Hoi Emma,
Hierbij jouw kaartreading. Je had geen vraag gesteld, dus heb ik de Engelen laten spreken. En hoop dat ik het goed heb weer gegeven en dat jij begrijpt waarover het gaat en dat je handreikingen ontvangt om verder mee te gaan. Indien de je vragen hebt stel ze gerust. En weet het zijn jouwn Engelen die op deze manier tegen je praten.
Nou, we beginnen gelijk met een warme tinteling bij het hart wat een beetje doorloopt tot het middenrif. En het spreid zich ook een beetje uit, dus eigenlijk zegt dat me dat je liefdevol bent, maar het mag er nog niet helemaal zijn. Alsof je jezelf beschermd tegen pijn van buiten. Terwijl wat daar zit wil er gewoon uit, wil gezien worden, wil het leven vieren. We zeggen laat jezelf zien wie je bent, want je bent mooi en je mag er zijn. Je hebt zoveel te bieden en te geven heb wat meer respect voor jezelf want nets als ieder ander ben je ook een afsplitsing van de bron. Maar ook dat je nu erg ontvankelijk bent, je bent gevoelig, voor allerlei energieën om je heen en je emoties. Dat geeft niks respecteer die emoties die je voelt. Het mag er allemaal best zijn.
Terwijl ik type voel ik heel erg mijn rechte boven been, het tintelt echt enorm. Dus daar zit wat, kan bij jou zijn maar ook dierebare in je directe omgeving. Het moet in ieder geval even gemeld worden. Ik wil verder, maar ook in de rest van mijn lichaam gebeurt er wat, voel echt van alles terwijl ik aan het typen ben, echt tot in mijn tenen. Dus er zit veel en er t lijkt als of er veel gaande is en wat je nog niet echt goed hebt verwerkt en daar moet echt nog wat mee. Verwerken en of loslaten. wat wel is het is allemaal aan mn rechterkant.
Maar laat je leiden door je innerlijke leiding. Je wordt beschermt, dus je angst is nergens voor nodig en als je echt niet veilig voelt. Vraag dan gewoon direct om hulp. Je kan gewoon zeggen in jezelf zeggen of hard op, waar jij de voorkeur aan geeft.
Het is een einde van een cyclus, en er moeten keuzes gemaakt worden, veranderingen zijn gaande en komen er aan. Maar maak je niet druk het zal goed voor je zijn. Mits je besluiten neemt met je hart en laat leiden naar dat wat goed voor je is. Het is tijd om met je levensopdracht te beginnen en daarvoor moet je diep naar binnen kijken en de Engelen om hulp vragen en richting geven. vragen om duidelijk voor je te zijn. Kijk om je heen, wat beleef je neem waar wat ze je laten zien. Ze hebben je het al vast al aangewezen of laten blijken, ook in je dromen. Luister daarna en niet naar alle ja, maar en is dat wel goed voor je etc. het zijn goede paden, die in eerste instantie de meeste weerstand lijkt te hebben. Het geluk lacht je toe, dus je maakt of gaat nog een goede start maken, ik wordt er vrolijk van en enthousiast, dus er staan je mooie en leuke dingen te wachten. Maar ow wat zal het je goed doen. Belangrijke keuzen, belangrijke veranderingen.
Sta in contact met je gevoelens, en met je innnerlijke leiding. tel je zegeningen het komt goed er komen goeie dingen je kant op.
Laatste betreft relaties in het breedste zin van het wordt. Er komt een verandering, laat het gebeuren, sta het toe. En kan een hernieuwing zijn van. Maar het kan ook wat nieuws zijn. Op dat gaat gebied gaat er wat gebeuren, maar het is wel in opbloeien van.
Naar mate ik bezig ben krijg ik het benauwt in keel een drukkend gevoel. Dus er iets wat je wilt zeggen, ZEG dat dan ook. Laat je niet weer houden om te zeggen wat je op je hart hebt en als het vanuit je hart als je komt kan niemand het je kwalijk nemen.
Je bent wie je bent, laat dat zien en wees er niet bang voor. Dat is helemaal niet nodig. Er staat je veel te gebeuren en allemaal goede nieuwe dingen. En hak die knopen door. Accepteer de veranderingen.
Dat was het voor jou. Hopelijk kan je er wat mee.
Groetjes,
Solaria