet niet of dat het geval is, maar ze willen aangeven dat je vertrouwen mag hebben in jezelf en je verdient het als ieder ander. Het is onnodig om zo over jezelf te denken. Vraag de engelen om hulp om die onzekerheid los te laten. Want je verdient meer dan, dan dat je jezelf toebedeeld.

90
De Al kracht zegt tegen je dat het tijd is om aan je goddelijke roeping te werken.. Je bent er klaar voor! Onderneem vandaag actie, doe iets voor jezelf iets wat gerelateerd is aan je spirituele interesses.

Hoop dat er toch wat tussen zit ondanks het begin. Anders doe ik het opnieuw haha …

Groetjes,

Solaria
Solaria
Solaria feb 7 '12
Origineel bericht van: IkGeefJeEenRoos
Hallo Solaria,

Dank je wel voor mijn legging, ik zal mijn feedback geven, want veel dingen zijn te plaatsen.

Mijn benen, ik heb vrij rusteloze benen, die erg zwaar zijn eind van de dag. Mijn vriend hoeft mijn benen niet aan te raken, want dan vlieg ik tegen het plafond van het gevoel.
Druk op mijn achterhoofd kan ik niet plaatsen. Heb ook geen hoofdpijn gehad vandaag of de dagen ervoor. Het was geen gevoel van hoofdpijn, maar ik denk dat ze snachts met je werken.

Ilona
Ik vraag regelmatig de engelen om hulp. En loslaten en erop te vertrouwen daar wil mijn verstand wel eens in de weg zitten. Maar daar ben ik aan het werk om dat ook minder te doen. Je ego, hart en wat je hier op aarde hebt geleerd. liggen niet altijd op 1 lijn.

Venessa
Hier lig ik nog een beetje met mijzelf in de knoop, zeker als mijn verstand weer de kop opspeelt...

Aartsengel Michaël
Ik heb af en toe wel iemand aan het lijntje, maar of hij het is??? Heb je al contact met je gids? Er is namelijk een duidelijk verschil te horen en voelen en met name Michaël is krachtige aanwezigheid.

Acceptatie: Ja, een bepaald persoon speelt hier een rol, hoewel ik dacht dat het al een plek had, bleek dat niet zo te zijn.

Blijf positief: Dat is mijn levensmotto, hoewel een dag wat minder ook zeker wel mag, en moet, want dan waardeer je het positieve weer meer.

Tranquiliteit: Het zal me zeker goeddoen om meer te ontspannen, maar over 6 weken heb ik hier meer de tijd voor, dan zitten beide kindjes of op school, of op de psz. Probeer ook nu al wat tijd voor jezelf te nemen, al kan ik meer voorstellen dat het onmogelijk lijkt.

514
Zal ik doen!

)
Groetjes! wink
nina30
nina30 feb 8 '12
@ Solaria :

Hey Solaria,

Heel erg bedankt voor de legging.

Desirée :
Er is inderdaad een zware situatie geweest in mijn privé-leven de voorbije maanden.
De tips om afstand te nemen en af te wachten, begrijp ik wel.
Alleen is dat moeilijk als je een onrustige natuur hebt zoals ik. :-)

Serephina :
Ik heb een hele nauwe band met mijn familie en vooral ouders. Ik heb ook gemerkt, door de moeilijke periode die ik doorgemaakt heb, dat ik altijd kan rekenen op mijn naaste familie en ouders. En dat heeft me ongelooflijk veel deugd gedaan.

Azure :
Ik ga mezelf moeten oefenenen in 'geduld hebben', denk ik. :-)
Maar waar een wil is, is ook een weg.....

Grace en Antoinette :
Ik denk dat ik eerst alles nog een plaats moet geven en verwerken, want de persoon in kwestie heeft me heel erg gekwetst.... En dan is het moeilijk je te verplaatsen in degene die al jouw pijn en miserie veroorzaakt heeft.
Ik hoop dat dit nog komt, de maanden en jaren die volgen....

Helend hart:
Dat herken ik heel goed. Ik krijg al vaak de opmerking dat ik op voorhand weet wat er scheelt met iemand en dan net de dingen zeg/doe waar zij op dat moment nood aan hebben.
Ik probeer al veel meer te luisteren naar mijn innerlijke stem en dat helpt wel.


2 :
Ik moet inderdaad meer leren vragen om hulp.... Ik wil altijd alles zelf oplossen en heb schrik om anderen lastig te vallen.
Maar vaak is het wel nodig om eens hulp te durven vragen natuurlijk.

Het was heel fijn dit te mogen lezen en ga de tips zeker opvolgen.
Ik zou zeggen : doe zo voort, je doet dat écht goed, hoor!

Groetjes,nina
Solaria
Solaria feb 8 '12
Hoi Floere,

Het duurde even wat langer dan gedacht, maar hier als nog je legging.

Vanessa
Om deze beslissing te nemen moet je aan jezelf vragen: ‘Via welke weg kom ik dichter bij mijn levensopdracht? En welke weg brengt mij verder?’
Zit je vast? Is er iets waarbij je een keuze moet maken, vind je het lastig om de keuze te maken? Vraag de engelen om hulp. Luister naar het universum, luister naar wat je hart je ingeeft. Geef alle twijfel aan je gids of engelen. Luister naar het advies wat zij je geven. En eigenlijk weet je al welke kant je op wilt.

Yvonne
Je hebt een heel speciale band met dieren. De Engelen waken over je lievelingsdieren in de hemel en op aarde.
Heb je dieren of voel je aangetrokken tot dieren? Ze geeft aan dat ze bij je is. Ze wil ook laten weten dat het goed gaat met je dieren hier en aan gene zijde, alle dieren waarvan je ooit hebt gehouden blijven bij je, misschien heb je dat wel eens gemerkt. Je de gave om met dieren te kunnen communiceren. Weet niet of je er al iets mee doet, maar je zou het kunnen overwegen.

Aartsengel Michaël
Ik ben bij je om je de moed te geven je leven zodanig te veranderen dat je aan je goddelijke levensopdracht gaat werken.

Zijn er op dit moment veranderingen gaan de in je leven? Het is tijd om je bezig te gaan houden met je levensopdracht. Hij is bij je om je moed te geven om deze verandering aan te kunnen en om zelf de nodige stappen te nemen, dus het kan zijn dat je gedwongen voelt in bepaalde situaties, dat is zijn werk. Want ze werken voor je, maar ook jij zal een aantal zaken zelf moeten veranderen, daarbij is (leren) luisteren naar je innerlijke begeleiders een belangrijk onderdeel.

Mystique
Blijf gewoon doorgaan en accepteer geen ‘nee’ als antwoord. Je zult wonderbaarlijke resultaten behalen.
Je doet iets goeds en je bewandelt het juiste pad, blijf daar vooral mee doorgaan. Het lijkt misschien moeilijk, maar het is belangrijk om vertrouwen te hebben en je niet om te laten praten. Je boekt vooruitgang en dat zal alleen verder gaan als je op dit punt geen compromissen sluit.

Wacht: Ga niet hals over kop een iets ondernemen, maar wacht nog even dan behaal je betere resultaten.
Als je nu direct iets gaat ondernemen, dan mis je het juiste moment. En dat zou zonde zijn. Dus heb nog even geduld en je zult merken wanneer de tijd daar is om actie te ondernemen. In de tussen tijd is het voor jou goed om te mediteren let daarbij goed op je ademhaling.

Herstellen: deze kaart is stelt je gerust, dat het qua gezondheid de goed kant op gaat.
Heb je problemen met je gezondheid op de een of andere manier? Het heef namelijk verschillende betekenissen. Je zou wat kunnen vinden wat je kwijt was, of het is tijd om op dit vlak gerichte actie te ondernemen.

111
Dit is een dringende boodschap namelijk dat je gedachten manifesteren gelijk,. Dus focus je gedachte op het geen waarnaar je het liefst verlangt. Geef alle angstige gedachte aan de hemel om te transformeren.

Groetjes,

Solaria smile
Emuca
Emuca feb 8 '12
Hoi Solaria, ik ga lekker rustig op je legging reageren. smile

Origineel bericht van: Solaria
Hoi Emuca,

Hierbij je kaart legging. Had je vandaag of onlangs een klunzige bui? Alles ging een beetje fout, moest meerdere malen trekken, kaarten vielen steeds en dan bedoel alle kaarten. Had het idee dat ik de verkeerde kaarten trok, kaarten die niet voor jou bedoelt waren.. Dus hoop maar dat t nu goed is gegaan. smile


Ik ben altijd een beetje klunzig.. haha.. Ben een beetje onhandig soms. Heb gister wel af en toe wat onhandige momentjes gehad... maar dat is heel gewoon bij mij. smile

En kaarten vallen niet zomaar, dus ik ben benieuwd naar je legging, die ga ik nu verder lezen.

Quote:
Shanti
Ik ben de Engel van Vrede. Ik zorg er voor dat je innerlijke rust hebt en dat de weg voor je open ligt.
Kan het zijn dat je net uit een onrustige periode komt? Het is namelijk tijd om je ziel weer op te laten en even tot rust te laten komen. Shanti helpt je daarbij, want je hebt het echt even nodig vraag Shanti om hulp en wanneer de tijd daar is zal ze er voor zorgen dat wel zichtbaar is.


Ik ben een paar weken terug verhuisd en heb heel wat schoolstress gehad.. dat ik nu eindelijk een beetje tot rust kan laten komen door mijn eigen momenten te nemen.

Quote:
Chantal
Er is een nieuwe romance op komst – met een nieuwkomer of door een hernieuwde hartstocht binnen je huidige relatie. Sta er voor open om liefde te geven en te ontvangen.
Ze zegt eigenlijk open je hart chakra en sta er voor open om te ontvangen en te geven. Als je de onverwacht de neiging hebt om weer wat vaker naar de sportschool te gaan of een nieuwe cursus of iets te gaan dan. Dan komt dat van Chantal, ze stimuleertje om te ondernemen en je zelf open te stellen voor de liefde.

Ik zit nu in een relatie die prima verloopt, maar kan dit wel linken aan het vragen van hulp. Ik ben eigenlijk iemand die iedereen altijd helpt, maar zelf zelden om hulp vraagt.. dat mag ik wel vaker doen.

Quote:
Merlina
Je bent in verwarring en besluiteloos omdat je niet genoeg informatie hebt gekregen. Ga op onderzoek uit of raadpleeg een deskundige voordat je een beslissing neemt.
Is er een situatie waar je wat onzeker over voelt of niet echt weet wat je er mee aan moet? Dan is het goed om meer informatie te verzamelen bij iemand die de nodige kennis en ervaring heeft als je voldoende informatie hebt, dient de oplossing zich vanzelf aan.

Ik heb heel wat dingen waar ik me onzeker over voel, dus dat klopt wel ja. smileIk zal de raad van Merlina eens opvolgen en om informatie en hulp vragen.
Quote:

Serena
Ik ben de Engel van overvloed. Je zult het geld dat je nodig hebt ontvangen en het universum is er verantwoordelijk voor hoe dat zal gebeuren. Heb vertrouwen.
Kan het zijn dat je in wat lastig pakket zit of wil je graag wat doen waar je het geld op dit moment niet voor hebt/had? Dan is het onderweg, dus aan jou om het universum de tijd geven om het te regelen, maar ze zijn wel voor je bezig. Dus blijf hoopvol en hou je gedachte positief.

Ja, dit speelt wel.. want ik krijg geen stufi meer, dus ik heb een heel groot gedeelte van inkomsten dat ik mis... Hierdoor kom ik niet echt uit met geld, zeker omdat werk de laatste tijd vaak niet doorgaat...Maar ik houd moed!

Quote:
Droom groot: laat het kleine gedachtes over jezelf los, zie je jezelf succes hebben.
Kan het zijn dat je in het verleden jezelf wat onbelangrijk vond en hoogste wat je hoopte voor jezelf op een paar succesjes? Ze zeggen eigenlijk, laat dat maar los. Je mag er zijn en je mag ook grote dromen hebben.

Hier kan ik me wel in vinden ja.

Quote:
Neem een beslissing: zit je vast en ben je besluiteloos? Luister naar je intuïtie en maak dan een beslissing.
Wellicht zit je ergens mee, waar het maar niet lukt om een keuze te maken. Het antwoord vind je in jezelf, volg je hart.

Ik heb onlangs wat beslissingen gemaakt die voor mij veel invloed zullen hebben op de toekomst. smile

Quote:

Je bent het waard: weet dat jij het verdiend om het al het goede in het leven te mogen ontvangen.
Ik krijg de indruk, dat nog wat aspecten zijn in je leven waar je nog best wel onzeker over bent en je afvraagt of je het wel verdient? Weet niet of dat het geval is, maar ze willen aangeven dat je vertrouwen mag hebben in jezelf en je verdient het als ieder ander. Het is onnodig om zo over jezelf te denken. Vraag de engelen om hulp om die onzekerheid los te laten. Want je verdient meer dan, dan dat je jezelf toebedeeld.

Dit klopt wel ja.

Quote:

90
De Al kracht zegt tegen je dat het tijd is om aan je goddelijke roeping te werken.. Je bent er klaar voor! Onderneem vandaag actie, doe iets voor jezelf iets wat gerelateerd is aan je spirituele interesses.

Hoop dat er toch wat tussen zit ondanks het begin. Anders doe ik het opnieuw haha …

Groetjes,


Daar ben ik mee bezig ja. smile

Heel erg bedankt voor je legging Solaria, ik kon me er best wel goed in vinden. smile
Hikari
Hikari feb 8 '12
Hoi Solaria,

Als je nog een proefkonijn nodig hebt vind ik het wel leuk smile

Liefs ,
floere
floere feb 8 '12
Origineel bericht van: Solaria
Hoi Floere,

Het duurde even wat langer dan gedacht, maar hier als nog je legging.


Dag Solaria,

Allereerst erg bedankt voor de legging! Ik ben er zeker wat mee en ik ben er heel blij mee! En zo lang heb ik trouwens niet moeten wachten...

Origineel bericht van: Solaria

Vanessa
Om deze beslissing te nemen moet je aan jezelf vragen: ‘Via welke weg kom ik dichter bij mijn levensopdracht? En welke weg brengt mij verder?’
Zit je vast? Is er iets waarbij je een keuze moet maken, vind je het lastig om de keuze te maken? Vraag de engelen om hulp. Luister naar het universum, luister naar wat je hart je ingeeft. Geef alle twijfel aan je gids of engelen. Luister naar het advies wat zij je geven. En eigenlijk weet je al welke kant je op wilt.


Of ik vast zit. Ja en nee. Al heel mijn leven lang vraag ik me af waarom ik hier ben, wat mijn doel is. Ik fladder van het ene naar het andere, denk het gevonden te hebben en merk vervolgens dat ik mezelf maar wat wijsgemaakt heb. Qua werk gaat het toch zo. Intussen weet ik nog altijd niet goed wat ik moet, toch qua werk, ik vrees dat er voor mij geen job bestaat, ik zal ze zelf moeten uitvinden. Het enige waarvan ik zeker weet dat ik het moet doen is in normandië te gaan wonen, in ons (voorlopig vakantie)huis dat we daar al 6 jaar aan het opknappen zijn. Maar dan ga ik me weer zitten afvragen waar ik dan van ga rondkomen enzo. Maar misschien weet ik dat ook wel want ik zou liefst zo zelfvoorzienend mogelijk leven (alles zelf maken en zelf kweken) en misschien kan ik daar ook wel cursussen in geven of zo.
Ik heb wel niet echt ervaring met praten met engelen en gidsen... Ik probeer dat wel hoor, ik vraag soms wel of ze mij geen hint kunnen geven of duidelijk maken wat ik moet doen, maar ik “hoor” geen antwoord. Misschien doe ik het ook niet juist?

Origineel bericht van: Solaria

Yvonne
Je hebt een heel speciale band met dieren. De Engelen waken over je lievelingsdieren in de hemel en op aarde.
Heb je dieren of voel je aangetrokken tot dieren? Ze geeft aan dat ze bij je is. Ze wil ook laten weten dat het goed gaat met je dieren hier en aan gene zijde, alle dieren waarvan je ooit hebt gehouden blijven bij je, misschien heb je dat wel eens gemerkt. Je de gave om met dieren te kunnen communiceren. Weet niet of je er al iets mee doet, maar je zou het kunnen overwegen.

Ooo, dit hier ontroert mij echt wel! Ik voel mij zeker aangetrokken tot dieren. Vroeger heb ik honden en katten gehad (wat een fijn idee dat die nog bij mij zouden zijn!), maar nu heb ik helaas geen huisdieren. Enerzijds omdat we te weinig thuis zijn en anderzijds omdat waar we nu wonen eekhoorns en reeën in het wild zitten en we met een hond of kat hen misschien gaan wegjagen. De eekhoorns trekken zich wel hoe langer hoe minder aan van ons (komen zelfs in huis als je de deur open laat!), da’s wel leuk, al is knuffelen en oppakken er nog niet bij winkMaar ’t staat vast dat ik later (als we in frankrijk wonen) echt wel een hond wil. Moet. Ik mis dat. En een paard.
Qua communiceren, honden en katten komen doorgaans graag bij mij. Ik speel er ook graag mee. Maar of ik met hen kan communiceren, ik weet het niet (ik ben wel een natuurtalent in levensecht blaffen, miauwen, mekkeren, kakelen en kraaien... maar dat wordt hier vast niet bedoeld). Ik praat er wel tegen, maar zou niet weten wat ze terugzeggen. Net als die engelen trouwens. Maar ik zou dat wel willen leren als dat binnen mijn mogelijkheden ligt.
Iedere keer als we in Normandië zijn is er daar ook een poes die op bezoek komt. Ze woont een kilometer of 5 verder, maar als wij er zijn, zit ze bij ons. Ik laat ze niet binnen en geef haar geen eten, dat zou haar baasje trouwens ook niet leuk vinden, maar dan blijft ze toch. Tot haar baasje langskomt om te zien of ze weer bij ons zit.
Ook vind ik het tegenwoordig veel moeilijker om vlees, melk of eieren te eten. Ik eet al een tijd macrobiotisch, eerst omdat mij dat gezonder leek (en ik ben er beter van), maar dan mag je uitzonderlijk nog wel eens vlees, melk of ei eten. Een keer per maand of zo at ik nog wel vlees, maar tegenwoordig voel ik mij daar erg schuldig over. Dierenleed is nu meer mijn drijfveer dan gezondheid om dat niet meer te eten. Thuis kook ik veganistisch maar op restaurant of bij vrienden kan ik me dus echt wel triestig voelen als ik iets dierlijks te eten krijg... Stel ik me dat triestige leventje van dat dier voor in zijn veel te kleine hok...

Origineel bericht van: Solaria

Aartsengel Michaël
Ik ben bij je om je de moed te geven je leven zodanig te veranderen dat je aan je goddelijke levensopdracht gaat werken.

Zijn er op dit moment veranderingen gaan de in je leven? Het is tijd om je bezig te gaan houden met je levensopdracht. Hij is bij je om je moed te geven om deze verandering aan te kunnen en om zelf de nodige stappen te nemen, dus het kan zijn dat je gedwongen voelt in bepaalde situaties, dat is zijn werk. Want ze werken voor je, maar ook jij zal een aantal zaken zelf moeten veranderen, daarbij is (leren) luisteren naar je innerlijke begeleiders een belangrijk onderdeel.

Veranderingen zijn er zeker en vast. Nog anderhalve maand en ik neem een half jaar of langer loopbaanonderbreking. Omdat ik het gevoel had dat zolang ik op mijn werk blijf, ik geen energie heb voor iets anders en mijn leven op “pauze” blijft staan. Ik heb niet echt een plan gedurende dat half jaar of jaar, ik wil gewoon van dag tot dag zien waar ik zin in heb en proberen er zo achter te komen wat ik wil. Er zijn zoveel plannen die ik in de loop der jaren heb gemaakt en waar nog niks mee is gebeurd, dingen die ik wil leren maar waar ik nooit de tijd of de energie voor vond… Dus eigenlijk plan ik om tijdens die periode vooral naar mijn innerlijke begeleiders te (leren) luisteren. Komt dat mooi uit!

Origineel bericht van: Solaria

Mystique
Blijf gewoon doorgaan en accepteer geen ‘nee’ als antwoord. Je zult wonderbaarlijke resultaten behalen.
Je doet iets goeds en je bewandelt het juiste pad, blijf daar vooral mee doorgaan. Het lijkt misschien moeilijk, maar het is belangrijk om vertrouwen te hebben en je niet om te laten praten. Je boekt vooruitgang en dat zal alleen verder gaan als je op dit punt geen compromissen sluit.

Ik heb me vroeger al genoeg laten ompraten en ben daar niet gelukkiger van geworden dus ik denk dat ik daar nu wel sterker in ben. Maar het blijft soms wel moeilijk. De meeste mensen kiezen liever voor zekerheid in plaats van voor een onzekere situatie. Ook vinden velen van mijn kennissen het maar raar dat ik loopbaanonderbreking neem om “niets” te doen. Was het om een wereldreis te maken, dan was het wel te begrijpen. Of om kinderen groot te brengen. Zoiets. En heel soms denk ik dan ook wel dat ik misschien beter toch maar kan blijven werken maar dan voel ik me al direct ongelukkig worden bij het idee, dus ik zal wel de goede keuze gemaakt hebben.

Origineel bericht van: Solaria

Wacht: Ga niet hals over kop een iets ondernemen, maar wacht nog even dan behaal je betere resultaten.
Als je nu direct iets gaat ondernemen, dan mis je het juiste moment. En dat zou zonde zijn. Dus heb nog even geduld en je zult merken wanneer de tijd daar is om actie te ondernemen. In de tussen tijd is het voor jou goed om te mediteren let daarbij goed op je ademhaling.

Hmm, ik denk dat dit kan slagen op Normandië. Moest het aan mij gelegen hebben dan was ik er jaren geleden al gaan wonen maar mijn vriend is voorzichtiger. Die wil niet het risico lopen dat we daar zonder werk zitten met nog een hoop verbouwingen in het vooruitzicht... dus die zorgt er wel voor dat er niets hals over kop gebeurt... intussen heeft iemand mij voorspeld dat we er binnen de 2 jaar zouden wonen en daar ben ik zeker blij mee, is zelfs sneller dan ik verwachtte (ik was zelfs al bang dat het er nooit meer van zou komen, dat mijn vriend stiekem liever hier zou blijven).
Binnenkort, als ik dus met loopbaanonderbreking ben en tijd heb voor mezelf, zal ik dan ook maar wat proberen mediteren. Ik heb dat wel eens geleerd met een mindfullnesstraining, maar moest dan vechten tegen de slaap. En ik vind het moeilijk om te letten op mijn ademhaling want dan weet ik op de duur niet meer hoe ik “normaal” adem en adem ik te diep of te weinig of te veel en word dan helemaal licht in mijn hoofd... Ik heb daar dus niet direct fantastische ervaringen mee. Maar misschien baart oefening hier ook wel kunst.

Origineel bericht van: Solaria

Herstellen: deze kaart is stelt je gerust, dat het qua gezondheid de goed kant op gaat.
Heb je problemen met je gezondheid op de een of andere manier? Het heef namelijk verschillende betekenissen. Je zou wat kunnen vinden wat je kwijt was, of het is tijd om op dit vlak gerichte actie te ondernemen.

Ik heb vroeger veel problemen gehad met chronische keelpijn en veel hoofdpijn, maar de keelpijn is weggegaan sinds ik halftijds ben gaan werken en de hoofdpijn is weg door anders te gaan eten (zuivel en vlees mijden). Op dit moment nergens last van behalve van mijn vingers en handen (sinds een maand of 2). ’s Nachts slapende vingers en ’s ochtends heel pijnlijke stijve vingers. Ook vaak pijn als ik typ, pot open draai,... Heb me al laten controleren op artrose (niets te vinden in mijn bloed) en de osteopaat heeft hiervoor ook al naar mijn nek gekeken. Volgens een helderziende zijn dit zenuwpijnen van te veel te moeten, en gaat dit wel weggaan… Zou dat daar op slaan?

Origineel bericht van: Solaria

111
Dit is een dringende boodschap namelijk dat je gedachten manifesteren gelijk,. Dus focus je gedachte op het geen waarnaar je het liefst verlangt. Geef alle angstige gedachte aan de hemel om te transformeren.

Ik ben niet zeker of ik dit goed begrijp... Bedoel je dat van die positieve affirmaties? En hoe geef je een angstige gedachte aan de hemel? Sorry voor de domme vragen... Ik ben echt maar een leek op spiritueel vlak...
Origineel bericht van: Solaria


Groetjes,

Solaria smile


Groetjes terug en heel erg bedankt!!!!!!! smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki