Loading...
nl

kaartleggingen

Lena
Lena okt 6 '09
pardon je hebt gelijk 1 legging
1)er is de legging, die je op een zuivere manier legt, doordat je een contakt hebt met de energie en de bron.
2) er is de interpretatie van die legging, van de kaarten. Een zuiver legging maar een verkeerde interpretatie van de kaarten, een onzekere houding of vanuit ego gegeven, verminderd zeer zeker de juistheid.
Prestige bv, of 'doe ik effe,wel aan de telefoon voor je een leggingetje, is zo een voorbeeld van een kans op een onzuivere legging. (grote kans)

maar dat is nog geen antwoord op mijn vraag
Lena
Lena okt 6 '09
maar hou zuiver ben je dan...als je het doorgeeft? hoe bepaal je dit..

dit was mijn vraag..
admin
admin okt 6 '09
Het antwoord op jouw vraag is terug te vinden in hetgeen ik schreef, daarnet op bovengenoemde quote als antwoord op NiMs.
Wederom even opnieuw lezen, Lena.
Lena
Lena okt 6 '09
nee voor mij nog niet duidelijk
wat ik me nog steeds afvraag
wat gebeurd er volgens jou met de uitleg of overbrengen..naar?
admin
admin okt 6 '09
Dat antwoord staat daar in die tekst!
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 6 '09
Waarom ga je er nog op in bellefleur?
Heidelroos
Heidelroos okt 6 '09
Een legging is voor mij telkens verschillend, met andere vibraties..
Er is voor mij geen vaststaand iets.. iedere persoon is anders..
de ene straalt zwakke vibraties uit, de andere sterkere..

Zuiver is het altijd.. alhans de intentie..
Alleen kan er wel eens, net als bij een lezing wel ruis op de antenne zitten..
Zowel bij mij (als ik teveel aan mijn kop heb, of als ik niet goed genoeg heb geluisterd naar mijn lichaam)

Iedereen die legt, legt met zijn of haar hart.. met de juiste intentie..
Maar zoals je werk niet elke dag lukt, ondanks de hoeveelheid ervaring...
Kan het ook zijn dat soms een lezing niet lukt..

Ook daar is in mijn ogen geen definitie, of een vaststaand gegeven in te vinden..
WAT is zuiver?!!

Go with te flow..
Kritische vragen zijn goed..
Goed lezen is ook goed..

Als het goed is, is het goed.
Ik hoef me aan niemand te verantwoorden..
Alleen aan mijzelf..
Ik leg immers gratis..

Als een lezing is 'mislukt' is pech hebben, ruis op de antenne,
een potdicht persoon of niet zuiver genoeg van mijzelf..
van mij mag het er allemaal zijn.. smile
Liefst zonder waardeoordeel van de ander..

Als je 30 euro per uur vraagt, is je intentie dan wel zuiver? (dat is ook een vraag) voor de rest is het zuiver hartswerk...
dan wordt het een drukmiddel, een prestigedrang... je moet immers 'voldoen' aan de verwachting van de ander.. die betaalde immers voor een goede, zuivere lezing... niet voor een dwaalspoor...
Als het niet lukt, geef het dan aan, het is geen schande..
Zelfs niet als je geld vraag.. beter goed, dan proberen goed te gokken..
Geef het geld retour en laat de persoon een andere keer terugkomen..

We werken nog teveel met het ego, met bevestiging, veklaring of met verantwoording afleggen..

Het is simpel als het klinkt..
admin
admin okt 6 '09
Origineel bericht van: NiMS
Waarom ga je er nog op in bellefleur?


inderdaad! Genoeg is genoeg!
Lena
Lena okt 6 '09
dank je wel voor het juist oppikken van mijn vraag..
en je rust in het beantwoorden hiervan.
Lena
Lena okt 6 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Dat antwoord staat daar in die tekst!


als ik vraag wat gebeurd er met het overbrengen naar...de vraagsteller wat gebeurd er dan..? hoe zuiver is het, wat is het vervolg? kun jij dit allemaal overzien?
dat jou kaarten voor 95% zijn ingestraald boeit me even minder..
Lena
Lena okt 6 '09
Origineel bericht van: NiMS
Waarom ga je er nog op in bellefleur?


nims zou bellefleur het ook alleen afkunnen?
en wat wil je naar mij hiermee zeggen?
Lena
Lena okt 6 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: NiMS
Waarom ga je er nog op in bellefleur?


inderdaad! Genoeg is genoeg!


ik kan het wel loslaten nu...het zegt mij veel dit antwoord
nims geduld is een schone zaak smile
bellefleur iemand die zegt 95% zuivere antwoorden te krijgen hoe is het mogelijk? dan zou je ook het geduld of het begrip op kunnen brengen...of op zijn minst verwijzen naar...
vragen zijn er om te leren...
of is het ontwijken van...?dat wat ik vraag?
maar het maakt niet uit..
dit topic veel geleerd..
gast
gast okt 6 '09
Lena, ik denk dat ik snap wat je bedoeld. Want Belle kan er dan wel van overtuigd zijn dat het 95% zuiver is maar hoe bepaald ze dat? Maar ook nog iets; het kan dan misschien 95% juist en zuiver geinterpreteerd worden door de kaart lezer (belle indeze) maar degene die het te horen krijgt heeft ook nog zijn/haar eigen interpretatie van de lezing. Dus of het nu 95% zuiver is wat er doorgegeven wordt, uiteindelijk blijft er misschien maar 30% over.
Begrip
Begrip okt 6 '09
zou je ook eek kaartje voor mij willen leggen, ik zou willen weten waar ik nu op dit moment sta in men leven? in vebrand met emoties, lichaam etc

xxx
ilse
Cialara
Cialara okt 6 '09
Ilse, in dit topic worden juist geen kaartenlegging gedaan, maar is een discussie over de zuiverheid van het kaartleggen.

Als aanvrager moet je dus ook goed lezen voor je een legging aanvraagt!
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 7 '09
Bedankt voor je antwoord en het meeste begrijp ik ook, maar dit begrijp ik niet zo goed:

Origineel bericht van: Bellefleur
Dwz, dat er een zuivere band bestaat tussen mij en m'n kaarten. Omdat ze opgeladen zijn via de Cosmos, maar in éénheid met mij als wie ik ben.
Juist door deze samenwerking, ontstaat er een zuiverheid van 95%.

Mochten anderen deze kaarten van me begruiken, verdwijnt de energie die eraan hangt. En kan de 95% zuiverheid niet gegarandeerd worden.
95% is enorm veel, wetende dat de meeste kaartleggers tussen de 70% en 85% liggen.

Ik begrijp deze percentages niet zo goed en ook niet waar ze vandaan komen.

Kun je mij uitleggen hoe je dit zuiverheidspercentage uitrekent? Ik snap namelijk niet zo goed waarom je je eigen kaartleggingen vergelijkt met andere kaartleggingen om daar dan weer een percentage aan te koppelen.

Ik ben namelijk erg benieuwd naar het zuiverheidspercentage van mijn leggingen en wil dit graag uitrekenen.
admin
admin okt 7 '09
haha
admin
admin okt 7 '09
Ik heb het gevoel, hoe meer ik ga uitleggen, hoe verder weg van de Natuurlijkheid der dingen.
De info over de percentage, die ik tot hiertoe gegeven heb, is iets wat ik normaal niet doe. Omdat het iets is tussen mij en de Cosmos.

Ik had geen rekening gehouden met derden, die niet altijd klaar zijn voor iets te beleven of te ervaren, maar het toch hier voorgeschoteld krijgen, en dan met een massa's vragen zitten.
Daar ga ik rekening mee houden. Heb ook iets geleerd uit dit topic.
Ieder krijgt zijn info vanuit de Bron,op de juiste plaats, op het juiste moment, voor de juiste doeleindes ,Theorie vanuit menselijk denken loslatend!
Dus, NiMs.. begrijp me in deze, dank je wel!

liefs
Bellefleur
Lena
Lena okt 7 '09
Origineel bericht van: Ilse
zou je ook eek kaartje voor mij willen leggen, ik zou willen weten waar ik nu op dit moment sta in men leven? in vebrand met emoties, lichaam etc

xxx
ilse


ilse dit topic heet ook kaartleggingen,dat zal de verwarring gegeven hebben
hier is de link naar het juiste topic wink
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/forums/42/1/Kaartleggingen.html
Lena
Lena okt 7 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Ik heb het gevoel, hoe meer ik ga uitleggen, hoe verder weg van de Natuurlijkheid der dingen.
De info over de percentage, die ik tot hiertoe gegeven heb, is iets wat ik normaal niet doe. Omdat het iets is tussen mij en de Cosmos.

Ik had geen rekening gehouden met derden, die niet altijd klaar zijn voor iets te beleven of te ervaren, maar het toch hier voorgeschoteld krijgen, en dan met een massa's vragen zitten.is dit ook niet het geval als je kaarten voor iemand legt?Daar ga ik rekening mee houden. Heb ook iets geleerd uit dit topic.
Ieder krijgt zijn info vanuit de Bron,op de juiste plaats, op het juiste moment, voor de juiste doeleindes ,Theorie vanuit menselijk denken loslatend!
Dus, NiMs.. begrijp me in deze, dank je wel!

liefs
Bellefleur


daarom dit topic ook begonnen hoe zit het nou eigenlijk hoe werkt het..
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki