Loading...
nl

Omdat verf tof is

Mimosa
Mimosa okt 25 '10
Het wordt gewoon steeds mooier en mooier.
Emuca
Emuca okt 25 '10
Dankjewel smileHet wordt nu waarschijnlijk pas vrijdag o.i.d. dat ik verder kan gaan.. maarja, geduld is goed!
Mimosa
Mimosa okt 25 '10
Ik vind het echt leuk om het zo te zien groeien.
Geduld is inderdaad goed, al merk ik meer en meer dat ik veel minder geduld heb dan ik altijd dacht. hahaha.
Emuca
Emuca okt 25 '10
Ach, wij mensen hebben altijd maar haast en haast... en geduld is er op vele manieren... smileDit werk is ook wel een grote test voor mij, omdat ik meestal alles in een of 2 keer maak. laugh
Emuca
Emuca nov 11 '10
van dit... naar dit! smile



Iemand zin in wat details? smile
admin
admin nov 11 '10
Ja graag ! het is een heel stuk lichter geworden he ?! en een stuk tak is erbij gekomen, als soort van "brug" ?
admin
admin nov 11 '10
Wij willen meer laugh
Emuca
Emuca nov 11 '10
licht heeft ook te maken met de foto's.. haha.. foto 2 is gemaakt bij zonneschijn....

wat details:






admin
admin nov 11 '10
de bovenste, lijkt wel een vrouw, hals en haren,
en de vierde ???? is dat een heel lief superschattig uiltje ? laugh

maare bij het tweede schilderij zijn de losse onderdelen meer verbonden dan bij het eerste, toch ? Het is veel meer afgemaakt, en 1 geheel.
Emuca
Emuca nov 11 '10
Ja, dat is een vrouw... de 4e is geen uiltje, al lijkt het er wel op nu je het zegt... het is een bloem. smile

De 2e is inderdaad een meer verbonden iets.. komt omdat die foto weer een dag later gemaakt is smile
Mimosa
Mimosa nov 12 '10
In een woord schitterend!!!!! Dit is nou een schilderij die ik zo zou kopen, waar ik uren naar zou kunnen kijken.
WAUW!
Eruan
Eruan nov 12 '10
Wat is het mooi geworden! Echt super gaaf gemaakt, ik vind de kleuren zo ontzettend mooi laugh
Emuca
Emuca jul 17 '11
Laat ik maar weer eens wat plaatsen in mijn topic! Niet allemaal met verf... maar toch van mij laugh







Ik heb eindelijk weer een scanner, dus ik kan weer veel maken en laten zien laughHou dus ook mijn blog http://zonenmaan.blogspot.com in de gaten voor de meest recente tekeningetjes.
Kitty:)
Kitty:) jul 17 '11
Whow wat mooi ... mijn complimenten!
Ze zouden zó geplaatst kunnen worden in een sprookjesboek!
Emuca
Emuca jul 18 '11
Ik hoop dat dat ooit mag gebeuren. smile
Kitty:)
Kitty:) jul 18 '11
Ik zal voor je duimen.
Heb je wel eens iets van jezelf uitgegeven?
Emuca
Emuca jul 18 '11
Nee, nog nooit.. Mag wel een kinderboek gaan illustreren.. maar dat duurt nog wel een tijdje voor het klaar is helaas...
gast
gast jul 18 '11
Ziet er goed uit Emuca!
Serenity
Serenity jul 18 '11
Mooi hoor ik waande mezelf in dat tover wereldje!!
Emuca
Emuca jul 18 '11
Dankje gast smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki