Zana
Daar ben ik bijna klaar mee letterlijk en figuurlijk.
Ik ga nu lekker voor/aan mijzelf en positieve mensen om mij heen denken/zorgen
Bethany
Dit vind ik heel moeilijk, goed voor mijzelf zorgen in de zin van verwennen
. Maar nog wat beter voor mijn lichaam/geest zorgen gaat zeker lukken
.
Caressa
De signalen zie ik heel vaak. Maar het is zo hectisch om mij heen dat ik af en toe vergeet om er aandacht aan te besteden.
Eigenlijk is dat met veel dingen : Mediteren, kaartleggen, lezen, ontwikkelen enz. Ben niet zo goed in plannen en met alle indrukken van deze wereld om mij heen ben ik nogal afgeleid. En daardoor een soort van ongeleid projectiel...hihihi
. Maar ik begrijp je heel goed hoor.
Dat met vader helen: is ook een schot in de roos.
Dat is nogal een verhaal waar ik jullie niet mee lastig ga vallen. In het kort:
Ik zie mijn vader als mijn biologische vader en heb al afstand van hem genomen. Hij is er nooit voor mij geweest alleen in negatieve zin.
Maar ik wil hem achter mij laten en hem toch geluk, liefde en licht toewensen. Soms moet je echt draden breken. Ik ga zeker aan de engelen vragen of ze mij hierbij willen helpen.
Positieve energie is nu ook waar ik mij mee omring en negatieve energie en mensen ga ik uit de weg en neem ik afstand van.
Ik had ook wel het gevoel dat de engelen/gidsen mij aanmoedigden maar het is ook fijn dat dit in deze kaart legging benadrukt word
.
Dat van Aartsengel Raphael klopt helemaal en ik ga hem zeker om hulp vragen. Door mijn drukte vergeet ik dat soort dingen altijd. Maar bedankt voor de herinnering
.
17: Het doet mij heel veel om bevestiging te krijgen dat ik het juiste pad bewandel. En positief en optimistisch is de aard van het beestje
.
Ik heb last van mijn nek vanwege spanning denk ik.
Ik moet dus snel beginnen met meer aan mijzelf te denken en goed voor mijzelf te zorgen. En mijzelf af en toe verwennen...hihihi
:)wat ik best moeilijk vind.
Mooie reading Solarie
.
Veel herkenning en bevestiging.
En met de tips ga ik zeker verder of wat meer aandacht aan besteden.
Je doet het heel goed en word steeds meer gedetaillieerd.
Heel erg bedankt.
Liefs Enigma