Loading...
nl

kaartlegging door Solaria

Solaria
Solaria feb 9 '12
Hoi Hikari,

Hierbij jou kaart legging.

Crystal
Blijf hoopvol en heb vertrouwen, want er daagt iets moois aan de horizon en dat je nu nog niet kunt zien.
Misschien lijkt deze situatie nu uitzichtloos en heb je moeite om te zien dat er dingen kunnen veranderen. Ze zegt hou hoop, ze zijn voor je bezig. Het is misschien nog niet direct zichtbaar, maar het is onderweg. De zaadjes die je hebt gepland zijn aan het groeien, dus spoedig kan je oogsten.

Francesca
Wat is je grootste wens op dit moment? Visualiseer hem en het zal in orde komen. Negativiteit zal het proces tegenhouden.
Is er iets wat je op dit moment heel graag wilt of misschien al langer wilt? Blijf daar met positieve aandacht aandenken. Zie het voor je en dan zal het goed komen. Kan heb zijn dat je misschien wat alleen hebt gevoelt de laatste tijd? Dat kan zijn omdat het nodig was dat je zelf een beslissing moest nemen. En nu je dat hebt gedaan, zijn de Engelen er weer om je bij te staan. Hun adviezen komen bij je op een manier die jij het beste zal begrijpen.

Aurora
Je maakt nu een hoge vlucht, wat voor anderen misschien wat bedreigend uit ziet. Daal niet af, want ze zullen spoedig al snel door je geïnspireerd worden.
Blijf doen waar je mee bezig bent, laat je niet afleiden en sluit geen compromissen. Je zal je omgeving inspireren. Al is dat nu misschien nog niet het geval, blijf volhouden en blijf positief, gunstige situaties zijn onderweg.

Rochelle
Als je gehoor geeft aan de innerlijke leiding van je hart en deze respecteert zul je nu succes hebben.
Je wordt gesteund door het universum. En je mag dan ook wat meer en beter luisteren naar je innerlijke begeleiding. Misschien heb je daar nog wat moeite mee. Geeft niks, maar heb de intentie om er aan te werken en probeer ook wat meer je hart te volgen.

Positieve Energie: omring jezelf met positieve mensen en situaties, en vermijd negativiteit
Ga negatieve discussies met jezelf en andere uit de weg. Blijf sowieso weg uit negatieve sferen en situaties aangezien jouw dat niet ten goede komt. Doe dingen die je leuk vind, omring je met mensen waar je blijf van wordt. Op het moment is dat heel belangrijk voor je manifestaties.

Detox: misschien heb je het al gemerkt, maar je bent gevoelig voor chemicaliën. Het is daarom belangrijk om je lichaam te zuiveren en te ontdoen van deze stoffen. Let op je voeding en wat je drink en pas deze aan. Waar kan meer biologisch vraag Aartsengel Raphael om je te helpen met het aanpassen van je dieet. Een ander dieet zal je goed doen.

Ik krijg bij jou op het moment geen nummer, ik denk dat je voldoende hebt met wat de kaarten je hebben gegeven. Hopelijk kan je er wat mee. Mocht je later nog merken dat je een bepaald nummer regelmatig tegen komt. Dan ik dat nog voor je opzoeken

Groetjes,

Solaria
gil
gil feb 9 '12
Solaria ,
indien u nog een proefkonijntje zoekt ...
Voor mij mag u ook eens proberen hoor.
Gil
Hikari
Hikari feb 9 '12
Hoi Solaria

Bedankt dat je deze legging voor mij wou doen smile

Crystal
Zit inderdaad nu in een situatie wat uitzichtloos lijkt. Hoop dat het idd zoals de kaart zegt snel beter word. Maar ik blijf hoop houden zeker weten smile

Francesca
Ik voel me inderdaad alleen de laatste tijd. Weet nog niet echt zeker wat mijn grootste wens is. Maar ik zal dit zeker onthouden.

Aurora
Ik probeer positief te blijven (soms lastig) en blijf zeker volhouden. Blijf zeker wachten op gunstige situaties.

Rochelle
Ik probeer steeds meer mezelf open te stellen voor het spirituele en ik denk ook dat dat steeds beter lukt. Ben nog erg aan het zoeken dus ik blijf er aan werken.

Positieve energie
Word op dit moment vooral omringt door negatieve mensen op school. Maar ik probeer daaruit te stappen want ik trek het anders niet meer. Binnenkort ga ik weer naar een vriendin die echt super positief is en wat heel goed voelt. Ik vind het moeilijk om dingen te doen die ik leuk vind, maar ik probeer dat ook steeds meer te doen. Vind dat wel lastig.

Detox
Ik eet wel gezond en let goed op wat ik eet. Maar ben de laatste tijd een beetje aan het afvallen en dat moet ik niet hebben. Dus daar moet ik inderdaad op letten.

Heel erg bedankt nogmaals smile

Liefs
spiri
spiri feb 10 '12
Solaria ,


Hier nog een proefkonijntje als je nog zin en tijd moest hebben.
Alvast bedankt
Tatora
Tatora feb 10 '12
hey hey Solaria..zou je ,als je tijd en zin hebt..mischien voor mij een kaartje willen trekken?;.
alvast bedankt...
Solaria
Solaria feb 10 '12
Hoi Gil,


Hierbij jouw reading. Ik kreeg hele warme handen toen ik met jouwn reading begon. Nou heb ik van natuure zelf ook warme handen. Maar er mijn aandacht werd extra naar toegetrokken. Ik denk dat het gaat om helende handen of veel werken met je handen. Weet niet of je dat nu doet. Kan je dat plaatsen?


Mystique
Blijf gewoon doorgaan en accepteer geen ‘nee’ als antwoord. Je zult wonderbaarlijke resultaten behalen.
Deze kaart viel er uit, dus het is belangrijk voor jouw om extra aandacht aan deze boodschapt te geven. Ga anders gewoon met deze engel in gesprek of vraag deze om extra begeleiding.
Soms moet je flexibel zijn om je doel te kunnen bereiken, maar op dit moment is het voor jou belangrijk om je aan je overtuiging vast te houden. Je bent goed bezig, en ga daar vooral mee door. Laat je niet van de wijs brengen en blijf op het pad wat je nu bewandelt.

Azure
Dat waar je naar verlangt zal binnenkort gebeuren. Wacht geduldig en vol vertrouwen af. Probeer niks te forceren.
Er is iets wat je heel graag wilt. Kan dat kloppen? Timming is alles, het is onderweg. Heb nog even geduld. Mocht je wat willen doen om het proces te versnellen, heb dan meer vertrouwen dat het goed komt. Blijf positief en hoopvol.

Daniël
Ik ben de Engel van het Huwelijk en op dit moment ben ik je behulpzaam.
Zijn er vragen rondom relaties en of huwelijk of speelt daar nu wat? Hij is bij je om je te ondersteunen, je hoeft het hem alleen maar te vragen. Hij wil graag dat je de gerelateerde pijn los laat en dan zullen je wensen op dit gebied verhoort worden.


Een nieuwe tijdperk: het ergste ligt achter je, en een positieve nieuwe ervaring ligt aan de horizon.
Heb je het al gemerkt, de veranderingen die bezig zijn. Een nieuwe tijd is aangebroken. Om deze de bespoedigen kan je deze affirmatie zeggen; ik laat nu los van het geleerde levenslessen. Ik laat al het geen wat ik heb geleerd van mij afglijden, zodat ik door kan gaan naar een leven met harmonie en vredige ervaringen.

Neem wat tijd voor jezelf: spendeer wat tijd alleen, mediteer op waar je echt naar verlangt.
Je hebt tijd voor jezelf nodig, maak een afspraak met je zelf. Zet het in je agenda en doe het gewoon. Ga na een rustige plek, waar je tot jezelf kan komen, de voorkeur is voor een in de natuur. Omring je zelf met moederaarde, en dieren en laat je op. Als je daarna ontspannen terug komt of neem pen en papier mee. Maar schrijf het op, de worden komen vanzelf tot je.

Onderzoek de mogelijkheden: Het is tijd om naar andere mogelijkheden te kijken. Het is een goede tijd voor verandering.
Er is nog iets gaande of er is nog iets wat je graag wilt. En hiervoor is het belangrijk om naar de diverse mogelijkheden te kijken. Maak pas daarna een keuze en ga er dan voor. Ga niet alleen fantaseren erover maar maak het de realiteit.

212
Hoe meer je geloofd , hoe beter de uitkomsten. Geloof en heb vertrouwen!

Groetjes,

Solaria smile
gil
gil feb 10 '12

Solaria , bedankt voor de reading.
warme handen ... ik doe niks speciaals met mijn handen ... ik verzorg ze wel goed en ze zijn wel belangrijk voor me maar voor de rest ... misschien moet ik daar eens beter op letten.

Mystique
Blijf gewoon doorgaan en accepteer geen ‘nee’ als antwoord. Je zult wonderbaarlijke resultaten behalen.
Deze kaart viel er uit, dus het is belangrijk voor jouw om extra aandacht aan deze boodschapt te geven. Ga anders gewoon met deze engel in gesprek of vraag deze om extra begeleiding.
Soms moet je flexibel zijn om je doel te kunnen bereiken, maar op dit moment is het voor jou belangrijk om je aan je overtuiging vast te houden. Je bent goed bezig, en ga daar vooral mee door. Laat je niet van de wijs brengen en blijf op het pad wat je nu bewandelt.

Zal ik zeker in gedachten houden!! Is een steun voor me!

Azure
Dat waar je naar verlangt zal binnenkort gebeuren. Wacht geduldig en vol vertrouwen af. Probeer niks te forceren.
Er is iets wat je heel graag wilt. Kan dat kloppen? Timming is alles, het is onderweg. Heb nog even geduld. Mocht je wat willen doen om het proces te versnellen, heb dan meer vertrouwen dat het goed komt. Blijf positief en hoopvol.

Ja , er is iets wat ik heel graag wil en ik blijf steeds positief en hoopvol ... weeral een extra steuntje in de rug !!

Daniël
Ik ben de Engel van het Huwelijk en op dit moment ben ik je behulpzaam.
Zijn er vragen rondom relaties en of huwelijk of speelt daar nu wat? Hij is bij je om je te ondersteunen, je hoeft het hem alleen maar te vragen. Hij wil graag dat je de gerelateerde pijn los laat en dan zullen je wensen op dit gebied verhoort worden.

Ik ben gescheiden en dat speelt nog een grote rol in mijn leven maar daarnaast begin ik me de laatste tijd soms ook wel af te vragen of ik ooit nog een nieuwe , liefdevolle relatie zal mogen kennen ... en ik moet toe geven dat het me soms beangstigt. Zowel het idee van een nieuwe relatie als het idee om alleen te blijven.

Een nieuwe tijdperk: het ergste ligt achter je, en een positieve nieuwe ervaring ligt aan de horizon.
Heb je het al gemerkt, de veranderingen die bezig zijn. Een nieuwe tijd is aangebroken. Om deze de bespoedigen kan je deze affirmatie zeggen; ik laat nu los van het geleerde levenslessen. Ik laat al het geen wat ik heb geleerd van mij afglijden, zodat ik door kan gaan naar een leven met harmonie en vredige ervaringen.

Zeker gemerkt dat de laatste tijd veel veranderd is voor mezelf. Ik merk de laatste tijd dat ik het verleden echt aan het loslaten ben. Het ergste is voorbij ... Ik voel me dan ook veel vrijer en blijer ... heb de laatste tijd dikwijls het gevoel van "het komt eraan ..." ... wat of hoe of wie weet ik niet maar ik heb het gevoel dat er me iets nieuws (positiefs) staat te wachten.

Neem wat tijd voor jezelf: spendeer wat tijd alleen, mediteer op waar je echt naar verlangt.
Je hebt tijd voor jezelf nodig, maak een afspraak met je zelf. Zet het in je agenda en doe het gewoon. Ga na een rustige plek, waar je tot jezelf kan komen, de voorkeur is voor een in de natuur. Omring je zelf met moederaarde, en dieren en laat je op. Als je daarna ontspannen terug komt of neem pen en papier mee. Maar schrijf het op, de worden komen vanzelf tot je.

Inderdaad ... als ik tot op heden alleen was (zonder mijn kinderen) dan kon ik me niet ontspannen. Hun gemis is soms ondragelijk voor me. Ik heb me wat verdiept in meditatie omdat ik merk dat ik zo de pijn van hun gemis beter kan dragen. Ik voel inderdaad dat ik echt tijd voor mezelf moet nemen. Maar ik ben er mee begonnen , we werken eraan ... Weerom een extra steuntje !!!

Onderzoek de mogelijkheden: Het is tijd om naar andere mogelijkheden te kijken. Het is een goede tijd voor verandering.
Er is nog iets gaande of er is nog iets wat je graag wilt. En hiervoor is het belangrijk om naar de diverse mogelijkheden te kijken. Maak pas daarna een keuze en ga er dan voor. Ga niet alleen fantaseren erover maar maak het de realiteit.

Zoals ik reeds zei ... ik voel dat er iets gaande is maar ik kan het nog niet echt plaatsen. Het is me nog niet helemaal duidelijk. En ... euh ... ja ... soms fantaseer ik meer dan ergens realiteit van te maken ...

212
Hoe meer je geloofd , hoe beter de uitkomsten. Geloof en heb vertrouwen!

Solaria , je hebt (behalve die warme handen ) het belangrijkste weergegeven die me momenteel bezig houdt. Ik zal alles nog even laten bezinken ...
Het is heel confronterend ... de ogen gaan weer wat meer open en het geeft me ook extra steun om verder te gaan ...

Heel , heel erg bedankt !!!!!
Gil
Sundance
Sundance feb 10 '12
Solaria, als je zin en tijd hebt, dan stel ik me graag beschikbaar voor een legging van jouw hand.
het getal 11 heeft hier deze week nog steeds de boventoon. laugh
Solaria
Solaria feb 12 '12
Hoi Spiri,
hierbij jouwn kaartreading, hoop dat je er het kan plaatsen en dat je er wat aan hebt. Bedenk wel, het eerste wat er in jouw naar bovenkomt daarop is het vaak van toepassing, als je het nog niet direct kan plaatsen is het ook niet erg, dan komt het vaak wat later.

Serena
Ik ben de Engel van Overvloed. Je zult het geld dat je nodig hebt ontvangen en het Universum is er verantwoordelijk voor hoe dat zal gebeuren. Heb vertrouwen.
Heb je op dit moment soms geld zorgen of wil je graag iets doen waar je geen geld voor hebt? Dan is zei er om je te laten weten dat het er aankomt. Je hebt het gevraagd, en laat het nu over aan het Universum om het voor je te regelen. Serena kan je vragen om je te helpen om dit stukje los te laten. Zodat je het Universum de ruimte geeft om het ook waar te maken. Positieve gedachten versnellen het proces.

Rosetta
Je hebt de gave om met jonge mensen te werken en je levensmissie houdt in dat kinderen helpt, lesgeeft of ouder van een kind bent.
Werk je toevallig met kinderen? Of maak je snel contact met kinderen? Misschien is het ook iets wat je nog niet hebt ontdekt en dat geeft niks. Maar misschien is het tijd om daar wat mee te gaan doen of als je er al mee bezig om er nog meer toe te laten in je leven. Kinderen stellen zich voor je open, ze doen ook een beroep op jouwn innerlijk kind, want ze willen het zelfde en ze helpen ook om jouwn innerlijk kind te helen. Nodig Rosetta uit in je leven en vraag haar om begeleiding en advies.

Bridget
Let goed op! Je moet de situatie nader onderzoeken voor dat je verder gaat.
Ik heb een vermoeden dat er zich op dit moment een situatie speelt wat niet goed voor je is. Al ervaar je het nog niet zo, maar ergens weet je wel wat ik bedoel en je hebt ookal gevraagd om hulp bij deze situatie bewust of onbewust. Er wordt belangrijke informatie verborgen gehouden voor je. Vertrouw op je intuïtie en handel niet te snel.

Harmonie in Relaties door Aartsengel Raguël: ‘Wij de Engelen, open het hart van het iedereen in je omgeving. ER zal geen woordenstrijd of conflict meer zijn’.
Is het de laatste tijd wat rumoerig in de familiekring en heb je gevraagd om rust, met name innerlijke rust. Visualiseer alle betrokkenen, dus ook jezelf om samen te werken en ruimdenkend te zijn. En vergeef elkaar. Al zijn het conflicten het is wel belangrijk voor je innerlijke groei en het zal beter worden heb daar vertrouwen in.

Cafeïne vrij door Aartsengel Raphael: Je neemt teveel cafeïne tot je en daar kan je eigenlijk niet tegen. Dus minderen of de cafeïne vrije variant van koffie, thee, frisdrank, chocola etc. Je zal merken dat je als dat niet of nauwelijks meer gebruikt je veel beter zal voelen en ook meer tot jezelf zal komen. Vraag Rapheal om je helpen om gezondere keuzes te maken.

Bescherming: Jij, je dierbaren en je dierbare bezittingen zijn veilig en worden beschermd door de hemel.
Je hebt gevraagd om bescherming, en je hoeft je dus geen zorgen te maken. Jij en het geen wat je dierbaar is wordt beschermd. Heb daar vertrouwen in.

Blij positief en optimistisch, hebt idee, dat dit op het moment wat lastig voor je is. Maar weet dat het allemaal ten goede voor jouwn ontwikkeling is. En dat het ook beter zal gaan. Positive affirmaties versnellen het proces.

Dit was het voor jou, mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,

Solaria smile
Solaria
Solaria feb 12 '12
Hoi Tatora,

Hierbij jouwn kaartlegging.

Zanna
Je wordt beschermd voor elke vorm van gevaar. Het ergste ligt nu achter je. Ik vraag jo om je te ontspannen en je veilig te voelen.
Je hebt de afgelopen periode veel meegemaakt. En je gaat weer een betere periode tegemoet. Neem nu even de tijd om bij tekokmen van alles wat er is gebeurt en even te ontspannen, en dat mag best na alles wat je onlangs hebt meegemaakt. Het is echt niet erg als je nu ook even aan jezelf denkt. Je hebt nu ook nog, en je mag je veilig voelen. Als je daar nog wat moeite mee hebt vraag het aan Zana, ze helpt je met helen en je gedachte weer positief te krijgen.

Merlina
Je bent in verwarring en besluiteloos omdat je niet genoeg informatie hebt gekregen. Ga op onderzoek uit of raadpleeg een deskundige voordat je een beslissing neemt.
Kan het zijn, dat er door alles wat is gebeurt je wat in de war bent en het moeilijk voor je is om keuzes te maken op dit moment. Of staat er totaal los van, maar lukt het nu gewoon even niet? Geeft niet op dit moment is het niet de juiste tijd om keuzes te maken. Als de situatie er rijp voor is dient de tijd zich aan luister dan naar je hart en je zal de juiste keuze maken. Vraag Merlina om hulp om je er op te wijzen wanneer de tijd daar is en ook haar advies op om de juiste keuze te maken.

Astara
Ze zegt dat je het allerbeste verdient! Reik naar de sterren met je dromen en je wensen en sluit geen compromissen.
Je mag je lat wel wat hoger leggen, je hoeft je niet meer steeds aan te passen je mag best laten zien wat je wilt en mag daar ook voor gaan. Dat verdien je net als ieder ander. Astara helpt je daarbij als je het haar vraagt. Ze zal je stimuleren om het beste voor jezelf te willen. Ze zegt ook dat je een inspiratie bent voor andere of dat zou je kunnen zijn. Dus bedenk wat je werkelijk wilt en ga daarvoor en laat je niet van de wijs brengen door anderen.

Raad geven: Aartsengel Azraël: ‘Je bent een geboren raadgever en heel veel mensen worden geholpen door jouw begeleiding en het feit dat jij ze gerust stelt.’
Het doel in jouw’n leven is om anderen te begeleiden, adviseren, troosten, te stimuleren en te helen. Doe je dit ookal in werk of privé sfeer? Privé, misschien al wel al heb je dat niet in de gaten. Hij zegt eigenlijk breid je adviezen uit tot een hoger niveau, zodat je meer mensen kan helpen.

Terugblik op je leven: Aartsengel Jeremiël: ‘Maak de balans van je leven op en besluit om alles wat niet in evenwicht is te veranderen of te helen.’
Je zit nu in fase, waar het de tijd is om even de balans op te maken. en te kijken naar je leven tot nu toe. Heel, wat geheeld kan worden, verander wat in je mogelijkheden zit. En doe weg/laat los wat je niet meer dient. Als is het nu buiten weer even winter bij jou is het tijd voor de voorjaarschoonmaak in je leven. Jeremiël helpt je daar graag bij, dus nodig hem uit.


Je bent het waard: weet dat jij het verdiend om het al het goede in het leven te mogen ontvangen.
Je geeft veel aan anderen, helpt anderen veel. Maar geef jezelf ook de ruimte om hulp te ontvangen vanuit je omgeving en vanuit het Universum. Jij bent het ook waard, en dat mag iedereen best weten met name jezelf. Doe wat leuks voor jezelf. Hou je energie en gedachtenstroom positief en optimistische. Dat helpt je bij het bereiken van je dromen.

Dit was het voor jou, hoop dat je er wat mee kan en laat even weten als je nog vragen hebt.

Groetjes,

Solaria
niels
niels feb 12 '12
[color:#3366FF][/color]
Origineel bericht van: Solaria
Hoi Niels :),

Hier jouw legging.

Adriana
Ik leid je naar het antwoord op je vragen. Luister naar je intuïtie, je gedachten en je dromen en volg de stappen die ik je op deze wijze geef.
Je loopt al een tijdje met een vraag rond, Adriana zegt je dat ze je helpt en antwoord geeft via je gedachten en dromen. Want op deze manier communiceert ze met jou. Let op je dromen, schrijf ze op om de stappen te kunnen herkennen.


Aartsengel Gabriëlle
Je hebt een belangrijke levensopdracht, waarbij je gebruikt maakt van de moderne communicatiemedia en de schilderkunst.
Je bent volgens mij wel creatief en met name met schrijven, dat mag je nog meer doen. Doe je ook wat artistieks op het gebied van tekenen of schilderen? Want op deze manier kan jij je goed uitten. Hoe gaat het met je nieuwe nummer? Laat je inspireren en vraag Gabriëlle of Sandalfon om hulp, zij helpen je graag.

Venessa
Om deze beslissing te nemen moet je aan jezelf vragen: ‘Via welke weg kom ik dichter bij mijn levensopdracht? En welke weg brengt mij verder?’
Misschien gaat om de zelfde situatie of andere. Maar vraag het jezelf maar? Luister goed naar je innerlijke begeleiding en dan weet je al welke weg voor jou het beste is om in te slaan, luister echt naar je had bij het nemen van deze beslissing.

Uriël
Je emoties komen tot rust, waardoor je in staat wordt gesteld om jezelf te openen voor meer liefde. Ik zal je helpen om boosheid en onvergeeflijkheid vanuit je hart en je ziel los te laten.
Ik help je om los te laten en liefde te ontvangen. Laat mij je helpen en ik geef je de wijsheid om de juiste vervolg stappen te nemen. Uriël helpt heel subtiel, en het is misschien niet altijd duidelijk wat hij je vraagt, maar luister en vraag om voor jou duidelijk kanalen en tekens te gebruiken.

Tijd om verder te gaan: het is tijd om oude weg te doen, zodat er ruimte ontstaat voor het nieuwe.
Je draagt nog een hoop oude bagage bij je. Dat is niet nodig en het dient je niet langer. Het is nu alleen nog maar een last. Doe het weg, letterlijk en figuurlijk. Alleen zo ontstaat er ruimte voor nieuwe dingen in je leven.

Een nieuwe tijdperk: het ergste ligt achter je, en een positieve nieuwe ervaring ligt aan de horizon.
Misschien voel je of merk je het al de verandering die gaande is. Het zal voor jou een positieve ervaring zijn.

201
Je geeft zelf mede antwoord op je vragen. Middels de woorden die je denkt, zegt en
Schrijft Deze boodschap is voor jou belangrijk om je aan te moedigen positieve en liefdevolle
worden te gebruiken. Dan zal ook de uitkomst positief en liefdevol zijn.

Wat je ook denkt en hoe moeilijk het soms ook is, let op de taal en de worden die je gebruikt.

Groetjes,

Solaria smile


Adriana,
Ik loop al een heel tijdje rond met een vraag in verband met mijn studies. Ik zit namelijk in het laatste jaar van het humaniora en na dit jaar ben ik van plan om aan de universiteit verder te studeren, maar wat is nog steeds een groot vraagteken. Wel tof dat je daar op komt want dat viel me op aan deze legging. Zonder dat ik de vraag had gesteld over mijn studies heb je toch die kaarten en de uitleg gegeven die nuttig zijn in dat opzicht.

Aartsengel Gabrielle,
Ik ben wel redelijk creatief laughOp dat vlak houd ik me met duizend en een dingen bezig. Vooral schrijven en eigen muziek bedenken doe ik voor het ogenblik het liefste. Vroeger toen ik jonger was heb ik nog tekenacademie gevolgd maar na 2 jaar ben ik ermee gestopt omdat we altijd maar hetzelfde deden en we niets nieuws leerden. Maar af en toe heb ik echt zin om mijn wasco krijtjes en potloden boven te halen en doe ik niets anders als figuurtjes en landschappen tekenen laughWat lief dat je achter mijn nummer vraagt laughdaar gaat het goed mee maar het zal toch nog even duren voordat ik het kan opnemen laugh

Venessa,
bij deze uitleg hoort dezelfde uitleg als bij Adriana, voor mij gaat het terug op de keuze wat ik zou moeten studeren.

Uriel,
Dit is voor mij ook een mooie kaart want om eerlijk te zijn ben ik iemand die alles nogal opkropt en dan zit ik vaak te piekeren over waarom ik de een of andere situatie niet anders had gereageerd.

Tijd om verder te gaan,
dit is wel een moeilijke kaart vind ik . Het drukt mij wel op het geen dat ik veel te veel in het verleden zweef en te weinig in het hier en nu sta , hoewel het omgekeerd zou moeten zijn.

Een nieuw tijdperk,
Dit vind ik een fantastisch mooie kaart, en het doet me denken aan een andere kaartlegging die een kaartlegger voor mij ,een hele tijd geleden, had gelegd. Hij zag in mijn toekomst alleen maar mooie dingen laughIk ben me er ook van bewust. Ik kom stil aan op een nieuw keerpunt in mijn leven. Als ik dit jaar mijn diploma haal en verder studeer aan de universiteit en mijn eigen kot heb , een eigen plaatsje in een wildvreemde stad. Vorig jaar boezemde dit mij angst in maar nu verlang ik ernaar omdat mij echt fantastisch lijkt laugh

201,
Dit is ook wel een speciale kaart laughIk probeer telkens om zelfs in mijn gedachten positief over anderen te denken maar als het over mijzelf gaat dan ben ik al snel daar om mij zelf de grond in te beuken. Deze kaart is voor mij een soort van waarschuwing om positiever te denken laugh

Heel erg bedankt voor deze speciale legging Solaria laugh

Heel veel liefs
Niels
Solaria
Solaria feb 12 '12
Hoi PureLove,

Hierbij jouw’n kaartlegging. Heb sinds vrijdagavond een nieuwe kaartenset er bij en bij de leggingen van vandaag heb ik ook deze kaarten gebruikt.

Lella
Breng voldoende tijd door in de vrije natuur, terwijl je mediteert over je droomwensen en je intenties. Vraag de Engelen om je te helpen een positieve kijk op de dingen te krijgen.
Ben je veel binnen of had je het zo druk dat je niet toe kwam om naar buiten te gaan? Ze zegt ga naar buiten en wel zo snel mogelijk. Dat is namelijk goed voor je. Weet dat het niet altijd even lekker weer is of even makkelijk om naar buiten te gaan. Maar ga wat doen wat je in meditatieve staat brengt en wat je in de natuur kan doen. Zo kan je werken aan het geen wat je wilt samen met Universum. Plan het even van te voren, het is belanrijk dat je weer even in de natuur bent.

Aartsengel Raphaël
Ik help je om je lichamelijke aandoeningen van jezelf en dat van anderen te genezen. Je bent een healer net als ik.
Heb je op dit moment last van fysieke klachten, dan helpt Raphael je. Je hebt ook de gave om anderen te helen. Doe je dat al? Helen kan op verschillende manieren en hoeft niet altijd via reiki of magnetiseren. Maar ga het meer gebruiken.

Moeilijkheden overwinnen: Aartsengel Jeremiël: ‘Het ergste ligt nu achter je en je hebt elke uitdaging uit het verleden overwonnen.’
Je hebt in je leven al een aantal uitdagingen moeten overwinnen, is dat het geval? Bij iedereen is dat in een andere vorm, de uitdagingen die jij tot nu toe hebt ondervonden hebben je alleen maar sterker gemaakt. En het is ook tijd om op eigen benen te staan. Het is niet nodig om schaamte of schuldgevoelens te hebben, mocht dat er nog zijn geef die dan aan Jeremiël, hij neemt ze graag van je over. Je positieve uitstraling trekt liefdevolle oplossingen. Dus ga vooral zo door.

Raadgeven: Aartsengel Azraël: ‘Je bent een geboren raadgever en heel veel mensen worden geholpen door jouw begeleiding en het feit dat je ze gerust stelt.’
Ook je het als doel mensen stimuleren en begleiden en vooral ook inspireren. Breid je adviezen uit naar een hogere niveau, zodat je meer mensen kan helpen. Vind hierbij de manier wat bij je past en wat goed voelt, luister naar je hart en vraag Jeremiël om je te helpen en het vertrouwen te geven die je hiervoor nodig hebt.

Alternatieve geneeswijze: weet niet of je fysieke klachten hebt of eventueel mentale klachten of ergens advies over nodig hebt, maar het is goed om naar een alternatieve specialist te gaan, voor de juiste behandeling. Vraag Raphael om advies en begeleiding, luister goed naar je gedachten en je gevoel.

Let op je gedachte stroom:het is belangrijk om alleen aan het geen te denken wat je het meest naar verlangt, niet waar je angst voor hebt.
Laat je angsten los, en houd je gedachten positief en optimistisch. Dus besteed extra aandacht aan je gedachten en emoties. Want deze zijn van invloed op het bereiken van je droomwens. Als je er moeite mee hebt vraag je spirituele begeleiders dan om hulp.

11
Blijf positief! Je gedachten zijn zicht snel aan het materialiseren., dus je wilt er van verzekerd zijn dat je gedachten een positieve uitkomst genereren. Dus richt je alleen op het goede en positieve binnen jezelf, anderen en de situatie.


Dit was het voor jou.

Groetjes,

Solaria smile
goudsbloem
goudsbloem feb 13 '12
lieve solaria,

zou jij voor mij ook de kaarten willen leggen?


liefs goudsbloem
Sundance
Sundance feb 13 '12
Prachtige legging Solaria. ik wou er nu op reageren maar wil jou de volle aandacht geven, dus zal er later uitgebreidt op reageren. Dankjewel Alvast!
gil
gil feb 13 '12
Solaria ,
uw opmerking over mijn handen laat me niet los hé ...
Wat ik eigenlijk raar vind is dat ikzelf meestal koude handen heb ...
Tatora
Tatora feb 14 '12
hey hey lieve solaria..ik ga nu even op gemak je kaartlegging lezen..hopelijk met goed niuews..hihi.;ik kan ni veel op pc ,dus vandaar dat ik het niet direct kon leen of reageren ..dus neem me niet kwalijk hiervoor..alvast heel erg bedankt ! knufff x
Tatora
Tatora feb 14 '12
ik heb eht even in snel tempo gelezen,en alles klopt !...dank je!..ik print het uit en laat het even bezinken nu!..het kwam juist op tijd deze legging!..
veel liefs! nogmaals dank!!!!.
X X X
Solaria
Solaria feb 14 '12
Origineel bericht van: gil
Solaria ,
uw opmerking over mijn handen laat me niet los hé ...
Wat ik eigenlijk raar vind is dat ikzelf meestal koude handen heb ...


Dag Gil,
Weet niet zo goed wat te zeggen, ik denk dat je het even naast je neer moet leggen, misschien komt het nog. ik had ook je reactie gelezen op je automatische tekening. Het feit dat we heb beiden hebben benoemt, zegt denk ik wel wat. Maar geef het tijd. Ik merk zelf als ik niet geaard ben zijn mijn handen kouder dan als ik goed geaard ben. Het energiewerk wat je met je handen kunt gaan doen, komt vanzelf op je pad. Misschien dat Cialar er iets meer over kan vertellen, ze heeft ook meer ervaring dan dat ik heb.

Groetjes,

Solaria
Nathan
Nathan feb 14 '12
Zou je voor mij de kaarten kunnen leggen? Ben geestelijk op het moment helemaal ingestort en opgebrand, kan echt wel een beetje steun gebruiken smile
gil
gil feb 15 '12
Bedankt voor de reactie ,Solaria.
Cialara had ook een opmerking gemaakt over mijn wortel chakra.
De laatste dagen heb ik dan ook heel wat gelezen daarover. Ik werk er aan ... Straks schiet ik echt nog wortel ... wink
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki