Loading...
nl

kaartlegging door Solaria

Duifje
Duifje mrt 9 '12
Hallo Solaria,

Ik heb even zitten lezen hier. En wat leg je het mooi uit!.
Dus...je snapt hem vast al, zou je voor mij ook een legging willen doen? Lijkt me erg interessant!

Liefs Duiffie
Sunshine
Sunshine mrt 12 '12
Hoi Solaria,

Als je een keer tijd en zin heb, zou je dan voor mij ook een legging willen doen? Lijkt me ook heel interresant

Liefs Mandy
Nancycaviagek
Nancycaviagek mrt 13 '12
Hallo Solaria,

Wat leuk dat je dit doet!
Als je tijd hebt zou je dan ook voor mij een legging willen doen?
Ik heb sinds ik een relatie heb met me vriend dat het getal nummer 27 steeds terug komt in echt heel veel verschillende dingen.
Het leuke is ook dat ik aankomende zondag jarig ben en dan ook 27 jaar wordt.
Ik ben dus erg benieuwd naar dat getal wat dat voor mij en voor me relatie betekent.
Nou ik hoor het wel wat eruit komt ik sta voor alles open!

Alvast bedankt!

Groetjes Nancy
PrettyGirl23
PrettyGirl23 mrt 15 '12
Hoi Solaria,

Allereerst wil ik je hartelijk bedanken voor de kaartlegging! Ik zal hierbij antwoord geven op de kaartlegging, die jij zojuist getrokken hebt.

Wat betreft het steek in de linker kuit is niet op mij van toepassing, maar wel bij mij moeder. Ze heeft hier regelmatig last van.

Wat betreft creativiteit, over het algemeen ben ik wel creatief ingesteld. Momenteel studeer ik en ik hoop mij verdere kwaliteit daar in te kunnen ontwikkelen.

In mijn omgeving heb ik niemand verloren die dichtbij mij staat. Wel mensen waar ik niet direct contact mee had. Misschien bedoel je mij grootouders ?

Ik moet mijn doelen inderdaad helder formuleren ten opzichte van mezelf. Dan is het makkelijker te halen. Dus puntje: duidelijke doelen realiseren.:)

Er is inderdaad een hele vervelende situatie waarbij er mensen in het spel zijn die ik absoluut nooit zou kunnen vergeven. Daar heb ik hele grondige redenen voor.

De laatste zin is een mooie afsluiting smile

Groetjes,

Diamant^tje
Cynthia
Cynthia mrt 20 '12
Doet Solaria nog kaartleggingen? Of is ze ermee gestopt?
Enigma
Enigma mrt 20 '12
Ze doet het nog wel hoor smile.
Maar het is erg druk met aanvragen
Ze heeft je vast wel op haar lijstje gezet wink.
Er zijn nog enkele wachtende ........... tongue.

Lente knuff Enigma
Jolanda1958
Jolanda1958 mrt 20 '12
Hoi,
Zou het leuk vinden als je kaarten voor me zou leggen, ben benieuwd.
Groetjes Jolanda1958
Solaria
Solaria mrt 21 '12
Hoi allemaal,

zie dat de lijst groeit, haha smilejullie staan allemaal op het lijstje hoor. Maar ben zelf even druk met andere dingen en op spiritueel gebied heeft helen en andere spirituele ontwikkelingen op het moment even voorrang... Heb al een paar keer geprobeerd te leggen maar lukt nog even niet.
Binnenkort heb ik ook nog een training over kaartleggen, en met name ook in combinatie met de engelen dus zal daarna wel weer veel oefenen. dus nog even geduld jullie kaart reading komt er aan.

Groetjes,

Solaria
Duifje
Duifje mrt 21 '12
Hai Solaria,

Geen enkel probleem hoor. Ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Heb net zelf een healing mogen ontvangen. En ben daar dus de komende weken wel mee bezig om dat weer allemaal een plekje te geven, en in mijn leven te integreren.

Liefs en een Warme Lente Groet,

Duiffie
Sunshine
Sunshine mrt 23 '12
Hoi Solaria,

Ik snap dat je het druk heb maar dat is geen probleem hoor smilewe zien het wel als jij tijd heb..

Liefs Mandy
Solaria
Solaria apr 2 '12
Dag allemaal,

Bedankt voor jullie geduld. Ik ga de komende week of 2 mijn wachtlijstje afwerken.

Heb inmiddels weer een en ander bij geleerd en dat ga ik nu ook gebruiken. De mensen die nu op dit lijstje staan, daarvan zal ik de reading ook op een iets andere wijze doen.

Daarnaast is het mij al vele malen duidelijk gemaakt dat het niet de bedoeling is dat ik dit gratis blijf doen. Dus nadat ik dit lijstje heb afgewerkt wil ik nog best kaart readingen doen met de Engelen, maar dan tegen een kleine vergoeding. Indien je dat wilt, dan kan je me een PB’tje sturen voor meer informatie en mogelijkheden. en af en toe een 1 kaartje leggen.

- Cynthia
- Emma
- Duifje
- Sunshine
- Nancy
- Jolanda

Ik ga nu maar gelijk beginnen.

Warme groetjes,

Solaria smile
Solaria
Solaria apr 2 '12
Hoi Cynthia,

Hierbij jouwn kaartlegging, je kan zien dat het anders is dan de voorgaande readings. Ik heb geprobeerd om geen wat de Engelen doorgaven op de schrijven. Ik hoop dat het is gelukt en dat je er wat aan hebt. Hoop dat het je inzichten en antwoord geeft op je vragen. Ik weet niet wat er uitkomt of waar op het van toepassing is dat weet alleen jij. Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.

Jij
Ik ervaar een tinteling bij mn vingers. De kaart zegt mij dat je dat vrij toegankelijk bent en dat je ook best wel open staat voor een relatie. Je kan er ook echt van genieten. Het was een schokje, dus jij voelt ook altijd wel wat als het zover is. Je bent niet iemand die lang zonder relatie is zit misschien. Als relaties gaan je best goed af alleen is het nu wat minder en begin en heb je zoiets het mag nu wel weer komen.
Je bent een sterke vrouw, maar je vind het nog moeilijk om naar je innerlijke leiding te luisteren en je beslissingen daarop te baseren. Je weet eigenlijk heel goed wat je wilt want die liggen in jezelf. Alleen je vindt dat nog lastig. Maar deze helpen je wel bij het nemen van de juiste beslissingen, dus vraag het aan jezelf en neem even de tijd om het antwoordt omhoog te laten komen. Maar laat je ook leiden naar de weg die je bij je mogelijke nieuwe partner brengt. Als je zover ver bent, ga dan niet settelen, rijk ook hiervoor naar de sterren gun jezelf het beste ook op het gebied van de liefde en laat de Engelen en het universum het werk doen. Maar laat je niet leiden door je ego maar door je hart, dan zul je het ware liefde vinden.

Partner
Hij is iemand die nog eerst zijn kwaliteiten moest ontdekken, en dus duidelijk de weg naar zichzelf moest vinden. Hij is bezig in dat acceptatie proces van zijn kunnen en mogelijkheden. Hij heeft ookal het nodige meegemaakt wat hij nu aan het verwerken is en daarbij kan hij wel wat troost en hulp gebruiken. Hij maakt een proces door van heling en hij is er nog niet en hoeft alleen de hulp van de engelen te vragen en te aanvaarden en hij kijkt ook om zich heen en is opzoek naar mensen die hem daarbij kunnen helpen, hij zoekt hulp van buiten. Hij werkt weer aan zichzelf en moet zichzelf weer hervinden, want hij is zichzelf kwijt geraakt in het proces. Bij hem zit er nog wel het een en ander ik voel wat in mijn been en kreeg een bedompt gevoel bij mn hart. Dus zit wel wat, wat afgebroken moet worden. Als hij zijn angsten en moeilijkheden heeft overwonnen dan zal voor hem een moment aanbreken van nieuwe kansen en kan hij zijn Vleugels spreiden en dan zal hij ook weer open staan voor de romances in zijn leven.

Relatie

Voor de relatie is het belangrijk dat al het oude zeer wordt losgelaten, niet blijven hangen in het verleden. Meenemen heeft geen zin en komt de relatie niet ten goede. Dus beide zouden eerst moeten helen van het oude en dan kan het los gelaten worden. Alleen door het opruimen ontstaat er ruimte voor wat nieuws. Accepteer dan de hulp die is gevraagd en ga niet in de weg staan, laat het over je heen komen en volg jullie gevoel en luister naar je innerlijke leiding. Laat de Engelen en het Universum hun werk doen. Zet je ego op zij, want die zal snel een andere richting aangeven, dan het geen waarvan je hart een sprongetje maakte. Dus volg je hart en laat het op zn beloop. Laat je niet pushen door anderen, doe het rustig aan en laat het de relatie zijn gang gaan. Want hulp is er, jullie moeten het alleen wel zien. Als dat zo is, dan zal het een krachtige relatie zijn en waarbij jullie beiden in jullie kracht staan, maar er dan wat van en dan is alles mogelijk.

Opruimen, loslaten, vergeven, helen, als jullie dat beide overwinnen, dan zijn jullie er beide klaar voor en gaan niet settelen. Laat alles los wat je nu tegen houd, en laat het dan ook maar gebeuren.

Groetjes,

Solaria smileblush
Solaria
Solaria apr 2 '12
Hoi Emma,

Hierbij jouw kaartreading. Je had geen vraag gesteld, dus heb ik de Engelen laten spreken. En hoop dat ik het goed heb weer gegeven en dat jij begrijpt waarover het gaat en dat je handreikingen ontvangt om verder mee te gaan. Indien de je vragen hebt stel ze gerust. En weet het zijn jouwn Engelen die op deze manier tegen je praten.

Nou, we beginnen gelijk met een warme tinteling bij het hart wat een beetje doorloopt tot het middenrif. En het spreid zich ook een beetje uit, dus eigenlijk zegt dat me dat je liefdevol bent, maar het mag er nog niet helemaal zijn. Alsof je jezelf beschermd tegen pijn van buiten. Terwijl wat daar zit wil er gewoon uit, wil gezien worden, wil het leven vieren. We zeggen laat jezelf zien wie je bent, want je bent mooi en je mag er zijn. Je hebt zoveel te bieden en te geven heb wat meer respect voor jezelf want nets als ieder ander ben je ook een afsplitsing van de bron. Maar ook dat je nu erg ontvankelijk bent, je bent gevoelig, voor allerlei energieën om je heen en je emoties. Dat geeft niks respecteer die emoties die je voelt. Het mag er allemaal best zijn.

Terwijl ik type voel ik heel erg mijn rechte boven been, het tintelt echt enorm. Dus daar zit wat, kan bij jou zijn maar ook dierebare in je directe omgeving. Het moet in ieder geval even gemeld worden. Ik wil verder, maar ook in de rest van mijn lichaam gebeurt er wat, voel echt van alles terwijl ik aan het typen ben, echt tot in mijn tenen. Dus er zit veel en er t lijkt als of er veel gaande is en wat je nog niet echt goed hebt verwerkt en daar moet echt nog wat mee. Verwerken en of loslaten. wat wel is het is allemaal aan mn rechterkant.

Maar laat je leiden door je innerlijke leiding. Je wordt beschermt, dus je angst is nergens voor nodig en als je echt niet veilig voelt. Vraag dan gewoon direct om hulp. Je kan gewoon zeggen in jezelf zeggen of hard op, waar jij de voorkeur aan geeft.

Het is een einde van een cyclus, en er moeten keuzes gemaakt worden, veranderingen zijn gaande en komen er aan. Maar maak je niet druk het zal goed voor je zijn. Mits je besluiten neemt met je hart en laat leiden naar dat wat goed voor je is. Het is tijd om met je levensopdracht te beginnen en daarvoor moet je diep naar binnen kijken en de Engelen om hulp vragen en richting geven. vragen om duidelijk voor je te zijn. Kijk om je heen, wat beleef je neem waar wat ze je laten zien. Ze hebben je het al vast al aangewezen of laten blijken, ook in je dromen. Luister daarna en niet naar alle ja, maar en is dat wel goed voor je etc. het zijn goede paden, die in eerste instantie de meeste weerstand lijkt te hebben. Het geluk lacht je toe, dus je maakt of gaat nog een goede start maken, ik wordt er vrolijk van en enthousiast, dus er staan je mooie en leuke dingen te wachten. Maar ow wat zal het je goed doen. Belangrijke keuzen, belangrijke veranderingen.

Sta in contact met je gevoelens, en met je innnerlijke leiding. tel je zegeningen het komt goed er komen goeie dingen je kant op.

Laatste betreft relaties in het breedste zin van het wordt. Er komt een verandering, laat het gebeuren, sta het toe. En kan een hernieuwing zijn van. Maar het kan ook wat nieuws zijn. Op dat gaat gebied gaat er wat gebeuren, maar het is wel in opbloeien van.

Naar mate ik bezig ben krijg ik het benauwt in keel een drukkend gevoel. Dus er iets wat je wilt zeggen, ZEG dat dan ook. Laat je niet weer houden om te zeggen wat je op je hart hebt en als het vanuit je hart als je komt kan niemand het je kwalijk nemen.

Je bent wie je bent, laat dat zien en wees er niet bang voor. Dat is helemaal niet nodig. Er staat je veel te gebeuren en allemaal goede nieuwe dingen. En hak die knopen door. Accepteer de veranderingen.

Dat was het voor jou. Hopelijk kan je er wat mee.

Groetjes,

Solaria smile
admin
admin apr 2 '12
Goede avond. zo te zzien en te lezen bent u goed. wilt u voor mij kijken? ik zit midden in een situatie...

veel warme groetjes
layla
layla apr 3 '12
Hey Solaria,

Heel erg bedankt voor je legging.
Ik heb je een PM gestuurd.

Groetjes,emma
Cynthia
Cynthia apr 3 '12
Origineel bericht van: Solaria
Hoi Cynthia,

Hierbij jouwn kaartlegging, je kan zien dat het anders is dan de voorgaande readings. Ik heb geprobeerd om geen wat de Engelen doorgaven op de schrijven. Ik hoop dat het is gelukt en dat je er wat aan hebt. Hoop dat het je inzichten en antwoord geeft op je vragen. Ik weet niet wat er uitkomt of waar op het van toepassing is dat weet alleen jij. Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.

Jij
Ik ervaar een tinteling bij mn vingers. De kaart zegt mij dat je dat vrij toegankelijk bent en dat je ook best wel open staat voor een relatie. Je kan er ook echt van genieten. Het was een schokje, dus jij voelt ook altijd wel wat als het zover is. Je bent niet iemand die lang zonder relatie is zit misschien. Als relaties gaan je best goed af alleen is het nu wat minder en begin en heb je zoiets het mag nu wel weer komen.
<Bovenstaande herken ik niet.. Ik ben namelijk nu al ruim 5 jaar single. Niet al mijn relaties gaan me goed af, moet ik eerlijk zeggen.>


Je bent een sterke vrouw, maar je vind het nog moeilijk om naar je innerlijke leiding te luisteren en je beslissingen daarop te baseren. Je weet eigenlijk heel goed wat je wilt want die liggen in jezelf. Alleen je vindt dat nog lastig. Maar deze helpen je wel bij het nemen van de juiste beslissingen, dus vraag het aan jezelf en neem even de tijd om het antwoordt omhoog te laten komen. Maar laat je ook leiden naar de weg die je bij je mogelijke nieuwe partner brengt. Als je zover ver bent, ga dan niet settelen, rijk ook hiervoor naar de sterren gun jezelf het beste ook op het gebied van de liefde en laat de Engelen en het universum het werk doen. Maar laat je niet leiden door je ego maar door je hart, dan zul je het ware liefde vinden.
<Wat bedoel je precies met: 'ga niet settelen'? Want dat is precies wat ik dus wel wil. En de opmerking over leiden door het hart ipv ego snap ik niet helemaal? Misschien dat je dat kan toelichten?>


Partner
Hij is iemand die nog eerst zijn kwaliteiten moest ontdekken, en dus duidelijk de weg naar zichzelf moest vinden. Hij is bezig in dat acceptatie proces van zijn kunnen en mogelijkheden. Hij heeft ookal het nodige meegemaakt wat hij nu aan het verwerken is en daarbij kan hij wel wat troost en hulp gebruiken. Hij maakt een proces door van heling en hij is er nog niet en hoeft alleen de hulp van de engelen te vragen en te aanvaarden en hij kijkt ook om zich heen en is opzoek naar mensen die hem daarbij kunnen helpen, hij zoekt hulp van buiten. Hij werkt weer aan zichzelf en moet zichzelf weer hervinden, want hij is zichzelf kwijt geraakt in het proces. Bij hem zit er nog wel het een en ander ik voel wat in mijn been en kreeg een bedompt gevoel bij mn hart. Dus zit wel wat, wat afgebroken moet worden. Als hij zijn angsten en moeilijkheden heeft overwonnen dan zal voor hem een moment aanbreken van nieuwe kansen en kan hij zijn Vleugels spreiden en dan zal hij ook weer open staan voor de romances in zijn leven.
<Is dit mijn toekomstige partner?>


Relatie
Voor de relatie is het belangrijk dat al het oude zeer wordt losgelaten, niet blijven hangen in het verleden. Meenemen heeft geen zin en komt de relatie niet ten goede. Dus beide zouden eerst moeten helen van het oude en dan kan het los gelaten worden. Alleen door het opruimen ontstaat er ruimte voor wat nieuws. Accepteer dan de hulp die is gevraagd en ga niet in de weg staan, laat het over je heen komen en volg jullie gevoel en luister naar je innerlijke leiding. Laat de Engelen en het Universum hun werk doen. Zet je ego op zij, want die zal snel een andere richting aangeven, dan het geen waarvan je hart een sprongetje maakte. Dus volg je hart en laat het op zn beloop. Laat je niet pushen door anderen, doe het rustig aan en laat het de relatie zijn gang gaan. Want hulp is er, jullie moeten het alleen wel zien. Als dat zo is, dan zal het een krachtige relatie zijn en waarbij jullie beiden in jullie kracht staan, maar er dan wat van en dan is alles mogelijk.

Opruimen, loslaten, vergeven, helen, als jullie dat beide overwinnen, dan zijn jullie er beide klaar voor en gaan niet settelen. Laat alles los wat je nu tegen houd, en laat het dan ook maar gebeuren.
<Wederom de opmerking dat ik niet moet gaan settelen.. Mag ik vragen waarom?>

Solaria
Solaria apr 3 '12
Dag Cynthia,

Eerste stuk gaat over jou
2e toekomstige partner, de partner die het beste voor jou is.
3e gaat over de mogelijke relatie.

Settelen, niet in de zin van huisje boompje beste. maar genoegen nemen met of de eerste de beste die je tegen komt. In die zin van liever met hem, dan ben je niet alleen etc. laat alles op zn beloop, maar sta er wel echt voor open.

Er zijn altijd hobbels en bobbels in een relatie ook al is het ware liefde. Maar over het algemeen gaat het je wel goed af. En nu al een tijdje wat minder of er heeft zich nog niemand aangediend en het duurt je te lang of jullie hebben elkaar nog niet op die manier herkent.. Maar ben je wel echt klaar voor een relatie met de ware? En hij komt pas als jullie beide zover zijn.

Ego speelt het vaak op veilig. En wil liever niet buiten zijn comfort zone gaan. Maar je ego en je verstand gaan niet altijd uit van wat je hart je in geeft of goed voor jou voelt. En je verstand houdt luistert vaker naar de omgeving. En samen zorgen ze vaak er voor dat je niet het gene doet wat echt het beste voor jou is. En het is tijd dat je echt leert luisteren naar je hart je intuitie, want dat is het geen wat jou op het juiste pad brengt. Pik ook de signalen op die je worden getoont. En vraag maar om hulp en dat het op zo’n manier tot je komt dat je het ziet enof begrijpt.

Je kan heel veel informatie vinden over het ego.

Groetjes,

Solaria
Solaria
Solaria apr 3 '12
Dank, voor je reactie zal er later even op reageren.

Groetjes,

Solaria
Duifje
Duifje apr 16 '12
Lieve Solaria,

Ik hoop dat het goed met je gaat, we hebben al eventjes niets van je gezien.

knuff Duiffie
Solaria
Solaria apr 18 '12
Hoi Duifje,

Het heeft even geduurd, maar hier bij ook jouwn reading. Ik zie je reactie graag te gemoed. Het gaat misschien wat van de hak op de tak, maar er zit wel een lijn in. Ik volg en zij doen het werk.

Nou duifje tijdens het schudde van de eerste kaart viel er gelijk een kaart uit. Ook gebeurde er van alles in mijn lichaam. Het begon met mn rechter oor, dat daar iets gebeurde een steekje tinteling. Het kan voor mij duiden dat je last heb van je oor of iemand in je directe omgeving, maar ik neig meer naar dat je beter moet luisteren. Je kan veel horen, maar je moet wel bereid zijn om dat te willen horen en er ook echt wat mee te doen. Dus luister goed naar wat je wordt verteld.

Evenwicht, het lijkt er op dat er wat onbelans is, qua prive en werk. Meer moeite, nu meer gericht op spiritualiteit en vind je dat lastig om te combineren met je andere activiteiten in je leven. Het heeft ook een beetje betrekking op het verleden, het lijkt er op dat je in het verleden er best veel moeite had om werk en prive in een goede evenwicht te krijgen. Het komt steeds beter naar voren wie Duifje is en dat mag je ook laten zien, het is juist belangrijk dat je helemaal jezelf kan zijn. Dus wees wie je bent, laat je leiden door je innerlijke leiding, luister naar je hogerzelf, volg je hart. Leef vanuit wat goed voelt, waar jij blij van wordt. Doordat jij in je kracht gaat staan en toont aan je omgeving. Zou die evenwicht sneller wel vinden. + vlak voor mijn kleine teen aan ineens een niet zo’n prettig gevoel echt een soort van steek een pijn zit daar. Het kan natuurlijk dat je daar last van hebt maar kan ook nog wat zitten wat je nog los moet laten. Het springt ook over naar mn andere voet, maar daar voelt het meer als een eclectische schokje, een tinteling, niet naar zoals bij mn andere voet..

Tel je zegeningen, zie de zegeningen. Je hebt ze, er is vanalles gaan de, je dan wat moeite om te zien dat je al heel veel hebt geleerd en dat je al veel hebt en kan wat goed voor je is. Elke situatie/ervaring kan je van leren. Maar het bied ook kansen, zie die kansen, pak die kansen die je worden geworden gegeven en doe er wat mee. Je hebt zoveel al om je heen gebruik dat. Pak die kansen.

Neem geen genoegen met, sluit niet zomaar compromissen . rijk naar de sterren, als het niet goed voor je voelt niet doen. Als andere veel met ja, maar’s etc aan komen. Laat je daar niet door weer houden, je mag het mee laten wegen als het ook echt vanuit jouw komt. Maar laat dat niet de rede zijn. Dat je daardoor iets niet doet waarvan jij zelf zoiets hebt van het voelt goed, die kant moet ik op. Kies voor jezelf, het is niet erg om eens egoistische te zijn. Dat beteken ook dat je laat leiden, door je gevoel, je hart, je innerlijke leiding. En dan kan je het niet fout doen of verkeerd doen. Jouwn angst en ego zet die op zij of op een bankje, maar en erken dat ze er zijn. Maar ga dan ook gewoon verder met wat jij weet wat goed is. Je verdiend ook het allerbeste en probeer daar dan ook voor te gaan en niet voor minder.

Als je om hulp vraagt, let dan op, wat je door krijgt, en sta er voor open. Ze zijn voor je aan het werk. Ze zijn voor je bezig. Maar zie ook wat er gebeurt ook op de kleine dingen. Maar laat het ook toe. Laat de uitkomsten los, ga niet bedenken hoe zij dat moeten oplossen of wat jij wilt wat de uitkomsten zijn. Maar laat het dan ook echt over aan de Engelen, het universum. Wij doen alleen wat goed voor je is en wat past bij jouwn zielenpad en doelen. Wij hebben het beste met je voor en gunnen je het ook. Dus laat ook die zorgen varen. (zeggen ze met een glimlach). Als ik dit vertel/schrijf krijg ik het een beetje zwaar op de borst en in de keel. Dus je hebt er wellicht wat moeite mee met toelaten, maar ook loslaten. Alsof er toch nog iets is wat je op je hart hebt, wat je wilt zeggen. Maar daar is iets waar je nog moete mee hebt. Maar loslaten is moeilijk, maar je kan het ook zien als een frisse voorjaarsbui, die wat oude troep weg spoelt. Een voorjaarschoonmaak, waardoor je weer wat meer ruimte hebt in bijv. je kast. En waardoor je ook ineens weer frisse zin en moed van krijgt. Maar daardoor is er ook weer ruimte voor nieuwe dingen ervaringen, ontmoetingen. Laat het toe, laat de Engelen doen wat je hebt je gevraagd, wij zorgen heus wel voor je.

Wat je ook mag doen, is je innerlijke godin ontarmen, schat jezelf op waarde. Je vrouwelijkheid, het mag er zijn, mag meer naar voren komen, je mag het laten zien in al je doen en laten en accepteren wie je bent. Put uit die wijsheid en de kracht wat in je zit. Hierin is het belangrijk om de balans het evenwicht te vinden in je vrouwelijke kant en mannelijke kant. Breng die energieën in evenwicht. Beide heb je, heb je nodig en kunnen je kracht geven.

Wees bewust, leef bewust, kies bewust. Niet alleen voor jezelf maar ook voor moeder aarde. Ze heeft ook jouwn hulp nodig en vraagt dit ook van jou om bewuster te zijn zowel voor jou als voor haar pas je levenstijl in die zin aan. Zij zorgt voor jou, dus doe dat ook voor haar. Ik voel van alles ook hier weer, overal van getintel

Een laatste boodschap van Aartsengel Michaël de extra kaart die er uitviel in het begin.
Een aanmoediging, je kunt het. Je hebt de kracht ervoor. Je weet wat je wil, dus doe dat dan ook. Maak geen excuses. Pak de kansen die je worden geboden, zie de mogelijkheden. Laat ze niet liggen, onderneem, begin NU!. Als je ze niet ziet, hoort, voelt of snapt vraag ons dan om hulp.

Lieve groetjes,

Je Engelen & Solaria
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki