Loading...
nl

Privacy en jouw persoonlijke info.

New Moon
New Moon okt 24 '10
Zoals? smile
admin
admin okt 24 '10
Ja, het is fijn om de weg naar huis terug te vinden.

In een harde wereld kun je alles zeggen, maar het is niet overal "overleven", snap je? Lezen hoe er onderling met elkaar wordt omgegaan, daar leer je soms meer van dan alles neer te zetten wat je denkt. Toets je kennis aan reacties die je kreeg. Werken ze denk je?
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Moet ik mezelf nu dader voelen en iedereen op dit forom als slachtoffer zien ??? Lijkt me vrij ongezond aangezien ik nu eerlijk en open geweest ben kan er geen sprake meer zijn van vooringenomenheid...
admin
admin okt 24 '10
Nee, dank je, totaal geen behoefte om iets van je te leren Ondergrond.
Je bent voor mijn gevoel,niet eerlijk, je spreekt jezelf overal steeds opnieuw tegen.
Wij zijn zeer zeker geen slachtoffers smile
Marenubium
Marenubium okt 24 '10
Quote:
Moet ik mezelf nu dader voelen en iedereen op dit forom als slachtoffer zien ???


GOSH!!! reacties van anderen doen jou blijkbaar niet veel?
Zie mijn verzoek.
Zie het verzoek van themoon.
Zie het verzoek in een eerder topic (je weet zelf wel welke, anders Nims wel)

Duh....
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Ik blijf fatsoenlijk Bart en verlies mezelf niet...Het is nog geen enkele keer voorgekomen op dit forum dat ik het gevoel had mezelf verloren te zijn. Sommige reacties die nu hier staan zijn gevolg geweest van discussies. Daarop word gereageerd en word ik op aangevallen. Dat mag maar geeft geen objectief beeld van hoe het gelopen is. Dat ik geen rekening hou met anderen is volstrekt onzin. Er zijn meerdere stukjes geweest waarin zeer duidelijk naar voren kwam dat ik goed kan luisteren en rekening kan houden met iemand zijn gevoel....
Lotusje
Lotusje okt 24 '10
Jeetje ondergrond,
lees aub even rustig dit topic na en kijk kritisch naar je eigen aandeel, naar dat van anderen, oorzaak/gevolg daarin EN naar de vele vragen/verzoeken aan/naar jou(w) adres.
admin
admin okt 24 '10
Bart laat gaan....

Ondergrond laat los...
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Wat blijft bij een uitgesproken mening is dat je er zeker van kunt zijn dat niet iedereen je graag mag. Dat weet ik, ik heb bewust voor mijn identiteit gekozen...
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Waar 2 vechten hebben 2 schuld. Waar 3 vechten hebben 3 schuld. Etc. Hier wil ik het bij laten en laat het los....
admin
admin okt 25 '10
De balans is nog niet helemaal juist tussen het niet graag mogen als persoon en de identiteit die je hebt gekozen. Welterusten !
ondergrond
ondergrond okt 25 '10
Jij ook voor straks !!
ondergrond
ondergrond okt 25 '10
En iedereen truste !!!
New Moon
New Moon okt 25 '10
Slaap lekker iedereen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki