Hoi Paulette, ik denk dat ik genoeg van me afgeschreven heb dat lost niks op. Heb er barstende koppijn van gekregen en gisteren de hele dag op bed gelegen. Daar heeft niemand wat aan, ik niet, de dieren niet en de mensen waar ik achter sta niet.
Ik denk dat ik in deze 3-sprong een keuze moet maken en dat me dat weer eens met de harde hand duidelijk gemaakt wordt. Omdat ik zo hardleers ben. Ik moet voor mezelf kiezen, omdat ik dit qua emotioneel niet echt lang meer trek. Maar kies ik voor mezelf dan zal ik never en te nimmer nog ooit in de spiegel willen kijken omdat ik een boel veel dieren laat stikken. En ik ben bang dat ik dan nog meer haat ga voelen t.o.v. mensen.
Ik weet het gewoon niet meer, ben een beetje te einde raadt. Heb jullie tips van jezelf beschermen nog maar eens uit de kast gehaald in de hoop dat ik niet meer zo geraakt wordt.
Hoeveel haat er inmiddels in me opgekropt zit, ik schaam me ongelofelijk. Hoe negatief ik inmiddels ben, terwijl ik overal altijd het positieve in zag of ergens nog hoop uit kon putten. Nope, ik ben inmiddels niet beter dan degene waar ik me mateloos aan iriteer. Wat ik nu uitstraal, is pure haat en met haat los je niks op. Zo ver ben ik dan nog wel.
Tussen spiritualiteit zit toch verschil? Goed en kwaad? Mensen die spiritualiteit gebruiken om aanzien te krijgen uit eigen gewin en mensen die klaarstaan voor andere wezens. Toch? Waarom lijkt het leven voor dat eerste slag volk zo makkelijk en simpel?
En moet een ander daarvoor boeten?
Nope soms vind ik het leven niet simpel, al zeg ik heel vaak van wel. Blijkbaar doe ik iets fout en ben ik net zo slecht als wat ik om me heen zie. Ik boet daar graag voor. Maar dan bedoel ik ook werkelijk ik, en niemand anders die zijn/haar best doet. Of elk ander dier. Maar nu moeten er andere boeten, de dieren, de mensen houdt ik nog steeds een hand boven het hoofd. Ze zijn te mooi en kunnen nog zoveel doen.
Yeps, met mijn vriend heb ik hem ondersteund tegen alle regels in. Ik sta daar nog steeds met heel mijn hart achter, immers zoals veel suïdemensen wel ervaren, stond hij niet alleen. Ik heb altijd gezegd, dat als ik daar gestraft voor moet worden prima! Alleen vind ik het niet eerlijk dat ik gestraft wordt over de rug van anderen. Kunnen ze dat niet met mij oplossen?
Waarschijnlijk niet omdat ik inmiddels mijn persoonlijke shit wel accepteer. Ik word er harder door geraakt als anderen of dieren erin betrokken worden. En daarom zal dit wel gebeuren ofzo.
Waarom ben ik hier eigenlijk? Om m´n hart te volgen? Of geleefd te worden?
Hihihi, Paulette, misschien moest ik toch nog meer van me afschrijven.
Om eerlijk te zijn, die overgevoeligheid kan me gestolen worden op het moment. Ik kan er toch niks mee. Dus waarom heb ik het en wat moet ik ermee?
Ik bouw een muur rond mijn hart, zodat niets mij meer raakt. who are you kidding Spud?
Ik ben het gewoon even zo ontzettend zat en ik mis mijn vriend die me wel weer op de juiste positieve rit kreeg.
Doeg!