Waar een wil is, is een weg...
Waar geen wil is, is er altijd wel een omweg...
Als iets wat je graag zou willen, uiteindelijk tegen valt, is er altijd wel een terug weg...
Sommige dingen in het leven zijn moeilijk in te zien...
Deze dingen zijn te groot om te kunnen overzien...
Je zou deze dingen echt van verschillende kanten moeten proberen te zien...
Het is namelijk niet alleen maar jou ding!
er zijn meer mensen bij betrokken...
Het gebeurt heel vaak dat we iets niet zien omdat het te groot is...
------------------------------------------------------------
Ik ben het wel met Petra eens... al weet ik dat jij er niets aan hebt Anotherchance...
Misschien is het heel erg wijs, als je het los laat...
Laat het rusten, want anders word je stapel gek!
Er komt een tijd van bezinning, alleen zul je daarvoor een hele andere houding moeten aan nemen...
Iedereen is hier met jou begaan, AC...
Maar ik krijg een beetje het idee, dat je je het veiligst voelt, in een slachtoffer-rol...
En ik krijg al een paar keer het spreekwoord; Wat baaten een Kaars en een bril... Als de uil het toch niet zien wil?
Als je op een gegeven moment toch de inzicht hebt gekregen...
Zou je nog eens terug moeten gaan, naar deze topics, en nog een keer lezen... dan zul je inzien, dat er een hoop dingen verteld worden tegen je, waar je iets aan hebt!
Allemaal eye-openers om jou te helpen...
Vind je het moeilijk om je in anderen te verplaatsen?
Ik bedoel, heb je wel eens nagedacht over, hoe zij zich zou voelen? Of hoe de mensen die jou proberen te helpen, zich voelen...
Na hun goede raad voor jou, waarop jij ineens in de verdediging schiet, terwijl je niet eens wordt aangevallen...
wij kunnen niet toveren, helaas... ik tenminste niet!
Anders had ik echt een mooie spreuk voor jou bedacht, die jou een flinke dosis energie zou geven, en kracht om er over heen te stappen... En weer met een vrolijke uitstraling, verder liet lopen over jou levensweg...
Zonder obstakels...
Je zou weer open staan voor "nieuwe" levenslessen...
En door jou vrolijke uitstraling, zou het niet lang duren voor je eindelijk dan jou "ware liefde" tegen het lijf liep!
Wat dat gun ik je echt, AnotherChance!
Groetjes moonflowertje