Loading...
nl

Privacy en jouw persoonlijke info.

ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit hier op dit forum mezelf heb verloren in wederzijds respect. Die grens weet ik gevoelsmatig toch wel aan te voelen....schijnbaar hebben anderen hier erg veel moeite mee. Als je iemand probeert te beledigen met schuttingtaal impliceert dat genoeg wat voor niveau je hebt. Vaak zegt het gene wat iemand zegt vaak meer over die persoon zelf dan over hem of haar....spreekwoordelijk tak zien en balk vergeten in je eigen oog...
Marenubium
Marenubium okt 24 '10
-> heb nog steeds geen antwoord, ONDERG
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Ik volg jou niveau niet Maru....Je bent veel te intelligent voor mij. Ik ben maar een dom wezentje....
Tinne
Tinne okt 24 '10
wow..Mare, blaffer!
ik zeg hier juiste dingen.. je bent onrespectvol als je de huid van iemand volspuwt..... je houding over iemand siert je niet, net als die van Ondergrond niet.
Einde mijn verhaal..
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Een onderkruipsel van God wat zich nederig moet opstellen naar jou....
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Vervelend...daar gaan je diagnoses...
Marenubium
Marenubium okt 24 '10
------> ik heb nog steeds geen antwoord onderg.

Origineel bericht van: tinne
Ik zeg hier juiste dingen.. je bent onrespectvol als je de huid van iemand volspuwt..... je houding over iemand siert je niet, net als die van Ondergrond niet.
Einde mijn verhaal..


Spreekt hier jouw ego, Tinne? En waar ben ik anders bezig dan onderg(oed)? Zeg me even waar ik iemand de huid heb volgespuwd??

Okee, meld me maar weer aan om gebanned te worden please smile
Vooralsnog heeft de beste man in kwestie nog steeds geen antwoord durven/willen/kunnen geven en blijft hij om zich heen slaan.
Zijn dat de leden, die Merudi wil hebben?
Kan aan mij liggen hoor, lolz.
Dan ban en veroordeel mij maar haha XD
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Je mocht willen dat je mijn ondergoed was. Dan had ik spontaan mijn broek vol gescheten en gepist nu....
Tinne
Tinne okt 24 '10
@ Marenubium :Tinne?
Laat het maar escaleren, want dit gaat gewoon ECHT ECHT ECHT alle grenzen te buiten. En daar ben ik graag een helpende hand in. Iets wat jij ook niet kunt begrijpen. Ik respecteer je heus meis, maar voor nu...laat het gaan.

(had je er nog bijgeschreven)


Wil je de held uithangen? Dat is geen helpende hand..
Tinne
Tinne okt 24 '10
Origineel bericht van: Marenubium


Okee, meld me maar weer aan om gebanned te worden please smile


nooit.. (lees goed he !!!!!!!!!) NOOOOIT.. heb ik OOIT iemand gemeld voor een ban, Mare... NOOIT. Zulke dingen doe ik niet. En ik weet dat je altijd gedacht hebt dat ik dat was, die voor jou om een ban vroeg.. heb dat wel gevoeld en dan heb je me daarin verkeerd beoordeeld want ik was dat niet. Duidelijk!!!?????


rest my case hier op dit topic.. ga je gang maar verder , Mare.
Lotusje
Lotusje okt 24 '10
Zoooooooooooooow dan!!!

Lieve mensen, jullie strijken elkaar tegen de haren in,
Tinne ik vermoed dat jouw goede bedoelingen en je woordkeus precies het tegenovergestelde bereiken (bedoel dit niet als aanval).
Vervolgens zie ik een marenubium die gepassioneerd iets over-gepassioneerd raakt, maar ik zie tevens een ondergrond die steken onderwater geeft om marenubium uit te lokken.

Mijn verzoek;

Marenubium; laat je niet zo uitlokken.

Ondergrond; laat je aub niet zo kennen, daag niet zo uit en ga vooral niet tever in je opmerkingen, vind de manier waarop jij deelt hoe je je ondergoed behandelt ondermaats!
(letterlijk grapje: Tevens heeft een onderbroek ook gevoel =))

Mijn mening is dat dit het vuur alleen maar verder opstookt,
en Tinne die het goed bedoelt wordt straks de druppel op de plaat en daar zit niemand op te wachten.
Marenubium
Marenubium okt 24 '10
Ja inderdaad, ik wil de held uithangen, aangaande respect naar mensen toe. Dat heeft deze meneer niet. Hij snapt gewoon niet dat hij met zijn gedrag mensen (en vrouwen) beledigt, en mensen in gevaar kan brengen. Hij hoort zichzelf gewoon graag praten, en respect voor de medemens is in deze ver te zoeken. Het gaat gewoon alle grenzen te buiten.

Bijt mij maar weer, ik vind het best. Laat het dan maar gewoon escaleren, want jij, Tinne, jij kunt hier niet bij.
Helpende hand?
Is ook niet van toepassing. Deze man lijdt aan een bi-polaire stoornis, heeft een hoog IQ, en niemand, niemand(!!) kan deze man ooit helpen. Omdat hij veel te slim is.
Merudi zit NIET te wachten op dit soort Goden.

-----------------> ik heb nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag OnderG.

En ow! Wacht...god zeg, met mijn reacties ben ik de man in kwestie behoorlijk aan het voeden!
Hè toch, wie had dat ooit gedacht tongue

Schijt en pis mij maar onder, ondergoed. Misschien doet het je wel goed!
Iedereen heeft wel eens een uitlaatklep nodig.
Ook God pist en poept als hij wil.
Ga uwe goddelijke gang smile
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Who...gevalletje vlam in de pan ??? Lijkt bijna wel of ik getrouwd ben hier...Heb al 3 jaar geen vriendin, maar weet sinds vanavond waarom ik ook alweer 3 jaar vrijgezel ben. Bedankt, het was een zeer nuttige avond...ik weet nu weer wat ik mis....
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Ik wist niet eens wat een bi-polaire stoornis was...dacht dat het iets met batterijen te maken had...polariteit tussen plus en min....Batterijtje verkeerd om in telefoon ofzo....
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Wikepedia helpt...weer wat geleerd Maru, bedankt...weer een stoornis die ik ken...kennis is altijd welkom...
admin
admin okt 24 '10
Het is prettig om respect te houden. En menigeen probeert in de bres te springen om fatsoen te houden op dit forum.

Als ik hier en daar reacties lees, lijkt het er op dat sommigen boven hun emoties staan, en dat komt over als niet in contact zijn met hun gevoel. Daarom is het ook geen kunst om emoties te herkennen, maar om er niet in mee te gaan, is weer een heel ander verhaal. Zo lijk je onaantastbaar. Schijn bedriegt uiteindelijk achteraf.

ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Hahahaha....werkelijk geniaal !!! Wat een lolbroek is die Maru !!! Kan er nu wel de lol van inzien na het lezen!!!
Maryssa
Maryssa okt 24 '10
Dit topic ging in eerste instantie over creativiteit.. WATSGEBURT?! Waarom lukt het Ondergrond om mensen als kemphanen tegen elkaar op te zetten? Dit lijkt me niet de manier waarop we op dit forum met elkaar om willen gaan.
Sommige mensen moeten even gereset worden geloof ik. Maar Who the bleep am I.
admin
admin okt 24 '10
Omgaan met woorden en gevoelens kan ook een heel creatief proces zijn Maryssa.. weet alleen niet of je daar nu wel energie van krijgt op deze manier?!
Maryssa
Maryssa okt 24 '10
Dat is waar Bart.. Zo had ik het nog niet bekeken. Ik pik momenteel vooral wat andere energie op.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki