Loading...
nl

uittreden?

Raida
Raida dec 21 '10
Ik heb sinds een week heel vaak, dat ik in bed lig en plots val ik precies naar beneden, net of ik op men bed val, nu met eerst wat op te zoeken, kom ik er iedere keer op terug dat die mss wel uittredingen zouden kunnen zijn.

Klopt dit, heeft iemand dit ook? Had het vroeger toen ik klein was ook wel bijna elke nacht, maar nu is sinds een aantal weken helemaal "openbloei" maak ik dit weer heel vaak terug mee...
Delen:
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 21 '10
Ja het zal denk ik wel kunnen kloppen.
Iedereen heeft er zijn eigen uitleg bij, maar zoek je wat meer in het spirituele dan zeggen ze inderdaad dat dit uittredingen zijn.
Dat je je er bewust van bent op dat moment dat je terug in je lichaam komt. Dus dat ervaar je als een val etc.
Ik heb dit zelf ook heel vaak gehad, met dat vallen sowieso bijna elke nacht.
Nu heb ik meer dat ik niet kan bewegen, en niet kan praten en dan voel ik mezelf weggaan ofzo, in m'n hoofd ofzo.
Maar ik ben er nog bang voor dus ik probeer dan met al m'n kracht weer te bewegen. Ik durf de controle nog niet los te laten zeg maar.

Maar ik herken dus zeer zeker wat je zegt.
Raida
Raida dec 21 '10
fijn dat je je hierin herkent, ga proberen om me er bewuster mee bezig te houden, zou me dan graag iets herinneren over een uittreding, en dat is nu uiteraard het geval niet.

Het enige waar ik mss bang voor ben is dat ik mss een minder positief iets tegenkom maar denk wel dat mijn gids bij mij zou zijn moest het de eerste keer zijn dat ik het zelf besef dat ik uitgetreden ben...
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 21 '10
Ja en anders kan je dat gewoon vragen.
Ik ben ook altijd bang om minder leuke dingen te zien, maar eigenlijk weet ik dat ik me daar helemaal niet druk om hoeft te maken.
Ik heb dat gevoel van dat ik bewust ga uittreden sowieso wel 1 keer per week, alleen nu nog steeds, durf ik het gewoon niet.
Maarja het komt vanzelf wel een keer, dat ik het durf.
Cialara
Cialara dec 21 '10
Ik heb als kind ervaring gehad met uittreden, maar dit was heel bewust. Het terugvallen in bed, dat heb ik ook heel veel gehad, ik zag dat alleen niet als een uittreding...

Ik zag het meer zo, dat mijn lichaam nog niet in slaap was, terwijl mijn ziel of geest al naar dromenland ging. Het moment van overgaan naar die andere dimensie (want dat is het eigenijk) werd ik dan plotseling weer bewust, en viel terug in mijn lijf, met de sensatie van het vallen in bed.
Raida
Raida dec 21 '10
mmh ja daar zou ook iets kunnen inzitten, wel heb ik er alleen mee te maken in tijden dat ik wat meer met het spirituele bezig ben, ben er jaren niet of niet bewust mee bezig geweest ( buiten af en toe eens kaarten gelegd) en toen had ik dit niet..
Cialara
Cialara dec 21 '10
Het zal vanzelf minder worden Carrie. Ik heb gemerkt dat als je jezelf goed aard en wanneer je op gezette tijden wel toegeeft aan het gevoel om naar boven te gaan, dat het dan vanzelf minder wordt.

Het kan ook met vermoeidheid te maken hebben. Ben je heel erg moe als je gaat slapen? Dan kan het namelijk ook gebeuren smile
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 21 '10
Ik zag het meer zo, dat mijn lichaam nog niet in slaap was, terwijl mijn ziel of geest al naar dromenland ging. Het moment van overgaan naar die andere dimensie (want dat is het eigenijk) werd ik dan plotseling weer bewust, en viel terug in mijn lijf, met de sensatie van het vallen in bed.:

maar dat is toch eigenlijk een beetje hetzelfde als uittreden Zilveren vleugel? Hoe zie jij dat verschil tussen wat je uitlegt en uittreden? smile


Ja het kan ook met vermoeidheid te maken hebben en dat je niet goed geaard bent.
Ik had het bijvoorbeeld ook vaak wanneer ik een kater had.
Ik heb het ook vaak als ik maar 2 uur heb geslapen, en daarna weer even een middagdutje ga doen, dan heb ik het wel bijna altijd.
Cialara
Cialara dec 21 '10
Nou bij echt uittreden, ben je heel bewust... dan ga je ook echt verder. Of, wat ook wel gebeurt, en dat heb ik een tijdje gehad ook, dat je bijvoorbeeld bij het aanrecht staat en dat je dan opvalt dat dat eigenlijk wel errug laag is.... en dat je wel heeeeel erg diep moet bukken om iets uit het gootsteenkastje te pakken (ik noem nu een gek voorbeeld hoor smile). Ik weet dat kinderen makkelijker uittreden, en dat sommigen gewoon bewust ergens naar toe gaan, buiten huis.

Dit vallen in je bed, is dat je netaan een stukje die kant op gaat maar nog net niet bent.

Ik heb één keer echt een uittreding meegemaakt als kind, wist niet wat het was, maar dan val je niet. Je gaat alleen maar verder omhoog, en moet echt moeite doen om terug te komen. Althans zo heb ik dat ervaren.

Maar je hebt gelijk, het komt heel dicht bij elkaar... misschien is er ook geen onderscheid echt... behalve dan dat je niet zo ver komt als je terug in bed valt wink

Ik heb er zelf geen last meer van sinds ik veel zielenreizen maak. Dit gebeurt bij volle bewustzijn, en ik hoef er mijn lichaam niet voor uit.
Raida
Raida dec 21 '10
mijn gevoel zegt dat het het begin is van een uittreding, het even loslaten en het schrikken en abrupt terug in je lichaam komen, ooit zal ik hier wel een uitleg voor vinden waarschijnlijk.

Heb ondertussen geleerd, dat je meestal het antwoord op een vraag zelf diep in je terug kan vinden...
TamaraButterfly
TamaraButterfly dec 21 '10
Ja dat kan je ook Carrie, in je zelf ligt het antwoord.

Oke zilveren vleugel.
Ik denk inderdaad dat het wel erg dicht bij elkaar ligt.
Ik moet inderdaad ook altijd veel moeite doen om terug te komen.. zo ervaar ik dat ook ja.
Maar heb inderdaad ook vaak ervaren dat ik viel in m'n bed.
maar agh, wat het ook allemaal is, het is er nou eenmaal smile
karda
karda dec 21 '10
Ik ben al heel vaak bewust uitgetreden,ik weet nog vroeger zonder beelden schoot ik altijd door een tunnel en wist ik niet wat het was, maar later kreeg ik er beelden bij, het begon in het begin als een ronkend geluid, tintelende handen, ik ging zo snel als een raket de wind woei mijn mond ging zelfs scheef zo hard ging het vond het eigenlijk best eng, maar het was heel mooi wat ik toen zag ik vloog over landschappen, ik zag beelden, steeds vershillend van de hak op de tak, en ineens was ik weer in mijn lichaamn met een bonkend hart, zwetend, na verloop van tijd ging het steeds makkelijker ik zie een soort bewegend beeld of een bloem of een auro daar ga je door en dan vlieg je soms hoog door de sterrenhemel, je hoort geroezemoes, je ziet beelen je v liegt elke keer een verrassing wat je ziet, ik weet ik lig in mijn bed in het donker maar waar ik vlieg dat kan dan ook in volle daglicht zijn, je gaat door muren, je komt in andere tijden, de mensen zien er anders uit, eigenlijk ook een soort tijdreizen die je maakt.
zo mooi, je krijgt ook boodschappen, je krijgt tekens, elke keer iets anders. en wanneer het gebeurd ,het is voor mij altijd een verrassing.maar ik ben niet bang er voor of angstig,want ik weetdat ik beschermd wordt.waat ik zelf niet zo prettig vind is als ik onder water kom dan ben ik bang, maar je kan ook gewoon door alleen het idee dat je moet ademen.
ik schrijf al mijn uittredingen op in een boekje.
ik vind het heel mooi dat ik dit mee mag maken.
Raida
Raida dec 21 '10
en heb jij dan gehad dat je precies viel? of in het begin dat gevoel had? ik meen me nu wel te herinneren dat ik op dat moment precies al wel slaap en aan het dromen ben en in die droom schrik ik van iets of zo en dan val ik precies bijna uit bed, of op bed, weet niet of het uittredingen zijn maar het voelt ergens wel zo..
karda
karda dec 21 '10
Ik heb het nooit als ik slaap, ik ben altijd klaarwakker.
alleen is het soms moeilijk om uit een uittreding te komen vooral in het begin was dat, je wordt er alsware dan weer naar toe getrokken, maar dat is volgens mij dan meer als je je wat angstig voelt op dat moment, maar als je je er helemaal aan overgeeft dan geeft dat zo´n ontzettend mooi en vrij gevoel en kan je ervan genieten van al het moois wat je te zien krijgt.
Raida
Raida dec 21 '10
mmh ik geloof best dat het mooi is, al op bekende plaatsen geweest dan, bij familie of grote steden?
karda
karda dec 21 '10
ik ben inderdaad ook in de haven geweest in sydney, toen er vuurwerk werd afgestoken, en in Rotterdam en ook in Amerika bij een ranch. en een keer voor de deur voor het huis waar ik geboren was en daar hoorde ik mijn ouders met elkaar praten. maar ik ging niet naar binnen.
en ook veel in huizen. en verder naar gebieden waar ik allerlei mooie kleuren zag schitteren, moleculen zag dwarrelen van alles.
en ook op plaatsen waar ik niet weet waar ik ben. ik kan het zelf niet sturen het is een verrassing waar ik naar toe ga.
Raida
Raida dec 22 '10
WAAUW, ben toch wel een tikkeltje jaloers op je, zou dat toch ook wel eens willen meemaken!!
karda
karda dec 22 '10
Hoi Carrie,

Misschien gaat het vanzelf op eens een keer gebeuren, je hebt wel verschijnselen dat je het opmerkt dat je uittreedt.
bij mij ging het met beelden pas beginnen op mijn 43e denk ik ongeveer. vroeger was het zonder beelden en wist ik niet wat er gebeurde, ik schoot steeds weg als een speer maar zag niks. soms heb ik het maanden niet en dan weer wel.
Serenity
Serenity mrt 9 '11
uittreden?

Volgens mij gisteren in bed voor het slapen gaan nadat ik van 100 naar 0 geteld had voelden ik me boven mijn lichaam zweven, is dit uittreden?
karda
karda mrt 9 '11
Hoi Lily,

Zag je je lichaam liggen toen je boven je lichaam zweefde.
ik denk wel dat het een uittreding kan zijn.
liefs karda
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki