Nou bij echt uittreden, ben je heel bewust... dan ga je ook echt verder. Of, wat ook wel gebeurt, en dat heb ik een tijdje gehad ook, dat je bijvoorbeeld bij het aanrecht staat en dat je dan opvalt dat dat eigenlijk wel errug laag is.... en dat je wel heeeeel erg diep moet bukken om iets uit het gootsteenkastje te pakken (ik noem nu een gek voorbeeld hoor
). Ik weet dat kinderen makkelijker uittreden, en dat sommigen gewoon bewust ergens naar toe gaan, buiten huis.
Dit vallen in je bed, is dat je netaan een stukje die kant op gaat maar nog net niet bent.
Ik heb één keer echt een uittreding meegemaakt als kind, wist niet wat het was, maar dan val je niet. Je gaat alleen maar verder omhoog, en moet echt moeite doen om terug te komen. Althans zo heb ik dat ervaren.
Maar je hebt gelijk, het komt heel dicht bij elkaar... misschien is er ook geen onderscheid echt... behalve dan dat je niet zo ver komt als je terug in bed valt
Ik heb er zelf geen last meer van sinds ik veel zielenreizen maak. Dit gebeurt bij volle bewustzijn, en ik hoef er mijn lichaam niet voor uit.