Loading...
nl

kaartlegging door Solaria

Solaria
Solaria feb 5 '12
smile
Ook ik wil graag oefenen met geven van readings. Ik heb nu 3 kaartensets, die ik hiervoor wil gebruiken. Boodschappen van de Engelen, Magical Mermaids and Dolphins en Archangel Raphael healingcards.

Ook heb ik angel numbers, dus mocht er een getal zijn wat je vaak tegen komt. Dan ik neem ik het mee in de reading.

Ben nog niet zo heel erg ervaren, maar wil graag leren. Dus feedback is welkom….

Alvast bedankt!

Warme Groetjes,

Solaria laugh
Delen:
Sundance
Sundance feb 5 '12
ik had aangevraagd bij jou laughmaar wil toch nog even wachten want ik heb ja al een tekening aangevraagd bij Cialara. eerst dat netjes afwachten.
hahaha...
ik wens je heel veel mooie aanvragen waarin je kunt oefenen. ik kom binnenkort wel een keer aanwaaien weer hahaha...
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 5 '12
Hoi Solaria

Mag ik me aan bieden om op te "oefenen" ?
smile

Nummer 3 kom ik vaak tegen

Ik weet niet precies wat ik voor vraag kan stellen?
Misschien iets in de trend van: wat voor een persoon ben ik?
Dit is wel iets wat me de laatste tijd bezig houd, namelijk tongue

alvast bedankt en veel succes smile
groetjes moonflowertje wink
Marije22
Marije22 feb 5 '12
Kun je voor mij ook een legging doen? smileik zou wel meer willen weten over toekomstig beroep smilemijn vader wil namelijk dat ik mijn opleiding ga benutten.. dat heeft ook giga veel geld gekost..maar die kant wil ik stiekem helemaal niet op frownhij vind dat ik me teveel laat beïnvloeden door spiritualiteit.. misschien wordt me iets duidelijk door je kaarten!

Alvast bedankt!

Groetjes, Marije
Solaria
Solaria feb 5 '12

Dag Moonflowertje

Hierbij mijn reading voor jou.

Laat een stressvolle situatie achter je
Kan het zijn dat je net een stressvolle situatie hebt meegemaakt? Dan is het nu tijd omdat die situatie los te laten. Hierbij kan je aartsengel Raphael en zijn helende engelen om hulp vragen. Zorg goed voor jezelf en omring je met positieve en gezonde relaties en situaties.


Astara
Ze zegt dat je het allerbeste verdient! Reik naar de sterren met je dromen en je wensen en sluit geen compromissen.
Het kan zijn dat je snel genoegen nam met wat er op je pad kwam en jij steeds aanpaste aan de situatie of personen in je leven, maar dat is nergens voor nodig. Je mag de lat wel wat hoger leggen, en Astara helpt je daarbij. Het is de bedoeling dat je straalt en gelukkig bent, en dat je dromen realiseert. Laat je dus niet weerhouden door anderen.

Desirée
Op dit moment kan je niks doen. Wacht of kijk naar alternativen mogelijkheden. Vraag de engelen om hulp en begeleiding om het zo makkelijk mogelijk te maken. Deze kaart spreekt voorzich zelf. Soms is het goed om even af te wachten en stapje terug te doen om de situatie beter te kunnen zien. Op die momenten zal je ook andere mogelijkheden zien die je daarvoor niet kon zien.

Aurora
Je maakt nu een hogevlucht, wat voor anderen misschien wat bedreigend uitziet. Daal echter niet af, want ze zullen al snel door jou geïnspireerd worden.
Je hoeft je geen zorgen te maken om anderen, je moet juist plezier maken en genieten. Daardoor zal je anderen inspireren.

Heb je net een drukke tijd achter de rug? Het is namelijk tijd om wat rust te nemen. Daarnaast worden je vragen beantwoord door op een volgende gesynchroniseerde activiteiten. Door deze op te merken zal de flow versterkt worden.

3 zegt dat je wordt bij gestaan door opgestegen meesters. Is er een één in het bijzonder waar jij wat mee hebt, tot wie je aangetrokken voelt?

Dit was het voor jou, hopelijk zit er wat tussen en kan je er wat mee.

Groetjes,

smileSolaria blush
wolfke
wolfke feb 5 '12
Hallo Solaria, als je zin en tijd hebt mag je gerust ook eens op mij oefenen wink. Ik ben op zoek naar een andere richting op werkvlak maar geraak er niet echt uit. Heb twee jobs gedaan maar ben nu door de crisis mijn job kwijt, echt een droomjob was het ook niet maar met mijn diploma ben ik eigenlijk niets van plan. Wie weet kunnen de kaarten iets aangeven? Het getal 10 vind ik in een mooi getal en kreeg ik als klasnummer vaak toegekend vroeger. Maar het is niet zo dat ik een specifiek getal de laatste tijd vaak tegenkom. Ik ben alvast benieuwd. Bedankt. Groetjes, Wolfke.
Solaria
Solaria feb 5 '12
Hoi Marije,

Hierbij jou kaarten. Heel apart maar bij jou legging begon mijn rechter hand te tintelen, zo vlak boven de wijsvinger en de wijsvinger zelf ook. Weet niet wat de betekend, want goed kan ik die gevoelens nog niet interpreteren. Hahah.

De legging

Merilina
Je bent in verwarring en besluiteloos omdat je niet genoeg informatie hebt gekregen. Ga op onderzoek uit of raadpleeg een deskundige voordat je een beslissing neemt.
Je bent nog niet zo heel erg lang bezig met je spirituele groei. Je voelt je misschien gedwongen om keuzes te maken. Maar daarvoor is het nog geen tijd. Ga eerst op onderzoek uit en volg je hart voordat je een beslissing neemt. Vraag de engelen om hulp.

Akasha
Je bent een spiritueel leraar. Je hebt het vermogen om andere mensen te begeleiden en ze te helpen met het ontwikkelen van hun spirituele gaven en hun goddelijke levensopdracht.
Je bezit de natuurlijke gave om de juiste woorden op het juiste moment te zeggen, samen met een gezonde dosis bemoediging en inspiratie. De engelen dagen je uit om dit bij nog veel meer mensen te doen. Je studie hebt je niet voor niks gedaan en kan misschien nog wel van pas komen alleen, niet op de manier wat je eerst had bedacht of wat andere denken wat je zou moeten doen.

Raye
Yoga en lichamelijke oefeningen zijn op dit moment essentieel voor je welzijn, innerlijke rust en je spirituele groei.
Deze kaart zeg eigenlijk ga mediteren enof fysieke oefeningen doen die je in zo’n soort staat brengt. Dan kan je jezelf vinden en het bevorderd je je welzijn en spirituele groei. Als het dagelijks doet, kan je het ook gaan gebruiken om er achter te komen waar je hart ligt en dan kom je vanzelf op je zielepad.

Azure
Dat waar je naar verlangt zal binnenkort gebeuren. Wacht geduldig en vol vertrouwen af. Probeer niks te forceren.
Is er iets wat je heel graag wilt? Blijf positief ook in je gedachten want ze zijn hard voor je aan het werk achter de schermen. Dus heb nog even geduld.

Aartsengel Uriël
Je emoties komen tot rust, waardoor je in staat wordt gesteld om jezelf te openen voor meer liefde. Ik zal je helpen om boosheid en onvergeeflijheid vanuit je hart en je ziel los te laten.
Uriël wil je helpen, met een paar zaken los te laten die blijkbaar nog diep in je hart zitten. Het feit dat dit er nog zit houd je ook een beetje tegen op een aantal aspecten. Vraag hem om hulp en hij zal je bij staan. Vraag hulp bij loslaten, hiervoor kan je Aartsengel Michael vragen om de koorden te snijden naar personen en situaties die je niet meer dienen. Vervolgens helpt Uriël je met je openen van je kruinchakra, zijn informatie en wijsheid komt meestal tot je middels helderweten. En om momenten dat je bezig bent met dingen waar je gedachte de vrijloop kan laten. Luister er goed naar want ook dan zullen ideeën komen, voor wat je zou kunnen doen.

Raphael heeft nog een boodschap: hij zegt ga naar een andere heler. Vraag hem om hulp en hij begeleid je naar de heler die jou het beste kan helpen met je huidige situatie.

Een laatste boodschap van de dolfijnen en zeemeerminnen. Geniet van het moment spelen is ook heel belangrijk. Dus geef jezelf ook de tijd om lekker te spelen/los te gaan in het geen waar jij plezier aan beleefd.

Ik trok voor jou 7 kaarten dus ik zal dat dtt getal ook nog verder toelichten.
Je bent op het goede pad, en de uitkomst zal je verwachtingen overstijgen. Het is een teken dat goddelijke magie je ondersteund en deuren voor je opent.

Zo dit was het voor jou.

Groetjes,

Solaria smile
Enigma
Enigma feb 5 '12
Hoi lieve Solaria :),

Ik zou ook heel graag in het rijtje aan willen sluiten voor een kaart legging van jou.

Alvast heel erg bedankt.

Lieve groetjes Enigma wink.
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc feb 5 '12
Hoi Solaria,

Heel interessant!
Ik zou me ook graag aansluiten in de rij voor een kaartlegging!

Namasté
Elrian
Marije22
Marije22 feb 5 '12
Bedankt, Solaria, wat een prachtige legging. Daar kan ik echt veel mee!

Akasha en Raye trok ik ook voor mezelf laughmaar ik heb de set nog maar twee dagen, dus ik wist nog niet zo goed wat ik ermee moest. Aartsengel Gabrielle trok ik wel 4 keer, dat was me iets te toevallig.. Misschien wel een bevestiging dat ik iets met schrijven of tekenen ga doen, en daarmee anderen kan helpen laughdat is wel waar mijn hart ligt. Maar ik begrijp ook dat er meer tijd nodig is voor de juiste beslissingen. Hoe dan ook heb ik veel vertrouwen in de engelen en hun hulp, en je legging versterkt dit erg bij mij smile

Ik ben hier echt heel blij mee, dankjewel!

Liefs, Marije
Solaria
Solaria feb 5 '12
Origineel bericht van: Marije22
Bedankt, Solaria, wat een prachtige legging. Daar kan ik echt veel mee!

Akasha en Raye trok ik ook voor mezelf laughmaar ik heb de set nog maar twee dagen, dus ik wist nog niet zo goed wat ik ermee moest. Aartsengel Gabrielle trok ik wel 4 keer, dat was me iets te toevallig.. Misschien wel een bevestiging dat ik iets met schrijven of tekenen ga doen, en daarmee anderen kan helpen laughdat is wel waar mijn hart ligt. Maar ik begrijp ook dat er meer tijd nodig is voor de juiste beslissingen. Hoe dan ook heb ik veel vertrouwen in de engelen en hun hulp, en je legging versterkt dit erg bij mij smile

Ik ben hier echt heel blij mee, dankjewel!

Liefs, Marije


Gabriëlle
Helpt je om in je kracht te staan, vrij van angsten. En is vaak bij artiesten en schrijvers ofwel mensen die op een creatieve manier met hun levensopdracht bezig zijn. Dus je kan er vanuit gaan dat je die richting uitgaat. En ze helpt om je talenten te ontwikkelen. Praat met haar en laat haar toe. dan komt het vanzelf tot je. Fijn dat je er wat mee kan, .

ik heb trok de eerste tijden echt heel vaak de zelfde kaarten. Dat is dan belangrijk om aan die kaarten extra aandacht te geven er wat mee te gaan doen. smile
Solaria
Solaria feb 5 '12
Hoi Wolfke

Hier jouwn legging. hoop dat je er wat mee kan.
Ik leg ze uit op de volgorde waar mee ik ze heb gelegd.

Raye
Yoga en lichamelijke oefeningen zijn op dit moment essentieel voor je welzijn, innerlijke rust en je spirituele groei.
Jouw’n eerste kaart is Raye, weet niet of je al iets doet aan yoga of meditatie? Maar deze kaart zeg eigenlijk ga zoiets doen als mediteren en of fysieke oefeningen doen die je in zo’n soort staat brengt. Als je het al wel doet, dan is het voor jou belangrijk om nog veel vaker te doen. Gebruik het feit dat je nu even zonder werk zit om echt tot jezelf te komen. Middels meditatie kom jezelf echt tegen en geef je spirituele begeleiders de kans om met jou te praten en te adviseren.

Aartsengel Rafael
Ik help je om lichamelijke aandoeningen van jezelf en anderen te genezen. Je bent een healer net als ik.
Je hebt de gave om te helen, ontwikkel deze gave verder, zodat je daar jezelf en anderen mee kan helpen. Weet niet of je al iets doet in die richting, maar helen kan natuurlijk vele manieren. Vraag Raphael om de manier wat het beste bij jou past op je pad te brengen.

Adriana
Ik leid je naar het antwoord op je vragen. Luister naar je intuïtie, je gedachten en je dromen en volg de stappen die ik je op deze wijze geef.
Ze is bij je en ze laat je al zien welke stappen je het beste kan nemen. Dus luister en zie hoe ze je helpt. En werk vanuit daar verder.

Indriël
Je bent een lichtwerker. Het universum vraagt je dringend om je Goddelijke Licht en Liefde, net als een Engel over de aarde en al haar bewoners te laten schijnen.
Op dit moment wordt er voor je gewerkt, dit vraagt om een aantal aanpassingen. Misschien in jouw’n geval o.a. je baan. Luister naar je innerlijke leiding, deze geeft aan wanneer er moet veranderen. Het geeft ook aan wanneer iemand je jouwn hulp nodig heeft. Probeer dat te volgen en er naar te handelen.

Mystique
Blijf gewoon doorgaan en accepteer geen ‘nee’ als antwoord. Je zult wonderbaarlijke resultaten behalen.
Je bent op de juiste weg! Hoewel het misschien veel tijd en inspanning lijkt te kosten kun je gewoon doorgaan. Je zult uiteindelijk vooruitgang boeken. Is er iets waar mee je bezig, wat niet lijkt op te schieten? Dan geeft ze eigenlijk aan dat je de hoop niet mag opgeven en dat het wel goed komt.

Je bent het waard: weet dat je het verdient om goedheid te ontvangen in al zijn wegen.
Je hebt misschien zonder het door te hebben je manifestaties geblokkeerd. Of heb je wat vaker negatieve gedachte gehad. Dit blokkeert de stroom. Je bent het waard, dus laat de negatieve energieën en gedachtes los.

Je hebt ook je rust nodig, dus gebruik de tijd ook om tot rust te komen en even goed voor jezelf te zorgen. Niks is zo vermoeiend dan werk doen waar je hart niet achter staat. En ik kan het weten, spreek ook uitervaring. Haha.

10
De Alkracht wil dat je gedachten positief houd over de huidige situatie, want aan alles wordt gewerkt voor het hoogste goed. Vraag de Alkracht om je te helpen met optimistisch te blijven, omdat je gedachte van sterke invloed zijn op de uitkomst.

Groetjes,

Solaria smile
wolfke
wolfke feb 5 '12
Bedankt Solaria. Ik heb wel ergens problemen om rust te vinden, dus het klopt wel. Ik probeer me in te beelden waar ik mee bezig ben en het niet lijkt op te schieten? Wellicht is het dat werkzoeken en niet vinden zelf denk ik. Mensen of dieren helpen of ergens me nuttig voelen lijkt me wel zeker iets voor mij. Laatste weken ook bezig met een start van deel van een boek te herschrijven die ik misschien wel eens naar een uitgeverij zal zenden, maar meer waarschijnlijk is het vinden van een soort roeping iets wat niet op lijkt te schieten denk ik. Maar ik blijf wel optimistisch ondanks alles. Nog eens bedankt Solaria
niels
niels feb 5 '12
Hoi Solaria laugh

Ik wil mij ook als proefkonijn aanmelden laugh

Alvast bedankt laugh

Heel veel liefs
Niels
IkGeefJeEenRoos
IkGeefJeEenRoos feb 5 '12
Hallo Solaria,

En mocht je nog een proefkonijn nodig hebben, dan hou ik me aanbevolen.
Geen specifieke vraag van mijn kant.

Alvast bedankt voor je tijd en moeite!
MoonFlowertje
MoonFlowertje feb 5 '12
Dag Moonflowertje

Hierbij mijn reading voor jou.

Laat een stressvolle situatie achter je
Kan het zijn dat je net een stressvolle situatie hebt meegemaakt? Dan is het nu tijd omdat die situatie los te laten. Hierbij kan je aartsengel Raphael en zijn helende engelen om hulp vragen. Zorg goed voor jezelf en omring je met positieve en gezonde relaties en situaties.
Ja, dat klopt inderdaad... een zware levensles die nu nog alleen maar een beetje pijn doet...
Dit is langzaam minder aan het worden... ik zie steeds meer in dat het beter is zoals het nu is...
Soms spiegelen andere je wel eens een droom voor ipv de realiteit, zegmaar...
gelukkig ben ik weer net op tijd wakker geworden...


Astara
Ze zegt dat je het allerbeste verdient! Reik naar de sterren met je dromen en je wensen en sluit geen compromissen.
Het kan zijn dat je snel genoegen nam met wat er op je pad kwam en jij steeds aanpaste aan de situatie of personen in je leven, maar dat is nergens voor nodig. Je mag de lat wel wat hoger leggen, en Astara helpt je daarbij. Het is de bedoeling dat je straalt en gelukkig bent, en dat je dromen realiseert. Laat je dus niet weerhouden door anderen.
shockedDat slaat zeker op het eerste stukje (hierboven)
Eigenlijk ben ik er wel een beetje trots op dat ik een soort van kameleon ben, die zich in ontzettend veel situaties weet aan te passen... Ook moet ik gaan beseffen dat dat ook juist mijn zwakke punt is winkbedankt voor de eye-opener, Solaria smile



Desirée
Op dit moment kan je niks doen. Wacht of kijk naar alternativen mogelijkheden. Vraag de engelen om hulp en begeleiding om het zo makkelijk mogelijk te maken. Deze kaart spreekt voorzich zelf. Soms is het goed om even af te wachten en stapje terug te doen om de situatie beter te kunnen zien. Op die momenten zal je ook andere mogelijkheden zien die je daarvoor niet kon zien.
Dat is juist het probleem... ik zag het wel...
Mijn gids was zo actief... zoveel waarschuwingen, en ik heb hem genegeerd frown
zodoende liep ik een week met het zinnetje in mijn hoofd: wat baten een kaars en een bril, als je het toch niet zien wil? (iets met een uil )
Sommige dingen zijn al over, voor dat ze zijn begonnen tongue
achteraf zie ik wel in dat ik me eventjes liet meeslepen shocked


Aurora
Je maakt nu een hogevlucht, wat voor anderen misschien wat bedreigend uitziet. Daal echter niet af, want ze zullen al snel door jou geïnspireerd worden.
Je hoeft je geen zorgen te maken om anderen, je moet juist plezier maken en genieten. Daardoor zal je anderen inspireren.
Oke smiledat is goed om te weten...


Heb je net een drukke tijd achter de rug? Het is namelijk tijd om wat rust te nemen. Daarnaast worden je vragen beantwoord door op een volgende gesynchroniseerde activiteiten. Door deze op te merken zal de flow versterkt worden.
smileIk zal er op letten...

3 zegt dat je wordt bij gestaan door opgestegen meesters. Is er een één in het bijzonder waar jij wat mee hebt, tot wie je aangetrokken voelt?
deze snap ik ff niet? ^^ Ik heb wel een gids die nogal simpel is, vind ik dan...
toch heb ik wel juist door die simpele houding van hem, (droog) soms ontzettend veel plezier met hem heb, maar ook momenten dat ik ontzettend teleurgesteld ben...
Volgens mij komt dat omdat er geen emoties zijn in het hiernumaals, alleen een bewustzijn
Ik ben juist ontzettend gevoelig... en daardoor ontzettend emotioneel soms... Hij heeft dat niet... smileDit komt net binnen door hem^^


Ik heb me nooit zo verdiept in de meesters eigenlijk shocked

Dit was het voor jou, hopelijk zit er wat tussen en kan je er wat mee.
Zeker wel, Solaria... Ik ben je heel dankbaar voor deze legging! ook doe je het heel goed... jou energie wordt meteen naar de juiste woorden gewezen! (was ik de eerste?) smile
het is in ieder geval echt goed geschreven, Solaria! smilebedankt!!

groetjes Moonflowertje smile

Groetjes,

smileSolaria blush
Solaria
Solaria feb 5 '12
Dag Moonflowertje,

Je was inderdaad de eerste, Purelove wilde nog even wachten.

Een opgestegen meesters is niet je gids, maar een van je andere spirituele begeleiders. Dit kunnen goden en godinnen zijn, wijzen. bijv. Merlin, Jesus, Boedha een Maria Magdalena of andere die in diverse geloofsovertuigingen worden gebruikt. bijv. een collega van mij heeft het met heilige Antonius. Ik zelf heb op dat gebied, meer met Merlin en the Goddes.

Fijn dat je er wat mee kan. Ik trek namelijk ook veel kaarten die ik nog nooit voor mezelf of mn vrienden heb getrokken en dan pak wel eens het boekje er bij, maar mn oog valt op wat op dit moment voor de ander belangrijk is. Anders zou het gewoon overtypen zijn hahah.

Groetjes,

Solaria
Solaria
Solaria feb 5 '12
Hoi Enigma,

Hierbij jou reading.

Zana
Je wordt beschermd voor elke vorm van gevaar. Het ergste ligt nu achter je. Ik vraag jo om je te ontspannen en je veilig te voelen.
Wat er ook in het verleden gebeurt is gebeurt, je huidige situatie en je toekomst wordt je beschermd. Zana helpt je om te helen en om oud zeer los te laten. Ik denk dat je nog het een en ander met je meedraagt, maar dat is nergens voor nodig. Het dient je niet langer laat het daarom ook los geef het aan Zana.

Bethany
Wanneer je heel goed voor jezelf zorgt, zal iedereen in je omgeving hier profijt van hebben. Geef jezelf vandaag een ontspannende behandeling cadeau, zoals een massage, een warm bad met zeezout of ga naar de pedicure.
En ja, dit staat werkelijk op het kaartje winkValt weinig aan toe te voegen. Verwen je zelf eens, dat is goed voor jouw en voor je omgeving. Je mag jezelf best eens verwennen. Je geeft nogal veel aan andere in je omgeving. Nu is het tijd dat je het zelfde eens voor jezelf doet.

Caressa
[i]Je bent aan het eind van een bepaalde cyclus in je leven aangekomen. Roep de engelen aan om je te helpen en te begeleiden naar de volgende fase. Het geluk lacht je toe.[/i]
Heb je het idee, dat je net wat hebt afgerond? Dat kan dus kloppen, dus vraag ze om hulp op je verder te helpen. Let op de signalen. Want ze helpen je graag verder.

Vader helen: jouwn persoonlijk kracht zal toenemen als je een vader gerelateerde situatie aan de hemel geeft. Weet niet of je op dit vlak met wat zit, maar laat het los. Geef het aan je gids of beschermengel. Je zal je daardoor beter voelen.

Positieve energie:omring jezelf met positieve mensen en situaties, en vermijd negatieve energie.
Het gaat goed met je manifestaties, op deze manier willen ze je aanmoedigen om zo door te gaan en al het negatieve ook in gedachte te mijden.

Aartsengel Raphael, laat je nog weten om hem om hulp te vragen om je te motiveren om goed voor je fysieke welzijn te zorgen.

Je had geen nummer doorgegeven, maar ze hebben nog een laatste boodschap voor je. Namelijk 17.
De engelen applaudisseren voor je omdat je zo positief en optimistisch blijft. Ga zo door! Het helpt bij het uitkomen van je wensen, want je bewandelt het juiste pad.

Heb je toevallig last van je rechter onderbeen of je nek? Ik voelde namelijk, wat toen ik begon en tijdens mn reading voor jou. Wellicht dat je daar wat meer energie naar toe kan laten stromen.

Dit was het, mochten er vragen zijn dan hoor ik dat wel

Groetjes,

Solaria smile
Enigma
Enigma feb 6 '12
Zana
Daar ben ik bijna klaar mee letterlijk en figuurlijk.
Ik ga nu lekker voor/aan mijzelf en positieve mensen om mij heen denken/zorgen smile

Bethany
Dit vind ik heel moeilijk, goed voor mijzelf zorgen in de zin van verwennen frown. Maar nog wat beter voor mijn lichaam/geest zorgen gaat zeker lukken wink.

Caressa
De signalen zie ik heel vaak. Maar het is zo hectisch om mij heen dat ik af en toe vergeet om er aandacht aan te besteden.
Eigenlijk is dat met veel dingen : Mediteren, kaartleggen, lezen, ontwikkelen enz. Ben niet zo goed in plannen en met alle indrukken van deze wereld om mij heen ben ik nogal afgeleid. En daardoor een soort van ongeleid projectiel...hihihi grin. Maar ik begrijp je heel goed hoor.

Dat met vader helen: is ook een schot in de roos.
Dat is nogal een verhaal waar ik jullie niet mee lastig ga vallen. In het kort:
Ik zie mijn vader als mijn biologische vader en heb al afstand van hem genomen. Hij is er nooit voor mij geweest alleen in negatieve zin.
Maar ik wil hem achter mij laten en hem toch geluk, liefde en licht toewensen. Soms moet je echt draden breken. Ik ga zeker aan de engelen vragen of ze mij hierbij willen helpen.

Positieve energie is nu ook waar ik mij mee omring en negatieve energie en mensen ga ik uit de weg en neem ik afstand van.
Ik had ook wel het gevoel dat de engelen/gidsen mij aanmoedigden maar het is ook fijn dat dit in deze kaart legging benadrukt word smile.

Dat van Aartsengel Raphael klopt helemaal en ik ga hem zeker om hulp vragen. Door mijn drukte vergeet ik dat soort dingen altijd. Maar bedankt voor de herinnering wink.

17: Het doet mij heel veel om bevestiging te krijgen dat ik het juiste pad bewandel. En positief en optimistisch is de aard van het beestje smile.

Ik heb last van mijn nek vanwege spanning denk ik.
Ik moet dus snel beginnen met meer aan mijzelf te denken en goed voor mijzelf te zorgen. En mijzelf af en toe verwennen...hihihi wink:)wat ik best moeilijk vind.

Mooie reading Solarie smile.
Veel herkenning en bevestiging.
En met de tips ga ik zeker verder of wat meer aandacht aan besteden.
Je doet het heel goed en word steeds meer gedetaillieerd.

Heel erg bedankt.

Liefs Enigma
Solaria
Solaria feb 6 '12
Hoi Elrian,

Hierbij jouwn legging.

Patience
Het is nu de tijd om te leren, studeren, en informatie te verzamelen. Studeer met plezier want in de toekomst zal jouw kennis samen gaan met het werk dat je doet.
Ben je bezig met iets nieuws, of kan je soms niet wachten om ergens mee te starten? Je wilt misschien met een nieuw project beginnen, maar heb nog even geduld. Als je wat meer tijd neemt om informatie te verzamelen, zal spoedig het juiste moment komen om werkelijk te starten. Eerst zaaien en dan oosten.

Chantal
Er is een nieuwe romance op komst – met een nieuwkomer of door een hernieuwde hartstocht binnen je huidige relatie. Star er voor open om liefde te geven en te ontvangen.
Ze zegt het al sta er voor open, ookal ben je misschien druk met andere zaken en heeft het even niet je directe aandacht. Maar zie het, voel het, ervaar het en laat het toe.

Grace en Antoinette
Om deze situatie te helpen helen moet je er met onvoorwaardelijke liefde met de ogen van de ander naar kijken.
Is er op dit moment een situatie bezig wat geheeld moet worden? Het kan een misverstand zijn. Probeer je te verplaatsten in de ander en kijk vanuit haar of zijn perspectief en kijk naar de innerlijke kracht van de ander. Vraag de engelen om hulp om je te helpen bij deze situatie, ze staan voor je klaar.

Let op je gedachte stroom:het is belangrijk om alleen aan het geen te denken wat je het meest naar verlangt, niet waar je angst voor hebt.
Hou je gedachten zuiver en helder. Negatieve gedachte belemmeren je manifestaties. Je wordt gevraagd om hier extra aandacht aan te geven. Je hebt de kracht van manifestatie, dus hou je gedachte positief en optimistisch.

Is er iemand, een dierbare die kampt met zijn gezondheid? Aartsengel Raphel zegt, dat je een wonder kan verwachten. Vraag hem om hulp en hij zal de helende energy herstellen. Vraag het hem en zal je weer het vertrouwen geven wat je nodig hebt.

Een laatste boodschap 5
Een belangrijke verandering is gaande, het is altijd ten goede. Het is een goed idee om hulp te vragen aan de hemel om je te helpen en bij te staan bij deze veranderingen.

Hopelijk kan je er wat mee.

Groetjes,

Solaria smile
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki