Olie mocht ook niet baten, zat knoert vast en begon ook nog te bloeden.
Pfff... wat heb ik me druk gemaakt! Kom ik bij de dierenarts, gaat die daar gewoon in met een mega thermometer in, maar de eerste drol was er wel uit. Daarna een catheter erin. Poehee! Wat maakt die kleine veel mee op zo´n korte leeftijd. Ik heb de hele dag met dat catheter moeten werken, maar er zijn geen drolletjes meer gekomen.
Nu maar hopen dat het weer begint. Gelukkig staat alles niet meer zo op spanning da´s al een gehele geruststelling. 126 gram, aanhankelijker geworden en wat kunnen beginnende pleegmoeders toch blunders maken! Ik had d´r vanmiddag bijna gekookt!
Veel te warm gezet! En dan denk ik bij mezelf, gelukkig moet ik elke 2 uur, want anders... Arme beestje hijgde als een paard.
Ik kreeg vandaag wel het compliment van mijn leven van haar.
Blijkbaar begin ze me te herkennen. Ik had haar bij de dierenarts gestalt omdat ik katten vrij moest laten, ze heeft de hele tijd liggen miauwen en toen ik binnen kwam miauwde ze volgens de dierenarts nog luider. Is dat niet tof?
En ik was even bang dat ik nog 2 wezen op moest vangen vandaag. Aangezien ik toch om de 2 uur op moet. 2 eekhoornbaby´s, anderhalf keer zo groot als Vida maar ook piep. Gelukkig is er een opvangcentrum die daar beter raadt mee weet dan ik. Pfff, begon me al helemaal ongerust te maken over besmettingsgevaren voor Vida.
Nougnag, geweldige opmerking!
Vandaag hoorde ik dat het jaloerse wicht op mijn werk foto´s aan het trekken is van de rotzooi op mijn werkplek en die van mijn collega waar ze een hekel aan heeft. Eigenlijk best wel zielig, want mijn baas weet dat we tijd tekort komen. Dus wat ze daarmee wil bereiken?
Maar het deed toch wel even pijn hoor te merken dat mensen echt alles uit de kast trekken om hun zin te krijgen. (vertrek van mijn collega, want dan weet ze dat ik ook vertrek) Maar laat maar komen! Eerlijkheid duurt het langst en mijn baas heeft die rotzooi met eigen ogen al eens gezien, we verbergen namelijk niks.