Voor vrouwen geld dit zeker. Vrouwen zijn vaak kwetsbaarder dan mannen. Vooral als ze niet getrouwd zijn of samenwonen. Vanuit dit oogpunt kan ik het wel volledig eens zijn met je Marenu. Zelf heb ik 15 jaar body building gedaan en Thai Boxen om te gronden. Ik ben een lief katje maar wel een die hard kan bijten als het moet.....
Met alle respect, ondergr..................
Dit gaat NIET om jou, maar om het respect en om de privacy van anderen.
Wat kan het ETH schelen, dat jij thaiboxer bent, wanneer zij bijvoorbeeld last krijgt van een vervelende ex aan de deur, vanwege jouw naïeve en onnozele gedrag op 'zomaar' een forum?
vrouwen zijn vaak kwetsbaarder
LOL! Jij leeft ECHT in een ei geloof ik. Het percentage lastiggevallen mannen en vrouwen via internet(gegevens)en digitale terreur is vrijwel gelijk. Zie dat maar eens op te lossen middels Thaiboxen.
Vooral als ze niet getrouwd zijn of samenwonen
Het moet niet gekker worden met jou. Leef jij in de jaren '50?
Het zal jou maar overkomen zeg. In deze ben jij dus degene geweest vanuit een theoretisch denken, die een vrouw als ETH in een gevarenspositie heeft gebracht. Ongeacht of ETH samenwonend is of niet.
En nog steeds geen excuses?
U moet waarlijk God zijn, zoals in Genesis.
Heb jij toevallig last van het Asperger Syndroom, dan wel het God syndroom (hoe heet dat ook alweer...)? Of een bi-polariteitsstoornis (manisch-depressief)?
Echt joh, ga even flink wieberen en behoorlijk met jezelf aan de gang. Je bent hier behoorlijk veel mensen mee aan het beledigen, al dan niet vrouw of man.