Aangezien dit een 'inzichten topic is' :-P
@Aquarel,
het valt me op dat je een onderscheid maakt tussen 'spiritueel zijn' en met 'beide voeten op de grond staan'. Waarom maak je die tweesplitsing? Het is juist belangrijk dat als je met de 'hogere energieen werkt', dat je verbonden blijft aan de aarde, dus met andere woorden 'met beide benen op de grond blijft' ;-).
Misschien dat aquarel snapt dat niet iedereen continue over gelooft hoeft te praten om het te hebben?
Maar dat zijn mijn woorden, ik wil niet voor me beurt spreken.
@Vraagje anotherchance,
Wil je zeggen dat als je eenmaal een meisje treft die 'echt' van jou houdt, dat je dan vervolgens je zelf helemaal wilt 'weggeven'
(je schrijft 'ik zal alles doen voor haar) en dat ze bij jou 'alles mag doen', met andere woorden; waar zijn dan jouw grenzen?
Grenzen kun je samen aangeven toch? En ik zelf had het over lief zijn voor iemand (dus koffie voor iemand zetten, het bad een keer vol laten lopen, lekker koken voor iemand - zonder daar wat voor terug te verwachten), niet houden, houden van is zo passé in deze tijd.
Knokken moet je als je bij mekaar wilt zijn.
En waarom zou je voor een meisje gaan die 'een klein beetje geeft', verdien jij niet meer dan? Want waarom zou je onder een kraan blijven hangen waar af en toe een druppel uit komt, terwijl er ook een grote straal water mag ontvangen? Cryptisch, maar je snapt me wel toch?
Dit viel mij even op en wilde ik even delen.
grtjs!
Ja ik weet het niet... idd erg cryptisch... kijk en wat voor de een een beetje is kan voor de ander heel veel zijn toch?
Daarom denk ik dat je een hoop moet praten en niet teveel moet afwachten hoe iemand anders dingen voor je in gaat vullen.
Eerlijk en open is soms nog gemakkelijker dan stil maar ongelukkig denk ik.
edit: Soms is het gewoon genoeg om te zeggen "Ik ben geen achtelijke dirk jan daarin..."