Loading...
nl

Privacy en jouw persoonlijke info.

Lotusje
Lotusje okt 24 '10
Even mijn optiek rondom privacy,
registratie en de topics qua inhoud onleesbaar maken voor niet-ingelogden zou naar mijn idee de vrijheid en veiligheid van een forum al reeds flink vergroten,
tevens houdt het "meelezers" en vervelende exen of ander raar volk net wat meer op afstand.
Daarom dat ik enkele dagen geleden schreef dat ik mezelf al erg open vond voor op een "open" forum als dit en ik dus ook zeker niet mijn echte naam blootgeef, puur als kleine bescherming voor mezelf en wat ik schrijf.

Emma, ik ben alleen wel vreselijk benieuwd geworden naar jouw foto met kind,en jij met donker haar, dusseeeeee

IK HEB PB FUNCTIE hahahahaha
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Voor vrouwen geld dit zeker. Vrouwen zijn vaak kwetsbaarder dan mannen. Vooral als ze niet getrouwd zijn of samenwonen. Vanuit dit oogpunt kan ik het wel volledig eens zijn met je Marenu. Zelf heb ik 15 jaar body building gedaan en Thai Boxen om te gronden. Ik ben een lief katje maar wel een die hard kan bijten als het moet.....
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Met andere woorden, ik voel me niet snel bedreigd....
Tinne
Tinne okt 24 '10
In mijn ogen is dit opgeklopte angst, wat er hier afspeeld nu, sorry.
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
En we leven in een wereld die niet Duplo land is helaas. Ik heb ook zeer veel meegemaakt met mijn drankenservice.....
Emuca
Emuca okt 24 '10
Ik vind de wereld anders best een duploland.. alleen heel veel mensen moeten het zo moeilijk maken.
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Ik weet niet of het opgeklopte angst is. Ik ben geen vrouw en ook niet snel bang. Moet je iemand anders vragen...
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Ik zit ook liever heel mijn leven in de ballenbak van Mac Donalds...Maar God vond het nodig dat ik volwassen werd......
Lotusje
Lotusje okt 24 '10
Ik ben zeer zeker niet snel bang,
emma moet ook zeker nu niet bang worden, is onzin(zonder respectloze bedoelingen met deze woordkeus te hebben)
Maar privacy en angst vind ik 2 verschillende dingen.

Privacy heb ik heel hoog staan, mensen hebben weleens gedreigd even naar me toe te komen, het onverwachtte element veranderd mijn beleving van mijn veilige omgeving.
Wees dan een held en kom NU
Dan kan ik je meteen even laten merken wie ik ben en waar ik voor sta.

Dat gaat dus nauw met elkaar samen, dit waren mensen die mijn adres en dergelijke van mij gekregen hadden.

Ik wil gewoon niet dat mijn buurvrouw weet wie ik ben door mijn echte naam te gebruiken en dat ze ineens meer van me weet dan ik in het dagelijkse contact toesta en WIL delen.

daarom hou ik van gesloten fora, ben je oprecht en wil je leren of lezen, meld je je aan en ben je ongeacht nick een klein beetje bekend.
Zo simpel is het voor mij als vrouw, getrouwd of single heb ik geen waarde bij, ik ben ik en ik lust je rauw of ben heel lief voor je, het is maar net hoe jij je profileert naar mij.
Marenubium
Marenubium okt 24 '10
Origineel bericht van: ondergrond
Voor vrouwen geld dit zeker. Vrouwen zijn vaak kwetsbaarder dan mannen. Vooral als ze niet getrouwd zijn of samenwonen. Vanuit dit oogpunt kan ik het wel volledig eens zijn met je Marenu. Zelf heb ik 15 jaar body building gedaan en Thai Boxen om te gronden. Ik ben een lief katje maar wel een die hard kan bijten als het moet.....


Met alle respect, ondergr..................
Dit gaat NIET om jou, maar om het respect en om de privacy van anderen.
Wat kan het ETH schelen, dat jij thaiboxer bent, wanneer zij bijvoorbeeld last krijgt van een vervelende ex aan de deur, vanwege jouw naïeve en onnozele gedrag op 'zomaar' een forum?

Quote:
vrouwen zijn vaak kwetsbaarder

LOL! Jij leeft ECHT in een ei geloof ik. Het percentage lastiggevallen mannen en vrouwen via internet(gegevens)en digitale terreur is vrijwel gelijk. Zie dat maar eens op te lossen middels Thaiboxen.

Quote:
Vooral als ze niet getrouwd zijn of samenwonen

Het moet niet gekker worden met jou. Leef jij in de jaren '50?
Het zal jou maar overkomen zeg. In deze ben jij dus degene geweest vanuit een theoretisch denken, die een vrouw als ETH in een gevarenspositie heeft gebracht. Ongeacht of ETH samenwonend is of niet.
En nog steeds geen excuses?
U moet waarlijk God zijn, zoals in Genesis.
Heb jij toevallig last van het Asperger Syndroom, dan wel het God syndroom (hoe heet dat ook alweer...)? Of een bi-polariteitsstoornis (manisch-depressief)?
Echt joh, ga even flink wieberen en behoorlijk met jezelf aan de gang. Je bent hier behoorlijk veel mensen mee aan het beledigen, al dan niet vrouw of man.


ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Go Lotusje...Jij ook katje ??? Lijkt mijn tweelingzusje wel....Ik had het zelf kunnen schrijven....Als ik iemand nodig heb die steno kan schrijven roep ik jou wel. Hoef ik niks te zeggen....
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Ik heb volgens mij iemand gevonden die volgens mij een hekel aan me heeft. Dat moet kunnen, je kan niet met iedereen door een deur....Ik neem het ter kennisgeving aan Maru. Ik heb teveel liefde om me druk te maken over wat je allemaal voor onzin schrijft...Bij deze stop ik dan ook met contact met jou, het is niet constructief....
Lotusje
Lotusje okt 24 '10
Nou doe dat maar niet hoor LoL
Jouw teksten hou ik graag bij jou en de mijne bij mezelf LoL
Ben geen katje, ben een waardige pitbull cool

Vind alleen dat privacy niets met geslacht of "wettelijke status" te maken heeft,
het gaat om een stukje veiligheid waar we met elkaar zorg voor dragen.
Snap Marenubium erg goed alleen zegt zij het ff wat duidelijker laugh

Enne, steno?
Doe mij maar een pen of een toetsenbord whistle
Marenubium
Marenubium okt 24 '10
AMEN.
En uiteraard is het niet 'constructief' voor jou, beste onderg...
Dat is wel zeer zeker duidelijk, aangezien jij geen respect hebt voor jouw medemens, maar alles om jou draait.
Dan IS er gewoon geen ruimte voor een ander, of 'constructie' in jouw belevenis. Ook niks mis mee.
Maar val anderen er dan niet lastig mee.
Lotusje
Lotusje okt 24 '10
Origineel bericht van: ondergrond
Ik heb volgens mij iemand gevonden die volgens mij een hekel aan me heeft. Dat moet kunnen, je kan niet met iedereen door een deur....Ik neem het ter kennisgeving aan Maru. Ik heb teveel liefde om me druk te maken over wat je allemaal voor onzin schrijft...Bij deze stop ik dan ook met contact met jou, het is niet constructief....

shocked

Jammer hoor!
De schrijfstijl is imo bijna hetzelfde als die van jou,
gedreven haar punt duidelijk te maken alleen met voorkeur voor andere punten waar haar hart naar uitgaat laugh

Hekel lijkt me sterk gezien men nog steeds geen persoonlijk contact heeft gehad.
Daarbij denk ik dat je de boodschap mist en vooral de felheid of passie van het bericht meekrijgt/verkeerd interpreteert laugh
Tinne
Tinne okt 24 '10
Ik vind het niet kunnen deze gesprekken, van Ondergrond niet.... ook niet die van Marenubium. Het is wederom een geheen en weer getrek, en het is weer ego.
En wie het strafste in woorden kan praten haalt dit?
Ik vind dat Angst hier te veel een rol speelt.. en vooral een angst voor herhalingen vanuit het verleden. En het hoeft niet zo te gaan..
Maar het is wel zo.. wat jullie oproepen komt naar jullie toe?
Dan wens ik dat jullie de dit bespreken vanuit respekt naar elkaar toe, op dit topic.
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Ik kan me in niks vinden wat ze schrijft....Dat is alles Lotusje...Niet in de diagnoses en in de rest van het verhaal....Ik was al een tijdje niet echt serieus bezig en verbaasde mij behoorlijk over de plotwending...Ik voel me niet aangesproken omdat het werkelijk niks zegt over mij....
Marenubium
Marenubium okt 24 '10
Lotus,

ik waardeer jouw toevoegingen, werkelijkwaar smile
Ze zijn bijzonder en zeer op hun plaats.
Maar deze man is te passioneel wanneer het hemzelf betreft, en anderen kunnen wat hem betreft gewoon de vinger krijgen. Een voorbeeld van hoe verantwoordelijkheid buiten iemand zelf geplaatst wordt. Daarom ook mijn vraag of deze man wellicht lijdt aan het asperger-/god-syndroom dan wel een bi-polariteitssyndroom.
Hierop is echter door de man in kwestie NIET geantwoord, en slaat de man in kwestie weer om zich heen. C.q. legt de man in kwestie weer alles buiten zichzelf.
Ach en hè toch.
Nogmaals, man in kwestie: val anderen niet lastig met uw probleem.
U lijkt waarlijk God, als in Genesis.
En ik quote:
Quote:
"Ook had de HEERE God gesproken: Het is niet goed, dat de mens alleen zij; Ik zal hem een hulpe maken, die als tegen hem over zij"


Rest my case.
Tinne
Tinne okt 24 '10

Wie voelt of vind dat de ander onrespectvol is naar je toe,
wil nog niet zeggen dat je zelf onrespectvol mag gaan zijn, naar die persoon, of inhet wildeweg !
Marenubium
Marenubium okt 24 '10
Tinne?

Hou je hier alsjeblieft buiten, want dit gaat buiten jouw belevingswereld om.
Dan had je maar moeten blijven en had je NU als MOD in kunnen grijpen.
Duh?

Laat het maar escaleren, want dit gaat gewoon ECHT ECHT ECHT alle grenzen te buiten. En daar ben ik graag een helpende hand in. Iets wat jij ook niet kunt begrijpen. Ik respecteer je heus meis, maar voor nu...laat het gaan.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki