Hoi Tatora,
Hierbij jouwn kaartlegging.
Zanna
Je wordt beschermd voor elke vorm van gevaar. Het ergste ligt nu achter je. Ik vraag jo om je te ontspannen en je veilig te voelen.
Je hebt de afgelopen periode veel meegemaakt. En je gaat weer een betere periode tegemoet. Neem nu even de tijd om bij tekokmen van alles wat er is gebeurt en even te ontspannen, en dat mag best na alles wat je onlangs hebt meegemaakt. Het is echt niet erg als je nu ook even aan jezelf denkt. Je hebt nu ook nog, en je mag je veilig voelen. Als je daar nog wat moeite mee hebt vraag het aan Zana, ze helpt je met helen en je gedachte weer positief te krijgen.
Merlina
Je bent in verwarring en besluiteloos omdat je niet genoeg informatie hebt gekregen. Ga op onderzoek uit of raadpleeg een deskundige voordat je een beslissing neemt.
Kan het zijn, dat er door alles wat is gebeurt je wat in de war bent en het moeilijk voor je is om keuzes te maken op dit moment. Of staat er totaal los van, maar lukt het nu gewoon even niet? Geeft niet op dit moment is het niet de juiste tijd om keuzes te maken. Als de situatie er rijp voor is dient de tijd zich aan luister dan naar je hart en je zal de juiste keuze maken. Vraag Merlina om hulp om je er op te wijzen wanneer de tijd daar is en ook haar advies op om de juiste keuze te maken.
Astara
Ze zegt dat je het allerbeste verdient! Reik naar de sterren met je dromen en je wensen en sluit geen compromissen.
Je mag je lat wel wat hoger leggen, je hoeft je niet meer steeds aan te passen je mag best laten zien wat je wilt en mag daar ook voor gaan. Dat verdien je net als ieder ander. Astara helpt je daarbij als je het haar vraagt. Ze zal je stimuleren om het beste voor jezelf te willen. Ze zegt ook dat je een inspiratie bent voor andere of dat zou je kunnen zijn. Dus bedenk wat je werkelijk wilt en ga daarvoor en laat je niet van de wijs brengen door anderen.
Raad geven: Aartsengel Azraël: ‘Je bent een geboren raadgever en heel veel mensen worden geholpen door jouw begeleiding en het feit dat jij ze gerust stelt.’
Het doel in jouw’n leven is om anderen te begeleiden, adviseren, troosten, te stimuleren en te helen. Doe je dit ookal in werk of privé sfeer? Privé, misschien al wel al heb je dat niet in de gaten. Hij zegt eigenlijk breid je adviezen uit tot een hoger niveau, zodat je meer mensen kan helpen.
Terugblik op je leven: Aartsengel Jeremiël: ‘Maak de balans van je leven op en besluit om alles wat niet in evenwicht is te veranderen of te helen.’
Je zit nu in fase, waar het de tijd is om even de balans op te maken. en te kijken naar je leven tot nu toe. Heel, wat geheeld kan worden, verander wat in je mogelijkheden zit. En doe weg/laat los wat je niet meer dient. Als is het nu buiten weer even winter bij jou is het tijd voor de voorjaarschoonmaak in je leven. Jeremiël helpt je daar graag bij, dus nodig hem uit.
Je bent het waard: weet dat jij het verdiend om het al het goede in het leven te mogen ontvangen.
Je geeft veel aan anderen, helpt anderen veel. Maar geef jezelf ook de ruimte om hulp te ontvangen vanuit je omgeving en vanuit het Universum. Jij bent het ook waard, en dat mag iedereen best weten met name jezelf. Doe wat leuks voor jezelf. Hou je energie en gedachtenstroom positief en optimistische. Dat helpt je bij het bereiken van je dromen.
Dit was het voor jou, hoop dat je er wat mee kan en laat even weten als je nog vragen hebt.
Groetjes,
Solaria
beste Solaria..
je kaartlegging is tot in de puntjes!..
echt!;
zit in fase van inderdaad het" balans op moeten maken" van afgelopen periode vooral.
En ook het gegeven van anderen willen helpen klopt!..ik doe dat al in privesfeer,maar mijn hart verlangt naar "groter" werk terrein,doch dit is tot op heden ,ook door prive omstandigheden niet uit dedoeken gekomen zoals ik had gehoopt.
zit in periode dat ik inderdaad ontspanning kei kei hard nodig heb,om bij Mijn Zelf na te gaan wat Ik nu Echt wil;zonder me iets aan te trekken van wat omgeving zegt,en adviseert.
dit klinkt egoistisch,maar is gewoon een "noodzaak",anders verdrink ik bij wijze van spreke in de poel van "goed bedoeld advies " van anderen.
ik leer hieruit dat Ik degene ben ,die keuzes dien te maken ,en me niet moet laten Be-ge-Leiden door wat anderen denken dat dejuiste weg is voor mij,
heb daar in het verleden al genoeg mijn neus mee gekwetst!!
ik weet eigenlijk wel wie ik ben,en waarvoor ik hier ben ,maar laat me nog tevaak in dewar brengen door anderen,die me op sleeptouw nemen bij wijze van spreke ,hey..
los laten wat mij niet meer dient..ja ;..goeie;..klopt!.
alleen het Hoe is nog devraag.
zit nu even in "pakket" van ingewikkelde situaties,waarvan ik Nu even niet weet ,hoe ik het vreedzaam,en liefdevol,en toch duidelijk kan oplossen...
feit is dat ik mezelf"mis";en mijn Vrijheid,en alles wat daar nog bij komt...enfin..het menselijke warme dan ook hey...begrijp je..dus ja ...die lat mag hoger..inderdaad..het beseffen ,en dat In mijn hart,dat ook ik recht heb te ontvangen
OK..
tot hier...
veel dank ,beste Solaria..
als je nog iets ter aanvulling weet ,graag..
dank je wel,liefs X