Zijn het jouw kaarten die deze zuiverheid in zich hebben, of ben jij dat zelf bellefleur? Ik heb het gevoel alsof jij de zuiverheid van het proces nu in je kaarten plaats, wat zou betekenen dat als ik jouw kaarten zou gebruiken ik net zo zuiver zou leggen.
Maar ik denk dat dit niet zo is. Het is de legger die zuiver is, en die kan daar volgens mij ook een pakje speelkaarten voor gebruiken als die dat wilt.
Ik ben dus erg benieuwd hoe jij kijkt naar de legger en de kaarten, en de combinatie tussen die twee. Wie doet wat, en waar zit precies de zuiverheid en hoe zit het met het samenspel. En welke invloed zie jij voor onze vrienden hierboven bij het kaartleg-spel?
Ik dacht wel dat je niet zo zou denken.
Mijn kaarten hebben deze zuiverheid in zich, én er is dus een connectie onderling.(energetisch)! Dwz, dat er een zuivere band bestaat tussen mij en m'n kaarten. Omdat ze opgeladen zijn via de Cosmos, maar in éénheid met mij als wie ik ben.
Juist door deze samenwerking, ontstaat er een zuiverheid van 95%.
Mochten anderen deze kaarten van me begruiken, verdwijnt de energie die eraan hangt. En kan de 95% zuiverheid niet gegarandeerd worden.
95% is enorm veel, wetende dat de meeste kaartleggers tussen de 70% en 85% liggen.
Ook, uiteraard..
1)er is de legging, die je op een zuivere manier legt, doordat je een contakt hebt met de energie en de bron.
2) er is de interpretatie van die legging, van de kaarten. Een zuiver legging maar een verkeerde interpretatie van de kaarten, een onzekere houding of vanuit ego gegeven, verminderd zeer zeker de juistheid.
Prestige bv, of 'doe ik effe,wel aan de telefoon voor je een leggingetje, is zo een voorbeeld van een kans op een onzuivere legging. (grote kans)
Laten we 2) even uitdiepen.
- er is kennis nodig: uitstekend op de hoogte zijn van de betekenis van de kaarten, de combinatie's, en de soorten leggingen (het practische gedeeldt)
- er is intuitie nodig om vanuit het innerlijke de kaarten 'aan te voelen' en te interpreteren.
- er is inlevingsvermogen nodig, voor de persoon in kwestie, en zijn/haar vraaag en wens.
- er is contakt met de bron nodig om de info die ze in de legging hebben weergegeven, door te spelen.
zij weten als geen ander wat belangrijk is.
- er is ervaring nodig, in omgaan met mensen, met jezelf, met het naar voren brengen van info.
- er is een vooropgesteld doel en rede waarom dit alles plaatsvind.
- en HEEL BELANGRIJK : de combinatie en de speelsheid in die combinatie van voorgenoemde puntjes.
Dus als al deze ingredienten in een positief en optimaal kader aanwezig zijn, dan kan er een heel goed resultaat bekomen. Toch, blijft het dan alsnog ong 80% à 90 % zuiver. Dat is nu eenmaal zo, ook met channelen, of met fotolezen, of andere contacten met de Bron. ER is altijd een stukje onzuiverheid.
Daarom, werden door de Lichtgidsen - en dit was op uitnodigin van de Bron zelf hoor - m'n kaarten ingestraald naar 95% omdat de Bron weet, dat ik als persoon, er veel mee zou gaan werken. En dit een sleutel is, om verder van dienst te zijn.
Ik zal eens kijken welke vraag ik van je nog kan beantwoorden, doch stuur dit al even door..