Loading...
nl

Privacy en jouw persoonlijke info.

ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Je hebt helemaal gelijk Bart. Maar je bepaalt zelf wat er binnen komt of niet. Ik stel mezelf open tot zekere hoogte. Als ik er niks meer mee kan sluit ik me af. Ik heb 8 jaar verschillende vormen van reguliere therapie gehad, de zogenaamd meest harde heb ik zien breken....ik denk dat je hierop doelt Bart....
admin
admin okt 24 '10
Ik weet niet precies wat jij bedoelt met breken als je het hebt over reguliere therapie?
Lotusje
Lotusje okt 24 '10
? ik mis een reactie ?
Vond het een hele goede laugh



*Yep, mis een reactie
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Huh...ik wil geen date...ik zeg en geef ook geen waardeoordeel over vrouwen ? Ik geef mijn eigen waardeoordeel over mezelf ? Ik scheld of vloek niet...Ik druk niemand in de hoek ? En het kost mij geen energie, want ik sluit me af ? En ik heb zat goede gesprekken gehad met diverse mensen, vooral vrouwen, die wel uiterst positief zijn geweest ? Ik kan je niet volgen Moon...
Lotusje
Lotusje okt 24 '10
Helaas staat de reactie er niet meer,
maar ik kan die reactie wel volgen.
Je schrijft redelijk tegenstrijdige dingen op over vrouwen,
je bent op een forum met voornamelijk vrouwen en je hangt (wellicht) onbewust toch een waardeoordeel aan standpunten, hetzij van jezelf, hetzij van anderen, al is het alleen maar door de manier van uitdrukken.
Het klopt gewoon niet met elkaar, zou er een analyse van kunnen maken maar vind dat niet mijn plaats noch ik daar enige behoefte naar voel, maar begrijp de reactie iig wel.

Mijn hondjes roepen me en t feit dat t droog is zorgt ervoor dat ik dus eerst voor mn heerlijke monsters ga zorgen voordat ik hier weer zal lezen, tot zo me strakkies laugh
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Breken bedoel ik mee dat je Ego in therapie word afgebroken Bart. Ik heb zeer brute vormen van therapie gehad waarin je wel met 6 man stond te bekvechten. Die therapie word nauwelijks nog gegeven vandaag de dag...Geloof me dat zelf de meest harde op een gegeven moment bakken met tranen aan het huilen waren...Je breekt emotioneel op een gegeven moment Bart...vroeg of laat...
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
En ja, ook ik ben gebroken. Niet 1 keer maar wel 10 keer. Ik was erg eigenwijs voordat ik het doorhad waar het om ging...
admin
admin okt 24 '10
Hoe ervaar je momenteel emoties?
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Ja. Heel goed Bart. Ik denk dat je intelligent en gevoelsmatig genoeg om dat van mij wel door te hebben....
New Moon
New Moon okt 24 '10
Ik had inderdaad iets geschreven over denigreren en negatieve energie pompen in dit forum. Maar bedacht me later, omdat ik geen zin heb op dit moment om in die -energiepomp van ondergrond mee te gaan.
admin
admin okt 24 '10
Waarom lijkt het alsof sommige dingen je weinig raken? Wil je het gevoel niet (meer) hebben om verslagen te worden. Of wil je bewijzen dat je net zo goed bent als die mensen die harde mannen doen breken. Wat geeft jou dat voor gevoel?
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Ik ervaar emoties op een behoorlijk gelijkwaardig niveau. Ik kan switchen tussen gevoel en sommige dingen wel of niet binnen laten komen. Ik heb geleerd middels schriftjes mezelf terug te spiegelen en mijn eigen emotie te herkennen...Daar ben ik na deze therapie mee begonnen.....
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Je geeft 2 contradicties weer Bart en de waarheid ligt precies in het midden. Jij communiceert wel op een respectvolle wijze en dan wil ik je met alle geduld uitleggen hoe het werkt bij mij...
admin
admin okt 24 '10
Aha, dus eigenlijk ben je dit aan het leren te herkennen en te ervaren. Dus je kunt nog niet doseren en voldoende de effecten inzien en beleven.
admin
admin okt 24 '10
Jij hebt zoals ik je ervaar, geen idee hoe je in een spiegel moet kijken.
Marenubium
Marenubium okt 24 '10
en vooralsnog gaat het weer om onderg smile
Want dit is wat hij wil, zijn verhaal kwijt. Beste onderg, hier is een apart topic voor (Mijn verhaal: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/forums/12/1/Mijn_Verhaal.html).
Gelieve hier jouw persoonlijke zaken te spuien, in plaats van andermans topic en/of andermans gegevens hiervoor te misbruiken.
Je hebt hier namelijk nogal een handje van, en die ander interesseert jou gewoon absoluut niet.
Maak gewoon je eigen topic aan, dat scheelt al behoorlijk wat geruzie op dit forum.
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Bijna goed...Ik heb dit schriftjes systeem 13 jaar lang gehanteerd. Op dit forum ben ik mezelf eigenlijk aan het testen of ik alle dingen die ik geleerd heb nog steeds weet en kan. Het lijkt er op dat het me redelijk lukt en dat mijn kennis niet weg is. Ik ben een tijdje ver van huis geweest Bart. Ik probeer nu weer mijn weg terug te vinden naar huis....
Marenubium
Marenubium okt 24 '10
over de rug van anderen?
*respect*.
New Moon
New Moon okt 24 '10
Origineel bericht van: ondergrond
Bijna goed...Ik heb dit schriftjes systeem 13 jaar lang gehanteerd. Op dit forum ben ik mezelf eigenlijk aan het testen of ik alle dingen die ik geleerd heb nog steeds weet en kan. Het lijkt er op dat het me redelijk lukt en dat mijn kennis niet weg is. Ik ben een tijdje ver van huis geweest Bart. Ik probeer nu weer mijn weg terug te vinden naar huis....


Ik zou je dan graag willen vragen je medeforummers niet als proefpersoon te gebruiken.
ondergrond
ondergrond okt 24 '10
Miss kunnen we elkaar wat leren ??
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki